fezuj Opublikowano 12 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2014 Jak podpiszesz nową umowę to pieniądze trafią na "wolne środki" a jak nie to Ci oddadzą. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
banan1973 Opublikowano 13 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2014 Mam sytuację jak opisana wcześniej. Konsultant dzwonił z informacją że nie mogę zerwać umowy bo mam dekoder HD i programy są dostępne. Usunięcie ich w SD nie może być powodem do ... Ja obstaję przy swoim, on że zadzwoni za kilka dni. Myślę że szukają jeleni ale nie pewność pewną mam. Czy dostał ktoś już nową ofertę, np 5/15 z multi roomem darmo ? To mnie interesuje. OK, znalazłem wątek co do oferty i jestem dobrej myśli. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cabott Opublikowano 14 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2014 Konsultant dzwonił z informacją że nie mogę zerwać umowy bo mam dekoder HD i programy są dostępne(...) Odnosząc się do tej części wypowiedzi, wygląda to na celowe działanie konsultantów. To jest trzeci przypadek na forum z tym tłumaczeniem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fezuj Opublikowano 14 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2014 Niedługo i moje wypowiedzenie zobaczą a niech mi który spróbuje cwaniaczyć to dostanie taki "opr" że sie nie pozbiera. @cabott - Taka argumentacja jest niezgodna z regulaminem CP, nie mówiąc już o obowiązującym prawie. Rozdział 5. Warunki świadczenia Usług § 7 5. Cyfrowy Polsat zastrzega sobie prawo zastępowania programów telewizyjnych i/lub radiowych w ramach Pakietu Programów przez inne programy lub zmniejszenie ich liczby, jeżeli wynika to z ważnych przyczyn prawnych, technicznych, organizacyjnych lub ekonomicznych. W szczególności zalicza się do nich: utratę przez Cyfrowy Polsat uprawnień do rozprowadzania programów, zaprzestanie nadawania programu przez nadawcę, zmianę satelity lub systemu nadawania, zakończenie rozprowadzania z powodu zbyt niskiego poziomu oglądalności. O zmianach takich Abonenci/Użytkownicy będą uprzednio informowani, w szczególności poprzez emisję stosownego komunikatu tekstowego na ekranie odbiornika telewizyjnego Abonenta/Użytkownika, poprzez emisję w trakcie odbioru programów przez Abonenta scrolla (przewijanego tekstu) informacyjnego dotyczącego zmiany lub poprzez zamieszczenie informacji o takiej zmianie na stronie internetowej Cyfrowego Polsatu i w programie dla Abonentów. W takim przypadku Abonentowi przysługuje prawo do rozwiązania Umowy Abonenckiej bez zachowania terminu wypowiedzenia, jednakże nie później niż 30 dni od dokonania takiej zmiany, ze skutkiem na koniec Okresu Rozliczeniowego, w którym przyjęto pisemne oświadczenie Abonenta o rozwiązaniu Umowy Abonenckiej bez zachowania okresu wypowiedzenia. Kanały zniknęły zniknęły i już jest powód nr.1( nikt nie wyszczególnia czy to SD czy HD Nikt mnie i chyba Was też nie poinformował o tym co zaszło nawet na ekranie-wiec jest powód nr.2 Więc każdy kto ma trochę wiedzy ma prawo i jak najbardziej świadomie z tego korzysta a pacanowi z CP g do tego- jak ma oferować nową umowę to niech to robi a nie wymądrza się- regulamin to nie jego działka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
strashak Opublikowano 14 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2014 Rozumiem, ze jeśli mam pakiet z hbo, cinemax (Premium: Pakiet Familijny Max HD + Pakiet HBO CINEMAX HD)to mogę wypowiedzieć umowę? Do kiedy mam czas na wypowiedzenie. Od jakiej daty sie liczy tzn, kiedy usuną cinemax SD? Z drugiej strony czy tym razem Polsat mnie mnie nie oleje, ponieważ już drugi raz bym korzystał z tej "furtki"? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaca22 Opublikowano 14 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2014 Możesz wypowiedzieć , czas na wypowiedzenie do 30 kwietnia . