Skocz do zawartości

Zmiany w ofercie (kanałach Polsat Box) - czy można wypowiedzieć umowę?


Duro Hombre
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Jak dla mnie stworzyli możliwość wypowiedzenie umowy w najlepszym z możliwych momentów. W listopadzie ugrałem umowę 12/5 mies. gratis z powodu wycofania Love.

 

Teraz akurat kończy mi się gratisowy okres i do 26 kwietnia była wymagana wpłata za maja z góry, której jednak nie będę musiał płacić bo znów wysyłam wypowiedzenie. I chyba w końcu witaj nc+.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy takie pismo wysłane do polsatu będzie wiążące? Z góry dziękuję za odpowiedz.

Rezygnacja

W związku z wycofaniem przez Cyfrowy Polsat S.A. kanału Sundance Channel SD a tym samym utracenia możliwości korzystania z tego kanału który był kanałem gwarantowanym w moich promocyjnych warunkach umowy, informuję iż rezygnuję z Państwa usługi i wnoszę o rozwiązanie umowy wraz z zakończeniem bieżącego okresu rozliczeniowego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I zacznie się teraz znowu 100 stron czy takie pismo jest dobre i czy ja mogę rozwiązać umowę. Proszę Was ludzie, szanujcie się, poświęćcie chociaż 2 minuty, żeby sprawdzić dwie ostatnie strony tego tematu. Umowę bezkarnie, bez zachowania okresu wypowiedzenia mogą rozwiązać klienci, którzy mają minimalny obowiązek na pakiet familijny max hd + 1 pakiet dodatkowy, nie ma tu znaczenia czy na moment wyłączenia sundance sd mieli włączony pakiet sport hd, chyba, że umowa stanowi, że sport jest sztywno ustawiony jako dodatkowy pakiet oraz abonenci pakietów hbo cinemax hd, hbo hd czy cinemax hd. Co do wypowiedzeń, macie w nim zawrzeć dlaczego chcecie rozwiązać umowę ( wycofanie kanału) skutkujące natychmiast, nie zapomnieć o swoich danych, aha wiem wiem, nie wiecie który to numer umowy, nie musi to być, wystarczy do identyfikacji numer karty dekodera, nie musicie wpisywać numeru multiroomu i tyle. Ale oczywiscie i tak 100 postów jeszcze się utworzy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za pomoc :)

 

Właśnie dostałem odpowiedź od Cyfrowego Polsatu( o dziwo bardzo szybko )

 

 

Szanowny Panie

 

Uprzejmie informujemy, że z przyczyn niezależnych od Cyfrowego Polsatu od dnia 1 kwietnia 2014 r. kanał Sundance nie jest dostępny w naszej ofercie.

 

Usunięcie kanału Sundance powoduje, że Abonenci, którzy mieli kanał zagwarantowany w Umowie Abonenckiej mogą rozwiązać Umowę bez zachowania okresu wypowiedzenia – zgodnie z punktem 5 § 7 Regulaminu świadczenia usług. Termin na złożenie wypowiedzenia to 30 dni od dokonania zmiany w ofercie. Pismo z rozwiązaniem Umowy, opatrzone podpisem Abonenta należy wysłać na adres:

Cyfrowy Polsat S.A.

ul. Łubinowa 4A

03-878 Warszawa

 

Mamy jednak nadzieję, że oferta Cyfrowego Polsatu okaże się na tyle atrakcyjna, że zdecyduje się Pan z nami pozostać.

 

Połączono wpisy. Używamy przycisku EDYTUJ zamiast pisać post pod postem, jeśli nie minęło 24h.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1.Okres rozliczeniowy mam do 18 każdego miesiąca, 18 maja kończy mi się ostatni darmowy miesiąc i już w maju trzeba zapłacić za okres 18.05-18.06.

Wypowiedzenie w związku z usunięciem kanałów rozumiem że najlepiej wysłać po 18 kwietnia i umowa zakończy się 18 maja przez co nie będzie trzeba płacić za kolejny okres?

 

2. Umowę podpisałem w maju 2013 roku, w grudniu wysłałem wypowiedzenie ze względu na usunięcie kanału Love i dostałem nową na 12 miesięcy w tym 5 darmowych.

