fezuj Opublikowano 16 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2013 Panienka jak to zwykle u konsultantów byla niedoinformowana. Oni też nie wszystko wiedzą. Nie takie już gafy strzelali. Ale pamiętaj że rozmowy z konsultantami są nagrywane o czym każdorazowo informują, więc jeśli nawet panienka okaże się niedoinformowana to i tak racja jest po stronie abonenta bo działał w/g wskazówek przedstawiciela CP Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stonka Opublikowano 16 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2013 Najwyżej odrzucą wypowiedzenie Nic nie tracę ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bober1 Opublikowano 16 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2013 I 5zł na list z potwierdzeniem odbioru Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sławomir Pawłowski Opublikowano 16 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2013 @stonka. Twoje wypowiedzenie zostanie na 100% uznane. Miałem takie same warunki umowy co ty,czyli w podstawie pakiet Rodzinny HD, ale zszedłem do pakietu Mini HD i opłacałem za niego 14,90zł. Wypowiedzenie wysłałem i zostało ono uznane i od wczoraj umowa jest rozwiązana i na dekoderze mam teraz włączony za darmo pakiet Darmowy HD. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
moryl Opublikowano 16 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2013 Kiedyś pisała jedna osoba że wysłała wypowiedzenie przed wycofaniem kanału.I takie wypowiedzenie też uznali choć regulamin mówi inaczej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bober1 Opublikowano 16 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2013 Ja nie mówię, że nie będzie uznane, tylko, że nie powinno być uznane formalnie. W CP pracują też ludzie i czasami zachowują się po ludzku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
moryl Opublikowano 16 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2013 Ci co pisali że przy wypowiedzeniu umowy z powodu wycofania kanału obowiązuje stempel mieli rację.Odp.z FB Julek, na Twoją prośbę skontaktowaliśmy się bezpośrednio z osobami zajmującymi się wypowiedzeniami i otrzymaliśmy informację, że w przypadku rozwiązania umowy z powodu zniknięcia kanału w praktyce biorą one pod uwagę datę stempla pocztowego. Jeśli zaś chodzi o wypowiedzenia standardowe liczy się data wpływu. Mamy nadzieję, że to rozwieje wszelkie wątpliwości, zarówno tu, jak i na forum. Pozdrawiamy. Czyli temat zakończony informacja ostateczna i pewna.Czyli 20 grudnia śmiało można wysyłać wypowiedzenie i będzie ważne jak tu twierdziło kilku kolegów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jurek1 Opublikowano 16 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2013 @moryl ,No i proszę, po co było tak się upierać, ja od początku byłem przekonany o tym stempelku, bo w nc+ też było to wałkowane i tam są te same zasady rozw. umowy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
moryl Opublikowano 16 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2013 Gdy byłem w Cyfrze+ nie był wycofany żaden kanał więc nie śledziłem tego tematu.Więc nie wiem jak to dokładnie wyglądało w C+. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andrzej82 Opublikowano 16 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2013 Nie możesz wysłać wypowiedzenia z tego samego powodu daczego użytkownicy pakietu familijnego max w podstawie nie mogli wysłać wypowiedzenia z powodu usuniecia ESPN. Ale chyba inna była sytuacja gdy użytkownicy Familijnego Max HD, przed wycofaniem kanału włączyli sobie pakiet Sport HD dodatkowo, wtedy płacąc za ten pakiet mieli prawo wypowiedzieć? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomekjot Opublikowano 16 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2013 @stonka Mając taki pakiet wypowiedziałem skutecznie umowę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stonka Opublikowano 16 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2013 Dziękuję Panowie Także zapewne mogę się już ostatecznie i definitywnie pożegnać z CP Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bober1 Opublikowano 16 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2013 Nie możesz wysłać wypowiedzenia z tego samego powodu daczego użytkownicy pakietu familijnego max w podstawie nie mogli wysłać wypowiedzenia z powodu usuniecia ESPN. Ale chyba inna była sytuacja gdy użytkownicy Familijnego Max HD, przed wycofaniem kanału włączyli sobie pakiet Sport HD dodatkowo, wtedy płacąc za ten pakiet mieli prawo wypowiedzieć? Nie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gogu Opublikowano 16 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2013 Witam, i jeśli można przyłącze się do tematu,mam umowę z 10 marca 2012 na 18 miesięcy czyli do 10 września 2013,jakoś przespałem koniec umowy i po miesiącu umowa uległa samoczynnie przedłużeniu na kolejne 12 miesięcy jako okres dodatkowy i moje pytanie jest takie czy ja również mogę zrezygnować z kontraktu ,nadmienię że nie dostałem żadnego pisma więc wypowiadając umowę będę się sugerował umową z dnia 10 marca 2012 i numerem tej że umowy ,proszę o podpowiedz czy dobrze rozumuje? pakiet familijny hd i kanał wedding tv gwarantowany Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