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ceberebek Opublikowano 14 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2014 Niedługo i moje wypowiedzenie zobaczą a niech mi który spróbuje cwaniaczyć to dostanie taki "opr" że sie nie pozbiera.Kanały zniknęły zniknęły i już jest powód nr.1( nikt nie wyszczególnia czy to SD czy HD Nikt mnie i chyba Was też nie poinformował o tym co zaszło nawet na ekranie-wiec jest powód nr.2 Więc każdy kto ma trochę wiedzy ma prawo i jak najbardziej świadomie z tego korzysta a pacanowi z CP g do tego- jak ma oferować nową umowę to niech to robi a nie wymądrza się- regulamin to nie jego działka. Konsultantom to chyba ktoś "mądrzejszy" wbija tą regułkę do głowy,żeby informowali klientów,że wypowiedzenie nie dotyczy kanałów HBO i Cinemax(SD)-bo maja dostęp do odpowiedników HD. Przed chwilą renegocjowałem rodzicom umowę z multiroomem na pełen pakiet telewizyjny Premium i oferta,którą ugrałem to umowa 12/5(przez 5 miesięcy sVOD+HBO GO za free(ponoć Filmbox Live już nie ma od 1 kwietnia ),IplaMIX na cały okres za darmo i niestety 5 PLN za multiroom-czyli od 6 miesiąca 94.90 PLN.Przy ostatniej renegocjacji zostałem wprowadzony w błąd przez konsultanta,bo miał być multiroom za 0 PLN-a w/g danych w ICOK-u jednak widniała kwota 5 PLN za niego Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukasz_m Opublikowano 14 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2014 Czy umowa wcześniej była zmieniana ze względu na wyłączenie Love? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ceberebek Opublikowano 14 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2014 Tak-umowa była wypowiedziana po usunięciu kanału "LOVE"-nowe(wynegocjowane) warunki zostały zapisane w systemie w koncie użytkownika(rodziców),ponieważ okres rozliczeniowy mają do 15 każdego miesiąca-a ze starej umowy został jeszcze ten miesiąc(do 15 maja promocyjnie darmowy). Mam dzwonić/lub zadzwonią(słowa konsultanta) po świętach i uruchomią nową umowę od 15 maja EDIT: Oczywiście ja "wyskoczyłem" z propozycja przesunięcia wypowiedzenia do kolejnego okresu rozliczeniowego Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fezuj Opublikowano 14 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2014 Moja umowa po usunięciu kanału "LOVE" jest w trakcie promocji za 0zł a że okres rozliczeniowy mam do 27 to wypowiedzenie im wyślę 28 kwietnia i nie stracę żadnego miesiąca gratis jak poprzednim razem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
martini01 Opublikowano 14 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2014 Witam. Mam pytanie. Czy mogę wypowiedzieć umowę za wycofanie kanałów Cinemax, Cinemax2, HBO, HBO2, bo w mojej umowie nie wiem czy był kanał Soundance. Umowa zawarta była 05.2012 i mam Pakiet podstawowy- Familijny HD, Pakiety dodatkowe- Extra HD, Sport HD i Usługi dodatkowe HBO Cinemax HD 24 miesiące. Kod Promocji FY14. Proszę o konkretne odpowiedzi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtek509 Opublikowano 14 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2014 lenistwo - odp znajdziesz na każdej stronie tego wątku ... opcja wypowiedzenia umowy skutkująca na koniec obecnego okresu rozliczeniowego dotyczy klientów CP którzy zawarli umowę na minimum pakiet Familijny max +1 dodatkowy w podstawie, czyli ciebie nie obejmuje, bo jak twierdzisz pozostałe pakiety poza familijnym mają status pakietów "dodatkowcy" a nie obowiązkowych. chyba, że łączy cię jakaś ekstra umowa na aktywne usługi w pakiecie cinemax hd czy HBO na jakiś czasowy okres no to jest furtka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 14 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2014 Jeśli ma w umowie tak jak napisał HBO HD i Cinemax HD na 24 mesiące to właśnie może. Resztę już sobie mam nadzieję doczyta w tym wątku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
