kowand Opublikowano 16 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2010 nie, chyba że jesteś na umowie na czas nieokreślony. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
franko Opublikowano 18 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2010 Wspominając o wysyłce modułu z kartą 10.03.2010 dziś telefon po raz kolejny do BOK czy sprzęt dotarł po konsultacji,brak w systemie nic nie wiedzą przyciskając że wysłałem za potwerdzeniem i czekam tylko na tą żółtą karte wtedy zaatakuje kto obebrał,potem babka stwierdziła że sprzęt idzie do głębokiej weryfikacji techniczej czy wszystko wporżądku i mam przekręcić w przyszłym tygodniu,jaja robią niesamowite z tym zwrotem.Tylko czekam na potwierdzenie odbioru kto to odebrał bo chyba szukają [beep]ów przy rozliczeniu wypowiedzeniu umowy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wally79 Opublikowano 18 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2010 to jest ich "normalna" procedura. Ja z nimi walczę od kilku dni o to żeby w końcu ktoś raczył zmienić kwotę płatności w ICOK bo nękają mnie smsami i telefonami że zalegam z płatnością. Gdy dziś zadzwoniłem do nich z prośbą o to by przesłali mi potwierdzenie rozwiązania umowy (obiecane miałem je w rozmowie z dnia 15 lutego - do dzisiaj nie przysłali mi niczego) usłyszałem że absolutnie nie mogę rozwiązać umowy wtedy się w[beep]iłem Umowa między nami została rozwiązana w dniu 15 marca. To są jawne jaja w biały dzień. CP nie panuje nad niczym i nikim. Działanie tej firmy kwalifikuje się do UOKiK. Powinni im dołożyć taką karę żeby zrozumieli w końcu że tak robić nie można. W końcu obligują nas jakieś terminy to niech się wywiązują z nich... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
franko Opublikowano 18 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2010 Jeżeli ktoś podobnie wysłał moduł z kartą do warszawy w okresie podobnym do mojego prosze o informacje jak przebiega u niego ta operacja czy podobnie bez żadnej informacji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mh_misiek Opublikowano 18 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2010 Ja wysłałem od poniedziałku trzy e-maile do CP bo 21 mam termin płatności i, że czekam na ich decyzje. Dopiero dziś łaskawie oddzwonili z propozycją aby dłużej zostać dają jakąś promocje itp. Oczywiście się nie zgodziłem i od niedzieli będę miał rozwiązaną umowę.O dziwo nie będę musiał zdawać modułu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marenss Opublikowano 18 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2010 Jeżeli ktoś podobnie wysłał moduł z kartą do warszawy w okresie podobnym do mojego prosze o informacje jak przebiega u niego ta operacja czy podobnie bez żadnej informacji. Wysłałem dekoder 10, potwierdzenia odbioru jeszcze nie otrzymałem. Nie ma co się jeszcze przejmować, ale następnej umowy z CP już nie podpisze. Jedynie wchodzi w rachubę prepaid. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
franko Opublikowano 18 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2010 To identycznie jak ja 10 wysłany potwierdznia odbioru do dziś brak nie mówiac że w systemie nic nie ma,takie procedury i takie dziadostwo jak ma polsat to nigdy więcej tego szmelecu. Po ludzku jak C+ lub n ma do najbliższego punktu APS poprostu zwrócić to człowieka narażają na koszty czeski film nikt nic nie wie sprzęt wysłany PARANOJA. Ps: Ktoś kompetentny czyta to co się uwas dzieje a może to sprawdzić,niech pisze na PW, z BOK daleko i szeroko. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lakas Opublikowano 18 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2010 no i dobrze że mają bałagan od wtorku mam rozwiązaną umowę a nadal mogę wszystko odbierać zapomnieli wyłączyć Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 18 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2010 19 lutego wymieniali mi sagema na echosia hd, i nadal na sagemie mam kanaly smiga az milo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Digi Opublikowano 20 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2010 Również otrzymałem telefon od konsultanta z informacją o wypowiedzeniu i propozycji rezygnacji z wypowiedzenia. Zaraz po telefonie w systemie od kolejnego okresu rozliczeniowego widnieje FTA i 0,00 zł do zapłaty. Również pytałem, czy mogę otrzymać umowę na pakiet Mini, ale jednak nie, muszę to załatwić osobno. Jest w ogóle możliwość opłacania pakietu Mini w pre-paidzie? Bo jak wchodzę w cennik usług albo w płatności elektroniczne to nie ma takiej opcji, tylko Familijny za ponad 42 zeta. Zależy mi tylko na Polsacie i Polsacie 2 więc nie potrzebuję całego Familijnego, a dekoder Samsunga H370G miałem na własność więc i tak mi on zostaje, dlatego chciałbym go wykorzystać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
taiszo Opublikowano 20 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2010 W pre-paidzie niestety wszystko zaczyna się do familijnego. Musisz podpisać umowę na Pakiet Mini , jeżeli chcesz tylko te 2 kanały Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 20 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2010 Digi@ Mi przyslali umowe na pakiet mini jak chcialem na samsunga, idz do APSu podpisac umowe. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
