Rasheed Opublikowano 26 Listopada 2021 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2021 (edytowane) Zatorson: Dzięki, jest to ustawienie. Wprawdzie u mnie jest trochę inaczej bo przyciśnięcie HOME służy u mnie do zamykania aplikacji w tle (coś jak przycisk w telefonie zwalniający pamięć poprzez zamknięcie aplikacji działających w tle) i odinstalowywania aplikacji. Niemniej jednak nie jest to idealne rozwiązanie bo ustawienie to dotyczy wszystkich aplikacji a nie tylko wybranej. Mogliby też w końcu poprawić by nowości systematycznie pojawiały się w zakładce "najnowsze". Bo przykładowo 3 premiery filmowe w Ale Kino z tego tygodnia są dostępne po wyszukaniu w wyszukiwarce ale w zakładce najnowsze już ich nie ma czy nawet w kąciku "kino mówi" nie ma wczorajszej premiery czwartkowej. Taka oczywista rzecz a cały czas nie działa. Ktoś kto nie śledzi programu w necie nie wie czy coś się pojawiło a jak wejdzie do aplikacji to nie widzi premier, dopiero ze sporym opóźnieniem. Edytowane 26 Listopada 2021 przez Rasheed Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arkon Opublikowano 26 Listopada 2021 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2021 10 godzin temu, tyrla napisał: Niech ktoś sprawdzi czy ten błąd UPES187 nadal występuje ? @Arkon U mnie nadal występuje, choć pobrałem nową wersję aplikacji Canal+. Wychodzi na to, że tej usterki nie naprawili. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 26 Listopada 2021 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2021 Pisz zgłoszenie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blaugrana18 Opublikowano 26 Listopada 2021 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2021 (edytowane) 20 godzin temu, tyrla napisał: Niech ktoś sprawdzi czy ten błąd UPES187 nadal występuje ? @Arkon U mnie na telefonie samsung a50 już zniknął problem upes 187. Da się oglądać już normalnie a jak wrócę do domu to sprawdzę na sony android tv po aktualizacji czy nadal występuje ten błąd. Edit: Na sony nadal błąd. Edytowane 26 Listopada 2021 przez blaugrana18 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Zuzia Opublikowano 26 Listopada 2021 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2021 W dniu 24.11.2021 o 13:13, praspp napisał: @Zuzia Jeszcze sprawdziłam dla pewności i zgadza się Stan obecny, na połowie urządzeń mi działa, na reszcie są problemy. Zgłosiłam do supportu, zobaczymy co odpowiedzą. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
praspp Opublikowano 26 Listopada 2021 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2021 @Zuzia To jedno z niewielu pewnych żródeł. Korzystam od ponad 2 lat i zawsze się zgadza. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robert451 Opublikowano 26 Listopada 2021 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2021 przerywa po paru minutach na Mi box praktycznie nie działa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bloo411 Opublikowano 26 Listopada 2021 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2021 (edytowane) Xiaomi, to dla mnie marka g....na, więc wcale mnie to nie dziwi. Edytowane 26 Listopada 2021 przez Bloo411 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radzion19 Opublikowano 27 Listopada 2021 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2021 16 godzin temu, blaugrana18 napisał: U mnie na telefonie samsung a50 już zniknął problem upes 187. Da się oglądać już normalnie a jak wrócę do domu to sprawdzę na sony android tv po aktualizacji czy nadal występuje ten błąd. Edit: Na sony nadal błąd. U mnie na play box, teraz zamiast informacji o błędzie jest czarny ekran. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nix124 Opublikowano 27 Listopada 2021 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2021 (edytowane) U mnie to samo, typowe rozwiązanie problemu by Canal+. W tym samym momencie kiedy był wcześniej błąd (11-12 minut po włączeniu odtwarzania) pojawia się czarna plansza i tyle. Identycznie było wcześniej z kanałami eventowymi, też usunęli błąd UPES, ale pojawiała się zamiast tego czarna plansza, dopiero znowu kilka miesięcy im zajęło, żeby i to ogarnąć. Ale ciekawostka jest taka, że dzieje się tak w przypadku włączenia Live TV wybierając kanał z menu głównego spośród kafelków. Spróbujcie włączyć jakiś kanał dowolny inny niż chcecie oglądać i nie wychodźcie z niego, tylko naciśnijcie strzałkę w prawo, żeby rozwinąć to menu kanałów u dołu ekranu i stamtąd włączcie kanał jaki chcecie. W takim przypadku przynajmniej u mnie, cudownie to działa i można oglądać dowolnie długo bez czarnej planszy, aż znowu nie wróci się do menu głównego i stamtąd uruchomi coś innego. Parodia... Śmieszne są tłumaczenia Canal+ odnośnie tego problemu - https://www.instalki.pl/aktualnosci/software/50683-dzialanie-apki-canal-i-upes_187-rozwiazanie.html Jak widać nie są to problemy z Internetem, bo włączając kanał w inny sposób wszystko działa ok. Nie jest to też tak jak mówią problem występujący wyłącznie w Orange, bo część osób z Orange tego nie doświadcza, a jak raportują inni chociażby tutaj. czy w komentarzach pod tym artykułem, problem dotyczy też np. Vectry. Kolejna sprawa, twierdzą, że to nie jest związane z aplikacją. Ciekawa teza, całkiem przypadkiem zaczęło to się dziać po jednej z aktualizacji. Kolejna aktualizacja ten błąd usuwa, ale zastępuje jeden problem drugim, a dodatkowo na wcześniejszej wersji wszystko działa. No ewidentnie aktualizacja aplikacji nie ma tu nic wspólnego... Być może jest to w jakiś sposób związane z CDNami jak twierdzi Canal+, bo to by wyjaśniało, dlaczego problem występuje tylko u części osób i u wybranych operatorów, ale problem powstał w skutek tego, że coś zmieniono w aplikacji, że z niektórymi CDNami nie chce współpracować, a wcześniejsza wersja to robi. Pocieszające jest to, że błąd występował / pewnie dalej występuje także we Francji, więc jest większa szansa, że może kiedyś to naprawią, bo wydaje się, że polski oddział nie bardzo się tym przejmuje. Ja wracam do 5.2.1, widziałem, że część osób podobnie jak ja zrobiło to wcześniej, ale pamiętajcie, że na dłuższa metę to też się nie uda, bo pewnie zablokują tę wersję, tak jak wcześniej zrobili z poprzednimi. Przez jakiś czas używałem wersji 4.x, bo nie miała u mnie pewnych błędów, które miała wersja 5.x, ale po jakimś czasie wymusili aktualizację - stara wersja wyświetlała tylko planszę o konieczności aktualizacji i nic więcej nie dało się na niej już zrobić. @Anita Kaźmierska może warto by stanąć po stronie użytkowników i zapytać Canal+ o to bezpośrednio? Taki artykuł wytykający błędy może zmienić dużo. Zrobił to mało znaczący w kontekście telewizji serwis, tym bardziej powinien zrobić to taki, który zajmuje się tym na co dzień. A to nie jest mały problem, bo uniemożliwia korzystanie z serwisu już niemal przez dwa miesiące. Edytowane 27 Listopada 2021 przez nix124 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Zuzia Opublikowano 27 Listopada 2021 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2021 26 minut temu, nix124 napisał: Ja wracam do 5.2.1 Działa Tobie ta wersja poprawnie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nix124 Opublikowano 27 Listopada 2021 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2021 Tak, odkąd pojawił się ten problem z niej korzystam i tam wszystko działa ok. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 27 Listopada 2021 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2021 (edytowane) 11 godzin temu, Bloo411 napisał: Xiaomi, to dla mnie marka g....na, więc wcale mnie to nie dziwi. Takie samo g.... jak i inne chińskie marki w szczególności jak C+ box. Urządzenie działa bardzo dobrze i nie było z C+ problemów. A, że dzisiaj ktoś napisał, że jest problem to znaczy, że C+ znów coś skopało. Nikogo nie interesuje Twoja opinia co Ty sądzisz o tym urządzeniu. @Zuzia Mi ta wersja działa normalnie. Oczywiście na kanałach Live dostępna tylko najniższa rozdzielczość