sebek0098 Opublikowano 6 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2015 (edytowane) Ozzy666 Do narzekania na CP jest osobny wątek. CBS nadaje tak samo w CP i nc+. Sorry, ale piszesz o jakości. Ta jest coraz lepsza w CP jak I w nc+. Porównaj ilość kanałów HD ( czy nawet pseudo HD ). Pseudo HD jest lepsze od SD. Ja różnicę widze. Edytowane 6 Października 2015 przez sebek0098 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
beniomi Opublikowano 6 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2015 Witam.Byłem właśnie w punkcie CP,ich taktyka to- nie ma podstaw do wypowiedzenia,zmiany są na lepsze,a w ogóle to o co chodzi.Mam gwarantowane w umowie kanały SD,dlaczego ktoś narzuca mi co jest dla mnie lepsze,podobno jest to wolny kraj,dla mnie kanały SD nie muszą być lepsze.Nie chodzi tu o kwestię techniczną,ale o możliwość wyboru-pozostaję przy warunkach obowiązującej umowy lub za porozumieniem je zmieniamy.Polsat daje HD więc co się burzysz człowieku,zmienia na lepsze.A może ja nie chcę takiego ,,lepsze''.Może są ludzie (tacy jak ja) ,którym zależy na tym ,aby ktoś ich najpierw zapytał czy chcą takich zmian,a jeśli im to nie pasuje to niech mają wybór zostać lub zrezygnować(bez straszenia karami).Przy zawieraniu umowy pan piał ile to mam kanałów HD jaka to jakość i różnica,dziś pan mówił mi ,że to to samo i literki SD i HD to w zasadzie tak tylko ,przy zawieraniu umowy w 2014 roku za HD musiałem extra płacić.A teraz ,,ups'' to to samo.Jak klient ma furtkę do rezygnacji to robimy ,,to samo''.Wydawało mi się,że w Polsce skończyły się czasy ,,bierz co dają'',no ale chyba nie do końca.Wolność wyboru i traktowawanie klienta,jak kogoś dzięki komu mają na chleb,a nie zło konieczne i przedmiot robienia w balona.Szanujmy siebie i innych ludzi (zapomniałem,że to dla polaków obcy temat).Pozdrawiam ,,biednych'' hejtów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebek0098 Opublikowano 6 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2015 (edytowane) To co mówia w APS czy infolini to..... ( szkoda słów ) maja zachwalać i sprzedawać. Kanały SD nie mają "magicznego" dopisku SD. Za które to kanały HD musiałeś "ekstra" płacić, a po 1 paź już nie? ( zmieniły pakiety? ). Chyba nie. Żaden UOiK czy inny urząd nie przyzna "wam" racji. Mit powstał w maju ( kolega hruszcz ) że można rozwiązać umowę przy zmianie SD na HD. Gdyby nie to ( kolega hruszcz ) nie było by dyskusji dziś, sprawa została by rozstrzygnięta w maju. Ale powodzenia. Wysyłajcie wypowiedzenia. Edytowane 6 Października 2015 przez sebek0098 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ozzy666 Opublikowano 6 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2015 Wiem że napisałem nie w tym dziale ale tylko chciałem zaznaczyć że nie zawsze więcej za mniej znaczy lepiej. A co do zmiany kanałów SD na HD to moim zdaniem jest to tylko polepszenie jakości i nie da rady rozwiązać umowy bezkarnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebek0098 Opublikowano 6 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2015 Cp nie oferuje więcej za mniej ( od nc+ ). Oferuje mniej za dużo mniej ( od nc+ ) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
beniomi Opublikowano 6 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2015 Kolega nie widzi chyba różnicy między zachwalaniem a kłamstwem.Kanały w mojej umowie ze stycznia 2014 mają właśnie ,,magiczny '' dopisek SD i gwarantowane,nie HD ,CD,GD tylko SD-gwarantowane.Pakiet Familijny Max (już nieistniejący)i Familijny Max HD ,za to HD musiałem właśnie więcej płacić.SD-HD dwa różne produkty.Kolega traktuje dopiski SD, HD jak kleksa a nie istotną część umowy.(istotne to było dopuki działało na korzyść Polsat). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebek0098 Opublikowano 6 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2015 (edytowane) beniomi Nie było pakietu Familijny Max, ( ja nie przypominam sobie ) chyba Relax Mix. Nie mają dopisku SD ( są bez oznaczenia ). Tak i to jest właśnie kłamstwo, a własciwie piszesz "półprawdy". Było istotne i jest ( CP traktuje HD jak coś lepszego a właściwie droższego ), ale są konsekwentni w tym co robią. Chodzi mi o to, że raptem 1 paź nie dali Ci "coś lepszego" co było do tej pory dostępne dla innych ( płacących więcej ). I nadal nie masz dostępu do tego "czegoś lepszego" co płacący więcej. Edit. Uważacie, że CP traktuje HD i SD jako coś innego. OK, niech tak nawet będzie ale... Od kilku lat CP traktowało kilka kanałów HD ( majace odpowiedniki SD ) jako inny kanał, czy coś się zmieniło po 1 października? Nie, nadal zostały w tych pakietach co były i nadal mają swoje odpowiedniki w SD. ( usuneli zupełnie inne kanały SD które do tej pory nie były oferowane w HD ) więc ten argument jak dla mnie mało przekonywujący. Edytowane 6 Października 2015 przez sebek0098 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
