Skocz do zawartości

Zmiany w ofercie (kanałach Polsat Box) - czy można wypowiedzieć umowę?


Duro Hombre
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Mam sytuację jak opisana wcześniej. Konsultant dzwonił z informacją że nie mogę zerwać umowy bo mam dekoder HD i programy są dostępne. Usunięcie ich w SD nie może być powodem do ... Ja obstaję przy swoim, on że zadzwoni za kilka dni. Myślę że szukają jeleni ale nie pewność pewną mam. Czy dostał ktoś już nową ofertę, np 5/15 z multi roomem darmo ? To mnie interesuje.

 

OK, znalazłem wątek co do oferty i jestem dobrej myśli.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niedługo i moje wypowiedzenie zobaczą a niech mi który spróbuje cwaniaczyć to dostanie taki "opr" że sie nie pozbiera.

 

@cabott - Taka argumentacja jest niezgodna z regulaminem CP, nie mówiąc już o obowiązującym prawie.

 

Rozdział 5.

Warunki świadczenia Usług

§ 7

5. Cyfrowy Polsat zastrzega sobie prawo zastępowania programów telewizyjnych i/lub radiowych w ramach Pakietu Programów przez inne programy lub

zmniejszenie ich liczby, jeżeli wynika to z ważnych przyczyn prawnych, technicznych, organizacyjnych lub ekonomicznych. W szczególności zalicza się do nich: utratę

przez Cyfrowy Polsat uprawnień do rozprowadzania programów, zaprzestanie nadawania programu przez nadawcę, zmianę satelity lub systemu nadawania,

zakończenie rozprowadzania z powodu zbyt niskiego poziomu oglądalności. O zmianach takich Abonenci/Użytkownicy będą uprzednio informowani, w szczególności

poprzez emisję stosownego komunikatu tekstowego na ekranie odbiornika telewizyjnego Abonenta/Użytkownika, poprzez emisję w trakcie odbioru programów

przez Abonenta scrolla (przewijanego tekstu) informacyjnego dotyczącego zmiany lub poprzez zamieszczenie informacji o takiej zmianie na stronie internetowej

Cyfrowego Polsatu i w programie dla Abonentów. W takim przypadku Abonentowi przysługuje prawo do rozwiązania Umowy Abonenckiej bez zachowania terminu

wypowiedzenia, jednakże nie później niż 30 dni od dokonania takiej zmiany, ze skutkiem na koniec Okresu Rozliczeniowego, w którym przyjęto pisemne oświadczenie

Abonenta o rozwiązaniu Umowy Abonenckiej bez zachowania okresu wypowiedzenia.

 

 

Kanały zniknęły :?: zniknęły i już jest powód nr.1( nikt nie wyszczególnia czy to SD czy HD

 

Nikt mnie i chyba Was też nie poinformował o tym co zaszło nawet na ekranie-wiec jest powód nr.2

 

Więc każdy kto ma trochę wiedzy ma prawo i jak najbardziej świadomie z tego korzysta a pacanowi z CP g :censored: do tego- jak ma oferować nową umowę to niech to robi a nie wymądrza się- regulamin to nie jego działka.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rozumiem, ze jeśli mam pakiet z hbo, cinemax (Premium: Pakiet Familijny Max HD + Pakiet HBO CINEMAX HD)to mogę wypowiedzieć umowę? Do kiedy mam czas na wypowiedzenie. Od jakiej daty sie liczy tzn, kiedy usuną cinemax SD?

Z drugiej strony czy tym razem Polsat mnie mnie nie oleje, ponieważ już drugi raz bym korzystał z tej "furtki"?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niedługo i moje wypowiedzenie zobaczą a niech mi który spróbuje cwaniaczyć to dostanie taki "opr" że sie nie pozbiera.

Kanały zniknęły :?: zniknęły i już jest powód nr.1( nikt nie wyszczególnia czy to SD czy HD

 

Nikt mnie i chyba Was też nie poinformował o tym co zaszło nawet na ekranie-wiec jest powód nr.2

 

Więc każdy kto ma trochę wiedzy ma prawo i jak najbardziej świadomie z tego korzysta a pacanowi z CP g :censored: do tego- jak ma oferować nową umowę to niech to robi a nie wymądrza się- regulamin to nie jego działka.

Konsultantom to chyba ktoś "mądrzejszy" :crazy: wbija tą regułkę do głowy,żeby informowali klientów,że wypowiedzenie nie dotyczy kanałów HBO i Cinemax(SD)-bo maja dostęp do odpowiedników HD.

