mpotasznik Opublikowano 5 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2007 Ja tam dalej nie wiem o co chodzi. U mnie na liście kanałów Cyfrowego Polsatu od samego początku były dziury. Na kanale 5, na kanale 17, 18, 19, 20, 21, 32, 33,34,36,37 i tak dalej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sebo8877 Opublikowano 6 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2007 Marcelek widzisz jakieś to dziwne bo ja mam 21,32,33,34, 36,37 Nie mam 5 i 17-20 Tak moja mała dygresja. Jestem na wielu forach tematycznych - ale takiej "socjalistycznej cenzury" jak na tym forum nie ma nigdzie. Pozdrawiam Sebo8877 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bogdan425 Opublikowano 6 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2007 Jestem na wielu forach tematycznych - ale takiej "socjalistycznej cenzury" jak na tym forum nie ma nigdzie. No cóż, taki jest regulamin SK Forum i trzeba go zaakceptować skoro się tu zalogowałeś. Pamiętaj, że nie jesteś poza wyborem - to Twój wybór. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotrek1982 Opublikowano 6 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2007 Pisalem uparcie maile do Cp w sprawie znikania EPG i po odpowiedziach nieskutecznych typu zeby przywrocic ustawienia fabryczne dostalem maila ostatecznego, ze to jest wada dekodera i zeby go zwrocic do Samsunga i wymienia go na nowy bez tej wady. Cos mi sie nie chce wierzyc ze to wada dekodera bo to oznacza ze wszyscy mamy uszkodzone. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Aktal Opublikowano 7 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2007 To może by napisać do Samsunga i przedstawić im jaka jest opinia Polsatu - ciekawe jak Oni by się do tego ustosunkowali. A czy ktoś z Was ma teletekst na dekoderze? Ja jak wciskam przycisk txt pokazuje mi sie symbol języka w jaki jest teletekst - pol - i co bym dalej nie zrobił to i tak wychodzi mi z tej ramki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotrek1982 Opublikowano 7 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2007 to jest wina CP a nie samsunga, tylko nie chce im sie tego naprawic. mozemy napisac do samsunga, tylko ze mi podali numer na infolinie samsunga zeby to zglosic. numer ktory podali to: 0 801-801-881. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bogdank Opublikowano 8 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2007 Na stronie Samsunga jest podana poczta elektroniczna napisałem do nich o sprawie EPG w Polsacie i czekam na odpowiedź.Otrzywiście nie zapomniałem dodać że są tacy którzy twierdzą że to wina Samsunga.Jak coś odpowiedzą to napiszę. Edycja RafiX: Skasowałem cytat. Nie cytujemy tych postów pod którymi zaraz odpowiadamy. Przy okazji witam nowego użytkownika na forum. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mariow Opublikowano 8 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2007 No to czekamy ciekawe czy się odezwą. Mogłeś napisać że pomaga ręczny reset, wtedy było by bardziej przekonujące że to wina samsunga. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bogdank Opublikowano 8 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2007 napisałem przepraszam za cytat ale to przez tą moją świeżość Edycja RafiX: Połączyłem dwa posty. Nie piszemy posta pod postem w tak krótkim odstępie czasu. Rozumiem Ciebie, jesteś nowy u nas, spoko Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maq Opublikowano 8 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2007 A ja napisałem wczoraj i dzisiaj dostałem odpowiedź z Samsunga. Szanowny Kliencie Serdecznie dziękujemy za kontakt. W odpowiedzi na zgłoszenie pragniemy poinformować: Informacja EPG jest to usługa operatora w tym przypadku Cyfrowego Polsatu a co za tym idzie zanikające EPG jest to objaw, który nie jest możliwy do zniwelowania przez autoryzowany punkt serwisowy. Obecnie trwają prace nad aktualizacją oprogramowania mające na celu usprawnienie pracy dekodera, mogące również zniwelować ten objaw. W momencie, gdy zostaną ukończone zostanie ona nadana automatycznie przez Cyfrowy Polsat. Z chęcią udzielimy odpowiedzi na ewentualne następne pytania. Z poważaniem Konsultant : Monika , Majkowska Samsung Electronics Polska Sp. z o.o. Centrum Obsługi Klienta Tel.: 0 801 801 881 Fax: 0 (22) 607 44 48 Witryna: http://www.samsung.pl Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mh_misiek Opublikowano 8 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2007 CP odsyła do Samsunga a Samsung do CP. Miejmy nadzieję, że faktycznie pracują na tym oprogramowaniem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotrek1982 Opublikowano 8 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2007 Dobrze ze odpisali. teraz chociaz mozemy miec nadzieje ze to sie zmieni i ze ktos nad tym pracuje. Ale oprogramowanie mam od pol roku to samo wiec albo prace tak dlugo trwaja, albo tak im sie chce to robic. Zazwyczaj jeden zwala wine na drugiego, a klient przez to cierpi. Tak naprawde to placimy CP za uslugi, EPG jest usluga, wiec to oni powinni rozwiazac ten problem jak nie sami to z pomoca SAMSUNGA, a nie zeby klienci robili za posrednikow miedzy tymi firmami. Dzieki ze napisales maila do nich, miejmy nadzieje ze to sie zmieni bo ostatnio nie ma dnia bez "twardego" resetu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Aktal Opublikowano 9 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2007 Ponawiam prośbę o odpowiedź na pytanie - czy po wciśnięciu przycisku txt na pilocie i wybraniu pol powinienem widzieć teletekst, czy to że nic sie nie włącza to wina dekodera, czy jednak ja jestem w błędzie i dekoder jest ok ? Proponuję koledze który otrzymał odpowiedź z samsunga przesłanie jej Polsatowi z pytaniem kiedy będzie dostępna aktualizacja oprogramowania i zadawanie tego pytania Polsatowi i Samsungowi regularnie i nie rzadziej niż raz w tygodniu. Ewentualnie dajcie na forum jakiś wzór pisma do samsunga i Polsatu to sobie wszyscy skopiujemy podpiszemy i każdy z nas wyśle. W ilości siła . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mariow Opublikowano 9 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2007 Co do txt mam tak samo po wybraniu nic niema a czy tak ma być też nie wiem. A co do listu do CP i Samsunga to popieram zróbmy masową reklamację może cos zrobią wkońcu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Aktal Opublikowano 9 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2007 Powiedzcie mi kochani czy gdy będę mógł do tego dekodera włożyć kartę np. cyfry + i ją oglądać? I jeśli skończy mi się umowa a nadal będę maił dekoder z kartą i wszystko podłączone to jak mam sobie opłacić polsat np. na miesiąc pakiety familijnego. Wpłacam kasę na ich konto i co dalej, skąd będą wiedzieć że to ja wysłałem kasę, czy mam do niech dzwonić i informować ich czy wykupić jakąś miesięczną kartę? Czy ten dekoder będzie działał wogóle bez karty polsatu odbierając kanały niekodowane? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Palikot Opublikowano 9 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2007 Karta C+ nigdy nie zadziała w terminalu CP. To są inne systemy kodowania. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mariow Opublikowano 9 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2007 Ten dekoder działa tylko i wyłącznie z kartą Polsatu zresztą inne też, nie można włożyć innych kart. Po zakończeniu umowy (zerwaniu) będzisz miał kanały tylko niekodowane, jak chcesz mieć nadal CP to wpłacasz kasę na konto i tyle, oni wiedzą kto wpłacił bo każdy ma swoje indywidualne konto. Nie wiem tylko jak to jest po okresie umowy czy ją automatyczne przedłużają czy musisz nową podpisać musisz zapytać kogoś kto to już robił. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cezar55 Opublikowano 11 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2007 Witam, głównie chodzi mi o to, że magnetowid SONY nie widzi programów z dekodera - nie można ich zaprogramować połaczenia wykonane są kablami EURO/scart czy jest na to jakaś rada ?? będę wdzieczny za odpowiedź Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mh_misiek Opublikowano 12 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2007 Bo magnetowid może zaprogramować tylko kanały z TV naziemnej. Jeśli dobrze podpoiłeś dekoder z magnetowidem (jest to pokazane w instrukcji obsługi) to ustaw magnetowid na kanale AV i wtedy powinien pojawić ci sie obraz z dekodera i później tylko nagrywać.Dla przypomnienia magnetowid nagrywa kanal który w danej chwili oglądasz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cezar55 Opublikowano 12 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2007 szkoda, że nie wiedziałem tego wcześniej, wzołbym sobie dekoder z HDD Edycja Burli: Wycięte zbędne cytowanie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mh_misiek Opublikowano 12 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2007 Tylko musiał byś wybrać ofertę n-ki nbox recorder bo dekoder CP nagrywa na dysk program który w danej chwili oglądasz natomiast dekoder n-ki nagrywa np. TVN a ty oglądasz co innego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Robert K. Opublikowano 13 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2007 Nie zauwazyliscie, ze poprawilo sie z EPG, chyba juz z miesiac nie "rwalem" wtyczki z gniazdka. Najpierw uciekalo z TVNow, pozniej nie CP programow, na koniec brak EPG na wszystkich. Ciagle u mnie jest Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maq Opublikowano 13 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2007 Ja takiego fenomenu niestety nie zauważyłem, nawet przedwczoraj byłem zmuszony wyciągnąć wtyczkę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DiscoLED Opublikowano 13 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2007 Instalacje mam dopiero 2 tygodnie i samsunga rowniez. Przez pierwszy tydzien epg znikalo notorycznie (dla tvn), ale rowniez dla niektorych kanalow co chwila wlaczal sie napis "szukam sygnalu..." Zareklamowalem. Monter poprawil ustawienie anteny, oraz wymienil konwerter (bo mialem stary po wizji tv). Sila sygnalu wzrosla o 10% (na oko). Obydwie usterki w tym zanikanie epg ustapily jak reka odjal. Od tygodnia tylko raz wyciagalem wtyczke, ale z powodu zawieszenia sie dekodera. Wyglada na to, ze sila sygnalu ma wplyw na to epg lub za krotko jeszcze testowalem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cezar55 Opublikowano 13 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2007 mnie udało się ustawić czaszę i uzyskać sygnał 75% - jak narazie nie mam zadnych problemów z działaniem dekodera i odbiorem programów Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.