telewidz85 Opublikowano 6 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2015 Wy dalej wałkujecie temat wypowiedzenia umowy w związku z zamian kanałów na hd. Odpuście sobie. To są te same kanały z tą samą ramówką, tylko obraz jest trochę wyraźniejszy. Więc to nie jest powód żeby CP miał akceptować wypowiedzenie umowy ze strony klienta. 4 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebastianp17 Opublikowano 9 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2015 Każdy pisze że nie można rozwiązać umowy bo zmiana kanałów na HD jest to tylko poleprzenie jakośći i te kanaly są w lepszej jakości tylko jak w marcu 2014 zostały usunięte kanały SD HBO CINEMAX wtedy nikt nie pisał że są te same kanały w jakości HD tylko było można rozwiązać umowę więc teraz tak samo powinno być. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebek0098 Opublikowano 10 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2015 Tylko wtedy można było bezproblemowo rozwiązać umowę a teraz nie, zastanów się czy napewno to taka sama sytuacja. Pomyśl chwile. 5 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtek509 Opublikowano 11 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2015 Doprecyzujmy: Operator twierdzi że rewolucja programowa październik 2015 to podmiana kanałów z przyczyn technicznych na lepsze i tyle (każdy z kanałów przeszedł swoisty rebreding przy zachowaniu tej samej liczby kanałów). Kwestia usunięcia kanałów SD w marcu 2014 nie jest analogiczna bo abonenci zagwarantowane mieli w PWU kanały HBO i Cinemax zarówno w SD i HD a po usunięcu klonów SD liczba kanałów nie została zachowana - przez co wydażenie to nie możne stanowić precedensu. Amen. 4 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hruszcz Opublikowano 27 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2015 Mail od Cyfrowego Polsatu: "Szanowny PanieInformujemy, że dążąc do polubownego zakończenia przedmiotowej sprawy Cyfrowy Polsat przychylił się do Pana wniosku. Tym samym Umowa z dnia 2 maja 2015 r. zostanie rozwiązana z najbliższym okresem rozliczeniowym, tj. z dniem 2 listopada 2015 r. bez dodatkowych roszczeń z tytułu zakończenia współpracy przed upływem okresu podstawowego Umowy. Przypominamy o obowiązku zwrotu sprzętu w terminie 30 dni od daty rozwiązania Umowy na adres Cyfrowego Polsatu bądź w Autoryzowanym Punkcie Sprzedaży." Podkładką były wklejane maile, w których pracownik potwierdził mozliwość rozwiązania umowy, jeśli zmieni się sposób nadawania z SD na HD Zaznaczam, że międzyczasie kontaktowałem się z UKE - wg ich opinii nie ma mozliwości rozwiązania umowy w takiej sytuacji. Ale załączając do pisma całość korespondencji CP nie miał podstaw, by zmienić swojego zdania z września Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Puszczyk076 Opublikowano 27 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2015 dla mnie zas odpisali ze nie ma podstaw do rozwiazania umowy bez naliczania kary umownej bede musial napisac reklamacje w zwiazku z tym i wyslac maila do UOKiK Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bober1 Opublikowano 27 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2015 @Puszczyk a umiesz czytać? Napisał człowiek przed chwilą, że UKE stwierdziło, że nie ma podstaw z tym, że CP powołując się na dobrą wolę i błąd konsultanta poszedł na rękę jemu i rozwiązał umowę bez naliczania kar, ale ogólnie nie ma takiej możliwości. 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
