Sławomir Pawłowski Opublikowano 25 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2013 Witam. Dziś wysłałem wypowiedzenie umowy z powodu usunięcia kanału "Love". Po tej umowie pozostanie mi dekoder Mini HD 2000 na własność i w związku z tym mam pytanie. Czy jak umowa się już zakończy, to czy mogą na mój wniosek włączyć mi pakiet Darmowy HD? PS.posiadam pakiet Rodzinny HD w promocji i do końca umowy płacę za niego 14,90zł. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Burito Opublikowano 25 Listopada 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2013 Albo podpisz umowę o kodzie promocji DRH6 lub ewentualnie wycofaj wypowiedzenie zawierając nową umowę na Mini HD na jakiś krótki okres z zastrzeżeniem włączenia na jej koniec pakietu Darmowy HD. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sławomir Pawłowski Opublikowano 25 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2013 Wypowiedzenia nie będę wycofywał.Jak mi nie włączą pakietu Darmowy HD,to po prostu po jakimś czasie zamówię umowę o kodzie promocji DRH6. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Burito Opublikowano 25 Listopada 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2013 Ja uzależniam wycofanie wypowiedzenia (bo też złożyłem mam Rodzinny HD) od przedłużenia umowy na 12 miesięcy i w tym 5 miesięcy 0 zł na Familijny HD. Po tych 12 miesiącach możliwość aktywacji pakietu Darmowy HD, dam znać czy się udało. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sławomir Pawłowski Opublikowano 28 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2013 Jestem po wypowiedzeniu umowy z powodu wycofania kanału "Love" gwarantowanego w pakiecie Rodzinny HD. Kolejne dwa wypowiedzenia(Rodzinny HD) są od dziś w drodze Do Cyfrowego Polsatu. W poniedziałek po godzinie 17 list powinien być już na Łubinowej. Będę walczył o włączenie pakietu Darmowy HD. W PWU - Część Ogólna jest taki oto zapis i na niego się powołam: Cytuję PWU: § 4 Opis Promocji - Postanowienia Ogólne 3. Dodatkowo po rozwiązaniu Umowy Abonenckiej - w przypadku, gdy klient zawierając umowę kupił Dekoder ,stanowiący własność klienta Dekoder wraz z udostępnioną przez Cyfrowy Polsat Kartą zapewniają, bez konieczności ponoszenia Opłat Abonamentowych, dostęp do: i. ogólnodostępnych programów telewizyjnych i/lub radiowych oraz ii. promocyjnego Pakietu Darmowego HD, aktywowanego na wniosek Abonenta, w skład którego na dzień podpisania Umowy wchodzą następujące kanały opisane w tabeli numer 2 "Skład Pakietów" 4. Aktywacji o której mowa powyżej w pkt. 3 litera ii., Klient może dokonać telefonicznie, a także osobiście w Autoryzowanym Punkcie Sprzedaży Cyfrowego Polsatu. Ja będę próbował na trzech umowach po wypowiedzeniu umowy z powodu wycofania kanału "Love" włączyć na tych 3 dekoderach pakiet Darmowy HD. Gdy mi odmówią tego pakietu to złożę reklamację i powołam się na punkt regulaminu który cytuję powyżej i napiszę że wypowiedziałem umowę nie z mojej winy, lecz z winy Cyfrowego Polsatu,który wycofał gwarantowany kanał który był w regulaminie i umowie i że wg swojego regulaminu powinni mi włączyć pakiet Darmowy HD na mój własnościowy dekoder.. Co o tym sądzisz drogi kolego Burito? Przejdzie to? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Burito Opublikowano 28 Listopada 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2013 Ciekawa sprawa, próbuj trzymamy kciuki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomekjot Opublikowano 28 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2013 Jak wczoraj czytałem ten zapis na swojej umowie, to stwierdziłem, że dotyczy on każdego rozwiązania umowy, bez względu na przyczyny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Burito Opublikowano 28 Listopada 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2013 Moim zdaniem masz bardzo duże szanse, daj znać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sławomir Pawłowski Opublikowano 29 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2013 Dam znać po 11 i 16 grudnia, bo wtedy rozwiążą się umowy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzesiek 33 Opublikowano 2 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2013 Witam 18 listopada zadzwoniłem do (CP-duk) w celu zawarcia umowy DRH6 .Dziś umowa dotarła podpisałem i odesłałem priorytetem.Mój okres rozliczeniowy to 15 każdego m-ca(może zdążą aktywować) Mam pytanie czy opłata musi na koncie CP pojawić się do 15 grudnia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Burito Opublikowano 2 Grudnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2013 Nie musi być najwyżej będziesz miał zaległość a włączą ci wcześniej promocyjnie sygnał, gdy tylko umowę zarejestrują w systemie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzesiek 33 Opublikowano 2 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2013 @Burito Dzięki za info. