wally79 Opublikowano 7 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2010 Dzisiaj dostałem list od CP a w nim treść nowego regulaminu oraz cennik usług wraz z wzorcem umowy dodatkowo załączono pismo przewodnie w którym na samym dole drobnym maczkiem jest napisane: W związku ze zmianą wzorca Umowy, Regulaminu i Cennika przysługuje Państwu prawo do wypowiedzenia Umowy Abonenckiej nie później niż w terminie do dnia 27-04-2010 w drodze pisemnego oświadczenia przesłanego na adres Cyfrowego Polsatu S.A. W przypadku skorzystania z powyższego uprawnienia, Umowa Abonencka ulegnie rozwiązaniu z dniem 15-06-2010, a Cyfrowemu Polsatowi S.A. nie przysługują roszczenia odszkodowawcze z tytułu rozwiązania umowy zawartej na warunkach promocyjnych. Po rozwiązaniu Umowy Abonenckiej będą mieli Państwo możliwość korzystania z Usług w wybranych przez Państwa okresach miesięcznych na podstawie złożonego oświadczenia i po dokonaniu stosownych opłat, na zasadach wynikających z nowego Cennika i regulaminu. Jeżeli nie są Państwo zainteresowani korzystaniem z Usług na wskazanych powyżej zasadach, prosimy o zwrot karty na adres Cyfrowego Polsatu S.A. problem polega na tym że list i wzorzec tej umowy dotyczy dekodera i umowy, którego wypowiedzenie składałem w chwili wycofania kanału E! na początku lutego br. do dzisiaj nie mogę się doprosić naniesienia mojego wypowiedzenia przesłanego na początku lutego br. do ich systemu. Te ich procedury prawne chyba ich kiedyś zabiją. Skorzystam z okazji i wyślę im jeszcze raz wypowiedzenie umowy. Może teraz w końcu zakończy się moja przygoda z CP definitywnie na tym dekoderze. Czy ktoś z Was otrzymał w ostatnim czasie podobną przesyłkę z CP i jest w podobnej sytuacji do mojej??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
suhar80 Opublikowano 8 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2010 Jak wspomniałem parę postów wyżej Ja otrzymałem podobne pismo (nowy regulamin) mimo wypowiedzenia umowy z powodu zniknięcia E! w lutym br. Na pismo odpowiedziałem (polecony ze zwrotką - że nie akceptuję nowego regulaminu i ponownie wypowiadam im umowę, i że to wypowiedzenie ma z mojej strony charakter asekuracyjny, gdyż nie rozumiem dlaczego przysyłają mi nowy regulamin - skoro nie jestem już ich abonentem. No, ale wysłałem. I jeszcze jedno - wczoraj telefon z CP - rozpatrzyli POZYTYWNIEEEEE mój wniosek ...... o kanały HD z przed pół roku - kiedy się o nie prosiłem ... Ponownie poinformowałem Panią, że nie jestem przecież już ich abonentem, .......... kurcze a może jestem tylko o tym nie wiem ???? tylko jakim prawem !!!!!!! W ICOK ciągle widnieją płatności, termin nastepnej 10 marzec - kwota. Ale przez kilka dni było tam 00000000000 zł - mam print screen. No chyba przez 20 lat będę trzymał wszystkie dowody, że tą umowę wypowieeedzaiałeeem !!!! A nie musiało tak być - teraz płacę większy abonament w n-ce i jestem zadowolony bo mam co chciałem, a w CP kontakt z obsługą klienta doprowadzał mnie do szału - chciałem już nagrywać te rozmowy bo to były kpiny ze mnie. Acha, jeszcze jedno. Niestety nie jestem nic im winien - moduł CAM miałem na własność więc nie prześlą mi żadnego potwierdzenia, że już mam wypowiedzianą umowę (info z infolini POLSAT z 03.03.2010) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jacek Opublikowano 8 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2010 @ suhar80 moim zdaniem potwierdzenie wypowiedzenia umowy mimo wszystko powinni Ci wysłać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wally79 Opublikowano 8 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2010 @jacekplacek masz rację powinni wysłać ale nie wysyłają. Ja mam dekoder na własność i narazie też nie dostałem od nich niczego co by potwierdzało fakt rozwiązania mojej umowy z CP Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marenss Opublikowano 8 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2010 Przygoda