Nasir Opublikowano 19 Kwietnia 2022 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2022 W dniu 16.04.2022 o 21:14, Duzemiki napisał: zmieniłem ustawienia na 50hz i jest lekka poprawa, niemniej po kilku / kilkunastu minutach zaczyna ciąć. Mam światłowód orange 600MB/s - już nie wiem co robić. Mam podobna sytuację. Mi box S 4K. Podczas oglądania meczu w opcji replay. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vampi Opublikowano 22 Kwietnia 2022 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2022 (edytowane) Nowe kanały w Canal+ online Cytat Platforma cyfrowa Canal+ rozszerzyła ofertę serwisu streamingowego Canal+ online o kanały: Polsat Games, Eska Rock TV i TeenNick. W sklepach Play i Appstore pojawiła się też aplikacja Strefa Canal+ na urządzenia mobilne. Z nowych kanałów mogą korzystać tylko abonenci Canal+, czyli posiadacze oferty satelitarnej, których wiąże z operatorem płatnej telewizji długoterminowa umowa. Wchodzą one w skład ich pakietów satelitarnych. Na razie dodatkowe stacje nie są dostępne dla subskrybentów serwisu Canal+ online, którzy mogą w dowolnym miesiącu anulować subskrypcję. Źródło i pełny artykuł -> Canal+ Canal+ online nowe kanały Polsat Games Eska Rock TV Polo TV TeenNick Strefa Canal+ jak korzystać (wirtualnemedia_pl) Edytowane 22 Kwietnia 2022 przez Vampi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 22 Kwietnia 2022 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2022 Podejrzewam, że nie włączę ani razu kanałów z obrazem marnej jakości, a o jakości dźwięku już nie wspomnę. Kanały reklamowe przerywane muzyką. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomek960 Opublikowano 22 Kwietnia 2022 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2022 Ktoś wie jak poradzić sobie w aplikacji na androidzie z takim problemem: "Ten materiał video jest niedostępny ze względu na szkodliwość dla nieletnich"? Stanąłem przez to na 21 odcinku, 8 sezonu The Office. W ustawieniach nie widzę żadnych opcji rodzicielskich. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 22 Kwietnia 2022 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2022 Podobno w najnowszej wersji apki, treści dla dorosłych są już dostępne. A jak nie....to czekaj na kolejne aktualizacje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomek960 Opublikowano 22 Kwietnia 2022 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2022 Wychodzi na to, że narazie nie pooglądam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Claudec Opublikowano 22 Kwietnia 2022 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2022 Tomek ja pisałem na czacie do canal + bo u mnie wszyscy już powyżej 30 Dostałem informację że mają z tym problem, już się z tym pogodziłem aż tu nagle wszystko zaczęło działać. Nie wiem czy to aktualizacja aplikacji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomek960 Opublikowano 23 Kwietnia 2022 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2022 U mnie na telefonie z androidem i na chromecast 4.0 jest najnowsza wersja i niestety nie idzie tego obejrzeć. Zaliczyłem ten odcinek na ipadzie, a Canal+ dał mi kolejny już argument by te pieniądze przeznaczyć na inny serwis. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
castor Opublikowano 23 Kwietnia 2022 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2022 Od paru dni mam spore lagi podczas wybieranie programu w menu canalplusonline, Android TV. Jak już wejdę w daną transmisję to jest raczej ok ale zanim się dostanę tam gdzie chcę, to od momentu odpalenia apki po przejście wszystkiego mija sporo czasu. Ktoś też tak ma? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 23 Kwietnia 2022 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2022 Wszystko działa błyskawicznie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 23 Kwietnia 2022 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2022 2 godziny temu, castor napisał: Od paru dni mam spore lagi podczas wybieranie programu w menu canalplusonline, Android TV. Jak już wejdę w daną transmisję to jest raczej ok ale zanim się dostanę tam gdzie chcę, to od momentu odpalenia apki po przejście wszystkiego mija sporo czasu. Ktoś też tak ma? Ja tak mam na Kaonie natomiast na miboxie bez problemów. Nie wiem od czego to zależy. Oba boxy korzystają z tego samego neta. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Malcolmjcrobinson Opublikowano 24 Kwietnia 2022 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2022 (edytowane) Czy problemy z DRM zostały rozwiązane? W ten weekend nie mam problemów z oglądaniem (jakość 1080) na laptopach z systemem Windows 10. Również mój tablet z Androidem wyświetla jakość 1080. Edytowane 24 Kwietnia 2022 przez Malcolmjcrobinson Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 24 Kwietnia 2022 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2022 Jak sprzęt ma L1 to nic dziwnego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LukaszK86 Opublikowano 25 Kwietnia 2022 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2022 W dniu 17.04.2022 o 11:54, Pawop napisał: Jedynie dobrze działająca apka C+ jest na Tizenie U mnie na tizenie model z 2018 - 65nu8042 od 2-3 miesięcy nie da rady oglądać kanałów na żywo. Co kilka minut zawieszenia relacji, trzeba co chwilę klikać "na żywo" , 3 minuty podziała i ponownie zawiesza się. Wcześniej nie było takich problemów. Wszystkie inne aplikacje działają bez problemu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mingo Opublikowano 25 Kwietnia 2022 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2022 (edytowane) 6 godzin temu, LukaszK86 napisał: U mnie na tizenie model z 2018 - 65nu8042 od 2-3 miesięcy nie da rady oglądać kanałów na żywo. Co kilka minut zawieszenia relacji Potwierdzam, jeszcze ze 2, 3 miesiące temu wszystko działało bezproblemowo, można było włączyć canal + online na Tizenie i działało to jak normalna telewizja. Od ostatniej aktualizacji jest problem dokładnie jak opisujesz. Nieważne, czy coś leci z opóźnieniem czy na żywo, transmisja zawiesza się co kilka minut. Co prawda pomaga proste cofnięcie o kilka sekund, no ale jest to irytujące. Korzystam też na Chromecast 4 i tam działa bez zarzutu. Przy odświeżaniu na 50 Hz nie ma żadnych ścinek czy szarpań, pojawiają się one dopiero jak przestawię odświeżanie na 60 Hz. Edytowane 25 Kwietnia 2022 przez Kiler Nie cytujemy ostatniej wypowiedzi w całości. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tyrla Opublikowano 25 Kwietnia 2022 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2022 U mnie na Tizen z 2019 r. żadnych problemów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grreg2084 Opublikowano 25 Kwietnia 2022 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2022 34 minuty temu, LukaszK86 napisał: U mnie na tizenie model z 2018 - 65nu8042 od 2-3 miesięcy nie da rady oglądać kanałów na żywo. Co kilka minut zawieszenia relacji, trzeba co chwilę klikać "na żywo" , 3 minuty podziała i ponownie zawiesza się. Wcześniej nie było takich problemów. Wszystkie inne aplikacje działają bez problemu Identyczny problem kilka miesięcy temu miało wielu użytkowników dekodera CANAL+ BOX 4K (Skyworth HY4001). Co 10-11 minut transmisja LIVE na aplikacji Canal+ Box się zawieszała (podobnie było z oglądaniem filmów/seriali itd.). Oczywiście, jak to często bywa przy tego typu problemach, u jednych problem występował, a u innych nie. W każdym bądź razie problem pojawił się po jednej z aktualizacji aplikacji Canal+ Box na Android TV. Po którejś z kolejnych aktualizacji, problem całkowicie zniknął. Do tego czasu, trzeba było zainstalować wcześniejszą wersję aktualizacji i/lub korzystać z aplikacji Canal+ Online. Nie wiem jak to wygląda na Tizenie, ale jeśli jest możliwość instalacji wcześniejszej wersji apki, powinno to pomóc w rozwiązaniu problemów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mingo Opublikowano 25 Kwietnia 2022 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2022 (edytowane) Próbowałem ale nie udało mi się. Aplikacja jest narzucona przez Samsunga, nie da się jej odinstalować, a tym samym cofnąć do poprzedniej wersji. 36 minut temu, tyrla napisał: U mnie na Tizen z 2019 r. żadnych problemów. Najwyraźniej problemowe są tv z 2018 roku, bo u mnie podobnie jak u @LukaszK86to jest ten rocznik. Jakim cudem taka firma jak Canal+, nie jakaś podrzędna firma krzak nie potrafi ogarnąć tego tak, aby działało dobrze na wszystkim? Rozumiem, że na jakiś marnych chińskich przystawkach może coś nie działać, ale żeby nie działało na Samsungu? Swoją drogą, jeszcze ze 3 miesiące temu nie dało się oglądać na Chromecast. Co kilka sekund szarpnięcie obrazu. Po którejś aktualizacji problem zniknął. Kabaret. Edytowane 25 Kwietnia 2022 przez mingo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LukaszK86 Opublikowano 25 Kwietnia 2022 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2022 Na Tizenie pokazuje aktualizację aplikacji Canal+Online z czerwca 2021, wychodzi na to, że nigdy nie była aktualizowana ? Aktualizacje automatyczne mam włączone, robiony był reset HUBa, Tv , przeinstalowanie aplikacji itp. Problem występuje tylko na kanałach Live. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tyrla Opublikowano 25 Kwietnia 2022 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2022 Nie sprawdza się aktualizacji w "Apps" tylko bezpośrednio w aplikacji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adamus Opublikowano 25 Kwietnia 2022 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2022 2 godziny temu, tyrla napisał: U mnie na Tizen z 2019 r. żadnych problemów. U mnie też, 2019 rok. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebczak Opublikowano 25 Kwietnia 2022 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2022 U mnie na Tizen z 2019 r. żadnych problemów.Na Tizen 2020 też bez problemów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rudzik Opublikowano 26 Kwietnia 2022 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2022 Aplikacja działa znakomicie zarówno na Tizenie z 2019 roku jak i Apple TV 4K. Nie pamiętam aby stream kiedykolwiek mi szarpał. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lakiman Opublikowano 26 Kwietnia 2022 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2022 Kiedy sprawdzałeś apkę na Apple TV 4K i nigdy Ci nie szarpała? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rudzik Opublikowano 26 Kwietnia 2022 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2022 (edytowane) 58 minut temu, lakiman napisał: Apple TV 4K i nigdy Ci nie szarpała? Choćby teraz, oglądam "Jej wysokość Premier League" i nie widzę najmniejszego szarpnięcia. Wersja apki to 5.9.0. Ustawienia Apple TV mam raczej standardowe, czyli 4K SDR, YCbCr, 4:4:4 i włączone dopasowywanie do zakresu tonalnego i szybkości klatek. Natomiast w samym Tizenie dla treści nie HDR: - Contrast Enhancer - wyłączony - Local Dimming - niski - Ustawienia Auto Motion Plus - redukcja rozmycia 10, redukcja drgań 6. Edytowane 26 Kwietnia 2022 przez Kiler Nie cytujemy ostatniej wypowiedzi w całości. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.