martini01 Opublikowano 14 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2014 Dzięki Panowie. Jutro wysyłam wypowiedzenie bo czas ucieka i zobaczymy co się urodzi. Podzielę się wiadomościami od CP z wami na forum Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lopez2233 Opublikowano 14 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2014 Ja w czwartek wbijam na pocztę mam premium hbo obowiązkowy w pakiecie mysle ze tez nie bedą robić żadnych problemów zreszta kilka dni temu dzwonilem do Polsatu i powiedzieli no problem bo na ta bajkę z dekoderem hd to jakas ściema ale ludzi beda straszyć pewnie kara itp ale umowa obowiązuje w obie strony Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mentoris Opublikowano 15 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2014 Mógłbyś pisać po polsku z przecinkami i kropkami? Bo tak to trudno ciebie zrozumieć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bober1 Opublikowano 15 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2014 zrobił przecinek, emotikonem po drugie nie wiem w ogóle po co ten post zamieścił skoro nic nie wnosi do tematu. Wszystko już tu zostało powiedziane kto może rozwiązać umowę, a kto nie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cabott Opublikowano 15 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2014 Właśnie miałem telefon z infolinii, że podobno nie zgadzam się z moim wypowiedzeniem umowy. Na co ja, że konsultant mi powiedział, iż zapłacę karę 1000PLN oraz obowiązuje mnie 3 miesięczny okres wypowiedzenia. Pani odpowiedziała, że nie ma żadnej kary, a umowa kończy się 20 kwietnia. Podziękowałem za informację. Na pytanie, czy może jeszcze w czymś pomóc, odpowiedziałem, że nie i podziękowałem powtórnie. Ciekawe, czy przed 20 kwietnia zadzwonią, czy nie. Jedyna opcja, jaką zaakceptuję, to 5/12 Fam. MAX HD, Sport HD, Film HD oraz Cinemax HD za 59PLN + MR free. edit: poprawka w dacie zakończenia umowy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
onifer2 Opublikowano 15 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2014 Do mnie dzis dzwonili i takze zaczeli straszyc ze nie moge wypowiedziec,ze grozi mi kara itd. Gdy zorientowali sie ze znam swoje prawa przeprosili ze sie pomylili.Czyli probuja kazdych sztuczek.Umowa do 26 kwietnia i szczerze takimi zagrywkami stracilem ochote na bycie dluzej ich abonentem.Pewnie zasile szeregi konkurencji choc oferta niezbyt dobra. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaca22 Opublikowano 15 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2014 Nie ma co panikować , nie dajcie się oszukiwać , jak znam życie to oferty się znajdą trzeba tylko poczekać do końcówki umowy . Sam wielokrotnie przedłużałem umowę i zawsze dostawałem ofertę z max zniżkami . Cierpliwości a będziecie Zadowoleni . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
onifer2 Opublikowano 15 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2014 Jaca22 to nie jest kwestia paniki.Po prostu jest to wkurzajace te ich podchody z ta niby kara itd.Zamiast przyznac odrazu abonentowi racje iz ma prawo wypowiadac i przedstawic oferty,negocjowac,to probuja zlapac jeleni czy jak? CP naprawde nie jest jedynym dostawca uslug w Polsce.Mnie tam az tak nie zalezy gdyz przejde najpewniej do konkurencji,ale takim traktowaniem z pewnoscia nie zjednaja sobie klientow. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HaPe Opublikowano 15 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2014 Gdzie CP zamieszcza ogłoszenia o zmianach w umowie? Ani w icok, ani na e-mail ani na dekoder, ani listem nic nie otrzymałem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Helmud Opublikowano 15 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2014 Często taka informacja oficjalna jest gdzieś ukryta na stronie CP lub gdzieś na forach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HaPe Opublikowano 15 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2014 Forum nie jest oficjalnym kanałem kontaktu z CP. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Helmud Opublikowano 15 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2014 Wiem o tym ja nigdy nie dostawałem takich informacji.Choć podobno operator powinien to zrobić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.