Skocz do zawartości

Zmiany w ofercie (kanałach Polsat Box) - czy można wypowiedzieć umowę?


Duro Hombre
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Dzisiaj dostałem list od CP a w nim treść nowego regulaminu oraz cennik usług wraz z wzorcem umowy dodatkowo załączono pismo przewodnie w którym na samym dole drobnym maczkiem jest napisane:

W związku ze zmianą wzorca Umowy, Regulaminu i Cennika przysługuje Państwu prawo do wypowiedzenia Umowy Abonenckiej nie później niż w terminie do dnia 27-04-2010 w drodze pisemnego oświadczenia przesłanego na adres Cyfrowego Polsatu S.A. W przypadku skorzystania z powyższego uprawnienia, Umowa Abonencka ulegnie rozwiązaniu z dniem 15-06-2010, a Cyfrowemu Polsatowi S.A. nie przysługują roszczenia odszkodowawcze z tytułu rozwiązania umowy zawartej na warunkach promocyjnych. Po rozwiązaniu Umowy Abonenckiej będą mieli Państwo możliwość korzystania z Usług w wybranych przez Państwa okresach miesięcznych na podstawie złożonego oświadczenia i po dokonaniu stosownych opłat, na zasadach wynikających z nowego Cennika i regulaminu. Jeżeli nie są Państwo zainteresowani korzystaniem z Usług na wskazanych powyżej zasadach, prosimy o zwrot karty na adres Cyfrowego Polsatu S.A.
problem polega na tym że list i wzorzec tej umowy dotyczy dekodera i umowy, którego wypowiedzenie składałem w chwili wycofania kanału E! na początku lutego br. do dzisiaj nie mogę się doprosić naniesienia mojego wypowiedzenia przesłanego na początku lutego br. do ich systemu. Te ich procedury prawne chyba ich kiedyś zabiją. Skorzystam z okazji i wyślę im jeszcze raz wypowiedzenie umowy. Może teraz w końcu zakończy się moja przygoda z CP definitywnie na tym dekoderze. Czy ktoś z Was otrzymał w ostatnim czasie podobną przesyłkę z CP i jest w podobnej sytuacji do mojej??? :smile:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak wspomniałem parę postów wyżej Ja otrzymałem podobne pismo (nowy regulamin) mimo wypowiedzenia umowy z powodu zniknięcia E! w lutym br.

Na pismo odpowiedziałem (polecony ze zwrotką - że nie akceptuję nowego regulaminu i ponownie wypowiadam im umowę, i że to wypowiedzenie ma z mojej strony charakter asekuracyjny, gdyż nie rozumiem dlaczego przysyłają mi nowy regulamin - skoro nie jestem już ich abonentem. No, ale wysłałem. I jeszcze jedno - wczoraj telefon z CP - rozpatrzyli POZYTYWNIEEEEE mój wniosek ...... o kanały HD z przed pół roku - kiedy się o nie prosiłem ... Ponownie poinformowałem Panią, że nie jestem przecież już ich abonentem, .......... kurcze a może jestem tylko o tym nie wiem ???? tylko jakim prawem !!!!!!! W ICOK ciągle widnieją płatności, termin nastepnej 10 marzec - kwota. Ale przez kilka dni było tam 00000000000 zł - mam print screen. No chyba przez 20 lat będę trzymał wszystkie dowody, że tą umowę wypowieeedzaiałeeem !!!! A nie musiało tak być - teraz płacę większy abonament w n-ce i jestem zadowolony bo mam co chciałem, a w CP kontakt z obsługą klienta doprowadzał mnie do szału - chciałem już nagrywać te rozmowy bo to były kpiny ze mnie.

 

Acha, jeszcze jedno. Niestety nie jestem nic im winien - moduł CAM miałem na własność więc nie prześlą mi żadnego potwierdzenia, że już mam wypowiedzianą umowę (info z infolini POLSAT z 03.03.2010)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Czy komuś jeszcze nie udało się rozwiązać umowy z Polsatem z powodu usunięcia kanału E!? Ja jeszcze nie rozwiązałem umowy z Polsatem.W połowie lutego wysłałem pismo z powodu usunięcia kanału E! ale do dzisiaj umowa nie została wprowadzona do systemu.Zaległość w płatnościach wynosi około 200zł.Sygnał został wyłączony.Nie wiem czemu przez 2 miesiące Polsat nie może wprowadzić rozwiązania umowy do systemu.Czy ma takie opóźnienia czy mają taki bałagan czy nie chcą rozwiązać ze mną umowy?Do Polsatu dzwonię co jakiś czas ale to nic nie daje.Co mam dalej robić czekać dalej?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy komuś jeszcze nie udało się rozwiązać umowy z Polsatem z powodu usunięcia kanału E!? Ja jeszcze nie rozwiązałem umowy z Polsatem.W połowie lutego wysłałem pismo z powodu usunięcia kanału E! ale do dzisiaj umowa nie została wprowadzona do systemu.Zaległość w płatnościach wynosi około 200zł.Sygnał został wyłączony.Nie wiem czemu przez 2 miesiące Polsat nie może wprowadzić rozwiązania umowy do systemu.Czy ma takie opóźnienia czy mają taki bałagan czy nie chcą rozwiązać ze mną umowy?Do Polsatu dzwonię co jakiś czas ale to nic nie daje.Co mam dalej robić czekać dalej?
Przed chwilą zalogowałem się na ICOK i muszę powiedzieć że chyba w końcu udało mi się rozwiązać umowę z CP. Mam już wprowadzone w system moje wypowiedzenie bo widnieje już zapis opłacone pakiety w sekcji płatności PAKIET FTA z datą opłaconą 9999-12-31 w sekcji moje dane w formatce Historia kontraktu z datą obowiązywania 2010-04-15. Problem jest tylko jeden że umowa moja wygasła z dniem 2010-03-15. To rodzi za sobą zaległość w wysokości 117,80. Tutaj muszę interweniować bo wychodzi na to że mam zaległość miesięczną w płatnościach. P.S. w płatnościach elektronicznych mam wprowadzone ceny pakietów zgodnie z nowym cennikiem dot. umowy na czas nieokreślony. To ogromny postęp w sprawie mojego wypowiedzenia umowy z uwagi na zaprzestanie emisji kanału E! bo walczę z CP od 15 lutego w tej sprawie. Zostaje mi wyjaśnić tylko tą jedną płatność i mogę powiedzieć że UDAŁO MI SIĘ. Żegnaj CP!!!! :jupi::D
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

Jeśli nie otrzymałaś regulaminu zadzwoń na infolinię i poproś o ponowną przesyłkę. Nie masz już możliwości wypowiedzenia umowy z powodu usunięcia kanałów, ale możesz spróbować powołać się na zmianę regulaminu, ale dopiero jak prześlą go ponownie. Poza tym zgodnie z nowym regulaminem umowę możesz rozwiązać w każdej chwili, z tym, że zostanie naliczona kara umowna..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Orion ale jeśli po wypowiedzeniu zadzwonią do Ciebie z propozycją to albo możesz zostać z tym co masz albo możesz podmienić. Chyba że coś się pozmieniało.

Tylko jeśli zmieniasz ofertę i wycofujesz wypowiedzenie umowy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...