Skocz do zawartości

Zmiany w ofercie (kanałach Polsat Box) - czy można wypowiedzieć umowę?


Duro Hombre
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Wspominając o wysyłce modułu z kartą 10.03.2010 dziś telefon po raz kolejny do BOK czy sprzęt dotarł po konsultacji,brak w systemie nic nie wiedzą przyciskając że wysłałem za potwerdzeniem i czekam tylko na tą żółtą karte wtedy zaatakuje kto obebrał,potem babka stwierdziła że sprzęt idzie do głębokiej weryfikacji techniczej czy wszystko wporżądku i mam przekręcić w przyszłym tygodniu,jaja robią niesamowite z tym zwrotem.Tylko czekam na potwierdzenie odbioru kto to odebrał bo chyba szukają [beep]ów przy rozliczeniu wypowiedzeniu umowy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to jest ich "normalna" procedura. Ja z nimi walczę od kilku dni o to żeby w końcu ktoś raczył zmienić kwotę płatności w ICOK bo nękają mnie smsami i telefonami że zalegam z płatnością. Gdy dziś zadzwoniłem do nich z prośbą o to by przesłali mi potwierdzenie rozwiązania umowy (obiecane miałem je w rozmowie z dnia 15 lutego - do dzisiaj nie przysłali mi niczego) usłyszałem że absolutnie nie mogę rozwiązać umowy wtedy się w[beep]iłem :evil: Umowa między nami została rozwiązana w dniu 15 marca. To są jawne jaja w biały dzień. CP nie panuje nad niczym i nikim. Działanie tej firmy kwalifikuje się do UOKiK. Powinni im dołożyć taką karę żeby zrozumieli w końcu że tak robić nie można. W końcu obligują nas jakieś terminy to niech się wywiązują z nich... :evil::evil::evil:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja wysłałem od poniedziałku trzy e-maile do CP bo 21 mam termin płatności i, że czekam na ich decyzje. Dopiero dziś łaskawie oddzwonili z propozycją aby dłużej zostać dają jakąś promocje itp. Oczywiście się nie zgodziłem i od niedzieli będę miał rozwiązaną umowę.O dziwo nie będę musiał zdawać modułu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli ktoś podobnie wysłał moduł z kartą do warszawy w okresie podobnym do mojego prosze o informacje jak przebiega u niego ta operacja czy podobnie bez żadnej informacji.

 

Wysłałem dekoder 10, potwierdzenia odbioru jeszcze nie otrzymałem.

Nie ma co się jeszcze przejmować, ale następnej umowy z CP już nie podpisze.

Jedynie wchodzi w rachubę prepaid.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To identycznie jak ja 10 wysłany potwierdznia odbioru do dziś brak nie mówiac że w systemie nic nie ma,takie procedury i takie dziadostwo jak ma polsat to nigdy więcej tego szmelecu.

Po ludzku jak C+ lub n ma do najbliższego punktu APS poprostu zwrócić to człowieka narażają na koszty czeski film nikt nic nie wie sprzęt wysłany PARANOJA.

 

Ps: Ktoś kompetentny czyta to co się uwas dzieje a może to sprawdzić,niech pisze na PW,

z BOK daleko i szeroko.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Również otrzymałem telefon od konsultanta z informacją o wypowiedzeniu i propozycji rezygnacji z wypowiedzenia. Zaraz po telefonie w systemie od kolejnego okresu rozliczeniowego widnieje FTA i 0,00 zł do zapłaty. Również pytałem, czy mogę otrzymać umowę na pakiet Mini, ale jednak nie, muszę to załatwić osobno.

Jest w ogóle możliwość opłacania pakietu Mini w pre-paidzie? Bo jak wchodzę w cennik usług albo w płatności elektroniczne to nie ma takiej opcji, tylko Familijny za ponad 42 zeta. :/ Zależy mi tylko na Polsacie i Polsacie 2 więc nie potrzebuję całego Familijnego, a dekoder Samsunga H370G miałem na własność więc i tak mi on zostaje, dlatego chciałbym go wykorzystać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli ktoś podobnie wysłał moduł z kartą do warszawy w okresie podobnym do mojego prosze o informacje jak przebiega u niego ta operacja czy podobnie bez żadnej informacji.

