Skocz do zawartości

CANAL+ online - oferta dla abonentów platformy CANAL+


 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

W dniu 16.04.2022 o 21:14, Duzemiki napisał:

zmieniłem ustawienia na 50hz i jest lekka poprawa, niemniej po kilku / kilkunastu minutach zaczyna ciąć.  Mam światłowód orange 600MB/s - już nie wiem co robić.

 

Mam podobna sytuację. Mi box S 4K. Podczas oglądania meczu w opcji replay.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nowe kanały w Canal+ online
 

Cytat

Platforma cyfrowa Canal+ rozszerzyła ofertę serwisu streamingowego Canal+ online o kanały: Polsat Games, Eska Rock TV i TeenNick. W sklepach Play i Appstore pojawiła się też aplikacja Strefa Canal+ na urządzenia mobilne.

Z nowych kanałów mogą korzystać tylko abonenci Canal+, czyli posiadacze oferty satelitarnej, których wiąże z operatorem płatnej telewizji długoterminowa umowa. Wchodzą one w skład ich pakietów satelitarnych. Na razie dodatkowe stacje nie są dostępne dla subskrybentów serwisu Canal+ online, którzy mogą w dowolnym miesiącu anulować subskrypcję.

Źródło i pełny artykuł -> Canal+ Canal+ online nowe kanały Polsat Games Eska Rock TV Polo TV TeenNick Strefa Canal+ jak korzystać (wirtualnemedia_pl)

Edytowane przez Vampi
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, castor napisał:

Od paru dni mam spore lagi podczas wybieranie programu w menu canalplusonline, Android TV. Jak już wejdę w daną transmisję to jest raczej ok ale zanim się dostanę tam gdzie chcę, to od momentu odpalenia apki po przejście wszystkiego mija sporo czasu. Ktoś też tak ma?

Ja tak mam na Kaonie natomiast na miboxie bez problemów. Nie wiem od czego to zależy. Oba boxy korzystają z tego samego neta.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy problemy z DRM zostały rozwiązane? W ten weekend nie mam problemów z oglądaniem (jakość 1080)  na laptopach z systemem Windows 10. Również mój tablet z Androidem wyświetla jakość 1080.

Edytowane przez Malcolmjcrobinson
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 17.04.2022 o 11:54, Pawop napisał:

Jedynie dobrze działająca apka C+ jest na Tizenie

 

U mnie na tizenie model z 2018 - 65nu8042 od 2-3 miesięcy nie da rady oglądać kanałów na żywo. Co kilka minut zawieszenia relacji, trzeba co chwilę klikać "na żywo" , 3 minuty podziała i ponownie zawiesza się.

Wcześniej nie było takich problemów.

Wszystkie inne aplikacje działają bez problemu 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 godzin temu, LukaszK86 napisał:

 

U mnie na tizenie model z 2018 - 65nu8042 od 2-3 miesięcy nie da rady oglądać kanałów na żywo. Co kilka minut zawieszenia relacji

Potwierdzam, jeszcze ze 2, 3 miesiące temu wszystko działało bezproblemowo, można było włączyć canal + online na Tizenie i działało to jak normalna telewizja. Od ostatniej aktualizacji jest problem dokładnie jak opisujesz. Nieważne, czy coś leci z opóźnieniem czy na żywo, transmisja zawiesza się co kilka minut. Co prawda pomaga proste cofnięcie o kilka sekund, no ale jest to irytujące. 

 

Korzystam też na Chromecast 4 i tam działa bez zarzutu. Przy odświeżaniu na 50 Hz nie ma żadnych ścinek czy szarpań, pojawiają się one dopiero jak przestawię odświeżanie na 60 Hz. 

Edytowane przez Kiler
Nie cytujemy ostatniej wypowiedzi w całości.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

34 minuty temu, LukaszK86 napisał:

 

U mnie na tizenie model z 2018 - 65nu8042 od 2-3 miesięcy nie da rady oglądać kanałów na żywo. Co kilka minut zawieszenia relacji, trzeba co chwilę klikać "na żywo" , 3 minuty podziała i ponownie zawiesza się.

Wcześniej nie było takich problemów.

Wszystkie inne aplikacje działają bez problemu 

 

Identyczny problem kilka miesięcy temu miało wielu użytkowników dekodera CANAL+ BOX 4K (Skyworth HY4001). Co 10-11 minut transmisja LIVE na aplikacji Canal+ Box się zawieszała (podobnie było z oglądaniem filmów/seriali itd.).

 

Oczywiście, jak to często bywa przy tego typu problemach, u jednych problem występował, a u innych nie.

 

W każdym bądź razie problem pojawił się po jednej z aktualizacji aplikacji Canal+ Box na Android TV. Po którejś z kolejnych aktualizacji, problem całkowicie zniknął. Do tego czasu, trzeba było zainstalować wcześniejszą wersję aktualizacji i/lub korzystać z aplikacji Canal+ Online.

 

Nie wiem jak to wygląda na Tizenie, ale jeśli jest możliwość instalacji wcześniejszej wersji apki, powinno to pomóc w rozwiązaniu problemów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Próbowałem ale nie udało mi się. Aplikacja jest narzucona przez Samsunga, nie da się jej odinstalować, a tym samym cofnąć do poprzedniej wersji. 

 

36 minut temu, tyrla napisał:

U mnie na Tizen z 2019 r. żadnych problemów.

Najwyraźniej problemowe są tv z 2018 roku, bo u mnie podobnie jak u @LukaszK86to jest ten rocznik. 

 

 

Jakim cudem taka firma jak Canal+, nie jakaś podrzędna firma krzak nie potrafi ogarnąć tego tak, aby działało dobrze na wszystkim? Rozumiem, że na jakiś marnych chińskich przystawkach może coś nie działać, ale żeby nie działało na Samsungu? 

 

Swoją drogą, jeszcze ze 3 miesiące temu nie dało się oglądać na Chromecast. Co kilka sekund szarpnięcie obrazu. Po którejś aktualizacji problem zniknął. Kabaret. 

Edytowane przez mingo
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

58 minut temu, lakiman napisał:

Apple TV 4K i nigdy Ci nie szarpała?

Choćby teraz, oglądam "Jej wysokość Premier League" i nie widzę najmniejszego szarpnięcia. 

Wersja apki to 5.9.0.

 

Ustawienia Apple TV mam raczej standardowe, czyli 4K SDR, YCbCr, 4:4:4 i włączone dopasowywanie do zakresu tonalnego i szybkości klatek.

 

Natomiast w samym Tizenie dla treści nie HDR:

- Contrast Enhancer - wyłączony

- Local Dimming - niski

- Ustawienia Auto Motion Plus - redukcja rozmycia 10, redukcja drgań 6.

 

 

Edytowane przez Kiler
Nie cytujemy ostatniej wypowiedzi w całości.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...