tyrla Opublikowano 1 Września 2022 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2022 U mnie na iPad wszystko działa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aro Opublikowano 1 Września 2022 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2022 W chwili obecnej na iPhone wszytko mi działa prawidłowo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacekgothic Opublikowano 1 Września 2022 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2022 4 godziny temu, simek napisał: na WebOS Na obecną chwilę działa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
simek Opublikowano 1 Września 2022 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2022 Dziwne. W nocy nie działało nigdzie, a jak sprawdzałem rano, to już git. Takie niestety uroki telewizji przez aplikację: będzie jakaś awaria serwera, czy coś i nie pooglądasz. Satelita, czy naziemna TV są bardziej niezawodne chyba. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacekgothic Opublikowano 2 Września 2022 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2022 19 godzin temu, simek napisał: Satelita, czy naziemna TV są bardziej niezawodne chyba. Właśnie dlatego jeszcze długo nie zrezygnuję z satki, pomimo tego, że mam dość szybki światłowód. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
listek2000 Opublikowano 2 Września 2022 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2022 W dniu 29.08.2022 o 21:35, connor07 napisał: Pewnie nie masz weryfikacji do korzystania za granicą. W Strefie Canal+ w zakładce Dane i zgody jest napisane co musisz zrobić. Dzięki za wskazówkę wystarczyła faktura za internet. Początkowo wysłałem potwierdzenie opłaty za czynsz i odrzucili, musi być rachunek/ żądanie opłaty. Jedyny taki serwis streamingowy z posiadanych z takimi szopkami 1 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
largo3 Opublikowano 3 Września 2022 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2022 Witam. Mam canal+ online, używam na komputerze i telefonie. Mam problem z kanałami na żywo. Na telefonie po przełączeniu na dane komórkowe Live tv odpala. Problem zgłoszony do c+ i informatykowi od dostawcy internetu, on z kolei również kontaktował się z c+ i nastąpił mały przełom, bo na telefonie na wifi Live tv już odpala, na komputerze dalej nic. Ktoś coś? 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jupiter Opublikowano 3 Września 2022 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2022 Zdecydowanie się zgadzam, mimo że nie narzekam na korzystanie z materiałów video przez HBO Max, Netflix czy Disney+ ale już transmisje live wydarzeń sportowych przez streaming to jakaś porażka, jak pokazał m.in. Viaplay, serwery nie dają rady i okazuje się że im więcej klientów ogląda dany materiał tym gorzej. Największe więc prawdopodobieństwo, że na najlepszym meczu na który czekamy czy transmisji z ważnej imprezy, stream się zawiesi albo będzie zacinał. Również mimo posiadania światłowodu nie rezygnuję z satelity. Wciąż uważam że TV linearna przez satelitę czy kablówkę, mogą współistnieć ze streamem. Też nie mogłem skumać dlaczego na umowie miałem dostęp za granicą NIE mimo że konsultant zapewniał, że będzie. Ale po wysłaniu faktury za telefon, aktywowali mi w ciągu 2 godzin. W sumie nie wiem po co ta wefryfikacja, wcześniej nie było i jakoś inne serwisy też jej nie wymagają. Dobrze że nie jest zbyt problematyczna 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 3 Września 2022 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2022 Ja nigdy nic niczego nie musiałem udowadniać, co jest chorym zabiegiem. Pojechałem za granice i odbierało. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LukeGW88 Opublikowano 3 Września 2022 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2022 Mógłby ktoś coś dla mnie sprawdzić? Jako, że mam bardzo chwiejny internet (LTE) to obniżam jakość streamu na średni (tv) a czasami nawet niski. Problem w tym, że w multi-live zawsze mi wskakują kanały sportowe na najwyższy bitrate (czasami 8000kb/s, a czasami 4500kb/s). Bitrate sprawdza się prawym klikiem i informacje o debugowaniu. U mnie zawsze wybrane kanały mają maksymalną jakość, a nie taką jaką wybiorę dla pojedynczego kanału. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Boboman Opublikowano 3 Września 2022 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2022 Witam, prosiłbym o poradę. Kupiłem tv Philips 55' PUS7956 i po podłączeniu gdy włącze mecz na żywo na c+ online momentami obraz idzie idealnie płynnie, a momentami lekko klatkuje (wrażenie jakby spadało do 30fps). Dodam że mecze na żywo np. na youtube idą płynnie bez żadnych zacięć, klatkowan. Wniosek wysuwa się ze coś z apka c+ jest nie tak, ale na innym tv Samsung (tizen) i starym Sony (MiBox) idzie wszystko dobrze. Ma ktoś jakiś pomysł w czym problem, czy po prostu czekać na aktualizacje c+ ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ktosiu Opublikowano 3 Września 2022 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2022 8 godzin temu, ircios napisał: Ja nigdy nic niczego nie musiałem udowadniać, co jest chorym zabiegiem. Pojechałem za granice i odbierało. A widzisz ale jednak trzeba im to czasem udowadniać. Z abonamentem działa bez problemu jak zgłosisz ale na subskrypcjach już nie. Zrezygnowałem z jednego z abonamentu sprawdziłem na tylko na subskrypcjach i nagle przestało działać. Jak zadzwoniłem to łaskawie mnie poinformowano że usługa działa tylko w Unii i Schengen gdzie akurat mnie nie ma. Działa oczywiście na VPN ale na szczęście mam w domu w Polsce router z nim. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tnovak92 Opublikowano 4 Września 2022 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2022 Pytanie do posiadaczy LG. Czy u Was też losowo zawiesza transmisje Live TV? U mnie na B8 po kilku minutach odtwarzania telewizor nagle uruchamia wygaszacz ekranu, tak jakby nie dostawał sygnału wejściowego z aplikacji. Po kliknięciu przycisku pilota pojawia się znów transmisja jednak jest ona zawieszona i kręci się kółeczko. Pomaga ponowne włączenie kanału. Próbowałem już różnych rozwiązań i ciagle bez efektu. LG poleciło przywrócić TV do ustawień fabrycznych, jednak wszystkie inne aplikacje działają bez problemu (nawet, o dziwo Viaplay), więc myślę, że i to nie pomoże. Czy ktoś ma podobną sytuacje czy to tylko u mnie? Jeśli tylko u mnie, to spróbuję to przywrócenie do ustawień fabrycznych. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robert451 Opublikowano 4 Września 2022 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2022 mam LG 55NANO863PA 55 z 2021 roku i nic takiego nie występuje, B8 to był model chyba z 2018 i tu może być problem, LG jak i inne firmy odpuszczają starsze modele Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 4 Września 2022 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2022 1 godzinę temu, tnovak92 napisał: Pytanie do posiadaczy LG. Czy u Was też losowo zawiesza transmisje Live TV? U mnie na B8 po kilku minutach odtwarzania telewizor nagle uruchamia wygaszacz ekranu.... Mam rocznik 21 NANO923PB i nic takiego nie występuje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ceziub Opublikowano 4 Września 2022 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2022 U mnie na B9 też włącza się wygaszacz ekranu niestety.Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tnovak92 Opublikowano 4 Września 2022 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2022 3 godziny temu, robert451 napisał: LG jak i inne firmy odpuszczają starsze modele Tu chyba nie chodzi o podejście LG, ponieważ wszystko inne działa bardzo dobrze i nigdy nie mogłem narzekać. Jedyny problem jest właśnie z Canal+, więc wygląda na to ze aplikacja jest niedopracowana. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 4 Września 2022 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2022 5 godzin temu, robert451 napisał: ..... LG jak i inne firmy odpuszczają starsze modele LG nie odpowiada za aplikację. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 4 Września 2022 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2022 Dzisiaj z ciekawości próbowałem oglądać mecz Lech-Widzew na C+4K. Kilka minut oglądania i albo powrót do listy kanałów albo kompletnie wywalało aplikację i trzeba było ponownie uruchamiać. Na ustabilizowanie się przekazu po wybraniu C+4K tez trzeba odczekać kilka sekund. Obraz najpierw jest spowolniony, potem przyspieszony i dopiero po chwili się stabilizuje. Połączenie wifi zamieniłem na kabel i nic się nie poprawiło. Zmiana w opcjach streamingu też nic nie daje. Czekaliśmy na apkę niemal dwa lata a tu taka lipa. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LukeGW88 Opublikowano 4 Września 2022 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2022 Mógłby ktoś odpowiedzieć na mój problem (Sobota o 17:18)? Zastanawiam się czy coś jest nie tak u mnie, czy tak działa ta strona. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aro Opublikowano 5 Września 2022 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2022 W dniu 21.08.2022 o 15:44, sonika napisał: Mam dwa pytania: 1. jaką minimalną prędkość internetu powinno się mieć aby oglądać canal+ online (głównie mecze i kolarstwo) na 75 calowym telewizorze z androidem? 2. zmieniłem starą plazmę na nowe miniLEDy - czy ta plazma tak nadrabiała, że nie miałem pojęcia o kiepskiej jakości strumineia meczów? @sonika jaki masz model tego telewizora? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacekgothic Opublikowano 5 Września 2022 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2022 17 godzin temu, tnovak92 napisał: Czy ktoś ma podobną sytuacje czy to tylko u mnie? Jeśli tylko u mnie Mam dokładnie tak samo na B8, dodatkowo podczas oglądania seriali jest tak samo, po jakimś czasie włącza się wygaszacz TV. Myślę, że to wina aplikacji a nie TV. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 5 Września 2022 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2022 Poprostu aplikacja nie nadaje się na wybrane modele tv LG. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lakiman Opublikowano 5 Września 2022 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2022 Dokładnie licencja dotyczącą prawidłowego działania aplikacji między Canal+ a LG nie obejmuje wybranych modeli. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
simek Opublikowano 5 Września 2022 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2022 (edytowane) 8 godzin temu, lakiman napisał: nie obejmuje wybranych modeli. A to jest gdzieś do znalezienia lista na jakich modelach działa prawidłowo, a na jakich nie? W dniu 4.09.2022 o 18:14, tnovak92 napisał: Tu chyba nie chodzi o podejście LG, ponieważ wszystko inne działa bardzo dobrze i nigdy nie mogłem narzekać. Jedyny problem jest właśnie z Canal+, więc wygląda na to ze aplikacja jest niedopracowana. Oczywiście, że chodzi o aplikację jako taką oraz wydajność serwerów Canal+. Mam LG B8 i dosyć często zdarza mi się zwiecha, a jeśli nic nie było naciskane od paru minut, to owszem, wygaszacz ekranu. Występuje oczywiście losowo: czasami przez pół dnia oglądania nie przycina ani na sekundę, a czasami (dziwnym trafem akurat przy transmisji najpopularniejszych wydarzeń) właściwie nie da się oglądać, bo co parę minut zawiesza obraz. Mam w mieszkaniu światłowód, internet znakomity (inaczej YT, Amazon, Netflix, HBO nie śmigałyby jak złoto w 4K), a Canal+ i ViaPlay potrafią się zawiesić na każdym urządzeniu: komórce, czy komputerze i oglądaniu przez przeglądarkę. Powiedziałbym, że problemy z wszelkim streamingiem w 80% dotyczą nadawcy, a w 20% coś nie tak jest z internetem, czy sprzętem odbiorcy. Szkopuł w tym, że bardzo trudno udowodnić, że to dostawca treści poskąpił na serwer i ten nie wydala, bo każda próba reklamacji kończy się na łańcuchu porad co musisz zresetować i reinstalować, a jak to zrobisz i wciąż nie działa, to zostaje nieśmiertelna formuła "proszę spróbować później" - bardzo przydatne w wypadku transmisji sportowych. Edytowane 5 Września 2022 przez Kiler Nie cytujemy ostatniej wypowiedzi w całości. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.