Skocz do zawartości

CANAL+ online - oferta dla abonentów platformy CANAL+


 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

W dniu 29.08.2022 o 21:35, connor07 napisał:

Pewnie nie masz weryfikacji do korzystania za granicą. W Strefie Canal+ w zakładce Dane i zgody jest napisane co musisz zrobić.

 

Dzięki za  wskazówkę 👍 wystarczyła faktura za internet.

Początkowo wysłałem potwierdzenie opłaty za czynsz i odrzucili, musi być rachunek/ żądanie opłaty.

Jedyny taki serwis streamingowy z posiadanych z takimi szopkami :/  

c160d3bd2d9f0fee.jpg

  • Popieram 1
  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Mam canal+ online, używam na komputerze i telefonie.  Mam problem z kanałami na żywo. Na telefonie po przełączeniu na dane komórkowe Live tv odpala. Problem zgłoszony do c+ i informatykowi od dostawcy internetu, on z kolei również kontaktował się z c+ i nastąpił mały przełom, bo na telefonie na wifi Live tv już odpala, na komputerze dalej nic. Ktoś coś?

  • Popieram 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zdecydowanie się zgadzam, mimo że nie narzekam na korzystanie z materiałów video przez HBO Max, Netflix czy Disney+ ale już transmisje live wydarzeń sportowych przez streaming to jakaś porażka, jak pokazał m.in. Viaplay, serwery nie dają rady i okazuje się że im więcej klientów ogląda dany materiał tym gorzej. Największe więc prawdopodobieństwo, że na najlepszym meczu na który czekamy czy transmisji z ważnej imprezy, stream się zawiesi albo będzie zacinał. Również mimo posiadania światłowodu nie rezygnuję z satelity. Wciąż uważam że TV linearna przez satelitę czy kablówkę, mogą współistnieć ze streamem.

 

Też nie mogłem skumać dlaczego na umowie miałem dostęp za granicą NIE mimo że konsultant zapewniał, że będzie. Ale po wysłaniu faktury za telefon, aktywowali mi w ciągu 2 godzin. W sumie nie wiem po co ta wefryfikacja, wcześniej nie było i jakoś inne serwisy też jej nie wymagają. Dobrze że nie jest zbyt problematyczna

  • Popieram 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mógłby ktoś coś dla mnie sprawdzić? Jako, że mam bardzo chwiejny internet (LTE) to obniżam jakość streamu na średni (tv) a czasami nawet niski. Problem w tym, że w multi-live zawsze mi wskakują kanały sportowe na najwyższy bitrate (czasami 8000kb/s, a czasami 4500kb/s). Bitrate sprawdza się prawym klikiem i informacje o debugowaniu. U mnie zawsze wybrane kanały mają maksymalną jakość, a nie taką jaką wybiorę dla pojedynczego kanału. 

  • Dzięki 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, prosiłbym o poradę. Kupiłem tv Philips 55' PUS7956 i po podłączeniu gdy włącze mecz na żywo na c+ online momentami obraz idzie idealnie płynnie, a momentami lekko klatkuje (wrażenie jakby spadało do 30fps). Dodam że mecze na żywo np. na youtube idą płynnie bez żadnych zacięć, klatkowan. Wniosek wysuwa się ze coś z apka c+ jest nie tak, ale na innym tv Samsung (tizen) i starym Sony (MiBox) idzie wszystko dobrze. Ma ktoś jakiś pomysł w czym problem, czy po prostu czekać na aktualizacje c+ ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 godzin temu, ircios napisał:

Ja nigdy nic niczego nie musiałem udowadniać,  co jest chorym zabiegiem. Pojechałem za granice i odbierało.

A widzisz ale jednak trzeba im to czasem udowadniać. Z abonamentem działa bez problemu jak zgłosisz ale na subskrypcjach już nie.  Zrezygnowałem z jednego z abonamentu sprawdziłem na tylko na subskrypcjach i nagle przestało działać. Jak zadzwoniłem to łaskawie mnie poinformowano że usługa działa tylko w Unii i Schengen gdzie akurat mnie nie ma.  

 

Działa oczywiście na VPN ale na szczęście mam w domu  w Polsce router z nim.   

