dvbx Opublikowano 26 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2010 Ja dostałem oficjalne pismo o rozwiązaniu umowy z Cyfrowym Polsatem. Nie wiem czy ma to znaczenie, ale jak zadzwoniła Pani z Polsatu w celu przedstawienia oferty utrzymaniowej (którą odrzuciłem) to poprosiłem o przesłanie takiego dokumentu i po kilku dniach otrzymałem takie pismo. Reszta tak samo jak opisał to lakas Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
puszczyk Opublikowano 26 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2010 Jeżeli miałeś sprzęt na własność to nie dostaniesz potwierdzenia rozwiązania umowy na piśmie Ja mam sprzęt na własność, a potwierdzenie dostałem. Mimo, że nie prosiłem o to telefonicznie, mailowo itp. Tak więc różnie z tym bywa. A co do wyłączenia sygnału, to mi dzisiaj mija 104 dni od zakończona umowy, a CP nadal świeci. Nawet się zastanawiam czy tego jakoś nie sprzedać - CP po umowie, ale ze świecącym Relax Mixem bez żadnych opłat Czegoś takiego chyba jeszcze nie było Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wally79 Opublikowano 26 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2010 puszczyk mam pytanie a czy to Twoje rozwiązanie umowy miało oparcie w tym że CP zmienił lub zaprzestał emisji E! lub TV1000???? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
puszczyk Opublikowano 26 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2010 Nie, nie. Po prostu 12 grudnia skończyła mi się dwuletnia umowa. Wypowiedzenie napisałem ponad 3 miechy wcześniej i dostałem listowne potwierdzenie zakończenia umowy. 12 grudnia powinni wyłączyć sygnał, a jest on do dziś Dodam, że choć umowa była na Familijny, to przez większość część umowy był włączony pakiet Relax Mix. No i tak zostało do dziś. Nie wiem z jakiej okazji CP zrobiło taki prezent Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wally79 Opublikowano 26 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2010 gratuluje Ci chłopie oglądać za friko dwa pakiety CP do dzisiaj - to świadczy o tym jaki tam [beep] mają. Ja z nimi walczę od lutego br. chcę rozwiązać z nimi umowę z uwagi na zaprzestanie emisji kanału E! do dzisiaj nękają mnie telefonami o zaleganiu w opłacie za abonament. Umowa której wypowiedzenie dotyczyło została rozwiązana 15 marca. Dzisiaj jak zadzwoniłem do nich dowiedziałem się że moje wypowiedzenie zostało zarejestrowane do innego dekodera dlatego do dzisiaj męczą mnie tymi telefonami - zresztą bardzo mnie za to przepraszają. Pierwszy raz trafiłem na normalnego i wyrozumiałego konsultanta a raczej konsultantkę. Do dzisiaj nie otrzymałem od nich żadnego pisma z którego wynikałoby że umowa między nami została rozwiązana. Kobieta zapewniła mnie że zrobi wszystko co w jej mocy żeby to poprawić bo jak sama przyznała jest to trochę dziwna sytuacja że do dzisiaj w ICOK widnieje kwota którą muszę opłacić za kolejny okres rozliczeniowy. Chcę dodać że w dniu 15 marca gdy kończyła mi się umowa płatność w ICOK wynosiła 0 PLN :!: po czym już następnego dnia wskoczyła nowa kwota 117,80 PLN jaką opłacam za kolejny okres. Jeśli w ciągu najbliższych 48 godzin nie zostanie to zmienione chyba będę zmuszony raz jeszcze napisać do CP reklamację a gdy to nie pomoże to do Powiatowego Rzecznika Konsumentów. Nie będę już wspominał tutaj o tym że pisząc do nich przez ICOK w dniu 16 marca do dnia dzisiejszego nie otrzymałem od nich odpowiedzi. Ci decydenci CP którzy odpowiadają za ten stan rzeczy mają to głęboko w poważaniu traktowanie w ten sposób swoich abonentów. Sami sobie wystawiają ocenę negatywną. Całe szczęście notuję sobie daty i godziny rozmów z kolejnymi już konsultantami. Normalnie ręce opadają... Powiedziałem sobie NIGDY WIĘCEJ CYFROWEGO POLSATU dotrwam do końca umowy z innym dekoderem i uciekam od nich raz na zawsze. Nie jestem abonentem z małym stażem bo jestem z nimi od 6 lat bez przerwy ale zbliża się czas definitywnego rozwodu z tą platformą. Chcę tylko przestrzec innych żeby dobrze się zastanowili nad tym, że wiążąc się z CP może ich spotkać to samo co mnie z chwilą