rotalplus Opublikowano 9 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2016 (edytowane) Próbować zawsze można, choć w tym przypadku bardziej adekwatna byłaby rekompensata w postaci dostępu do kanału sportowego, np. pakietu Eleven Sports przez x miesięcy za darmo. Edytowane 9 Lipca 2016 przez Barti Usunięto zbędne cytowanie. Nie cytujemy treści poprzedniego postu w całości. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lesi1 Opublikowano 9 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2016 Jak można sie dowiedzieć czy ten kanał mam gwarantowany? czy na infolinii powiedzą? W umowie mam tylko zapis na końcu taki. § 9 Postanowienia Końcowe 1. Abonent korzystający z Oferty z Dekoderem SD lub HD na własność przyjmuje do wiadomości, iż w trosce o środowisko naturalne, elementy zakupionego w ramach Promocji przez Abonenta Dekodera mogą pochodzić z procesu regeneracji. Wszystkie elementy są jednak w pełni wartościowe i objęte gwarancją Cyfrowego Polsatu. Pod nim pisze Skład Pakietów i są wyszczególnione kanały w każdym pakiecie nawet rozrywka której nie mam w pakietach. Umowa była przedłużana na początek kwietnia. Ten zapis tyczy sie składu kanałów w prepaid czy mnie też to dotyczy. W pakiecie sport HD kanał ten znajduje się. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cabott Opublikowano 9 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2016 @swojadroga Orientujesz się jak to jest ze SmartDom? Mam taką konfigurację: 1) Internet - 100% płatny 2) TV - 50 % zniżki 3) Telefon 49 zł rabatu To był pierwszy SamartDom - rozwiązanie usługi nr 2 powoduje utratę rabatu czy też usługa nr 3 stanie się usługą nr 2? Ewentualnie czy mogę negocjować zmniejszenie abonamentu usługi nr 2? Czy też zmniejszenie tego zobowiązania spowoduje utratę rabatów? Będę wdzięczny za pomoc. Zerknij w regulamin (§6), z tego, co rozumiem w obu przypadkach tracisz SmartDom. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mingo Opublikowano 9 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2016 Gdzie mogę znaleźć, które kanały mam gwarantowane? Szukałem w umowie, ale tam nic nie ma na ten temat. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wally79 Opublikowano 9 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2016 @mingo Wykaz kanałów masz w umowie. Ja kupowałem Cyfrowy Polsat na początku kwietnia tego roku i w wykazie kanałów mam takie coś Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mingo Opublikowano 9 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2016 W tej papierowej umowie też masz ten wykaz? Skąd wziąłeś umowę w formie elektronicznej? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wally79 Opublikowano 9 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2016 @mingo Gdy kupowałem Cyfrowy Polsat trafiłem na uczciwego i rzeczowego konsultanta. Wysłał mi umowę na maila a później taką samą podpisałem w obecności kuriera. Przyznać muszę, że pierwszy raz trafiłem na tak profesjonalnego konsultanta. I za to muszę pochwalić Cyfrowy Polsat Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zbycho84 Opublikowano 9 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2016 @mingo Sprawdź na poczcie, może umowę masz,a o tym nawet nie wiesz. Lubi trafiać do spamu. W dobie internetu kopie umowy wysyłane na maila nie są niczym szczególnym i CP nie jest tu wyjatkiem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Barti Opublikowano 9 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2016 Ja, gdy ostatnio przedłużałem umowę z CP to też aneks otrzymałem dodatkowo na maila zaraz po zakończeniu rozmowy z konsultantem. Dopiero jakiś czas później listem zwykłym przyszła wersja papierowa tego aneksu. Wszystko się zgadzało. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mingo Opublikowano 9 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2016 (edytowane) @mingo Sprawdź na poczcie, może umowę masz,a o tym nawet nie wiesz. Lubi trafiać do spamu. W dobie internetu kopie umowy wysyłane na maila nie są niczym szczególnym i CP nie jest tu wyjatkiem. Niestety, na poczcie brak, a SPAM od września już zdążył się kilka razy wyczyścić Napiszę do nich, może wyślą mi kopię umowy E: Znalazłem na ICOK-u pytanie z prośbą o wysłanie kopii umowy. Wysłałem, teraz czekać na odpowiedź Edytowane 9 Lipca 2016 przez mingo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość filolog Opublikowano 10 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2016 Trzeba będzie wysłać wypowiedzonko - ciekawe co da się w moim przypadku ugrać? Mam Evobox i 2x HD5000 - pakiet Premium. Umowa od początku kwietnia br. Jeszcze nic nie płacę. Dałoby się wytargować przedłużenie okresu promocyjnego? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wally79 Opublikowano 10 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2016 @filolog myślę że to absolutne minimum jakim może nas uraczyć Cyfrowy Polsat. Dla mnie darmowe miesiące będą kartą przetargową przy ewentualnym przedłużeniu umowy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
