Skocz do zawartości

Zmiany w ofercie (kanałach Polsat Box) - czy można wypowiedzieć umowę?


Duro Hombre
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Ja dostałem oficjalne pismo o rozwiązaniu umowy z Cyfrowym Polsatem. Nie wiem czy ma to znaczenie, ale jak zadzwoniła Pani z Polsatu w celu przedstawienia oferty utrzymaniowej (którą odrzuciłem) to poprosiłem o przesłanie takiego dokumentu i po kilku dniach otrzymałem takie pismo. Reszta tak samo jak opisał to lakas

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli miałeś sprzęt na własność to nie dostaniesz potwierdzenia rozwiązania umowy na piśmie

Ja mam sprzęt na własność, a potwierdzenie dostałem. Mimo, że nie prosiłem o to telefonicznie, mailowo itp. Tak więc różnie z tym bywa.

 

A co do wyłączenia sygnału, to mi dzisiaj mija 104 dni od zakończona umowy, a CP nadal świeci. Nawet się zastanawiam czy tego jakoś nie sprzedać - CP po umowie, ale ze świecącym Relax Mixem bez żadnych opłat :D Czegoś takiego chyba jeszcze nie było ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie, nie. Po prostu 12 grudnia skończyła mi się dwuletnia umowa. Wypowiedzenie napisałem ponad 3 miechy wcześniej i dostałem listowne potwierdzenie zakończenia umowy. 12 grudnia powinni wyłączyć sygnał, a jest on do dziś :D Dodam, że choć umowa była na Familijny, to przez większość część umowy był włączony pakiet Relax Mix. No i tak zostało do dziś. Nie wiem z jakiej okazji CP zrobiło taki prezent :D;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

gratuluje Ci chłopie oglądać za friko dwa pakiety CP do dzisiaj - to świadczy o tym jaki tam [beep] mają. Ja z nimi walczę od lutego br. chcę rozwiązać z nimi umowę z uwagi na zaprzestanie emisji kanału E! do dzisiaj nękają mnie telefonami o zaleganiu w opłacie za abonament. Umowa której wypowiedzenie dotyczyło została rozwiązana 15 marca. Dzisiaj jak zadzwoniłem do nich dowiedziałem się że moje wypowiedzenie zostało zarejestrowane do innego dekodera dlatego do dzisiaj męczą mnie tymi telefonami - zresztą bardzo mnie za to przepraszają. Pierwszy raz trafiłem na normalnego i wyrozumiałego konsultanta a raczej konsultantkę. Do dzisiaj nie otrzymałem od nich żadnego pisma z którego wynikałoby że umowa między nami została rozwiązana. Kobieta zapewniła mnie że zrobi wszystko co w jej mocy żeby to poprawić bo jak sama przyznała jest to trochę dziwna sytuacja że do dzisiaj w ICOK widnieje kwota którą muszę opłacić za kolejny okres rozliczeniowy. Chcę dodać że w dniu 15 marca gdy kończyła mi się umowa płatność w ICOK wynosiła 0 PLN :!: :!: :!: po czym już następnego dnia wskoczyła nowa kwota 117,80 PLN jaką opłacam za kolejny okres. Jeśli w ciągu najbliższych 48 godzin nie zostanie to zmienione chyba będę zmuszony raz jeszcze napisać do CP reklamację a gdy to nie pomoże to do Powiatowego Rzecznika Konsumentów. Nie będę już wspominał tutaj o tym że pisząc do nich przez ICOK w dniu 16 marca do dnia dzisiejszego nie otrzymałem od nich odpowiedzi. Ci decydenci CP którzy odpowiadają za ten stan rzeczy mają to głęboko w poważaniu traktowanie w ten sposób swoich abonentów. Sami sobie wystawiają ocenę negatywną. Całe szczęście notuję sobie daty i godziny rozmów z kolejnymi już konsultantami. Normalnie ręce opadają... Powiedziałem sobie NIGDY WIĘCEJ CYFROWEGO POLSATU dotrwam do końca umowy z innym dekoderem i uciekam od nich raz na zawsze. Nie jestem abonentem z małym stażem bo jestem z nimi od 6 lat bez przerwy ale zbliża się czas definitywnego rozwodu z tą platformą. Chcę tylko przestrzec innych żeby dobrze się zastanowili nad tym, że wiążąc się z CP może ich spotkać to samo co mnie z chwilą wypowiedzenia umowy z winy platformy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odnoszę wrażenie, że CP zabijają procedury.

Zadzwonił do mnie dziś konsultant, potwierdził otrzymanie faxu.

Poinformował mnie, że sprawa została przekazana do działu windykacji.

Zwrot środków powinienem otrzymać w przyszłym tygodniu.

 

Dodał, że dekoder został sprawdzony, jest kompletny i kontrakt został ostatecznie zamknięty.

Co ciekawe nie otrzymałem jeszcze zwrotki, więc musieli dostać i sprawdzić "na dniach"

Powiedział, że jeśli sobie życzę otrzymam pismo z ostatecznym rozliczeniem.