wypowiedzenia umowy z winy platformy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marenss Opublikowano 26 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2010 Odnoszę wrażenie, że CP zabijają procedury. Zadzwonił do mnie dziś konsultant, potwierdził otrzymanie faxu. Poinformował mnie, że sprawa została przekazana do działu windykacji. Zwrot środków powinienem otrzymać w przyszłym tygodniu. Dodał, że dekoder został sprawdzony, jest kompletny i kontrakt został ostatecznie zamknięty. Co ciekawe nie otrzymałem jeszcze zwrotki, więc musieli dostać i sprawdzić "na dniach" Powiedział, że jeśli sobie życzę otrzymam pismo z ostatecznym rozliczeniem. Jak widać da się trafić na profesjonalnych pracowników. Szkoda tylko, że trzeba mieć niesamowite szczęście. Obiecałem sobie, że nigdy więcej Cyfrowego Polsatu w wersji postpaid. Może dam w przyszłości zarobić Hollexowi na module prepaid. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slider2002 Opublikowano 27 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2010 czytam ten watek i albo cos przeoczylem albo nie ma tu odpowiedzi na nurtujace mnie pytanie. zaluzmy ze mam podpisana umowe z CP od stycznia 2010 do 2012 roku. i zaluzmy ze za miesiac wylacza mi jakis kanal ktory byl w umowie. czy moge ta umowe rozwiazac mimo ze byla podpisana do 2012? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kyniu Opublikowano 27 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2010 Możesz, ja tak zrobiłem po 6 miesiącach od momentu podpisania umowy i zawarłem nową na korzystniejszych warunkach. Nawiązując do wypowiedzi powyżej to faktycznie mają niezły [beep]. W dniu rozwiązania umowy w ICOK pojawiła mi się kwota najbliższej płatności 44 zł, 42 za familijny oraz po 1 zł za Polsat Sport HD i Eurosport HD - te kanały HD miałem w promocji przez 6 miesięcy za 1 zł. Dziś mam umowę na pakiet Familijny i Sport plus HD a odbieram niektóre kanały z Relax Mix jak Kino Polska czy Fox Life Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marenss Opublikowano 27 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2010 Jest okienko otwarte FoxLife i Kino Polska, więc nic w tym dziwnego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krystek2009 Opublikowano 27 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2010 Tak mozna rozwiazac umowe. Ja tak zrobiłem mimo ze mam do 2011 roku umowe to ja wypowiedziałem. To jest do 30 dni od momentu usuniecia kanału. w przypadku E jest juz za pozno ale w przypadku TV1000 do 02.04.2010r, trzeba wysłac pismo do CP. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mh_misiek Opublikowano 27 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2010 Mój znajomy dosłownie dziś roztrzaskał swój dekoder o ścianę. Napisał w lutym wypowiedzenie umowy opłacił abonament na 3 miesiące z góry i od 1 maja 2010 w/g CP ma rozwiązaną umowę. Dziś jednak dostał sms-a z CP, że musi jeszcze dopłacić 61 zł aby oglądać telewizję w kwietniu. Jeszcze kilka dni temu sprawdzał na iCOK i wszystko było OK a dziś prawdziwy bajzel. Skąd wiec ta dopłata co oni tam kombinują bo z tego co jest na iCOK to wynika co innego. Teraz już nie wie płacić czy nie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marenss Opublikowano 27 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2010 Niech zadzwoni na 222444666 i upewni się. iCOK często lubi pokazywać bajki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wally79 Opublikowano 27 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2010 Mój znajomy dosłownie dziś roztrzaskał swój dekoder o ścianę. Napisał w lutym wypowiedzenie umowy opłacił abonament na 3 miesiące z góry i od 1 maja 2010 w/g CP ma rozwiązaną umowę. Dziś jednak dostał sms-a z CP, że musi jeszcze dopłacić 61 zł aby oglądać telewizję w kwietniu. Jeszcze kilka dni temu sprawdzał na iCOK i wszystko było OK a dziś prawdziwy bajzel. Skąd wiec ta dopłata co oni tam kombinują bo z tego co jest na iCOK to wynika co innego. Teraz już nie wie płacić czy nie? Widzę że nie jestem sam jeśli chodzi o przekręty