Skocz do zawartości

CANAL+ online - oferta dla abonentów platformy CANAL+


 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Zatorson: Dzięki, jest to ustawienie. Wprawdzie u mnie jest trochę inaczej bo przyciśnięcie HOME służy u mnie do zamykania aplikacji w tle (coś jak przycisk w telefonie zwalniający pamięć poprzez zamknięcie aplikacji działających w tle) i odinstalowywania aplikacji. Niemniej jednak nie jest to idealne rozwiązanie bo ustawienie to dotyczy wszystkich aplikacji a nie tylko wybranej.

 

Mogliby też w końcu poprawić by nowości systematycznie pojawiały się w zakładce "najnowsze". Bo przykładowo 3 premiery filmowe w Ale Kino z tego tygodnia są dostępne po wyszukaniu w wyszukiwarce ale w zakładce najnowsze już ich nie ma czy nawet w kąciku "kino mówi" nie ma wczorajszej premiery czwartkowej. Taka oczywista rzecz a cały czas nie działa. Ktoś kto nie śledzi programu w necie nie wie czy coś się pojawiło a jak wejdzie do aplikacji to nie widzi premier, dopiero ze sporym opóźnieniem.

Edytowane przez Rasheed
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

20 godzin temu, tyrla napisał:

Niech ktoś sprawdzi czy ten błąd UPES187 nadal występuje ? @Arkon

U mnie na telefonie samsung a50 już zniknął problem upes 187. Da się oglądać już normalnie a jak wrócę do domu to sprawdzę na sony android tv po aktualizacji czy nadal występuje ten błąd. 

Edit:

Na sony nadal błąd. 

Edytowane przez blaugrana18
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 24.11.2021 o 13:13, praspp napisał:

@Zuzia⬇️

 

APKCombo.PNG?dl=1

Jeszcze sprawdziłam dla pewności i zgadza się :)

 

Stan obecny, na połowie urządzeń mi działa, na reszcie są problemy. Zgłosiłam do supportu, zobaczymy co odpowiedzą. 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

16 godzin temu, blaugrana18 napisał:

U mnie na telefonie samsung a50 już zniknął problem upes 187. Da się oglądać już normalnie a jak wrócę do domu to sprawdzę na sony android tv po aktualizacji czy nadal występuje ten błąd. 

Edit:

Na sony nadal błąd. 

U mnie na play box, teraz zamiast informacji o błędzie jest czarny ekran. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie to samo, typowe rozwiązanie problemu by Canal+. W tym samym momencie kiedy był wcześniej błąd (11-12 minut po włączeniu odtwarzania) pojawia się czarna plansza i tyle. Identycznie było wcześniej z kanałami eventowymi, też usunęli błąd UPES, ale pojawiała się zamiast tego czarna plansza, dopiero znowu kilka miesięcy im zajęło, żeby i to ogarnąć.

 

Ale ciekawostka jest taka, że dzieje się tak w przypadku włączenia Live TV wybierając kanał z menu głównego spośród kafelków. Spróbujcie włączyć jakiś kanał dowolny inny niż chcecie oglądać i nie wychodźcie z niego, tylko naciśnijcie strzałkę w prawo, żeby rozwinąć to menu kanałów u dołu ekranu i stamtąd włączcie kanał jaki chcecie. W takim przypadku przynajmniej u mnie, cudownie to działa i można oglądać dowolnie długo bez czarnej planszy, aż znowu nie wróci się do menu głównego i stamtąd uruchomi coś innego. Parodia...

 

Śmieszne są tłumaczenia Canal+ odnośnie tego problemu - https://www.instalki.pl/aktualnosci/software/50683-dzialanie-apki-canal-i-upes_187-rozwiazanie.html

Jak widać nie są to problemy z Internetem, bo włączając kanał w inny sposób wszystko działa ok.

Nie jest to też tak jak mówią problem występujący wyłącznie w Orange, bo część osób z Orange tego nie doświadcza, a jak raportują inni chociażby tutaj. czy w komentarzach pod tym artykułem, problem dotyczy też np. Vectry.

