michall1234 Opublikowano 30 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2015 P.S. a co jest z FOX SD ? Znika z CP ? P.S.2 mam go gwarantowany w umowie z lutego 2014 :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
myster Opublikowano 30 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2015 Jak nie będzie to możesz wysłać wypowiedzenie Wtedy byly i SD i HD gwarantowane. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maker3 Opublikowano 30 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2015 (edytowane) P.S. a co jest z FOX SD ? Znika z CP ? P.S.2 mam go gwarantowany w umowie z lutego 2014 :) W komentarzach ktoś napisał: "W imieniu Fox International Channels (...), pragniemy poinformować, że z dniem 1 października 2015 r. nastąpi zmiana standardu nadawania (i modulacji) następujących kanałów SD (Standard Definition) z naszego portfolio: FOX SD, National Geographic SD, FOX Comedy SD, Nat Geo Wild SD, z DVB-S/QPSK na DVB-S2/8PSK, przy równoczesnym zastosowaniu standardu kodowania H.264/MPEG-4 AVC. Zmianie ulegną również parametry FEC (Forward Error Correction) z 5/6 na 3/4. Pozostałe parametry pozostaną bez zmian" Czyli wynika z tego, że Fox i NG zostają na tp. nc+ Edytowane 30 Września 2015 przez Maker3 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mario687 Opublikowano 1 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2015 Rozmawiałem z konsultanka w sprawie kanału Polsat Food Network i zmiany z sd na hd. Słuchajcie -Ona do mnie ,ze nie mogę wypowiedzieć umowy bo wszystkie kanały sd są niegwarantowane i nadawane promocyjne. Ja na to ze nawet mnie nie spytała z którego roku mam umowę,a Ona na to ze wszystkie umowy maja zapis ze kanały SD są niegwarantowane. Ładne szkolenie im tam w CP zrobili? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fezuj Opublikowano 1 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2015 Widocznie nie maja pojęcia że są umowy z "brodą do kolan" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sławomir Pawłowski Opublikowano 1 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2015 (edytowane) Witam. Poprzez ICOK wysłałem zapytanie do CP w sprawie usunięcia kanału Polsat Food Network w wersji SD. Poprosiłem o odpowiedź na email i dodatkowo tradycyjną pocztą na papierze. Wiadomo, że co konsultant to pisze lub mówi co innego, dlatego jak Cyfrowy Polsat odpisze mi na papierze że można rozwiązać umowę bezkarnie, to dołączę kserokopię tego listu do wysłanego wypowiedzenia. Edytowane 1 Października 2015 przez Sławomir Pawłowski Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mario687 Opublikowano 1 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2015 Dobre posuniecie bo na infolinii co telefon to inna odpowiedz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzes1234l Opublikowano 1 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2015 Kto ma pakiet sport może wypowiadać umowę po usunięciu kanału Fightbox Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtek509 Opublikowano 2 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2015 Kto ma pakiet sport może wypowiadać umowę po usunięciu kanału Fightbox a skąd info o usunięciu kanału skoro nawet nie zmienił on miejsca na liście CP ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Puszczyk076 Opublikowano 2 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2015 (edytowane) wczoraj napisalem maila w sprawie rozwiazania umowy i otrzymalem takowa odpowiedz Kontakt[/size]Cyfrowy Polsat[/size]Re:Okres podstawowy/wypowiedzenia umowy (02.10.2015)Szanowny Panie Uprzejmie informujemy, że rozwiązanie Umowy, podpisane przez Klienta i zawierające dane umożliwiające jego identyfikację oraz przyczynę rozwiązania, należy wysłać, najlepiej listem poleconym, na adres: Cyfrowy Polsat S.A.ul. Łubinowa 4A03-878 WarszawaPo zarejestrowaniu wypowiedzenia Umowa zostanie rozwiązana zgodnie z jej warunkami.________________________________________ [dane osobowe - regulamin]Cyfrowy Polsat S.A ul. Łubinowa 4a; 03-878 Warszawa tel.: 801 08 08 08; fax: (22) 356 66 77 kontakt@cyfrowypolsat.pl www.cyfrowypolsat.pl Cyfrowy Polsat S.A. z siedzibą w Warszawie, ul. Łubinowa 4a, 03-878 Warszawa, Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego KRS 0000010078 NIP 796-18-10-732 REGON 670925160 GIOŚ - E0001824WZBW kapitał zakładowy 25.581.840,64 zł w pełni wpłacony. Informujemy, że Cyfrowy Polsat wprowadził możliwość zwrotu udostępnionego sprzętu (dekodery, karty) również w Autoryzowanych Punktach Sprzedaży. Lista Autoryzowanych Punktów Sprzedaży przyjmujących sprzęt dostępna na www.cyfrowypolsat.plumowy w zwiazku ze zmianami w ofercie cp i taka odpowiedz otrzymalem.... Edytowane 2 