CP w stosunku do swoich byłych abonentów a tak poważnie to powinien się ktoś za nich wziąć i dowalić im jakąś karę. Takiego bajzlu jaki jest w CP chyba nie ma w żadnej innej platformie cyfrowej w Polsce Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stan69 Opublikowano 28 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2010 Może znajomy bierze pod uwagę miesiąc kalendarzowy,a nie rozliczeniowy.Może wysłane wypowiedzenie "zarwało"następny okres rozliczeniowy.Wypowiedzenie jak w tytule wątku trwa ok.miesiąca.W płatnościach bajzel,tylko kto go narobił.I jeszcze jedno,wypow.wysłane w lutym to nie koniec umowy od 1 maja. Nic z tego nie rozumię... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marenss Opublikowano 28 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2010 Okres rozliczeniowy jest pierwszego, więc jak wysłane w lutym i doszło przed marcem to okres wypowiedzenia obejmuje: marzec, kwiecień, maj. Więc umowa kończy się od czerwca. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mh_misiek Opublikowano 28 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2010 Umowa znajomemu kończy się 1 maja 2010 (jest to już zaklepane na 100%). Wypowiedzenie (3 miesięczny okres wypowiedzenia) napisał na początku stycznia wysłał listem poleconym. Po dwóch tygodniach dzwonili do niego z CP oznajmiając, że przyjęli rezygnację i od 1 maja 2010 kończy się z nimi umowa. I żeby nie płacić co miesiąc abonamentu postanowił, że zapłaci za 3 miesiące z góry czyli za cały luty, marzec, kwiecień . Pieniądze na konto CP wpłynęły 27.01.2010. Do wczoraj wszytko było OK dopóki nie otrzymał sms-a z CP , że za kwiecień musi zapłacić jeszcze 61zł a gdy zalogował się na iCOK zobaczył ten bajzel odnośnie płatności Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 29 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2010 U mnie to samo, ostatnia wplate zrobilem 3 marca a w icoku nadal pokazuje ze mam placic. Nadplata miala byc przelana na echosia ale jak zwykle [beep] na maxa i nic nie zrobili, musze dzisiaj do nich wykonac telefon. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bizon20 Opublikowano 29 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2010 Takie sprawy, wykonuje się pisemnie a nie na "[beep]". Też miałem przeksięgowywane pieniądze ze starego dekodera na nowy i nie było problemów. Napisałem pismo do CP, później zostałem poinformowany mailem, że dyspozycja została wykonana. Wczoraj dla upewnienia się zadzwoniłem na infolinię i informacje zostały potwierdzone. Jednak na iCOK nadal dane nie są zaktualizowane. Konsultantka usunęła mi konto na iCOK z nadzieję, że po ponownej rejestracji dane zostaną zaktualizowane. Nie stało się tak jednak. Moja rada: Olać iCOK, a informację zaciągać u źródła! (czyt. Polsat) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bizon20 Opublikowano 29 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2010 Mój znajomy dosłownie dziś roztrzaskał swój dekoder o ścianę. Napisał w lutym wypowiedzenie umowy opłacił abonament na 3 miesiące z góry i od 1 maja 2010 w/g CP ma rozwiązaną umowę. Dziś jednak dostał sms-a z CP, że musi jeszcze dopłacić 61 zł aby oglądać telewizję w kwietniu. Jeszcze kilka dni temu sprawdzał na iCOK i wszystko było OK a dziś prawdziwy bajzel. Skąd wiec ta dopłata co oni tam kombinują bo z tego co jest na iCOK to wynika co innego. Teraz już nie wie płacić czy nie? Napisał w lutym wypowiedzenie, więc trzymiesięczny okres wypowiedzenia biegnie od następnego okresu rozliczeniowego: marzec, kwiecień, maj. Rozwiązanie umowy również następuje z końcem okresu rozliczeniowego, a nie z końcem miesiąca (z pominięciem przypadku, kiedy okres rozliczeniowy przypada 1 dnia miesiąca, tj, umowa została podpisana np. 1 lutego). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mh_misiek Opublikowano 29 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2010 Wypowiedzenie zostało napisane w styczniu (moja pomyłka kilka postów wyżej) a koniec umowy jest 1 maja 2010. Mi tylko chodzi o to, że mimo tego iż znajomy zapłacił za 3 miesiące z góry (luty, marzec, kwiecień) co jest udokumentowane to w/g CP musi jeszcze dodatkowo zapłacić za kwiecień te 61 zł. Dziś dzwonił na infolinie ale nic nie załatwił. Maja do niego oddzwonić w ciągu kilku dni. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jupiter Opublikowano 29 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2010 Ja też wypowiedziałem umowę z CP z powodu wyłączenia TV 1000 i E!, miałem Familijny + RM + pakiet HD. Zaraz gdy tylko zakończy mi się okres umowy i dezaktywują mi pakiety idę do aps przedłużyć umowę ale tylko na mini. Nie mogę powiedzieć na CP złego słowa bo moje wypowiedzenie przyjęli z pokorą i obyło się bez komplikacji i niepotrzebnych spięć. Szczerze powiedziawszy, zmiany w ofercie CP jak wyłączenie TV 1000 wcale mi się nie spodobały, a nieinformowanie klientów o zmianach z wyprzedzeniem to trochę cha.mskie. Oferta N jest moim zdaniem lepsza zarówno pod względem większej ilości filmowych kanałów premium i kanałów HD, również pod względem jakości obsługi i dużo bardziej funkcjonalnych dekoderów z ładnym i łatwym interfejsem. Od dawna rozważałem zmianę na n ale po pierwsze wahałem się a po drugie wiązała mnie długa umowa z CP. Nieprzemyślane zmiany w ofercie CP ostatecznie mnie przekonały i nie żałuję zmiany. Ale nie chcę mówić o mnie, chciałbym powiedzieć o ogromnej liczbie forumowiczów Satkuriera, którzy wypowiedzieli bądź chcą wypowiedzieć umowę z CP, czyżby rozpoczęła się druga wielka migracja abonentów? Ostatnim razem widziałem tak olbrzymie poruszenie na forach, gdy w 2005 i 2006 roku wielu abonentów Cyfry zaczęło przechodzić do CP. Najwyraźniej nasz rynkowy dominator nie docenia polskich klientów, myśląc że z przyzwyczajenia pozostaną w CP na wieki. Tymczasem według mnie: słaby PR, brak informacji o planowanych zmianach, utrudnienia w zmianie odbieranych pakietów na wyższe lub niższe, utrudnienia w podpisywaniu umów na pakiety HD, ograniczona funkcjonalność dekoderów i zacinanie się kanałów HD sprawią że CP będzie musiał na chwilę odłożyć swoje górnolotne plany rozwoju internetu i telefonii i jeszcze raz przemyśleć ofertę telewizyjną dla lojalnych klientów, zanim będzie za późno. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sqnek Opublikowano 30 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2010 Umowa znajomemu kończy się 1 maja 2010 (jest to już zaklepane na 100%). Wypowiedzenie (3 miesięczny okres wypowiedzenia) napisał na początku stycznia wysłał listem poleconym. Po dwóch tygodniach dzwonili do niego z CP oznajmiając, że przyjęli rezygnację i od 1 maja 2010 kończy się z nimi umowa. I żeby nie płacić co miesiąc abonamentu postanowił, że zapłaci za 3 miesiące z góry czyli za cały luty, marzec, kwiecień . Pieniądze na konto CP wpłynęły 27.01.2010. Do wczoraj wszytko było OK dopóki nie otrzymał sms-a z CP , że za kwiecień musi zapłacić jeszcze 61zł a gdy zalogował się na iCOK zobaczył ten bajzel odnośnie płatności Jeśli wypowiedzenie jest wprowadzone do systemu, to ICOK w ostatnim miesiącu okresu wypowiedzenia wyświetla kwotę płatności dla pre-paid (42,8+39,. Jednym słowem nie ma się czym przejmować, jest to tylko standardowy błąd tej aplikacji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Amaś 1990 Opublikowano 30 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2010 czy można jeszcze wypowiedzieć umowe związku z TV1000 zamianą na Filmbox Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wally79 Opublikowano 31 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2010 można to zrobić do 2 kwietnia tj. do dnia kiedy TV1000 został zastąpiony Filmbox Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
puszczyk Opublikowano 31 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2010 A biorąc pod uwagę, że CP ma chory zapis, że liczy się data wpłynięcia wypowiedzenia, a nie nadania i dodając do tego, że w okresie świątecznym listy idą bardzo wolno, to już nie ma szans zdążyć. No chyba, że osobiście im to zaniesiesz do centrali Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.