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pytanie do posiadaczy LG. Czy u Was też losowo zawiesza transmisje Live TV? U mnie na B8 po kilku minutach odtwarzania telewizor nagle uruchamia wygaszacz ekranu, tak jakby nie dostawał sygnału wejściowego z aplikacji. Po kliknięciu przycisku pilota pojawia się znów transmisja jednak jest ona zawieszona i kręci się kółeczko. Pomaga ponowne włączenie kanału. Próbowałem już różnych rozwiązań i ciagle bez efektu. LG poleciło  przywrócić TV do ustawień fabrycznych, jednak wszystkie inne aplikacje działają bez problemu (nawet, o dziwo Viaplay), więc myślę, że i to nie pomoże. Czy ktoś ma podobną sytuacje czy to tylko u mnie? Jeśli tylko u mnie, to spróbuję to przywrócenie do ustawień fabrycznych. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzisiaj z ciekawości próbowałem oglądać mecz Lech-Widzew na C+4K. Kilka minut oglądania i albo powrót do listy kanałów albo kompletnie wywalało aplikację i trzeba było ponownie uruchamiać. Na ustabilizowanie się przekazu po wybraniu C+4K tez trzeba odczekać kilka sekund. Obraz najpierw jest spowolniony, potem przyspieszony i dopiero po chwili się stabilizuje.

Połączenie wifi zamieniłem na kabel i nic się nie poprawiło. Zmiana w opcjach streamingu też nic nie daje. Czekaliśmy na apkę niemal dwa lata a tu taka lipa.

  • Popieram 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 21.08.2022 o 15:44, sonika napisał:

Mam dwa pytania:
1. jaką minimalną prędkość internetu powinno się mieć aby oglądać canal+ online (głównie mecze i kolarstwo) na 75 calowym telewizorze z androidem?

2. zmieniłem starą plazmę na nowe miniLEDy - czy ta plazma tak nadrabiała, że nie miałem pojęcia o kiepskiej jakości strumineia meczów? 

@sonika jaki masz model tego telewizora?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 godzin temu, lakiman napisał:

nie obejmuje wybranych modeli.

A to jest gdzieś do znalezienia lista na jakich modelach działa prawidłowo, a na jakich nie?

 

W dniu 4.09.2022 o 18:14, tnovak92 napisał:

Tu chyba nie chodzi o podejście LG, ponieważ wszystko inne działa bardzo dobrze i nigdy nie mogłem narzekać. Jedyny problem jest właśnie z Canal+, więc wygląda na to ze aplikacja jest niedopracowana.

Oczywiście, że chodzi o aplikację jako taką oraz wydajność serwerów Canal+.

 

Mam LG B8 i dosyć często zdarza mi się zwiecha, a jeśli nic nie było naciskane od paru minut, to owszem, wygaszacz ekranu. Występuje oczywiście losowo: czasami przez pół dnia oglądania nie przycina ani na sekundę, a czasami (dziwnym trafem akurat przy transmisji najpopularniejszych wydarzeń) właściwie nie da się oglądać, bo co parę minut zawiesza obraz.

Mam w mieszkaniu światłowód, internet znakomity (inaczej YT, Amazon, Netflix, HBO nie śmigałyby jak złoto w 4K), a Canal+ i ViaPlay potrafią się zawiesić na każdym urządzeniu: komórce, czy komputerze i oglądaniu przez przeglądarkę.

 

Powiedziałbym, że problemy z wszelkim streamingiem w 80% dotyczą nadawcy, a w 20% coś nie tak jest z internetem, czy sprzętem odbiorcy. Szkopuł w tym, że bardzo trudno udowodnić, że to dostawca treści poskąpił na serwer i ten nie wydala, bo każda próba reklamacji kończy się na łańcuchu porad co musisz zresetować i reinstalować, a jak to zrobisz i wciąż nie działa, to zostaje nieśmiertelna formuła "proszę spróbować później" - bardzo przydatne w wypadku transmisji sportowych.

Edytowane przez Kiler
Nie cytujemy ostatniej wypowiedzi w całości.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   1 użytkownik

×
×
  • Dodaj nową pozycję...