Przed chwilą renegocjowałem rodzicom umowę z multiroomem na pełen pakiet telewizyjny Premium i oferta,którą ugrałem to umowa 12/5(przez 5 miesięcy sVOD+HBO GO za free(ponoć Filmbox Live już nie ma od 1 kwietnia :?: ),IplaMIX na cały okres za darmo i niestety 5 PLN za multiroom-czyli od 6 miesiąca 94.90 PLN.Przy ostatniej renegocjacji zostałem wprowadzony w błąd przez konsultanta,bo miał być multiroom za 0 PLN-a w/g danych w ICOK-u jednak widniała kwota 5 PLN za niego :/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak-umowa była wypowiedziana po usunięciu kanału "LOVE"-nowe(wynegocjowane) warunki zostały zapisane w systemie w koncie użytkownika(rodziców),ponieważ okres rozliczeniowy mają do 15 każdego miesiąca-a ze starej umowy został jeszcze ten miesiąc(do 15 maja promocyjnie darmowy). Mam dzwonić/lub zadzwonią(słowa konsultanta) po świętach i uruchomią nową umowę od 15 maja :brawo:

 

EDIT:

Oczywiście ja "wyskoczyłem" z propozycja przesunięcia wypowiedzenia do kolejnego okresu rozliczeniowego :oops:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Mam pytanie. Czy mogę wypowiedzieć umowę za wycofanie kanałów Cinemax, Cinemax2, HBO, HBO2, bo w mojej umowie nie wiem czy był kanał Soundance. Umowa zawarta była 05.2012 i mam Pakiet podstawowy- Familijny HD, Pakiety dodatkowe- Extra HD, Sport HD i Usługi dodatkowe HBO Cinemax HD 24 miesiące. Kod Promocji FY14. Proszę o konkretne odpowiedzi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

lenistwo - odp znajdziesz na każdej stronie tego wątku ... opcja wypowiedzenia umowy skutkująca na koniec obecnego okresu rozliczeniowego dotyczy klientów CP którzy zawarli umowę na minimum pakiet Familijny max +1 dodatkowy w podstawie, czyli ciebie nie obejmuje, bo jak twierdzisz pozostałe pakiety poza familijnym mają status pakietów "dodatkowcy" a nie obowiązkowych. chyba, że łączy cię jakaś ekstra umowa na aktywne usługi w pakiecie cinemax hd czy HBO na jakiś czasowy okres no to jest furtka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja w czwartek wbijam na pocztę mam premium hbo obowiązkowy w pakiecie mysle ze tez nie bedą robić żadnych problemów zreszta kilka dni temu dzwonilem do Polsatu i powiedzieli no problem ;) bo na ta bajkę z dekoderem hd to jakas ściema ale ludzi beda straszyć pewnie kara itp ale umowa obowiązuje w obie strony

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Właśnie miałem telefon z infolinii, że podobno nie zgadzam się z moim wypowiedzeniem umowy. Na co ja, że konsultant mi powiedział, iż zapłacę karę 1000PLN oraz obowiązuje mnie 3 miesięczny okres wypowiedzenia. Pani odpowiedziała, że nie ma żadnej kary, a umowa kończy się 20 kwietnia. Podziękowałem za informację. Na pytanie, czy może jeszcze w czymś pomóc, odpowiedziałem, że nie i podziękowałem powtórnie.

 

Ciekawe, czy przed 20 kwietnia zadzwonią, czy nie. Jedyna opcja, jaką zaakceptuję, to 5/12 Fam. MAX HD, Sport HD, Film HD oraz Cinemax HD za 59PLN + MR free.

 

edit:

poprawka w dacie zakończenia umowy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do mnie dzis dzwonili i takze zaczeli straszyc ze nie moge wypowiedziec,ze grozi mi kara itd. Gdy zorientowali sie ze znam swoje prawa przeprosili ze sie pomylili.Czyli probuja kazdych sztuczek.Umowa do 26 kwietnia i szczerze takimi zagrywkami stracilem ochote na bycie dluzej ich abonentem.Pewnie zasile szeregi konkurencji choc oferta niezbyt dobra.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jaca22 to nie jest kwestia paniki.Po prostu jest to wkurzajace te ich podchody z ta niby kara itd.Zamiast przyznac odrazu abonentowi racje iz ma prawo wypowiadac i przedstawic oferty,negocjowac,to probuja zlapac jeleni czy jak? CP naprawde nie jest jedynym dostawca uslug w Polsce.Mnie tam az tak nie zalezy gdyz przejde najpewniej do konkurencji,ale takim traktowaniem z pewnoscia nie zjednaja sobie klientow.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...