Skocz do zawartości

CANAL+ online - oferta dla abonentów platformy CANAL+


 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

A ja się nie zdziwię jeśli w tych 14 dniach chodzi po prostu o dostępne przez 14 dni materiałów jako VOD. IMO jest to po prostu niefortunnie sformułowane i stąd te wątpliwości. Mowa jest przecież o wybranych materiałach, a wszystkie zaś da się cofać 8 godzin wstecz.

 

EDIT: Nie wiem od kogo ta reakcja "że co proszę", ale chyba ktoś nie rozumie o co chodzi. Polecam sprawdzić, że niektóre magazyny są dostępne przez ograniczony czas - magazyny lig, czy News+ chociażby. I zapewne o to chodzi, że można się do nich cofnąć już po emisji. A że marketingowy bełkot jest jaki jest i trzeba się domyślać, to już nie moja wina.

Edytowane przez nix124
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tylko nie na tym polega catchup, a na tym, że jak sobie w tym momencie bym na Evoboxie IP CP włączył cofanie np. na Polsacie Sport to bym dojechał do zeszłego piątku do godziny 12 przechodząc 1:1 cały nadany program.

Mogę też wybrać dowolną pozycję wstecz z tego czasu z EPG i ją obejrzeć.

To o czym Wy piszecie to są kolekcje VOD.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

12 minut temu, kkzk81 napisał:

nie pisz bzdur

 

Proponuję zacząć od siebie. Przykładowo News+ dostępny jest 10 dni, magazyny Premier League 7 dni. To że część materiałów (być może nawet większa) jest dostępna dłużej napisałem wcześniej, więc jeśli nie umiesz dyskutować to wycieczki osobiste zachowaj dla siebie. Z mojej strony koniec.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

12 minut temu, maciekmm napisał:

Telewizja na zywo w aplikacji przestala dzialac w UK od dnia dzisiejszego (oficjalne info z infolinii). Wspaniale ze TVP Info ciagle dziala w UK bez zadnych przeszkod i nadal zapewnia "rzetelne zrodlo informacji" poza granicami kraju ... Brak slow...

Do kogo masz pretensje? 

To wina wyjścia UK z UE. Co ma do tego c+? 

  • Popieram 1
  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 9.02.2021 o 01:27, perdos napisał:

Słabo, że nie ma żadnych kanałów sportowych w 50FPS. U konkurencji - CP GO/IPLA są jak na razie 3 (PSP1, PSP2 i ELEVEN1). Sport w 25FPS ogląda się tragicznie. Nie rozumiem, dlaczego streaming nadawany jest tylko w 25FPS. Do dobrej jakości przy 50FPS wystarczy spokojnie przepustowość 8Mb/s (czego dowodem są kanały Polsatu), co nie jest dużą różnicą względem obecnej przepustowości 6Mb/s.

Dzisiaj przekonałem się, że jakość obrazu (przede wszystkim płynność ruchu) przy 1080@50fps/4-5Mb/s (Eurusport Player, AO Melbourne) wyświetlanym na ekranie z 1080@50Hz wygląda gorzej niż 720@50fps /5-6Mb/s (Horizon TV, straming UPC). Być może jest to kwestia konwersji sygnału TV przez Eurosport z 59.94fps na 50fps na potrzeby streamingu. Odechciało mi się oglądać AO w Eurosport Player i przerzuciłem się na Horizon TV.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przez ostatnie miesiace testowałem rozwiązanie na NVIDIA Shield. Wczoraj kupiłem Box (zalezy mi tez na programach DVB-T). Moje spostrzezenia:

 

1. Box jest całkiem szybki i stabilny. Dobrze odtwarza różne treści audio i video.

2. Dolby Atmos i HDR działa dobrze w aplikacji Netflix.

3. HDR dobrze działa w YT

4. Panel z DVB-T ewidentnie do poprawy. Brak HBBTV plus brak mozłiwości zarządzania listą (przynajmniej zrobienia listy Ulubione jak w IPTV, pal lich koljność)

5. Programy DVB-T inne niż HVEC włączają mi dźwięk w apli po kilku sekundach. Dźwięk nie jest opóźniony ale włacza się z duzym opóźnieniem

