Skocz do zawartości

Zmiany w ofercie (kanałach Polsat Box) - czy można wypowiedzieć umowę?


Duro Hombre
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

mam koniec okresu rozliczeniowego 16 marca i w ICOK mam napisane Następna płatność:

2010-03-16 - 0,00 zł

to jak to się ma do tego że osoba której okres rozliczeniowy kończy się 16 marca ma już zmianę a ja gdzie mam koniec okresu 15 marca nadal nie mam tego odnotowanego w ICOK. Boję się że coś zaczynają kręcić. Inna sprawa że wypowiedzenie dotyczy pakietu full z kanałami HD
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wally79 czego Ty sie tak napinasz jakbys byl 99 a nie 79:) Już tu chyba każdy zna Twoj problem, a problemu w zasadzie nie ma, olej co widniej w ICOK bo tam czesto widnieja rzeczy z kosmosu, przeciez potwierdzili Ci ze umowa bedzie rozwiazana. Albo poczekaj do tego 16 i zobacz co sie stanie i nie siej paniki niepotrzebnie:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ale to norma oni musza tak mowic:) dzwonilem i tez mowili ze nie ale walnalem paragrafem byla chwila na konsultacje i okazalo sie ze mozna ale strace na tym mase korzysci, oczywiscie chodzilo mi tylko o potwierdzenie mozliwosci. Takie czasy kolego, a na ludzkiej glupocie i niewiedzy najwiecej sie zarabia czego doskonalym przykladem jest CP:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie nadal się wyświetla kwota płatności, okres rozliczeniowy mam od początku miesiąca. Dzwoniłem jednak i dowiedziałem się że wypowiedzenie jest "w trakcie rozpatrywania" - nie wiem co tu jeszcze rozpatrywać, ale konsultantka zapewniła że w systemie już pojawił się dzień zakończenia umowy i jest to ostatni dzień bieżącego cyklu. Na razie czekam na jakiś oficjalny telefon, bo jak na razie tylko ja do nich dzwonię i wyciągam informacje.

 

P.S. nie wiecie czy umożliwiają pozostanie na umowie z pakietem Mini lub MiniMax, albo czy dekoder z kartą pozostanie aktywny i będzie można opłacać pakiety pre-paidowo? Taka opcja by mnie interesowała i ich też powinna, bo dam im dwie opcje albo taki abonament albo żaden.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zacznijmy od tego, że pakiety: Mini oraz Mini Max nie są dostępne w ofercie pre-paid - jeśli chodzi o pre-paid, to jedynie pakiety od Familijnego wzwyż. I jeśli chciałbyś np. we wrześniu wykupić pakiet Familijny, to odpowiednio wcześniej wpłacasz im na dotychczasowy numer konta, na który dotychczas opłacałeś abonament, kwotę 42,80 zł (w pre-paidzie jest o kilka zł drożej niż z umową) i oni ci aktywują dany pakiet na 30 dni.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ile czekaliscie na żółtą zwrotkę z potwierdzeniem odbioru?

Ja wysłałem 3 marca list i nie mam wciąż...

Ja jak wysłałem priorytetem z żółtą zwrotką 9 lutego to odebrali wypowiedzenie 12 lutego ale żółtą zwrotkę poczta z Warszawy wysłała dopiero 15 lutego i w domu ją miałem ok 22 lutego. Trochę to dziwne jeśli chodzi o pocztę ale cóż na to poradzimy...
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moim zdaniem zapis:

"Klient rozwiązując umowę ma obowiazek zwrotu dekodera wraz z kartą i akcesoriami na swój koszt(osobiscie,pocztą lub za pośrednictwem firmy kurierskiej) w terminie 14 dni od daty otrzymania niniejszej korespondencji"

Nadaje się do UOKiK i do wpisania tego zapisu listę klauzul abuzywnych ( niedozwolone ), pisałem pracę mgr na ten temat i chyba zobaczę jak działa w rzeczywistości instytucja rzecznika konsumentów :)

 

a jak wypożyczasz samochód, to możesz go zostawić w dowolnym miejscu na świecie, czy musisz go oddać w miejscu wyznaczonym?

pożyczając DVD w wypożyczalni, możesz go trzymac w domu czy musisz donieść?

 

oj chyba nie obronisz tej pracy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak pożyczasz samochód w wypożyczalni, to z reguły zwracasz go w to same miejsce, a nie wysyłasz w jakiś sposób do innego miasta.

 

Jak pożyczasz film dvd w wypożyczalni to zwracasz go do tej samej wypożyczalni, a nie wysyłasz do centrali.

