OlafS Opublikowano 25 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2019 20 minut temu, Nowy 123 napisał: W komunikacie jest błąd i nie bawem bedzie poprawiony. Czy tam nie ma prawników,którzy by przed wysłaniem takiego info sprawdzili jego poprawność Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nowy 123 Opublikowano 25 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2019 Nie będę się wypowiadał na ten temat. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
simi Opublikowano 25 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2019 28 minut temu, Nowy 123 napisał: @OlafS uwierz mi, że będą skuteczne. Nie pisałbym o tym jeśli nie miał bym 100% pewności. Jedynie co to czekam na potwierdzenie czy można wypowiadać już dziś czy dopiero od grudnia. Jak będę wiedział to napisze. @simi możesz wycofać i złożyć jeszcze raz ale równie dobrze możesz złożyć ponownie bez anulowania poprzedniego wypowiedzenia. Jeszcze jedno pytanie: jeżeli dobrze rozumiem to wypowiadając umowę dzisiaj, ulegnie rozwiązaniu z końcem bieżącego okresu rozliczeniowego tj. 27.11, co w takim przypadku z nadpłatą na koncie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nowy 123 Opublikowano 25 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2019 W APS składasz pismo z nr konta na jaki ma być zwrócona nadpłata. Ewentualnie jeśli nie zrobisz nic to zwrócą Ci sami przekazem pocztowym na adres do korespondencji. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
simi Opublikowano 25 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2019 (edytowane) Miła Pani na infolinii przekazała mi informację, że wypowiedzenia będzie można składać od 01.01.2020 do 31.01.2020 r. po wyłączeniu kanału, takie ponoć wytycznej mają wytyczne. Jak to faktycznie będzie?? Edytowane 25 Listopada 2019 przez simi 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebap Opublikowano 25 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2019 3 godziny temu, Kristiano Rinaldo napisał: Mam ten kanał gwarantowany ale info brak. No ja tak samo, żadnego info nie dostałem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azar Opublikowano 25 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2019 (edytowane) U mnie w umowie z 30.07 w pakiecie FILM HD również jest cbs action, dostałem info tak więc 01.01.2020 wysyłam przez icok wypowiedzenie i pyk znowu darmowe miesiące jak dobrze że jest to forum, dziękuję za wszystkie informacje ^^ Edytowane 25 Listopada 2019 przez Azar * Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kristiano Rinaldo Opublikowano 25 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2019 6 minut temu, sebap napisał: No ja tak samo, żadnego info nie dostałem. Już dostałem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OlafS Opublikowano 25 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2019 12 minut temu, simi napisał: Miła Pani na infolinii przekazała mi informację, że wypowiedzenia będzie można składać od 01.01.2020 do 31.01.2020 r. po wyłączeniu kanału I to jest prawidłowa informacja- skutek musi mieć przyczynę a wypowiedzenie będzie skutkiem tego że CP zakończy nadawanie kanału więc wypowiadać można gdy zaistnieje przyczyna a nie gdy ona wydarzyć się może. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nowy 123 Opublikowano 25 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2019 Idąc tym tokiem to klienci powinni dostawać informację o możliwości wypowiedzenia dopiero 31.12.19 r a jednak z jakiegoś powodu dostają już dziś. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azar Opublikowano 25 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2019 @Nowy 123 Dostają informację wcześniej żeby mogli przemyśleć sprawę czy chcą zostać czy odejść. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OlafS Opublikowano 25 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2019 @Nowy 123 Teoretycznie tak, ale prawo mówi o co najmniej 30 dniach przed terminem zmiany więc tu nie ma problemu, choć znając CP to raczej nie jest to normalne Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
simi Opublikowano 25 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2019 (edytowane) Kiedyś w konkurencyjnej platformie też była podobna sytuacja, usuwano kanał z początkiem roku (nie pamiętam który), natomiast pisma o rezygnacji można było składać zaraz po otrzymaniu informacji o jego usunięciu, w okolicach końca listopada. Pytanie czy coś się zmieniło w przepisach lub czy CP będzie postępował tak samo. Edytowane 25 Listopada 2019 przez simi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nowy 123 Opublikowano 25 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2019 Właśnie o tym mówię. W CP było tak samo i część klientów składała pisma dopiero po wycofaniu kanału a część od razu po otrzymaniu informacji, natomiast i jedne i drugie były traktowane tam samo i były skuteczne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mariusz_z27 Opublikowano 25 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2019 Taką informację dostałem na Messenger'a dopytując o możliwość rezygnacji: Kanał CBS Action będzie dostępny w ofercie Cyfrowego Polsatu wyłącznie do 31 grudnia 2019 roku. Przysługuje Ci prawo do rozwiązania Umowy Abonenckiej bez zachowania okresu wypowiedzenia oraz bez kary umownej, jednakże nie później niż 30 dni (do 30.01.2020 roku włącznie) od dokonania takiej zmiany (liczy się data stempla pocztowego) ze skutkiem na koniec Okresu Rozliczeniowego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hanasz Opublikowano 25 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2019 Czy ktoś mógłby zamieścić wzór tego wypowiedzenia. Z góry dziękuję. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