 

Jak widać da się trafić na profesjonalnych pracowników.

Szkoda tylko, że trzeba mieć niesamowite szczęście.

 

Obiecałem sobie, że nigdy więcej Cyfrowego Polsatu w wersji postpaid.

Może dam w przyszłości zarobić Hollexowi na module prepaid.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Możesz, ja tak zrobiłem po 6 miesiącach od momentu podpisania umowy i zawarłem nową na korzystniejszych warunkach. Nawiązując do wypowiedzi powyżej to faktycznie mają niezły [beep]. W dniu rozwiązania umowy w ICOK pojawiła mi się kwota najbliższej płatności 44 zł, 42 za familijny oraz po 1 zł za Polsat Sport HD i Eurosport HD - te kanały HD miałem w promocji przez 6 miesięcy za 1 zł. Dziś mam umowę na pakiet Familijny i Sport plus HD a odbieram niektóre kanały z Relax Mix jak Kino Polska czy Fox Life :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mój znajomy dosłownie dziś roztrzaskał swój dekoder o ścianę. Napisał w lutym wypowiedzenie umowy opłacił abonament na 3 miesiące z góry i od 1 maja 2010 w/g CP ma rozwiązaną umowę. Dziś jednak dostał sms-a z CP, że musi jeszcze dopłacić 61 zł aby oglądać telewizję w kwietniu. Jeszcze kilka dni temu sprawdzał na iCOK i wszystko było OK a dziś prawdziwy bajzel.

0331fca38659a4db.jpg

 

Skąd wiec ta dopłata co oni tam kombinują bo z tego co jest na iCOK to wynika co innego. Teraz już nie wie płacić czy nie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mój znajomy dosłownie dziś roztrzaskał swój dekoder o ścianę. Napisał w lutym wypowiedzenie umowy opłacił abonament na 3 miesiące z góry i od 1 maja 2010 w/g CP ma rozwiązaną umowę. Dziś jednak dostał sms-a z CP, że musi jeszcze dopłacić 61 zł aby oglądać telewizję w kwietniu. Jeszcze kilka dni temu sprawdzał na iCOK i wszystko było OK a dziś prawdziwy bajzel.

0331fca38659a4db.jpg

 

Skąd wiec ta dopłata co oni tam kombinują bo z tego co jest na iCOK to wynika co innego. Teraz już nie wie płacić czy nie?

Widzę że nie jestem sam jeśli chodzi o przekręty CP w stosunku do swoich byłych abonentów :mrgreen: a tak poważnie to powinien się ktoś za nich wziąć i dowalić im jakąś karę. Takiego bajzlu jaki jest w CP chyba nie ma w żadnej innej platformie cyfrowej w Polsce

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może znajomy bierze pod uwagę miesiąc kalendarzowy,a nie rozliczeniowy.Może wysłane wypowiedzenie "zarwało"następny okres rozliczeniowy.Wypowiedzenie jak w tytule wątku trwa ok.miesiąca.W płatnościach bajzel,tylko kto go narobił.I jeszcze jedno,wypow.wysłane w lutym to nie koniec umowy od 1 maja. Nic z tego nie rozumię...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Umowa znajomemu kończy się 1 maja 2010 (jest to już zaklepane na 100%). Wypowiedzenie (3 miesięczny okres wypowiedzenia) napisał na początku stycznia wysłał listem poleconym. Po dwóch tygodniach dzwonili do niego z CP oznajmiając, że przyjęli rezygnację i od 1 maja 2010 kończy się z nimi umowa. I żeby nie płacić co miesiąc abonamentu postanowił, że zapłaci za 3 miesiące z góry czyli za cały luty, marzec, kwiecień . Pieniądze na konto CP wpłynęły 27.01.2010. Do wczoraj wszytko było OK dopóki nie otrzymał sms-a z CP , że za kwiecień musi zapłacić jeszcze 61zł a gdy zalogował się na iCOK zobaczył ten bajzel odnośnie płatności

0331fca38659a4db.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

U mnie to samo, ostatnia wplate zrobilem 3 marca a w icoku nadal pokazuje ze mam placic. Nadplata miala byc przelana na echosia ale jak zwykle [beep] na maxa i nic nie zrobili, musze dzisiaj do nich wykonac telefon.

7aff8afad12c55aa.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Takie sprawy, wykonuje się pisemnie a nie na "[beep]". Też miałem przeksięgowywane pieniądze ze starego dekodera na nowy i nie było problemów. Napisałem pismo do CP, później zostałem poinformowany mailem, że dyspozycja została wykonana. Wczoraj dla upewnienia się zadzwoniłem na infolinię i informacje zostały potwierdzone. Jednak na iCOK nadal dane nie są zaktualizowane. Konsultantka usunęła mi konto na iCOK z nadzieję, że po ponownej rejestracji dane zostaną zaktualizowane. Nie stało się tak jednak.