boogiman86 Opublikowano 17 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2013 Wszystko dobrze rozumiesz:-) jakbyś kolego napisał jaki miałeś pakiet w podstawie to by było 100% szczęścia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gogu Opublikowano 17 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2013 Jak już napisałem wyżej,pakiet familijny hd i kanał wedding tv gwarantowany w umowie z 10 marca 2012 ,ale czy miałem ten kanał na samoistnie odnowionej umowie czyli 10 października 2013 to już nie wiem i jeszcze jedno od jakiegoś czasu [może 2 tyg.] mam włączone chyba wszystkie pakiety,jutro idę do aps i dowiem się wszystkiego i dzięki marceli8866 za podpowiedź Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukasz_m Opublikowano 17 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2013 Masz umowę z 10 marca 2012 i ta obowiazuje, pakiet rownież. Zrolowanie umowy, to nie jest nowa umowa tylko jej przedłużenie. Warunki masz te co w marcu 2012. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcelnorbert Opublikowano 17 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2013 A ja tak z innej beczki. Otóż mam pytanie a mianowicie 25 listopada wypowiedziałem umowę z racji kanału LOVE TV.W dniu 27 listopada przedłużyłem umowę z tym ze zaznaczyłem iż ma być świadczona od nowego okresu rozliczeniowego tj. od 13 grudnia 2013 oraz ze będę miał 10 dni na odstąpienie od umowy od dnia otrzymania warunków zmiany umowy.Otóż warunki zmiany umowy otrzymałem w dniu 13 grudnia wraz z informacja o możliwości odstąpienia od umowy w terminie 10 dni od otrzymania korespondencji. Moje pytanie brzmi w dniu dzisiejszym jednak odstąpiłem od umowy czyli termin 10 dniowy został zachowany. Rozumie ze CP po otrzymaniu mojego oświadczenia rozwiązuje moja umowy a tym samym utrzymywane jest w mocy moje rozwiązanie umowy które wpłyneło do CP w dniu 26 listopada i tym samym umowa zostaje rozwiązana. Czy ktoś z szanownych kolegów taką opcje z CP juz przerabiał czy jestem pionierem w tym zagadnieniu.Prosze o info jak to było w waszych przypadkach Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Burito Opublikowano 17 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2013 Nie możesz odstąpić od umowy, bo zgodziłeś się na natychmiastowe świadczenie usługi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fezuj Opublikowano 17 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2013 A ja twierdzę że może bo ma zagwarantowany termin 10 dni na odstąpienie i w jego przypadku świadczenie było nie natychmiastowe tylko od nowego okresu.Ja dokładnie zawsze o taki bufor dbam bo to ja chcę mieć ich w garści a nie odwrotnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andrzej82 Opublikowano 18 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2013 W dniu 27 listopada przedłużyłem umowę z tym ze zaznaczyłem iż ma być świadczona od nowego okresu rozliczeniowego tj. od 13 grudnia 2013 Warunki umowy(tzn pakiety) bez zmian? Jeśli inne to włączyli Ci je natychmiast czy dopiero 13 grudnia? Otóż warunki zmiany umowy otrzymałem w dniu 13 grudnia wraz z informacja o możliwości odstąpienia od umowy w terminie 10 dni od otrzymania korespondencji. W umowie prawdopodobnie jest napisane, że abonent ma prawo do odstąpienia od umowy w terminie 10 dni... ale tez jest pewnie napisane, że prawo to nie przysługuje gdy umowa jest świadczona natychmiast. Moje pytanie brzmi w dniu dzisiejszym jednak odstąpiłem od umowy czyli termin 10 dniowy został zachowany. Rozumie ze CP po otrzymaniu mojego oświadczenia rozwiązuje moja umowy a tym samym utrzymywane jest w mocy moje rozwiązanie umowy które wpłyneło do CP w dniu 26 listopada i tym samym umowa zostaje rozwiązana. Otóż warunki zmiany umowy otrzymałem w dniu 13 grudnia 13 grudnia OTRZYMAŁEŚ POTWIERDZENIE czy PODPISAŁEŚ nową umową? Jeśli potwierdzenie, to wynika, że raczej była zgoda na natychmiastowe świadczenie usługi, i wyraziłeś na to zgode i otrzymałeś tego potwierdzenie, jeśli podpisałeś umowę i ją odesłałeś, to wtedy tak jak piszesz powinien Ci przysługiwać termin 10 dni na rozwiązanie umowy zawartej na odległość bez podawania przyczyny. utrzymywane jest w mocy moje rozwiązanie umowy które wpłyneło do CP w dniu 26 listopada Poprzednią umowę rozwiązałeś, gdy zdecydowałeś się podpisać