patryszq Opublikowano 25 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2019 Cyfrowy Polsat informuje swoich abonentów o wycofaniu kanału CBS Action z dniem 31.12.2019 r. i przysługującym z tego powodu prawem do rozwiązania umowy z operatorem. Poniżej treść komunikatu z Internetowego Centrum Obsługi Klienta: Informujemy, że z dniem 31.12.2019 r. kanał CBS ACTION, który dostępny jest na pozycji 199 zakończy nadawanie na terenie Polski. Jednocześnie mamy nadzieję, że nasza bogata oferta kanałów filmowych dostarczy Państwu najlepszych, telewizyjnych wrażeń. W naszym portfolio znajdą Państwo emocjonujące wydarzenia, kontrowersyjne produkcje oraz kultowe filmy i seriale, a to wszystko na kanałach Polsat Film, Paramount Channel, AXN, Filmbox, Sci-Fi Universal oraz wiele innych. Zapraszamy przed ekrany telewizorów! Tego nie możesz przegapić. Najnowszy sezon serialu Ultraviolet 2.0, w którym tajemnice i niewyjaśnione przez policję sprawy rozwiązuje tytułowa grupa Ultraviolet. Dostępny w każdą środę o 22:00. Chwilę później Jessica Alba wcielająca się w rolę pani detektyw, która musi stawić czoło najgroźniejszym przestępcom w Los Angeles oraz własnym problemom. Oglądaj serial L.A.’s Finest co środę o 23:00. To wszystko na kanale AXN. Jeżeli kanał CBS ACTION jest gwarantowany w Państwa Umowie lub Aneksie i nie akceptują Państwo powyższych zmian, przysługuje Państwu prawo do rozwiązania Umowy Abonenckiej, bez obowiązku zwrotu ulgi (kary), w przypadku, gdy była ona przyznana w umowie, a rozwiązanie nastąpi w Okresie Podstawowym. Pisemne oświadczenie o wypowiedzeniu można przekazać do dnia 31.12.2019 r. w Punkcie Sprzedaży Cyfrowego Polsatu i Plusa lub przesłać pocztą na adres: Cyfrowy Polsat SA, ul. Łubinowa 4a, 03-878 Warszawa. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Artek_ Opublikowano 25 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2019 Pytanie za 100 punktów do @Specjalista Cyfrowy Polsat Czy można to zrobić prez ICOK? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jakub471 Opublikowano 25 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2019 A jeśli chodzi o wypowiedzenie to wtedy to jak trzeba będzie napisać jeśli kanał wycofuje się z oferty. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebap Opublikowano 25 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2019 U mnie komunikatu brak. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Artek_ Opublikowano 25 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2019 (edytowane) Ale jest jeden szczegół w komunikacie podali "z końcem okresu podstawowego żeby się teraz nie okazało że mogę wypowiedzieć umowę z końcem umowy......:D przysługuje Państwu prawo do rozwiązania Umowy Abonenckiej, bez obowiązku zwrotu ulgi (kary), w przypadku, gdy była ona przyznana w umowie, a rozwiązanie nastąpi w Okresie Podstawowym Edytowane 25 Listopada 2019 przez _Artek_ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kocik89 Opublikowano 25 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2019 Dajcie wzór, bo takich do usuwania kanałów to.nie ma. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Specjalista Polsat Box Opublikowano 25 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2019 22 minuty temu, _Artek_ napisał: Pytanie za 100 punktów do @Specjalista Cyfrowy Polsat Czy można to zrobić prez ICOK? Istnieje możliwość złożenia wypowiedzenia poprzez Internetowe Centrum Obsługi Klienta (ICOK). W pierwszej kolejności sugeruję jednak weryfikację, czy kanał CBS ACTION jest gwarantowany w posiadanej przez Ciebie ofercie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
simi Opublikowano 25 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2019 2 minuty temu, Specjalista Cyfrowy Polsat napisał: Istnieje możliwość złożenia wypowiedzenia poprzez Internetowe Centrum Obsługi Klienta (ICOK). W pierwszej kolejności sugeruję jednak weryfikację, czy kanał CBS ACTION jest gwarantowany w posiadanej przez Ciebie ofercie. Pytanie czy mogę składać już czy od 01.01.2020 r.?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OlafS Opublikowano 25 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2019 9 minut temu, _Artek_ napisał: "z końcem okresu podstawowego He he... kolejny babol po terminie "do dnia 31.12.2019" Przecież okres podstawowy to jest graniczna data do której została podpisana umowa a w tej informacji powinno być z końcem najbliższego okresu rozliczeniowego. @Nowy 123 @Specjalista Cyfrowy Polsat zgłoście gdzieś te błędy bo to już przegięcie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.