golubiak Opublikowano 10 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2016 Ja ten wykaz miałem na końcu umowy papierowej. Polecam odnośnie tematu: http://icyfrowypolsat.pl/zmiany-w-dostepnosci-kanalow-w-pakietach-od-11-lipca-2016r/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
plast2 Opublikowano 10 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2016 Czyli co maja fightklub w wykazie kanalow mozna zrywac umowe ? Umowe przedluzalem przed euro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 10 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2016 Musisz mieć jeszcze wykupiony pakiet Sport HD lub mieć go dostępny w elastyczności. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
plast2 Opublikowano 10 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2016 Premium Max, a wiec jest Sport HD. Fajnie, bedzie skrocenie umowy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TOMI2 Opublikowano 10 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2016 Musisz mieć jeszcze wykupiony pakiet Sport HD lub mieć go dostępny w elastyczności. Niby to jednoznaczne, ale zapytam tak dla pewności ... Podpisałem umowę pod koniec maja tego roku na pakiet Familijny Max HD (to moje minimalne zobowiązanie). Pakiet sportowy mam w elastyczności, czyli mogę sobie włączyć go kiedy chcę. Czy po wycofaniu Fightklub na koniec lipca, mogę wypowiadać umowę bez konsekwencji ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
myster Opublikowano 10 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2016 Nie, obowiązek masz na F Max. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 10 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2016 Przerabialiśmy tę kwestię w przeszłości i okazywało się, że CP przyjmował bezkarnie wypowiedzenia od takich osób. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TOMI2 Opublikowano 10 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2016 W umowie mam tak : Podstawowe Zobowiązanie: Pakiet Familijny Max HD, Pakiet Sport HD, Pakiet Film HDMinimalne Podstawowe Zobowiązanie: Pakiet Familijny Max HD Czyli swojadroga, według Ciebie kwalifikuje się ta moja umowa na wypowiedzenie bez konsekwencji ze względu na Fightklub ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
myster Opublikowano 10 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2016 (edytowane) No to skoro tak to tak. To w przeszłości straciłem możliwość negocjacji z ESPN. Edytowane 11 Lipca 2016 przez Barti Każde zdanie kończymy znakiem kropki. Poprawiono post. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bober1 Opublikowano 11 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2016 W umowie mam tak : Podstawowe Zobowiązanie: Pakiet Familijny Max HD, Pakiet Sport HD, Pakiet Film HD Minimalne Podstawowe Zobowiązanie: Pakiet Familijny Max HD Czyli swojadroga, według Ciebie kwalifikuje się ta moja umowa na wypowiedzenie bez konsekwencji ze względu na Fightklub ? Formalnie zerwać nie możesz bo Twoim podstawowym pakietem jest FMaxHD, ale w momencie gdy szybko włączysz pakiet SPORT HD i trochę z nimi ponegocjujesz może coś ugrasz, ale w świetle twardych przepisów prawa nie masz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andii57 Opublikowano 11 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2016 Jako że nigdy nie przerabiałem takiego sposobu rozwiązania umowy to dopytam Was doświadczonych Forumowiczów czy w moim przypadku mogę wysyłać pismo z rezygnacją z umowy z powodu zakończenia nadawania kanału FightKlub. Podstawowe zobowiązanie - Familijny Max HD-Film HD , Sport HD , Cinemax HD. Minimalne podstawowe zobowiązanie- Familijny Max HD -Film HD , Sport HD , Cinemax . jeszcze jedno jeżeli można dopytac czy w mojej umowie nie mam możliwości zrezygnowac np. z Film HD , lub Sport HD. Ostatnie jak sformułować pismo z rezygnacją z przyczyn ze strony operatora , jest jakiś wzór? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lesi1 Opublikowano 11 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2016 (edytowane) Odnośnie wypowiedzenia z powodu wyłączenia tego kanału tu masz wszystko. http://icyfrowypolsat.pl/zmiany-w-dostepnosci-kanalow-w-pakietach-od-11-lipca-2016r/ Jeśli twoje pakiety znajdują się w minimalnym zobowiązaniu to znaczy że nie da sie z tego nic wyłączyć. Dokładnie w umowie wszystko znajdziesz. Edytowane 11 Lipca 2016 przez lesi1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cabott Opublikowano 11 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2016 Skorzystaj z gotowca w dole strony. http://icyfrowypolsat.pl/zmiany-w-dostepnosci-kanalow-w-pakietach-od-11-lipca-2016r/ Nie możesz zrezygnować z tych pakietów, które masz w minimalnym zobowiązaniu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.