SD. Mowa o tabletach. Edytowane 27 Listopada 2021 przez ircios Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzysiek1991 Opublikowano 27 Listopada 2021 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2021 4 godziny temu, nix124 napisał: U mnie to samo, typowe rozwiązanie problemu by Canal+. W tym samym momencie kiedy był wcześniej błąd (11-12 minut po włączeniu odtwarzania) pojawia się czarna plansza i tyle. Identycznie było wcześniej z kanałami eventowymi, też usunęli błąd UPES, ale pojawiała się zamiast tego czarna plansza, dopiero znowu kilka miesięcy im zajęło, żeby i to ogarnąć. Zgłaszali im, że pojawia się błąd no to już komunikatu nie ma Teraz trzeba im zgłaszać czarny ekran Typowe podejście supportu A na poważnie to nie zostaje nic innego jak na razie zostać na wersji 5.2.1. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blaugrana18 Opublikowano 27 Listopada 2021 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2021 (edytowane) Zainstalowałem na sony android tv z Google Play apk instaler, na pendrive miałem z apkcombo wersję 5.2.1 canal+ i zainstalowałem tym apk instaler na sony. Oczywiście wcześniej odinstalowałem wersję 5.4.0. Wersji 5.5.1 nie znalazłem. Testuję i dam znać czy wszystko jest ok. Na samsung a50 wersja 5.4.0 działa bez problemu teraz. Edit: wersja 5.2.1 działa bez błędu. Edytowane 27 Listopada 2021 przez blaugrana18 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemek1234 Opublikowano 27 Listopada 2021 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2021 Pytanie do użytkowników smartfonów Oppo: działa wam ta aplikacja? Bo ja próbowałem na dwóch smartfonach tej marki i na obydwu tnie, że nie da się oglądać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 27 Listopada 2021 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2021 Na Oppo są problemy. Gdyby nie reklamy w TV to bym nie wiedział co to jest to Oppo. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Claudio Opublikowano 27 Listopada 2021 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2021 Działa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Zuzia Opublikowano 27 Listopada 2021 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2021 10 godzin temu, ircios napisał: @Zuzia Mi ta wersja działa normalnie. Oczywiście na kanałach Live dostępna tylko najniższa rozdzielczość SD. Mowa o tabletach. 10 godzin temu, Krzysiek1991 napisał: A na poważnie to nie zostaje nic innego jak na razie zostać na wersji 5.2.1. I u mnie ta wersja pomogła. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rasheed Opublikowano 28 Listopada 2021 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2021 Pojawiła się opcja informacji o debugowaniu obok wyboru wersji językowej, więc nie trzeba wchodzić aż do ustawień. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tyrla Opublikowano 28 Listopada 2021 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2021 Już się ta opcja pojawiła od wersji 5.5.0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rasheed Opublikowano 28 Listopada 2021 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2021 U mnie nie było. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tyrla Opublikowano 28 Listopada 2021 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2021 Było, było. Zobacz mój wpis z 20 listopada. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rasheed Opublikowano 28 Listopada 2021 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2021 (edytowane) To być może nie miałem tej wersji i od razu zaktualizował mi do 5.5.1. Zauważyłbym to ponieważ zawsze przełączam recznie z bitrate automatycznego na najwyższy. A te profile video sa obok tego i wtedy tego nie było. Edytowane 28 Listopada 2021 przez Rasheed Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tyrla Opublikowano 28 Listopada 2021 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2021 Mogło tak być jak piszesz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.