Kolejna sprawa, twierdzą, że to nie jest związane z aplikacją. Ciekawa teza, całkiem przypadkiem zaczęło to się dziać po jednej z aktualizacji. Kolejna aktualizacja ten błąd usuwa, ale zastępuje jeden problem drugim, a dodatkowo na wcześniejszej wersji wszystko działa. No ewidentnie aktualizacja aplikacji nie ma tu nic wspólnego...

 

Być może jest to w jakiś sposób związane z CDNami jak twierdzi Canal+, bo to by wyjaśniało, dlaczego problem występuje tylko u części osób i u wybranych operatorów, ale problem powstał w skutek tego, że coś zmieniono w aplikacji, że z niektórymi CDNami nie chce współpracować, a wcześniejsza wersja to robi. Pocieszające jest to, że błąd występował / pewnie dalej występuje także we Francji, więc jest większa szansa, że może kiedyś to naprawią, bo wydaje się, że polski oddział nie bardzo się tym przejmuje.

 

Ja wracam do 5.2.1, widziałem, że część osób podobnie jak ja zrobiło to wcześniej, ale pamiętajcie, że na dłuższa metę to też się nie uda, bo pewnie zablokują tę wersję, tak jak wcześniej zrobili z poprzednimi. Przez jakiś czas używałem wersji 4.x, bo nie miała u mnie pewnych błędów, które miała wersja 5.x, ale po jakimś czasie wymusili aktualizację - stara wersja wyświetlała tylko planszę o konieczności aktualizacji i nic więcej nie dało się na niej już zrobić.

 

@Anita Kaźmierska może warto by stanąć po stronie użytkowników i zapytać Canal+ o to bezpośrednio? Taki artykuł wytykający błędy może zmienić dużo. Zrobił to mało znaczący w kontekście telewizji serwis, tym bardziej powinien zrobić to taki, który zajmuje się tym na co dzień. A to nie jest mały problem, bo uniemożliwia korzystanie z serwisu już niemal przez dwa miesiące.

Edytowane przez nix124
  • Popieram 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

11 godzin temu, Bloo411 napisał:

Xiaomi, to dla mnie marka g....na, więc wcale mnie to nie dziwi.

Takie samo g.... jak i inne chińskie marki w szczególności jak C+ box. Urządzenie działa bardzo dobrze i nie było z C+ problemów. A, że dzisiaj ktoś napisał, że jest problem to znaczy, że C+ znów coś skopało.  Nikogo nie interesuje Twoja opinia co Ty sądzisz o tym urządzeniu.

 

@Zuzia Mi ta wersja działa normalnie. Oczywiście na kanałach Live dostępna tylko najniższa rozdzielczość SD. Mowa o tabletach.

Edytowane przez ircios
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, nix124 napisał:

U mnie to samo, typowe rozwiązanie problemu by Canal+. W tym samym momencie kiedy był wcześniej błąd (11-12 minut po włączeniu odtwarzania) pojawia się czarna plansza i tyle. Identycznie było wcześniej z kanałami eventowymi, też usunęli błąd UPES, ale pojawiała się zamiast tego czarna plansza, dopiero znowu kilka miesięcy im zajęło, żeby i to ogarnąć.

Zgłaszali im, że pojawia się błąd no to już komunikatu nie ma :D Teraz trzeba im zgłaszać czarny ekran ;) Typowe podejście supportu :D

 

A na poważnie to nie zostaje nic innego jak na razie zostać na wersji 5.2.1.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zainstalowałem na sony android tv z Google Play apk instaler,  na pendrive miałem z apkcombo wersję 5.2.1 canal+ i zainstalowałem tym apk instaler na sony. Oczywiście wcześniej odinstalowałem wersję 5.4.0.  Wersji 5.5.1 nie znalazłem. Testuję i dam znać czy wszystko jest ok.  Na samsung a50 wersja 5.4.0 działa bez problemu teraz.

Edit: wersja 5.2.1 działa bez błędu.  

Edytowane przez blaugrana18
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 godzin temu, ircios napisał:

 

@Zuzia Mi ta wersja działa normalnie. Oczywiście na kanałach Live dostępna tylko najniższa rozdzielczość SD. Mowa o tabletach.

 

 

 

 

10 godzin temu, Krzysiek1991 napisał:

A na poważnie to nie zostaje nic innego jak na razie zostać na wersji 5.2.1.

I u mnie ta wersja pomogła.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...