nową i ona juz przestała obowiązywać i nie da się do niej wrócić. W tej chwili podpisałeś nową i jeśli jest tak jak piszesz to masz 10 dni na rozwiązanie tej którą podpisałeś Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtek509 Opublikowano 18 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2013 A ja tak z innej beczki. Otóż mam pytanie a mianowicie 25 listopada wypowiedziałem umowę z racji kanału LOVE TV.W dniu 27 listopada przedłużyłem umowę z tym ze zaznaczyłem iż ma być świadczona od nowego okresu rozliczeniowego tj. od 13 grudnia 2013 oraz ze będę miał 10 dni na odstąpienie od umowy od dnia otrzymania warunków zmiany umowy.Otóż warunki zmiany umowy otrzymałem w dniu 13 grudnia wraz z informacja o możliwości odstąpienia od umowy w terminie 10 dni od otrzymania korespondencji. Moje pytanie brzmi w dniu dzisiejszym jednak odstąpiłem od umowy czyli termin 10 dniowy został zachowany. Rozumie ze CP po otrzymaniu mojego oświadczenia rozwiązuje moja umowy a tym samym utrzymywane jest w mocy moje rozwiązanie umowy które wpłyneło do CP w dniu 26 listopada i tym samym umowa zostaje rozwiązana. Czy ktoś z szanownych kolegów taką opcje z CP juz przerabiał czy jestem pionierem w tym zagadnieniu.Prosze o info jak to było w waszych przypadkach po kolei... twoje poprzednie wypowiedzenie zostało zaakceptowane (te związane z wycofanie love), a następnie na skutek chęci kontynuacji umowy anulowane zostało oświadczenie o odstąpieniu od umowy na skutek wycofania kanału. Tym samym zdecydowałeś się na podpisanie nowej umowy, z tym, że zaznaczyłeś, że nie życzysz sobie aby usługi włączone zostały natychmiast, przez co masz 10 dni od momentu zadeklarowanej chęci kontynuacji umowy z CP. W ostatnim czasie (mam nadzieję że w tych 10 dniach) zdecydowałeś się skorzystać z przysługującego ci prawa i odstępujesz od umowy którą podpisałeś - warto zaznaczyć że taki krok jest możliwy tylko w sytuacji gdy CP nie rozpoczął świadczenia usług na nowych warunkach wraz z nowym okresem rozliczeniowym. Jeśli powyższy warunek jest spełniony to teraz CP musi zaksięgować twoje odstąpienie i od tego dnia - daty zaksięgowania odstąpienia masz 30 dni na oddanie sprzętu.W każdym innym przypadku odstąpienie jest bezzasadne. W moim odczuciu chodzi tu o 10 dni licząc od daty rozmowy telefonicznej a nie otrzymania pisemnego potwierdzenia zmiany warunków umowy. A to, że włączono Ci pewnie kanały promocyjnie wraz z nowym okresem rozliczeniowym sprawia, że jesteś najprawdopodobniej w kropce. Stare układy te związane z wycofaniem kanału love straciły już moc prawną. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ceberebek Opublikowano 18 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2013 ...W moim odczuciu chodzi tu o 10 dni licząc od daty rozmowy telefonicznej a nie otrzymania pisemnego potwierdzenia zmiany warunków umowy. ... Jeśli chciał,żeby nowe usługi świadczyli od najbliższego okresu rozliczeniowego-to raczej ma 10 dni na odstąpienie od momentu otrzymania nowej umowy do domu(w celu weryfikacji zapisów czy są zgodne z ustaleniami telefonicznymi) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fezuj Opublikowano 18 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2013 @Ceberebek - dokładnie tak Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcelnorbert Opublikowano 18 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2013 ...W moim odczuciu chodzi tu o 10 dni licząc od daty rozmowy telefonicznej a nie otrzymania pisemnego potwierdzenia zmiany warunków umowy. ... Jeśli chciał,żeby nowe usługi świadczyli od najbliższego okresu rozliczeniowego-to raczej ma 10 dni na odstąpienie od momentu otrzymania nowej umowy do domu(w celu weryfikacji zapisów czy są zgodne z ustaleniami telefonicznymi) Właśnie tak jak kolega napisał; - umowa zawarta/aneksowana 27 listopada telefonicznie - mój wniosek ażeby umowa była świadczona od nowego okresu rozliczeniowego tj. 13 grudnia 2013 i tak się dzieje - 13 grudnia otrzymuje warunki umowy wraz z zapisem ze mam 10 dni na odstąpienie od umowy liczone od dnia dotarcia korespondencji a nie zawarcia umowy - 17 grudnia wysłałem odstąpienie/oświadczenie zgodnie z informacja z korespondencji iz mam 10 dni na to czyli w terminie sie zmieściłem nawet jak by liczyli sobie od 10 grudnia czyli wystawienia dokumentu i nadania Sam jestem ciekaw jak do tego CP podejdzie Dla mnie jasne terminy dotrzymane Powidem rezygnacji była jak dla mnie zawyżona udzielona ulga w kwocie 987 zł 39 gr a nie oferta programowa.Niestety o tym konsultant mnie nie poinformował w trakcie zawierania umowy także to był główny powód bo dostałem 5 m-cy za free na 12 m-cy pakiet Familijny Max HD z Sport HD i Film HD za free na 5 m-cy a póżniej 49,90 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.