Skocz do zawartości

Samsung DSB 305G


mimik
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Marcelek widzisz jakieś to dziwne bo ja mam 21,32,33,34, 36,37 Nie mam 5 i 17-20

Tak moja mała dygresja.

Jestem na wielu forach tematycznych - ale takiej "socjalistycznej cenzury" jak na tym forum nie ma nigdzie.

 

Pozdrawiam

 

Sebo8877

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pisalem uparcie maile do Cp w sprawie znikania EPG i po odpowiedziach nieskutecznych typu zeby przywrocic ustawienia fabryczne dostalem maila ostatecznego, ze to jest wada dekodera i zeby go zwrocic do Samsunga i wymienia go na nowy bez tej wady. Cos mi sie nie chce wierzyc ze to wada dekodera bo to oznacza ze wszyscy mamy uszkodzone.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To może by napisać do Samsunga i przedstawić im jaka jest opinia Polsatu - ciekawe jak Oni by się do tego ustosunkowali.

 

A czy ktoś z Was ma teletekst na dekoderze? Ja jak wciskam przycisk txt pokazuje mi sie symbol języka w jaki jest teletekst - pol - i co bym dalej nie zrobił to i tak wychodzi mi z tej ramki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na stronie Samsunga jest podana poczta elektroniczna napisałem do nich o sprawie EPG w Polsacie i czekam na odpowiedź.Otrzywiście nie zapomniałem dodać że są tacy którzy twierdzą że to wina Samsunga.Jak coś odpowiedzą to napiszę.

 

Edycja RafiX: Skasowałem cytat. Nie cytujemy tych postów pod którymi zaraz odpowiadamy. Przy okazji witam nowego użytkownika na forum. :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja napisałem wczoraj i dzisiaj dostałem odpowiedź z Samsunga.

 

Szanowny Kliencie

 

Serdecznie dziękujemy za kontakt.

W odpowiedzi na zgłoszenie pragniemy poinformować:

 

Informacja EPG jest to usługa operatora w tym przypadku Cyfrowego Polsatu a co za tym idzie zanikające EPG jest to objaw, który nie jest możliwy do zniwelowania przez autoryzowany punkt serwisowy. Obecnie trwają prace nad aktualizacją oprogramowania mające na celu usprawnienie pracy dekodera, mogące również zniwelować ten objaw. W momencie, gdy zostaną ukończone zostanie ona nadana automatycznie przez Cyfrowy Polsat.

 

 

Z chęcią udzielimy odpowiedzi na ewentualne następne pytania.

 

Z poważaniem

 

Konsultant : Monika , Majkowska

Samsung Electronics Polska Sp. z o.o.

Centrum Obsługi Klienta

Tel.: 0 801 801 881

Fax: 0 (22) 607 44 48

Witryna: http://www.samsung.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobrze ze odpisali. teraz chociaz mozemy miec nadzieje ze to sie zmieni i ze ktos nad tym pracuje. Ale oprogramowanie mam od pol roku to samo wiec albo prace tak dlugo trwaja, albo tak im sie chce to robic. Zazwyczaj jeden zwala wine na drugiego, a klient przez to cierpi. Tak naprawde to placimy CP za uslugi, EPG jest usluga, wiec to oni powinni rozwiazac ten problem jak nie sami to z pomoca SAMSUNGA, a nie zeby klienci robili za posrednikow miedzy tymi firmami. Dzieki ze napisales maila do nich, miejmy nadzieje ze to sie zmieni bo ostatnio nie ma dnia bez "twardego" resetu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ponawiam prośbę o odpowiedź na pytanie - czy po wciśnięciu przycisku txt na pilocie i wybraniu pol powinienem widzieć teletekst, czy to że nic sie nie włącza to wina dekodera, czy jednak ja jestem w błędzie i dekoder jest ok ?

 

Proponuję koledze który otrzymał odpowiedź z samsunga przesłanie jej Polsatowi z pytaniem kiedy będzie dostępna aktualizacja oprogramowania i zadawanie tego pytania Polsatowi i Samsungowi regularnie i nie rzadziej niż raz w tygodniu.

 

Ewentualnie dajcie na forum jakiś wzór pisma do samsunga i Polsatu to sobie wszyscy skopiujemy podpiszemy i każdy z nas wyśle. W ilości siła ;).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powiedzcie mi kochani czy gdy będę mógł do tego dekodera włożyć kartę np. cyfry + i ją oglądać?

 

I jeśli skończy mi się umowa a nadal będę maił dekoder z kartą i wszystko podłączone to jak mam sobie opłacić polsat np. na miesiąc pakiety familijnego. Wpłacam kasę na ich konto i co dalej, skąd będą wiedzieć że to ja wysłałem kasę, czy mam do niech dzwonić i informować ich czy wykupić jakąś miesięczną kartę?

 

Czy ten dekoder będzie działał wogóle bez karty polsatu odbierając kanały niekodowane?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ten dekoder działa tylko i wyłącznie z kartą Polsatu zresztą inne też, nie można włożyć innych kart. Po zakończeniu umowy (zerwaniu) będzisz miał kanały tylko niekodowane, jak chcesz mieć nadal CP to wpłacasz kasę na konto i tyle, oni wiedzą kto wpłacił bo każdy ma swoje indywidualne konto. Nie wiem tylko jak to jest po okresie umowy czy ją automatyczne przedłużają czy musisz nową podpisać musisz zapytać kogoś kto to już robił.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bo magnetowid może zaprogramować tylko kanały z TV naziemnej. Jeśli dobrze podpoiłeś dekoder z magnetowidem (jest to pokazane w instrukcji obsługi) to ustaw magnetowid na kanale AV i wtedy powinien pojawić ci sie obraz z dekodera i później tylko nagrywać.Dla przypomnienia magnetowid nagrywa kanal który w danej chwili oglądasz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Instalacje mam dopiero 2 tygodnie i samsunga rowniez. Przez pierwszy tydzien epg znikalo notorycznie (dla tvn), ale rowniez dla niektorych kanalow co chwila wlaczal sie napis "szukam sygnalu..." Zareklamowalem. Monter poprawil ustawienie anteny, oraz wymienil konwerter (bo mialem stary po wizji tv). Sila sygnalu wzrosla o 10% (na oko). Obydwie usterki w tym zanikanie epg ustapily jak reka odjal. Od tygodnia tylko raz wyciagalem wtyczke, ale z powodu zawieszenia sie dekodera. Wyglada na to, ze sila sygnalu ma wplyw na to epg lub za krotko jeszcze testowalem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...