andrzej82 Opublikowano 9 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2014 Już przy drugim wypowiedzeniu było mi trochę głupio sępić darmowe miesiące itd. zgodziłem się nawet na multiroom za 10zł - w sumie taniej nie da się dobrać usługi od kiedy weszło multiroom na cztery telewizory. To nie jest proszenie, tylko egzekwowanie swoich praw, tym bardziej gdy konsultanci sami dzwonią i proszą o pozostanie z powodu zmiany warunków umowy. Do mnie zadzwoniła miła pani, która sama proponowała pozostanie w CP i jak to określiła, w ramach rekompensaty za usunięcie kanałów chętnie zaproponuje mi ciekawą ofertę abym jednak pozostał w CP. Nie widzę w tym nic złego, o ile ktoś nie oczekuje, że będzie miał PREMIUM za 0 zł przez 12 miesięcy... PS. Nie trzeba sępić darmowych miesięcy. Po wysłaniu wypowiedzenia w każdym wariancie umów na 29, 24, 15 czy 12 miesięcy pierwsze miesiące są zawsze darmowe. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
artsky Opublikowano 9 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2014 Też mi było głupio wysyłać drugie wypowiedzenie z rzędu... Długo się zastanawiałem i w końcu wysłałem pod koniec miesiąca Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czytnik Opublikowano 9 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2014 ludzie ! a co usuneli - bo nic nie zauważyłem - chętnie zrezygnuję z tego [beep]u! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Helmud Opublikowano 9 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2014 Miałeś okazję w kwietniu teraz to czas minął. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
voitec Opublikowano 10 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2014 ludzie ! a co usuneli - bo nic nie zauważyłem - chętnie zrezygnuję z tego [beep]u! Od 01.04.2014 nie nadają w wersji SD: Sundance, Cinemax, Cinemax2, HBO, HBO2, HBO Comedy. Miałeś okazję w kwietniu teraz to czas minął. No teoretycznie tak ... ale jak usunęli LOVE i się któryś z kolegów za późno spostrzegł to ktoś mu napisał i podał podstawę prawną, że (w wolnym tłumaczeniu) jeżeli operator Cię nie poinformował o wycofaniu kanałów ten czas na wypowiedzenie wydłuża się do ... (dokładnie nie pamiętam) 3 miesięcy. I to jest w tym samym wątku tylko trzeba się "trochę" wrócić ... Forum jest skarbnicą - trzeba tylko dużo czytać -------------------------------------------------------------------------------- dodane: okazało się, że to jest na drugim forum - czytam dwa równolegle użytkownik @kordyt napisał: "...Przecież masz możliwość rozwiązania umowy nadal , korzystaj tylko z prawa . Jeżeli operator PISEMNIE nie poinformował klienta o wprowadzanych zmianach .... Okres w jakim można rozwiązać umowę ulega przedłożeniu o TRZY miesiące ... Więc w sumie postępowanie Polsatu działa na ich niekorzyść ... Więc w czym problem jak dowiedziałeś się z opóźnieniem ( klikasz na kanał a jego nie ma ) itp.. A czym innym jest złożenie zażalenia do UOKIK o braku respektowania prawa przez operatora" oraz "...Przeczytaj własna umowę + KC czyli Kodeks Cywilny , ustawę o szczególnych warunkach sprzedażny konsumenckiej i znajdziesz odpowiednie paragrafy , zapewne nie raz tu pokazywano na forum takie zapisy . Tak po ludzku ; po to jest kara* tych trzech miesięcy aby ukarać operatora i chociaż częściowo wynagrodzić klientowi szkodę za łamanie prawa przez operatora ( informacja o wprowadzanych zmianach w umowie z wyprzedzeniem ) pisemnie do klienta to obowiązek prawny a nie widzi mi się operatora..." Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bober1 Opublikowano 10 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2014 @voitec to też było wałkowane. Operator nie musi wysyłać do Ciebie listów, aby Cię o tym poinformować. Były informacje na wycofanych kanałach i na kanale dla abonentów i to już jest podstawą do poinformowania abonenta. Może oczywiście się kócić itp i wtedy zazwyczaj CP idzie na rękę, ale zgodnie z regulaminem czas już minął. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
markar Opublikowano 14 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2014 Jeżeli TVP Premium HD wystartuje 01.IX i zniknie TVP HD - to mamy znów możliwość wypowiadania umów. Akurat jak się będą kończyły 5-miesięczne bezpłatne okresy dla abonentów co niedawno przedłużyli swoje wypowiedziane umowy w związku z usunięciem kanałów Sundance, Cinemax i HBO Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 14 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2014 Obawiam się @markar, że będzie to tzw. rebranding i takiej opcji nie będzie, ale poczekajmy do końca wakacji. Z projektami TVP jest różnie . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fezuj Opublikowano 14 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2014 Ale to było by już zabawne Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtek509 Opublikowano 14 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2014 niedługo więcej wydam na polecone na poczcie polskiej (związane z wysyłaniem wypowiedzeń) aniżeli na abo w CP Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ceberebek Opublikowano 14 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2014 Od niedawna można wypowiedzenia składać w APS-ach-jeśli czegoś nie pokręciłem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fezuj Opublikowano 15 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2014 Polsat News+ ruszy 9 czerwca. Gdzie będzie dostępny?To już pewne. Dokładnie 9 czerwca 2014 roku ruszy nowy kanał publicystyczno-informacyjny Grupy Polsat - Polsat News+. Szefem kanału jest Henryk Sobierajski, szefem anteny Beata Grabarczyk. Stacja zastąpi Polsat Biznes. za:media2 I jak to interpretować dosłownie-"Polsat News+" stacja zastąpi Polsat Biznes a więc CP usunie gwarantowany kanał czy to tak ulubiony Rebranding Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