 

Więc teraz to chyba Ty nie obronisz swojej tezy ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dodam że jak podpisujesz umowę to robisz to gdzie???? W siedzibie Cyfrowego Polsatu czy w APS???? No chyba że jest ktoś z Warszawy to można to zrobić w siedzibie CP. Wg mnie jeśli podpisuję umowę w APS i tam otrzymuję dekoder to tam powinienem zwracać dekoder po wypowiedzeniu umowy. Ewentualnie CP powinien pomyśleć na tym co zrobiła N-ka tj. w ASP podpisujesz umowę i dostajesz dekoder a jak ją wypowiadasz to zdajesz dekoder w punktach serwisowych które są zlokalizowane w moim przypadku w sąsiednim mieście. Takie jest moje zdanie :smile:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja jestem abonentem Cyfrowego Polsatu od listopada 2003r. Jednak postanowiłem przenieść się do konkurencji. W grudniu wysłałem rozwiązanie umowy, jednak okres wypowiedzenia trwa 3 miesiące, więc miałem mieć umowę do 13. kwietnia. Jednak, gdy dowiedziałem się, że jest możliwość natychmiastowego rozwiązania umowy z powodu wyłączenia kanału TV1000, skorzystałem z tej okazji. Okres rozliczeniowy mam od 13. dnia miesiąca, list z wypowiedzeniem wysłałem na początku marca, klika dni temu dzwoniłem i potwierdzono mi, że umowa wygasa z dniem 13 marca. Dziś kanały jeszcze działają, jak w Waszym wypadku wyglądało wyłączenie kanałów? Z dniem rozwiązania umowy, czy działały Wam jeszcze kilka dni?

 

P.S. Kiedy dzwoniłem kilka dni temu, by zapytać, czy dotarł do nich mój list z natychmiastowym rozwiązaniem umowy, konsultantka stwierdziła, że list dotarł, ale nie mogę rozwiązać umowy, bo obowiązuje mnie stary regulamin. Jednak ja zacząłem ich straszyć UOKiK, podałem numer decyzji, w którym jest wyraźnie napisane, że zapis, mówiący o tym, że mają oni prawo do wyłączenia kanału już nie obowiązuje. W tym momencie konsultantka poszła się skonsultować i kiedy wróciła powiedziała, że oczywiście mam możliwość rozwiązania tej umowy i zostanie ona rozwiązana z dniem 13. marca. Więc, jeśli by Wam robili jakieś problemy, że nie możecie rozwiązać umowy, bo macie stary regulamin, warto powołać się na tą decyzję: http://decyzje.uokik.gov.pl/dec_prez.nsf/0/44DF07C861CF2820C12576AF0034A2D6/$file/decyzja_ddk_11_2009.pdf

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moja 6 letnia przygoda z CP definitywnie sie zakończyła.Po usunięciu programu E! wysłałem rezygnację z usług CP około 20 lutego podczas gdy okres rozliczeniowy przypadał 11 marca.Rezygnacja została przyjeta,nikt do mnie nie dzwonił z Konsultantów Cp. Ok.10 03 w ICOK pojawił sie wpis odnośnie płatności 0.00zł .Od 12.03 mam na koncie dwa porozumienia 1/ FTA i 2/ DFTA i jest kwota 42.80 zł co oznacza tylko możliwośc korzystania z Pakietu Familijnego w systemie Pre-Paid z czego nie mam zamiaru skorzystać.Sygnał wyłączono mi dopiero dzisiaj ale od dzisiaj wróciłem do Cyfry + poniewaz w Cp ca Pakiet Familijny i Superfilm + HBO HD płaciłem 93,80zł.W Cyfrze + za Pakiet komfortowy +pakiet Canal+ a także HBO płace 75zł.Porównajcie co sie bardziej opłaca.P.S dekoder SD za Free a HD 20zł/miesiąc.Pozostał mi tylko jeszcze do sprzedania Samsung 370 HD.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ktoś wie jak to długo trwa,dekoder CAM+katra wysłany 10.03.2010 do Warszawy poleconym piorytetowym za potwierdzeniem odbioru do dziś nie ma w systemie odbioru_rozliczenia w BOK tego,wie ktoś jak to długo jest sprawdzane,odbierane weryfikowane bo do teraz info że nie ma tego w systemie nawet nie wiadomo czy doszło.Twierdzenie z BOK czekać lecz czemu nie ma infa odbioru czy cokolwiek....chyba że przechodzi to jakieś sprawdzenia techniczne a potem dają do systemu,ma ktoś wiedze jak to się odbywa dokładnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...