z Cyfrowym Polsatem zakończyła się pozytywnie 08-04-2010 PRZELEW ZEWNĘTRZNY PRZYCHODZĄCY CYFROWY POLSAT S.A. 03-878 WARSZAWA ŁUBINOWA 4A zwrot kaucji 77,80 PLN Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dario9678 Opublikowano 16 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2010 Czy komuś jeszcze nie udało się rozwiązać umowy z Polsatem z powodu usunięcia kanału E!? Ja jeszcze nie rozwiązałem umowy z Polsatem.W połowie lutego wysłałem pismo z powodu usunięcia kanału E! ale do dzisiaj umowa nie została wprowadzona do systemu.Zaległość w płatnościach wynosi około 200zł.Sygnał został wyłączony.Nie wiem czemu przez 2 miesiące Polsat nie może wprowadzić rozwiązania umowy do systemu.Czy ma takie opóźnienia czy mają taki bałagan czy nie chcą rozwiązać ze mną umowy?Do Polsatu dzwonię co jakiś czas ale to nic nie daje.Co mam dalej robić czekać dalej? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mr. Music Opublikowano 16 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2010 Proponuję zadzwonić i zapytać się czy umowa w ogóle doszła. Jak tak to trochę ich ... no wiesz... A jak dalej będą coś syczeć to do UOKiK. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bloo411 Opublikowano 16 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2010 Widać nie otrzymali Twojego wypowiedzenia stąd zablokowany dekoder i zaległości w płatnościach, a co najgorsza jesteś nadal ich abonentem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wally79 Opublikowano 18 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2010 Czy komuś jeszcze nie udało się rozwiązać umowy z Polsatem z powodu usunięcia kanału E!? Ja jeszcze nie rozwiązałem umowy z Polsatem.W połowie lutego wysłałem pismo z powodu usunięcia kanału E! ale do dzisiaj umowa nie została wprowadzona do systemu.Zaległość w płatnościach wynosi około 200zł.Sygnał został wyłączony.Nie wiem czemu przez 2 miesiące Polsat nie może wprowadzić rozwiązania umowy do systemu.Czy ma takie opóźnienia czy mają taki bałagan czy nie chcą rozwiązać ze mną umowy?Do Polsatu dzwonię co jakiś czas ale to nic nie daje.Co mam dalej robić czekać dalej? Przed chwilą zalogowałem się na ICOK i muszę powiedzieć że chyba w końcu udało mi się rozwiązać umowę z CP. Mam już wprowadzone w system moje wypowiedzenie bo widnieje już zapis opłacone pakiety w sekcji płatności PAKIET FTA z datą opłaconą 9999-12-31 w sekcji moje dane w formatce Historia kontraktu z datą obowiązywania 2010-04-15. Problem jest tylko jeden że umowa moja wygasła z dniem 2010-03-15. To rodzi za sobą zaległość w wysokości 117,80. Tutaj muszę interweniować bo wychodzi na to że mam zaległość miesięczną w płatnościach. P.S. w płatnościach elektronicznych mam wprowadzone ceny pakietów zgodnie z nowym cennikiem dot. umowy na czas nieokreślony. To ogromny postęp w sprawie mojego wypowiedzenia umowy z uwagi na zaprzestanie emisji kanału E! bo walczę z CP od 15 lutego w tej sprawie. Zostaje mi wyjaśnić tylko tą jedną płatność i mogę powiedzieć że UDAŁO MI SIĘ. Żegnaj CP!!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aaniss Opublikowano 15 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2010 Witam. Czy mogę złożyć wypowiedzenie dopiero teraz? Nie dostałam żadnego nowego regulaminu więc skąd mogłam wiedzieć,że moge go zaakceptować do końca lutego skoro to było napisane na tym regulaminie? Proszę o odp. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sqnek Opublikowano 15 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2010 Jeśli nie otrzymałaś regulaminu zadzwoń na infolinię i poproś o ponowną przesyłkę. Nie masz już możliwości wypowiedzenia umowy z powodu usunięcia kanałów, ale możesz spróbować powołać się na zmianę regulaminu, ale dopiero jak prześlą go ponownie. Poza tym zgodnie z nowym regulaminem umowę możesz rozwiązać w każdej chwili, z tym, że zostanie naliczona kara umowna.