Października 2015 przez Mr. Orbita Nie publikujemy danych osobowych - regulamin Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hruszcz Opublikowano 2 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2015 (edytowane) Potwierdzam - wysłałem pismo zeskanowane i podpisane, dostałem odpowiedź, że musi być w formie pisemnej. Pobiegłem do APS i złozyłem za potwierdzeniem przyjęcia Ale w lutym przy "akcji" z Discovery Life tego nie wymagali - zeskanowany mail i bez problemu go przyjeli Edytowane 2 Października 2015 przez hruszcz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mario687 Opublikowano 2 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2015 (edytowane) Do Puszczyk076 Bardzo dyplomatyczna odpowiedz. Ani nie jest potwierdzone ze możesz ani zaprzeczone. Pzdr Edytowane 2 Października 2015 przez mario687 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtek509 Opublikowano 2 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2015 niemniej taka odp jaką otrzymał Puszczyk076 daje pewną nadzieję Choć CP odpowiedział tylko tyle że nie będzie wypowiadał na prośbę o interpretację przepisów a wypowiedzenie zostanie rozpatrzone indywidualnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piranha Opublikowano 2 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2015 Chętnie bym rozwiązał umowę z polsatem, ale ten powód z zastąpieniem SD na HD o którym właśnie dyskutujecie, jest trochę bez sensu Wątpię żeby z tego powodu dało się rozwiązać umowę. Programowo nic się nie zmienia, to samo co było na SD jest w HD, tylko w lepszej jakości. Będę śledził ten temat, jak się komuś uda to nich da znać. pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mario687 Opublikowano 2 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2015 Tu nie chodzi o to czy programowo sie zmienia. Chodzi o kanał, który zniknął a był gwarantowany tj. Polsat Food Network 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ARTIPAPK Opublikowano 2 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2015 A ja poczekam aż usuną mi gwarantowane PS SD,PS EXTRA SD,oraz Eurosport SD,które mam w pakiecie,lecz nie mam ich zamienników HD. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtek509 Opublikowano 2 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2015 Fermen jest uzasadniony i to nie za sprawą nawiedzonych abonentów CP a samego operatora. Jak ktoś przez 6 lat traktuje kanały HD jak osobny medialny byt którym handluje i uważa że kanał ze znaczkiem SD to coś zupełnie innego niż HD Ba nawet w początkowej fazie tego procesu o odrębnej "elitarnej" ramówce a później w ciągu jednej chwili zmienia front i twierdzi że podmiana kanałów z wersji SD na HD to tylko mały zabieg wynikający ze zmiany technologii to w jego postępowaniu nie trudno dostrzec pewną niekonsekwencję w interpretacji zapisów własnej umowy. Choć faktem jest że argumentacja nas skrzywdzonych abonentów pozbawionych wersji SD jest kiepska PD Zapytam dlaczego przekonani jesteście że podmiana Polsat Food Network SD => HD nie wpisuje się w definicję rebredingu ? Dlaczego wypowiedzenia akurat z tym kanałem? Wszak pozostał on na liście kanałów zachował nawet tą samą pozycję z rozdzielczością pseudo 1080p Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebek0098 Opublikowano 2 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2015 Panowie. Po co znowu dyskusja. Znamy "nasze" ( użytkowników ) stanowisko, jedni twierdzą TAK można, drudzy NIE można, znamy też stanowisko CP, że NIE można ( dzięki koledze swojadroga ). Wysyłajcie wypowiedzenia, LISTOWNIE, nie mailowo. Poinformujecie "nas" po odpowiedzi z CP. Proponuję też odrazu wysyłać zapytania do UOKiK czy jakiegoś innego odpowiedniego urządu, ponieważ odpowiedź z CP jest znana, i bez odpowiednich urzędów się nie obędzie. Powodzenia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sławomir Pawłowski Opublikowano 4 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2015 Dostałem odpowiedź w sprawie usunięcia kanału Polsat Food Network SD. W wiadomości było napisane że zmiana nadawania kanału z SD na HD, w tym wypadku PSN SD nie daje możliwości bezkarnego wypowiedzenia umowy i zmianę PSN SD na wersję HD należy traktować jako polepszenie jakości. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dariusz1980 Opublikowano 4 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2015 Jakiś czas temu pisałem że zamiana SD na HD to wyłącznie lepsza jakość, nie ma podstaw do rozwiązywania umowy. Podobny i ja e-mail otrzymałem z CP i kancelarii prawnej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hruszcz Opublikowano 6 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2015 Wysłałem wypowiedzenie, w którym dołączyłem treści maili, z których wynikała możliwość wypowiedzenia umowy po zamianie SD na HD. Zadzwoniłem wczoraj na infolinię, żeby zapytać czy pismo dotarło. Rozmawiałem z czterema osobami. Dowiedziałem się, że stanowisko CP jest takie, jak pisaliście. Jednakże nikt z tych czterech osób (dwie konsultantki, jedna z działu reklamacji i jeden facet do którego mnie przełączyli) nie był w stanie mi wytłumaczyć, dlaczego dwa tygodnie temu można było wypowiedzieć umowę (mam to na mailu) a dzisiaj nie. Napisałem maila żądając oficjalnych wyjaśnień dlaczego jest taka zmiana stanowiska. Czekam na odpowiedź, na przyjście pisma z negatywną odpowiedzią nt. mojego wypowiedzenia, załaczam wszystko i uderzam do UKE. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stojak Opublikowano 6 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2015 Widzę,że nie pasuje wam zmiana z SD na HD. Przecież każdy by chciał oglądać programy w lepszej jakości. Pewnie chodzi o to żeby rozwiązać umowe i uciec do konkurencji. Życzę powodzenia po przejściu do NC+. Ja uciekłem odwrotnie. Puszczyk076, dnia 06 Paź 2015 - 10:56, napisał: za internet,telewizje i telefon zaplacisz tyle co za abonament nc+ Tylko orange tv wymaga stałego łącza o min prędkości 80 mb/s. Widziałem jak to chodzi przy 60 mb/s. Bardzo słabo. Cały czas się zacina. Orange twierdzi że nawet przy 20 jest ok ale to bzdury. W pewnym salonie Orange w trojmieście mają prędkość 20 mb/s i tv jest cały czas wyłączony bo wstydzą sie że wciskają tą usługę a to nie działa. Można jeszce podłączyć ich usługę droga satelitarną ale to inna bajka. czytnik, dnia 06 Paź 2015 - 11:29, napisał: Większość chce tylko ugrać parę groszy na abonamencie i tyle. Ugrać pare groszy jak najbardziej. Ale jak słyszę że w Polsacie jest tak źle że trzeba uciekać np. do NC+ to nie wiedzą chyba jaka kicha jest w platwormie do której chcą uciec. Byłem u nich od poczatki telewizji N i do tera w nc+. Wiem coś na ten temat. 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 6 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2015 Tu nie chodzi o "ucieczkę", tylko raczej o brak konsekwencji operatora, o którym tutaj pisaliśmy wielokrotnie. Kanały HD (nawet duble) były traktowane i nadal są jako kolejny produkt, ale kiedy się wyłącza wersję SD i w jej miejsce włącza HD to już jest to tylko zmiana jakości nieuprawniająca do rezygnacji z umowy w związku z jej zmianą. Inny przykład. Kanał TNT SD jest w pakiecie Familijnym HD, ale dubel w jakości HD już jest w pakiecie Film HD. Taka różnica, że już TNT SD nie jest gwarantowanym kanałem w pakiecie Familijnym HD. Po co zatem w ogóle uruchamiano odświeżone TCM w SD? Gdyby oba kanały występowały w jednym pakiecie, jeszcze można to zrozumieć, ale w dwóch różnych to już nie jest ten sam produkt. To samo dotyczy kanału Eurosport. W zależności od potrzeb operatora, raz jest to ten sam produkt, by za chwilę nie był tym samym produktem. Tyle ode mnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebek0098 Opublikowano 6 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2015 (edytowane) Swojadroga, TNT na stronie CP jest nadal gwarantowane. Tak, nie chodzi o "ucieczke" tylko wytargowanie darmowych miesięcy ( z małymi wyjątkami ). CP traktuje HD jako "coś" dodatkowego, ale nie zgadzam się że sa niekonsekwentni. Są konsekwentni bo żaden zamieniony 1 paź kanał SD na HD, nie był oferowany w wersji HD w wyższym pakiecie. Żaden kanał HD nagle nie zmienił pakietu. Dalej HD jest czymś lepszym. Koszt emisji kanału w SD jest pewnie tańsze niż kanału w HD. Uważam, że dopiero zmiana pakietów i oferty może doprowadzić do usunięcia wreszcie wersji SD ( zbędnych dubli ) Przykład TNT niestety pokazuje, że chyba prędko to nie nastąpi. Dlatego nie zgadzam się, że "żonglują" produktem HD w zależności jakie mają aktualnie potrzeby. ( ich stanowisko jest niezmienne ) Edytowane 6 Października 2015 przez sebek0098 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ozzy666 Opublikowano 6 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2015 A mi właśnie chodzi o ucieczkę z CP do NC+. I tylko czekam na okazję aby się nadarzyła ale widzę że prędzej doczekam się końca umowy. Ja nie rozumiem czym się ludzie zachwycają w CP, ja gdy te kilka lat temu wybrałem CP ze względu niskiej ceny i wielu kanałów. Teraz jednak się przekonałem że większość tych kanałów jest nic nie warta. Np. kanały CBS które nadają wciąż 4:3 z jakością VHS i seriale z lat 80'. Nie mam nic przeciwko klasycznych filmów, bardzo lubię dlatego TCM (TNT) ale w przyzwoitej jakości i lepsze produkcje. Na NC+ jest więcej lepszych kanałów np Planete +. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.