Skocz do zawartości

Sagem ESI-88


Xenomorph
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Jak mają mi dać HD7000 to wolę nie ryzykować, już ten Echostar pomimo prawie 5 lat działa lepiej i jest bardziej funkcjonalny. Z tego co się kiedyś dowiedziałem to był problem np. z wymianami Echostara 7400 bo go nie mieli w APS-ach i twierdzili że na magazynach CP już też go nie ma lub są pojedyncze sztuki - to było ponad rok temu jakoś jak byłem w APS. Więc pewnie teraz nie wymienią mi raczej na Echostara bo go fizycznie nie będzie w APS-ach. Pomyślę jeszcze, może wybiorę się najpierw do punktu i porozmawiam jako niezorientowany klient co mam robić jak tak mi się dzieje z dekoderem i posłucham co mają mi do powiedzenia i wtedy może coś zadziałam :D

 

A co do modelu Echostar DVR-7400 PVR HD to uważam go za bardzo dobry dekoder, najlepszy jaki miałem od Cyfrowego Polsatu, trochę szkoda że CP "porzucił" ten model i go choć trochę nie unowocześnił modyfikując oprogramowanie, dekoder ma 2 porty USB, 1xLAN wszystko nie używane, do tego przystosowany jest pod normalne VOD.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pan w APS-ie straszył mnie że jeśli dekoder jest sprawny to CP może mnie obciążyć jakimiś kosztami. Ja mu odpowiedziałem, że jeśli unowocześniają sprzęt to niech to robią do porządku tak jak to ma być a nie tylko żeby rynek nasycić. Od razu zmiękł.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@norbi82, nic nie pozostało tylko pogratulować :brawo:

Ale gdyby jednak Sagem ESI-88 nie spełnił oczekiwań małżonki (oczywiście w kwestii wyświetlacza :P ) to z taką stanowczością i determinacją następnym razem bez problemu "wyrwiesz" od nich nboxa. :jupi:

 

A co do "straszenia" obciążenia kosztami?

Tutaj raczej nie ma żadnego "straszenia" tylko normalna procedura. Jeżeli w punkcie nie potwierdzi się nasze widzimisie co do niesprawności sprzętu to myślę że operator ma prawo nas obciążyć kosztami zdiagnozowania.

Nie wiem jak jest w CP, bo nie miałem potrzeby korzystać, ale konkurencja sat za wyimaginowaną i nie potwierdzoną w punkcie "usterke" może nas obciążyć kwotą bodajże 20 złotych jako koszt serwisu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zgodnie z procedurą pracownik APS-u wizualnie ocenia sprzęt i jeśli zauważy ingerencję we wnętrze (naruszona np. plomba, ślady otwierania obudowy, zalania) nie może wymienić bezpłatnie takiego dekodera. Ponadto jeśli pracownik APS-u dokona wymiany sprzętu a CP stwierdzi ingerencję/uszkodzenie z winy użytkownika to obciąży użytkownika karą za sprzęt według cennika. Stosowne oświadczenie jest na protokole wymiany.

 

http://www.cyfrowypolsat.pl/uploaded-fi ... etu-tv.pdf

 

Z reguły w APS tego nie weryfikują tylko dają od ręki nowy sprzęt.

 

@mentoris pewnie napisze znowu Burito :smile:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A mnie dzisiaj spotkała bardzo dziwna sytuacja: włączam dekoder do prądu (wyłączam go na noc, bo po co ma pobierać prąd i mielić dysk), a tutaj komunikat o pierwszej instalacji... Tak jakby sam się przywrócił do ustawień fabrycznych. Miał ktoś taką sytuację? Szkoda trochę listy kanałów, ale przynajmniej łatwo ją edytować, w przeciwieństwie do innych polsatowskich dekoderów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A po co wyłączasz z prądu?

Wystarczy przy wyłączaniu przytrzymać dłużej przycisk na panelu przednim i dekoder przechodzi do stanu "głębokiego uśpienia"-wtedy pobiera minimalny prąd i dysk też już nie "pracuje".

Jedynym "minusem" jest włączenie go z tego stanu(włączasz normalnie z pilota lub z panelu przedniego),bo trwa ok.45-50 sekund,aż zaskoczy ;-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dekoder miał już dość ciągłego pozbawiania go prądu na noc i zrobił prezent w postaci reset do ustawień fabrycznych - normalka, nic dekoderowi nie dolega.

 

Od takiego ciągłego oszczędzania ECO może uszkodzić się zasilacz. Rozumiem, że dbamy o klimat itd. ale bez przesady żeby co noc wyłączać zasilanie listwy (tylko ekstremalne przypadki - burza lub wyjazd na dłużej). Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie prościej ustawiać dekoder do stanu uśpienia? Też wtedy pobiera z sieci minimalna moc i dysk się wyłącza.
A po co wyłączasz z prądu?

Wystarczy przy wyłączaniu przytrzymać dłużej przycisk na panelu przednim i dekoder przechodzi do stanu "głębokiego uśpienia"-wtedy pobiera minimalny prąd i dysk też już nie "pracuje".

Jedynym "minusem" jest włączenie go z tego stanu(włączasz normalnie z pilota lub z panelu przedniego),bo trwa ok.45-50 sekund,aż zaskoczy ;-)

Napisałem parę postów wyżej :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam pytanie i jednocześnie prośbę do użytkowników ESI-88. Czy wam też tak się wycierają przyciski na pilocie?? Ja zakupiłem już trzeci z kolei pilot (oryginalny jak wynikało z opisu) i znowu mam to samo-nie widać już żadnych funkcji na przyciskach. Czy jest może jakiś pilot inny pilot lepszej jakości który może obsłużyć ten dekoder?? Jeśli tak to proszę o jakieś namiary na zakup...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam ten dekoder od pierwszego dnia kiedy go wprowadzili i nawet śladu zużycia na pilocie nie było. Dekoder działa codziennie po 8 godzin, dzieciaki co 10 minut przełączają bajki.Od roku używam logitecha harmony i też jest super. Widocznie z czasem zmienili technologie i nowe piloty się wycierają.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wracając do tematu pilota, to jestem zdziwiony po raz kolejny. Mam ten dekoder od dwóch lat i pierwszy pilot wytarł się po ok pół roku. Po zakupie na Allegro drugiego było podobnie. Teraz mam już trzeci i powoli też znikają wszystkie prawie nadruki na przyciskach. Może zbyt dużo go eksploatuję ? :) Zwracam się zatem do tych którzy używają pilotów uniwersalnych lub zastępczych o informacje dotyczące modelu jaki warto kupić do tego dekodera.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam pytanie i jednocześnie prośbę do użytkowników ESI-88. Czy wam też tak się wycierają przyciski na pilocie?? Ja zakupiłem już trzeci z kolei pilot (oryginalny jak wynikało z opisu) i znowu mam to samo-nie widać już żadnych funkcji na przyciskach. Czy jest może jakiś pilot inny pilot lepszej jakości który może obsłużyć ten dekoder?? Jeśli tak to proszę o jakieś namiary na zakup...

Po primo pierwsze słyszę o takim "problemie"

Po drugie po jakiego grzyba Ty kupujesz kolejne piloty? przecież dekoder nie jest Twój a CP to sie rozumie że jak się zużył/zepsuł to sie to bierze w kieszeń i wymienia w najbliższym punkcie CP.

 

To bardzo dziwne. Mam dwóch znajomych z tym dekoderem i mają identyczną sytuację. Wszystko wytarte./.../?

 

Dziwne- to z Was towarzystwo, ale całe szczęście że póki co to tylko piloty Wam się wycierają :lol2::lol2::lol2:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...