Moja rada: Olać iCOK, a informację zaciągać u źródła! (czyt. Polsat)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mój znajomy dosłownie dziś roztrzaskał swój dekoder o ścianę. Napisał w lutym wypowiedzenie umowy opłacił abonament na 3 miesiące z góry i od 1 maja 2010 w/g CP ma rozwiązaną umowę. Dziś jednak dostał sms-a z CP, że musi jeszcze dopłacić 61 zł aby oglądać telewizję w kwietniu. Jeszcze kilka dni temu sprawdzał na iCOK i wszystko było OK a dziś prawdziwy bajzel.

0331fca38659a4db.jpg

 

Skąd wiec ta dopłata co oni tam kombinują bo z tego co jest na iCOK to wynika co innego. Teraz już nie wie płacić czy nie?

Napisał w lutym wypowiedzenie, więc trzymiesięczny okres wypowiedzenia biegnie od następnego okresu rozliczeniowego: marzec, kwiecień, maj.

Rozwiązanie umowy również następuje z końcem okresu rozliczeniowego, a nie z końcem miesiąca (z pominięciem przypadku, kiedy okres rozliczeniowy przypada 1 dnia miesiąca, tj, umowa została podpisana np. 1 lutego).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wypowiedzenie zostało napisane w styczniu (moja pomyłka kilka postów wyżej) a koniec umowy jest 1 maja 2010. Mi tylko chodzi o to, że mimo tego iż znajomy zapłacił za 3 miesiące z góry (luty, marzec, kwiecień) co jest udokumentowane to w/g CP musi jeszcze dodatkowo zapłacić za kwiecień te 61 zł. Dziś dzwonił na infolinie ale nic nie załatwił. Maja do niego oddzwonić w ciągu kilku dni.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja też wypowiedziałem umowę z CP z powodu wyłączenia TV 1000 i E!, miałem Familijny + RM + pakiet HD. Zaraz gdy tylko zakończy mi się okres umowy i dezaktywują mi pakiety idę do aps przedłużyć umowę ale tylko na mini. Nie mogę powiedzieć na CP złego słowa bo moje wypowiedzenie przyjęli z pokorą i obyło się bez komplikacji i niepotrzebnych spięć. Szczerze powiedziawszy, zmiany w ofercie CP jak wyłączenie TV 1000 wcale mi się nie spodobały, a nieinformowanie klientów o zmianach z wyprzedzeniem to trochę cha.mskie. Oferta N jest moim zdaniem lepsza zarówno pod względem większej ilości filmowych kanałów premium i kanałów HD, również pod względem jakości obsługi i dużo bardziej funkcjonalnych dekoderów z ładnym i łatwym interfejsem. Od dawna rozważałem zmianę na n ale po pierwsze wahałem się a po drugie wiązała mnie długa umowa z CP. Nieprzemyślane zmiany w ofercie CP ostatecznie mnie przekonały i nie żałuję zmiany.

 

Ale nie chcę mówić o mnie, chciałbym powiedzieć o ogromnej liczbie forumowiczów Satkuriera, którzy wypowiedzieli bądź chcą wypowiedzieć umowę z CP, czyżby rozpoczęła się druga wielka migracja abonentów? Ostatnim razem widziałem tak olbrzymie poruszenie na forach, gdy w 2005 i 2006 roku wielu abonentów Cyfry zaczęło przechodzić do CP. Najwyraźniej nasz rynkowy dominator nie docenia polskich klientów, myśląc że z przyzwyczajenia pozostaną w CP na wieki. Tymczasem według mnie:

:arrow: słaby PR,

:arrow: brak informacji o planowanych zmianach,

:arrow: utrudnienia w zmianie odbieranych pakietów na wyższe lub niższe,

:arrow: utrudnienia w podpisywaniu umów na pakiety HD,

:arrow: ograniczona funkcjonalność dekoderów i zacinanie się kanałów HD

 

sprawią że CP będzie musiał na chwilę odłożyć swoje górnolotne plany rozwoju internetu i telefonii i jeszcze raz przemyśleć ofertę telewizyjną dla lojalnych klientów, zanim będzie za późno.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Umowa znajomemu kończy się 1 maja 2010 (jest to już zaklepane na 100%). Wypowiedzenie (3 miesięczny okres wypowiedzenia) napisał na początku stycznia wysłał listem poleconym. Po dwóch tygodniach dzwonili do niego z CP oznajmiając, że przyjęli rezygnację i od 1 maja 2010 kończy się z nimi umowa. I żeby nie płacić co miesiąc abonamentu postanowił, że zapłaci za 3 miesiące z góry czyli za cały luty, marzec, kwiecień . Pieniądze na konto CP wpłynęły 27.01.2010. Do wczoraj wszytko było OK dopóki nie otrzymał sms-a z CP , że za kwiecień musi zapłacić jeszcze 61zł a gdy zalogował się na iCOK zobaczył ten bajzel odnośnie płatności

0331fca38659a4db.jpg

 

 

Jeśli wypowiedzenie jest wprowadzone do systemu, to ICOK w ostatnim miesiącu okresu wypowiedzenia wyświetla kwotę płatności dla pre-paid (42,8+39,8). Jednym słowem nie ma się czym przejmować, jest to tylko standardowy błąd tej aplikacji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...