franko Opublikowano 22 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2010 Jeżeli ktoś podobnie wysłał moduł z kartą do warszawy w okresie podobnym do mojego prosze o informacje jak przebiega u niego ta operacja czy podobnie bez żadnej informacji. Wysłałem dekoder 10, potwierdzenia odbioru jeszcze nie otrzymałem. Nie ma co się jeszcze przejmować, ale następnej umowy z CP już nie podpisze. Jedynie wchodzi w rachubę prepaid. Czy w twoim przypadku sytułacja się wyklarowała? umnie pomimo wysłania 10 marca modułu+karty za potwierdzeniem do teraz nic nie wiadomo,takiego syfu odnośnie zwrotu sprzętu jeszcze nie miałem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marenss Opublikowano 22 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2010 Sytuacja dalej nie wyklarowała się, czekam na zwrotkę. Jeden konsultant nie wiedział co odpowiedzieć to zawiesił połączenie a potem rozłączył się. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
franko Opublikowano 22 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2010 Dziś otrzymałem zwrotke,telefon do CP o 21,15h i twarda rozmowa gdyby nie ta zwrotka ludzi robią w balona gdyż na początku totalny idiotyzm nic konsultant nie wiedział w momencie powołania się na potwierdzenie odbioru automatycznie poszedł na konsultacje i po długich 10 minutowych rozmowach umowa jest zamknięta,panie_panowie przestroga wysłajcie sprzęt WYŁĄCZNIE ZA POTWIERDZENIEM ODBIORU,inaczej nic nie osiągniecie i na żywca wam wmówią że nic nie wiedzą oraz sprzętu niema itd...PO MĘKACH KONTO Z CP THE-END Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marenss Opublikowano 24 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2010 Dekoder wpłynął, mam czekać teraz do 30dni na sprawdzenie, czy jest sprawny i kompletny. Jeszcze okazało się, że mam nadpłatę 77,80zł Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 24 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2010 Do mnie tez wczoraj z CP dzwonili ze na sagemie mialem nadplate 15,00 zl. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marenss Opublikowano 24 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2010 Przefaksowałem im pismo z prośbą o zwrot środków na konto. Nie chce się bawić z pocztą i listonoszem. Szkoda mi trochę Samsunga HD, bo jak na realia CP to bardzo dobry sprzęt. Przyznam, że do firmy mam wielki uraz. Jest to typ firmy, gdzie wszystko jest dobrze jak się płaci i nic od nich nie chce. Jak już postanowimy zwiększyć bądź zmniejszyć pakiet to zaczynają się różnie schody. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wally79 Opublikowano 25 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2010 tak z ciekawości zapytam. Czy ktoś z Was po wypowiedzeniu umowy dostał z CP na piśmie informację że umowa między Wami a CP została rozwiązana??? Nie mam tu na myśli osób, które miały sprzęt na wynajem a jedynie osoby które posiadały dekodery na własność i wypowiedziały umowy. Dostał ktoś z Was takie oficjalne pismo o rozwiązaniu umowy??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lakas Opublikowano 25 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2010 Jeżeli miałeś sprzęt na własność to nie dostaniesz potwierdzenia rozwiązania umowy na piśmie. W ICOK do 15 marca miałem do zapłaty 0,00 zł. a od następnego dnia (po rozwiązaniu umowy) mam 42.80 i data codziennie zmienia się o 1 dzień. np dzisiaj mam: do zapłaty 25.03.2010r. 42,80zł. polsat nadal chodzi ale nie mam już żadnych telefonów i na ekranie telewizora nigdy nie pojawił się napis że nie mam zapłaconego abonamentu a poprzednio już 5 dni przed terminem płatności był komunikat żeby zapłacić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawo24 Opublikowano 25 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2010 a po jakim czasie wam wyłączyli polsat? Moje wypowiedzenie wchodzi w zycie z dniem dzisiejszym ,i tak się zastanawiam kiedy mi wyłączą sygnał Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 25 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2010 tak z ciekawości zapytam. Czy ktoś z Was po wypowiedzeniu umowy dostał z CP na piśmie informację że umowa między Wami a CP została rozwiązana??? W październiku zeszłego roku jak rozwiązałem umowę, to potwierdzenie na piśmie dostałem. a po jakim czasie wam wyłączyli polsat ? Wyłączyli mi jeśli dobrze pamiętam po 4 dniach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Digi Opublikowano 26 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2010 W jaki sposób można pozostać już po rozwiązaniu umowy przy pakiecie mini? Dzwoniłem już 2 razy w tej sprawie i nie mogę się z tymi konsultantami dogadać. Chcę po prostu aby po zakończeniu umowy czyli na początku kwietnia mieć podpisaną nową umowę ale na pakiet mini. Musi być to umowa bo za mini niestety nie można płacić w formie pre-paidowej. Czy mogę w jakiś sposób podpisać taką umowę teraz? Nie chcę potem czekać na wysyłkę umowy i na dodatek znów płacić za aktywację. Dekoder Samsunga H370G mam na własność. Jak to zrobić łatwo i bezboleśnie aby nie pozostać bez Polsatu gdy będzie walka Adamka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wally79 Opublikowano 26 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2010 Jak znam życie to zapewne będziesz musiał podpisać nową umowę na pakiet mini z ich super hiper turbo dekoderem mini w końcu jesteś w stanie wojny z platformą CP po wypowiedzeniu umowy więc nie licz że teraz dadzą Ci podpisać nową umowę na pakiet mini z dekoderem na własność Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawo24 Opublikowano 26 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2010 ale przeciez nie musi brac od nich zadnego dekodera.Może podpisac nową umowe z tym dekoderem co mu zostal po wygasnieciu umowy,czyli samsung h370g.Jak ci wygaśnie umowa,to bierz karte,dekoder ten co masz i idz do aps i tam podpiszesz umowe Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.