6. Box domyslnie jest ustawiony na HDR i to niestety jest duzy bug bo nie powinien byc obraz nie HDR wyswietlany w HDR , a jest. Jest funkcja wyłączenia HDR (wymuszonego)  w opcjach i wtedy wszystko działa poprawnie programy nie HDR sa nie HDR, programy HDR włączaja HDR w TV, ale po wyłączeniu BOXa i włączeniu ponownym obraz włącza sie w tryb permanentnego HDR mimo, że w opcjach nadal jest ta funkcja wyłączona. Trzeba odptaszkowac i zaptaszkowac i wszystko wraca do normy az do ponownego wyłączenia Boxa - ewidentny BUG

7. Czasami pokazuje, ze nie ma kontentu IPTV , wystarczy wyjsć i wejśc ponownie i działa ale jest to denerwujący bug

8. Aplikacje, których uzywałem na Shield instalują sie poprawnie - KODI, Player, TIDAL, TUNEIN, YT KIDS, MX Player, Canal PLUS VOD, HBO GO

9. Oferta programowa - no cóż troche śmieszne , ze nie ma HGTV, TVN Turbo i TVN Style..... a na Playerze są . Wydaje mi się, ze nawet powiekszenie paczki o 5 zł i uzupełnienie o kilka programów zamiast [beep]yliona MTV przekonało by niezdecydowanych.

10. Umożliwienie zrobienia listy ulubionych zmieszanych z IPTV i DVB-T dla mnie zrobiło by to rozwiązaniem idealnym. To tylko kod i nie narusza zadnych uprawnienień więc kwestia chcenia.

11. Po pierwszym starcie BOX po godzinie działania utracił jakośc na IPTV. Dopiero restart od zera wyprostował temat i teraz działa juz OK. - BUG

12. Brak programu TV - słabe to

13. Brak info o programie na DVB-T...słabe.

14. W ustawieniach mam wygrejowane Dolby Vision ale jak rozumiem chodzi o blokadę praw autorskich??? Osobiście wolę DV od HDR10

 

Tyle na ta chwilę. Wziąłem to na 2 M przed końcem umowy na Satelitarna C+ bo chce w końcy wywalic antenę do kosza. Zobaczymy czy tak się da. Jako widz jestem raczej umiarkowany Na liście ulubionych miałbym max 10 kanałó. Powoli mentalnie przechodze na kontent YT, Netflix, kanał informacyjny i paczka filmowa TV C+ + HBO. Sportu nie oglądam ale też nie krytykuję fanów :)

 

 

  • Dzięki 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pkt 6.

Prawie dobrze, a na pewno lepiej niż w Play box.

Dobrze wiedzieć.

 

Pewnie też z końcem umowy , wezmę na testy dekoder. Do tego czasu liczę na poprawki w sofcie dekodera, dodanie treści sportowo- filmowych 4K i płynność na kanałach sportowych. :-)

Edytowane przez lukimann
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli chodzi o pkt. 11 to jest to ewidentny BUG ale znalazłem trop do rozwiązania. Może technicy platformy tez zaglądaja na forum :) W ustawieniach dekodera macie możliwośc ustawienia synchronizacji dekodera ze światłami Philips HUE. Okazuje się, że utrata jakości związana jest z włączeniem tej funkcji. Po jej wyłączeniu jakość obrazu IPTV wraca natychmiast. Krótko mówiąc nie dotykajcie tej opcji :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, mjasinsk napisał:

Może technicy platformy tez zaglądaja na forum :) 

Może zaglądają... :rofl: Po "szumie" na forum z zacinaniem obrazu w aplikacji i dekoderze , dość szybko usunięto usterkę.

:>

Edytowane przez lukimann
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 13.02.2021 o 14:41, praspp napisał:

Dzisiaj przekonałem się, że jakość obrazu (przede wszystkim płynność ruchu) przy 1080@50fps/4-5Mb/s (Eurusport Player, AO Melbourne) wyświetlanym na ekranie z 1080@50Hz wygląda gorzej niż 720@50fps /5-6Mb/s (Horizon TV, straming UPC). Być może jest to kwestia konwersji sygnału TV przez Eurosport z 59.94fps na 50fps na potrzeby streamingu. Odechciało mi się oglądać AO w Eurosport Player i przerzuciłem się na Horizon TV.

Konwersji? To eurosport nie działa w 50FPS?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...