 

Wysłałem dekoder 10, potwierdzenia odbioru jeszcze nie otrzymałem.

Nie ma co się jeszcze przejmować, ale następnej umowy z CP już nie podpisze.

Jedynie wchodzi w rachubę prepaid.

Czy w twoim przypadku sytułacja się wyklarowała? umnie pomimo wysłania 10 marca modułu+karty za potwierdzeniem do teraz nic nie wiadomo,takiego syfu odnośnie zwrotu sprzętu jeszcze nie miałem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziś otrzymałem zwrotke,telefon do CP o 21,15h i twarda rozmowa gdyby nie ta zwrotka ludzi robią w balona gdyż na początku totalny idiotyzm nic konsultant nie wiedział w momencie powołania się na potwierdzenie odbioru automatycznie poszedł na konsultacje i po długich 10 minutowych rozmowach umowa jest zamknięta,panie_panowie przestroga wysłajcie sprzęt WYŁĄCZNIE ZA POTWIERDZENIEM ODBIORU,inaczej nic nie osiągniecie i na żywca wam wmówią że nic nie wiedzą oraz sprzętu niema itd...PO MĘKACH KONTO Z CP THE-END 8)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przefaksowałem im pismo z prośbą o zwrot środków na konto. Nie chce się bawić z pocztą i listonoszem.

Szkoda mi trochę Samsunga HD, bo jak na realia CP to bardzo dobry sprzęt.

 

Przyznam, że do firmy mam wielki uraz.

Jest to typ firmy, gdzie wszystko jest dobrze jak się płaci i nic od nich nie chce.

Jak już postanowimy zwiększyć bądź zmniejszyć pakiet to zaczynają się różnie schody.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak z ciekawości zapytam. Czy ktoś z Was po wypowiedzeniu umowy dostał z CP na piśmie informację że umowa między Wami a CP została rozwiązana??? Nie mam tu na myśli osób, które miały sprzęt na wynajem a jedynie osoby które posiadały dekodery na własność i wypowiedziały umowy. Dostał ktoś z Was takie oficjalne pismo o rozwiązaniu umowy???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli miałeś sprzęt na własność to nie dostaniesz potwierdzenia rozwiązania umowy na piśmie. W ICOK do 15 marca miałem do zapłaty 0,00 zł. a od następnego dnia (po rozwiązaniu umowy) mam 42.80 i data codziennie zmienia się o 1 dzień. np dzisiaj mam: do zapłaty 25.03.2010r. 42,80zł. polsat nadal chodzi ale nie mam już żadnych telefonów i na ekranie telewizora nigdy nie pojawił się napis że nie mam zapłaconego abonamentu a poprzednio już 5 dni przed terminem płatności był komunikat żeby zapłacić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous
tak z ciekawości zapytam. Czy ktoś z Was po wypowiedzeniu umowy dostał z CP na piśmie informację że umowa między Wami a CP została rozwiązana???

 

W październiku zeszłego roku jak rozwiązałem umowę, to potwierdzenie na piśmie dostałem.

 

a po jakim czasie wam wyłączyli polsat ?

 

Wyłączyli mi jeśli dobrze pamiętam po 4 dniach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W jaki sposób można pozostać już po rozwiązaniu umowy przy pakiecie mini? Dzwoniłem już 2 razy w tej sprawie i nie mogę się z tymi konsultantami dogadać. Chcę po prostu aby po zakończeniu umowy czyli na początku kwietnia mieć podpisaną nową umowę ale na pakiet mini. Musi być to umowa bo za mini niestety nie można płacić w formie pre-paidowej. Czy mogę w jakiś sposób podpisać taką umowę teraz? Nie chcę potem czekać na wysyłkę umowy i na dodatek znów płacić za aktywację. Dekoder Samsunga H370G mam na własność. Jak to zrobić łatwo i bezboleśnie aby nie pozostać bez Polsatu gdy będzie walka Adamka :/:D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak znam życie to zapewne będziesz musiał podpisać nową umowę na pakiet mini z ich super hiper turbo dekoderem mini :mrgreen: w końcu jesteś w stanie wojny z platformą CP po wypowiedzeniu umowy więc nie licz że teraz dadzą Ci podpisać nową umowę na pakiet mini z dekoderem na własność :lol2:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...