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aaniss Opublikowano 15 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2010 Więc skoro nie otrzymałam wcześniej regulaminu i wyslą mi go dopiero teraz to mam prawo go niezaakceptować i rozwiazać umowę bez płacenia kary? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sqnek Opublikowano 15 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2010 Wszystko zależy tak naprawdę od tego kiedy podpisałaś umowę i kiedy miał wejść w życie nowy regulamin. Wyślij wypowiedzenie jak otrzymasz regulamin, próbować zawsze można Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aaniss Opublikowano 15 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2010 Umowę podpisywałam w sierpniu, a w listopadzie zmieniono regulamin. Bedę próbować. Dzieki za pomoc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wampir_m Opublikowano 19 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2010 Ja mam umowę od 17.12.2009, czy mogę ją wypowiedzieć i płacić sobie np za fam+mix+HD bo mam dekoder Echostar 7400 na wynajem?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CSA Opublikowano 23 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2010 wypowiadając umowę musisz oddać dekoder, chyba że po wysłaniu wypowiedzenia podpiszesz nową na ten sprzęt, to wtedy zostajesz przy dekoderze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Orion Opublikowano 23 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2010 Dekoder związany jest z kontraktem, stąd jeśli jest na użyczenie to musi zostać zwrócony. Do nowej umowy dostajesz nowy dekoder. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krisss16 Opublikowano 23 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2010 No i najważniejsze, to pakietu HD i pojedyńczych kanałów HD nie można wykupić bez umowy z CP. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CSA Opublikowano 23 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2010 Orion ale jeśli po wypowiedzeniu zadzwonią do Ciebie z propozycją to albo możesz zostać z tym co masz albo możesz podmienić. Chyba że coś się pozmieniało. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DjTomy Opublikowano 23 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2010 Po wypowiedzeniu nie zadzwonią raczej w trakcie wypowiadania umowy dzwonią z propozycją. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ne_ho Opublikowano 23 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2010 Jak dotrze do nich twoje wypowiedzenie to zadzwonią. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Orion Opublikowano 23 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2010 Orion ale jeśli po wypowiedzeniu zadzwonią do Ciebie z propozycją to albo możesz zostać z tym co masz albo możesz podmienić. Chyba że coś się pozmieniało. Tylko jeśli zmieniasz ofertę i wycofujesz wypowiedzenie umowy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CSA Opublikowano 23 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2010 Orion o tym mniej więcej mówię, bo kolega tak zrobił. A poza tym jak nie zadzwonią to możesz zadzwonić z pytaniem czy wypowiedzenie dotarło, czy masz już przechodzić do nki czy cyfry czy jakiś pakiet atrakcyjny mogą Ci zaproponować. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Orion Opublikowano 24 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2010 Dział utrzymania klienta ma inne możliwości niż zwykły konsultant. Możliwość otrzymania oferty utrzymaniowej uzyskuje się wyłącznie po otrzymaniu telefonu od tego działu nie odwrotnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cwaniak Opublikowano 2 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2010 witam jak powinna wyglądać treść takiego wypowiedzenia z powodu wycofania kanału? widzę, ze wam to się udało wiec proszę o pomoc interesuje mnie to bo chce rozwiązać umowę z orange. (wycofanie fox kids) dzięki za odp Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.