boogiman86 Opublikowano 15 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2014 A od kiedy Polsat Biznes jest gwarantowany? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fezuj Opublikowano 15 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2014 A nie był byłem pewien że w PWU go mam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
boogiman86 Opublikowano 15 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2014 Polsat Biznes nigdy nie był gwarantowany. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtek509 Opublikowano 15 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2014 umowa wypowiedziana na skutek wycofania kanałów z dniem 1 kwietnia w dniu 11 maja wygasła od CP przyszła dziś laurka z podziękowaniem za współpracę, prośbą o dostarczenie dekodera do APS oraz informacją że W OSOBNEJ KORESPONDENCJI PRZEŚLĄ NOTĘ OBCIĄŻAJĄCĄ. To standardowy dokument na pożegnanie z CP czy też niesforny konsultant nie posiadający umiejętności czytania ze zrozumieniem zaksięgował wypowiedzenie jako bezzasadne? - Oczywiście w ostatnim czasie CP dzwonił z wieloma propozycjami przedłożenia umowy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
boogiman86 Opublikowano 15 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2014 Jak rezygnowałem też dostałem tą "laurkę" ale nic tam nie było o nocie obciążającej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukasz_m Opublikowano 20 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2014 Po zakończeniu jednej z umów dostałem takie samo podziękowanie, ale żadna nota nie dotarła Myślę, że to jakiś szablon. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bmkz Opublikowano 16 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2014 Czy wiadomo może coś o odejściu jakiś gwarantowanych kanałów? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Helmud Opublikowano 16 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2014 W najbliższym czasie raczej bym na to nie liczył. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aRczi6622 Opublikowano 16 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2014 Tak jak pisałem o sudance channel sd, że kanał zostanie usunięty z CP i tak było (nie spodziewałem się, że wersję HBO i Cinemax SD zostaną tak szybko usunięte). Było to dziwne zagranie ze strony CP z kanałem sundance sd dodając wersję HD i wersję SD na transponderze DVB-S2 (tylko odbiorniki HD mogą odebrać wersję SD - paranoja). Mój typ do odstrzału to kanał Polsat Film SD, w jego miejsce pojawi się Polsat Film 2 a Polsat Film HD zostanie przesunięty (lub zostanie) z pakietu Film HD do pakietu Familijny Max HD. Nie wiem czy mają miejsce na transponderach na włączenie dwóch zapowiadanych kanałów Muzo.TV i Polsat Film 2 SD, więc myślę, że taka opcja co napisałem o ile nie wejdzie Polsat Film 2 HD, bo wtedy moja teoria upada. Jeszcze mogą wyłączyć NatGeo Wild SD (miejsce pod nowy kanał) - kanał dostępny od pakietu familijnego HD, równolegle z wersją HD. I w końcu będą chcieli włączyć Polsat Play HD i Cafe HD. Myślę, że będzie to dopiero po przełączeniu tp. na DVB-S2, no chyba że nabędą nową pojemność na HB lub wprowadzą VOD jakie jest w nc+ zwalniając tp. z sVODami - jest baaardzo pojemny. To są tylko moje spekulacje, kanały Polsat Film SD, NatGeo Wild SD "świecą" i mają się bardzo dobrze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
theSpeech Opublikowano 17 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2014 Ja też, czekam na zmianę jakiegokolwiek programu z mojej oferty, a jest to "nowy cyfrowy polsat lato 2013". Kilka dni temu dowiedziałem się, że w sklepie gościu pocisnął mi 29 umowę a nie 15 miesięczną. Nie wiem jak to się stało, chyba na skutek błędy danych osobowych dodrukował mi nową umowę a ja czytając wcześniejszą wersję podpisałem ją. Dostałem 3 miesiące w gratisie i byłem święcie przekonany, że jest to oferta 15 miesięczna. BOK próbuje mnie przekonać mnie, że 3 miesiące w gratisie były dla 29 miesięcznej umowy. Na necie jest napisane, że w tamtym okresie 3 miesiące były dla 15 miesięcznej umowy... Cóż, pozostaje mi czekać na zmianę kanału gwarantowanego i rwać umowę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vernon Opublikowano 18 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2014 Jeśli nie przeczytałeś co podpisujesz to możesz winić wyłącznie siebie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
theSpeech Opublikowano 18 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2014 Dlatego czekam na najbliższą zmianę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtek509 Opublikowano 25 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2014 Gwarantowanymi kanałami w umowach podpisanych od 24 czerwca br. nie są: AXN, Discovery Channel, Eurosport, Eurosport 2, Fox, Fox Life, History, ID, Nat Geo Wild, National Geographic Channel, Polsat, Polsat Film, Polsat News, Polsat Sport, Polsat Sport Extra, TLC, TVN, TVP1, TVP2, TVN7 oraz Universal Channel - źródło satkurier Wspaniałe wieści Praktycznie zawsze po takim newsie max po 3-4 miesiącach jeden z tych kanałów wypada z oferty programowej co daje podstawę do rozwiązania umowy abonenckiej zawartej przed 24 czerwca 2014 Ilość niegwarantowanych kanałów zapowiada rewolucję i wycofanie kanałów w wersji sd celem zrobienia miejsca na kanały HD Myślę że będą chcieli zrobić to hurtowo aby zminimalizować odpływ klientów celujących w możliwość wysłania zasadnego wypowiedzenia i nieustannie negocjujących nowe warunki:D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.