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jimmyboy Opublikowano 2 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2013 A u mnie było inaczej, włączyli sygnał dopiero 21 czy 22 listopada, a okres rozliczeniowy miałem od 14 listopada, i nie miałem gratisów tylko płaciłem za pierwszy niepełny miesiąc trochę mniej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Burito Opublikowano 2 Grudnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2013 Różnie to włączają ale u mnie w pięciu przypadkach włączeń miałem zawsze prawie cały miesiąc za darmo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sebaso Opublikowano 3 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2013 Ja miałem jeszcze inaczej - mój okres rozliczeniowy rozpoczyna się 28, przez 2 tyg. (od 14 wg. potwierdzenia odbioru odebranej umowy) nie mieli czasu aktywować mi pakietu. Po kilku telefonach, napisanej skardze w dniu 29 włączyli mi pakiet za który miałem zapłacić tak jak wg. nowej umowy DRH6 ale stwierdzili, że oddziaływanie nowej umowy tzn. okres liczonej umowy zaczyna się dopiero od kolejnego okresu rozliczeniowego, czyli jak miałem umowę na 6 miesięcy finalnie wyszło na 7. Mam nadzieję, że jasno mi się udało to opisać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mike127 Opublikowano 3 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2013 Czy komuś udało się wymienić dekoder przy przejściu z oferty DRH6 na TKA52? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
viva-91_91 Opublikowano 4 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2013 Mam pytanie ponieważ mam już metlik: 1.Co trzeba zrobić aby przejść na Darmowy HD,czy po umowie się przechodzi. 2.Jaka jest najkrótrza umowa na Mini HD 3.Czy te kody które wy podajecie należą do umowy czy można je odrazu wziąść czy po okresie kiedy kończy się umowa na MiniHD. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Burito Opublikowano 4 Grudnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2013 Najszybciej to mieć swój własnościowy dekoder lub moduł Cyfrowego Polsatu i podpisać na niego umowę o kodzie promocji DRH6, umowa na 6 miesięcy przez ten okres masz pakiet Mini HD za 9,90 zł a po tym okresie możliwość aktywacji pakietu Darmowy HD za 0 zł to jest najszybsza droga. Trochę dłuższa to wzięcie dekodera lub modułu CI+ od Cyfrowego Polsatu wraz z umową na 18 miesięcy na pakiet Mini HD za 14,90 zł, po tym okresie możliwość aktywacji na zawsze pakietu Darmowy HD za 0 zł. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piranha Opublikowano 4 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2013 mam umowę na 15 miesięcy mini HD, do końca pozostało 10 miesięcy - opłacone z góry. 1. co zrobić by przejść na darmowy HD? 2. wiem, że to dziwne ale zapytam: czy mogę przejść na darmowy hd już teraz - 10 miesięcy przed zakonczeniem umowy ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Burito Opublikowano 4 Grudnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2013 Raczej od razu to nie przejdziesz, po zakończeniu tej umowy podpisz nową o kodzie promocji DRH6 na 6 miesięcy, która zagwarantuje ci pakiet Darmowy HD. A sprawdź przy tej obecnej czy nie masz na jej koniec możliwości aktywowania pakietu Darmowy HD, bo teraz Cp oferuje takie umowy na koniec, których jest możliwy pakiet Darmowy HD. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piranha Opublikowano 4 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2013 A dołoby się już bez tych 6-ciu miesięcy ? Bo dekoder mam na własność. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Burito Opublikowano 4 Grudnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2013 Chyba nie ale dzwoń na infolinię i pytaj. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bogdan425 Opublikowano 4 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2013 mam umowę na 15 miesięcy mini HD, do końca pozostało 10 miesięcy - opłacone z góry. 1. co zrobić by przejść na darmowy HD? 2. wiem, że to dziwne ale zapytam: czy mogę przejść na darmowy hd już teraz - 10 miesięcy przed zakonczeniem umowy ? Nie ma takiej możliwości. Opłacony z góry abonament o niczym nie przesądza. Gdyby tak się stało, jak myślisz, to musieliby zwrócić ci nadpłatę za niewykorzystany abonament z tejże umowy. To z kolei kłóci się z zawartą wcześniej umową na czas określony, którą należy dopełnić. Innymi słowy doszłoby do zerwania tej umowy a za to są naliczane kary. I wyszłoby nici z darmowego HD. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jimmyboy Opublikowano 6 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2013 Zgodnie z zapisem umowy DRH6 na trzy miesiące przed końcem wysłałem wypowiedzenie z dopiskiem o uruchomienie darmowego po zakończeniu umowy. Dzisiaj dzwonią i mi mówią, że nie powinienem wypowiadać umowy tylko dzwonić w ostatnim miesiącu o włączenie darmowego, bo jak umowa jest wypowiedziana to się zakończy i darmowego nie aktywują. Ale po mojej uwadze, że w umowie jest zapis o wypowiedzeniu bo inaczej umowa przejdzie na czas nieokreślony to już się chłopak trochę pogubił i do końca nie był pewny. Więc ostatecznie ktoś wie jak to jest Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Burito Opublikowano 6 Grudnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2013 Ostatecznie to trzeba zadzwonić pod koniec 6 miesiąca, aby zmienić pakiet na Darmowy HD. Wypowiadać nie musisz, bo jak wypowiesz to nie będzie Darmowego HD. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.