1972bogdan Opublikowano 17 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2015 Czy po usunięciu dziś tych kanałów,można wypowiedzieć umowę. 17 listopada br. z satelity Eutelsat Hot Bird 13D (13°E) wyłączono wersje SD kanałów BBC Earth i BBC Brit. Krok ten był zapowiadany już wcześniej. Na tym samym transponderze prowadzony jest dosył BBC Lifestyle i CBeebies w SD. Parametry odbioru tych kanałów pozostały bez zmian. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mingo Opublikowano 17 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2015 Przecież w ofercie nie masz podane, że to są kanały gwarantowane. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SatExpert Opublikowano 18 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2015 (edytowane) Nie można wypowiedzieć umowy, bo w Cyfrowym Polsacie wersje SD wyżej wymienionych stacji zostały zastąpione wersjami HD - wypowiedzieć umowę możnaby tylko w przypadku, gdyby oba kanały zostały całkowicie usunięte z oferty, czyli nie byłoby ani wersji SD BBC Brit i BBC Earth, ani wersji HD - jasne? Edytowane 18 Listopada 2015 przez SatExpert 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtek509 Opublikowano 18 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2015 (edytowane) niekoniecznie: Wypowiedzieć umowę można również wtedy gdy w PWU zagwarantowane mamy wersję kanału w HD i dubel w SD - Taka okoliczność pozwalała wypowiedzieć umowę przy okazji wycofania HBO SD. Pytanie dla klientów posiadających umowy CP z brodą: Czy był okres kiedy wersja SD i HD BBC Earth i BBC Brit były gwarantowane jednocześnie? (Tyle zmian że można się w tym łatwo pogubić) Sprawę gmatwa się konkretnie bo w lutym 2015 kanały te przeszły rebreding z BBC Entertainment i BBC Knowledge - Musze zerknąć w domu do PWU jak wyglądała kwestia tych kanałów w wersji SD/HD w kwietniu 2014. Edytowane 18 Listopada 2015 przez wojtek509 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bober1 Opublikowano 18 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2015 No i już sobie chyba odpowiedziałeś na pytanie. W momencie rebrandingu zapewne w PWU gwarantowane zostały jedynie kanały HD, ale pewien nie jestem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtek509 Opublikowano 19 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2015 (edytowane) Ale decydującą kwestią nie jest moment rebredingu a chwila podpisania umowy: Koś się orientuje może czy w roku 2014 w ofercie programowej gwarantowanej przez operatora mieliśmy kanały: BBC Entertainment (SD), BBC Entertainment HD, BBC Knowledge (SD), BBC Knowledge HD jednocześnie ? Czy też wzmianka o kanałach gwarantowanych w pakiekach obejmowała jedynie BBC Entertainment (SD) i BBC Knowledge (SD) ? Edytowane 19 Listopada 2015 przez swojadroga Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 19 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2015 Były tylko wersje SD. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SatExpert Opublikowano 19 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2015 (edytowane) Ale decydującą kwestią nie jest moment rebredingu a chwila podpisania umowy: Koś się orientuje może czy w roku 2014 w ofercie programowej gwarantowanej przez operatora mieliśmy kanały: BBC Entertainment (SD), BBC Entertainment HD, BBC Knowledge (SD), BBC Knowledge HD jednocześnie ? Czy też wzmianka o kanałach gwarantowanych w pakiekach obejmowała jedynie BBC Entertainment (SD) i BBC Knowledge (SD) ? BBC Knowledge HD nigdy nie był dostępny w CP, a BBC Entertainment w HD nawet nie nadawał Edytowane 19 Listopada 2015 przez SatExpert Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Franc77 Opublikowano 20 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2015 Wladowalem sie w CP I mozliwosc wypowiedzenia umowy w zwiazku ze zmiana kanalow bylaby mocno na reke. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
johndeacon1 Opublikowano 20 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2015 W dalszym ciągu np w pakiecie familijnym max hd kanały bbc Earth i Brit sa w wykazie i to bez gwiazdki czyli jako kanały gwarantowane. Czyli rozumiem ze po usunięciu można wypowiadać umowę? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
johndeacon1 Opublikowano 20 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2015 Ja dzwoniłem teraz na infolinie i te dwa kanały s gwarantowane (bbc brit i Earth) jednak gość twierdzi ze nic nie wie o ich usunięciu i powinny być jak najbardziej dostepne Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.