Jakie dane wpisać teraz na wypowiedzeniu? Na nowych dokumentach z grudnia nie ma nowego nr umowy, jest napisane że są to zmiany warunków umowy czyli na wypowiedzeniu wpisuję dane pierwotnej umowy?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobra, wzór wypowiedzenia zmieniłem na taki:

 

Powołując się na Regulamin Świadczenia Usług Cyfrowego Polsatu (Rozdział 5. Warunki Świadczenia Usług § 7) proszę o rozwiązanie mojej umowy ze skutkiem na koniec Okresu Rozliczeniowego, w którym przyjęto pisemne oświadczenie Abonenta o rozwiązaniu Umowy Abonenckiej bez zachowania okresu wypowiedzenia.

 

Decyzję swą motywuję tym, iż z oferty usunięte zostały kanały HBO SD, HBO 2 SD, HBO Comedy SD, Cinemax SD, Cinemax 2 SD i Sundance SD, które były kanałami gwarantowanymi w mojej umowie.

 

Odpowie ktoś jeszczze na moje pierwsze pytanie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli wypowiedzenie zostanie zatwierdzone po 18.04.2014r, Twoja umowa zakończy się z dniem 18.05.2014, nic nie będziesz musiał płacić.

 

Na wysłanie wypowiedzenia z powodu usunięcia kanałów HBO, HBO2, HBO COMEDY (wersje SD) Cinemax, Cinemax2 (wersje SD) i Sundance Channel SD (pakiet Film HD) masz czas do 01.05.2014r.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Czy jeżeli mam:

Pakiet podstawowy: Pakiet Familijny Max HD

Pakiet dodatkowy: Opłata za dekoder - czynsz

Pakiet dodatkowy: HBO GO

Pakiet dodatkowy: Pakiet Film HD

Pakiet dodatkowy: Pakiet Sport HD

Pakiet dodatkowy: Pakiet HBO CINEMAX HD

Pakiet dodatkowy: Usługa Multiroom HD

Pakiet dodatkowy: IPLA MIX

 

i internet z CP (dzięki telewizji dostaję 5gb transferu gratis)

to czy mogę zerwać umowę z powodu usunięcia sundance(umowa podpisana w kwietniu 2013)?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A podpisywaleś jedną czy dwie umowy.

Na telewizję i osobna na internet.

Jeśli masz telewizję i internet na jednej umowie to możesz ją zerwać, CP nie dotrzymał warunków umowy którymi są kanały gwarantowane, a internet to taki dodatek jak do w"o"dy śledźie.

 

Wystarczy trochę pomyśleć i odpowiedź sama przyjdzie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@antos777 - wystarczy, że w umowie masz zapisany obowiązek na pakiet HBO HD i/lub Cinemax HD i/lub Film HD i możesz wypowiedzieć umowę bezkarnie. Jeśli chodzi o internet, to w sytuacji oddzielnej umowy na usługę internetową tracisz dodatkowy pakiet 5GB danych, który Ci przysługuje za TV. Jeśli jest to umowa tzw. Multioferta (TV i Internet w jednej umowie) to wraz z telewizją kończysz umowę na internet.

PS. Wystarczyło poczytać dwie, góra trzy strony wstecz tego wątku i wszystko byś wiedział (łącznie z wzorem wypowiedzenia).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Aktualnie mam Familijny HD z pakietem MAX HD, z możliwością aktywowania Pakietu Film HD. Kod promocji TOJ50, SUPERKOMFOTOWA III C, z dnia 21.11.2013 r. Czy mogę zrezygnować z umowy z uwagi na wycofanie kanału Sundance ?

 

 

w ilu jeszcze tematach o to zapytasz? odpowiedziałem już Tobie, że nie możesz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@tomekjot

Gdybyś miał ten kanał (pakiet film HD) włączony teraz i w Twoim przypadku do 21.04.2014 i w umowie PWU napisane "pakiety dodatkowe - Film HD na 12m-cy" z możliwością zejścia do Familijny Max HD i włączania i wyłączania Pakietu Film HD. Wyłączyli Sundance Channel to masz prawo zerwać umowe.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...