Skocz do zawartości

Player.pl


Pihał102
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Bo nie można tak od razu było Tobie napisać, że to była wiadomość mailowa skierowana właściwie tylko do Ciebie, a tak z robiłeś z tego niesmaczny żart dla innych. Na drugi raz podawaj źródło.

 

Czasem mam wrażenie, że jeden użytkownik posiada na tym forum kilka kont.

Edytowane przez Marek99
  • Popieram 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Złóż reklamacje , albo sprawdź email - tuż przed odnowieniem subskrypcji wysyłają email z informacją , że " za XXX dni nastąpi pobranie środków , sprawdź swoje metody płatności by dalej cieszyć się dostępem "  , czy coś takiego dostaje co miesiąc 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pisałem emaila, według nich jest ok.

Niby czegoś nie doczytałem jak kupowałem w promocji🤔.

I, że ta oferta nie podlega przedłużeniu bo jest promocyjna.

Ja im na to, że do dzisiaj przedłużają ludziom promocyjne 40zł/rok to odpowiedź była że to inna sytuacja.

Żenada, jak rozmowa z betonową ścianą.

No ale ok jak nie chcą 40 zł za 3 miechy co by im dało 160 zł/rok ( przedłużałbym non stop ) to nie dostaną nic.

  • Popieram 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No właśnie, "jak z betonową ścianą", to często są użytkownicy, którzy nie pilnują swoich spraw.

W promocji 40 zł za 3 miesiące, jasno jest zaznaczone, że po tym okresie pobierane są standardowe opłaty.

Każda promocja ma swoje warunki, warto czytać, pilnowac, a później nie udawać zdziwionej panienki

Zawsze możesz zrezygnować, byc może wtedy pojawią się jakieś promocje.

 

Edytowane przez muza_tv
  • Popieram 2
  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wybacz myślicielu, że nie czytam "drobnego maczku"

Jakoś przy wszystkich moich subskrypcjach ( jest ich sporo ) nie miałem nigdy takich problemów a też był " drobny maczek " na dole.

Z reguły ciągle jest "drobne ale" w kontaktach z TVN lub Polsatem.

Każda promocja ma swój regulamin powiadasz? Tak jest i owszem tylko dziwnie nie przeszkadza im przedłużanie promocji 40 zł/ rok ( czyli w zasadzie za darmo ) a przeszkadza zarobienie 160 na rok.

No doprawdy.

Edytowane przez tracer10
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, patryszq napisał(a):

Złóż reklamacje , albo sprawdź email - tuż przed odnowieniem subskrypcji wysyłają email z informacją , że " za XXX dni nastąpi pobranie środków , sprawdź swoje metody płatności by dalej cieszyć się dostępem "  , czy coś takiego dostaje co miesiąc 

Reklamacje na co? Przecież postępowano zgodnie z regulaminem promocji. 

Co innego jak ktoś płacił jednorazowo, np. przelewem lub blikiem. Wtedy pakiet wygasa, a Player najczęściej wysyła na e-mail nową propozycje lub propozycje przedłużenia obecnej oferty. Klient decyduje czy korzysta z oferty lub nie. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 minuty temu, k05 napisał(a):

a Player najczęściej wysyła na e-mail nową propozycje lub propozycje przedłużenia obecnej oferty. Klient decyduje czy korzysta z oferty lub nie. 

To akurat jest średnio prawda.

W moich wcześniejszych przygodach z Playerem rzadko dostawałem emaila o którym wspominasz.

Owszem przysyłali email jak odpinałem kartę😁, że nie będę mógł dalej korzystać z usług.

Tak jakbym o tym nie wiedział.

Edytowane przez tracer10
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie też różnie bywało. Po prostu odnosiłem się do tej ostatniej promocji. Korzystałem z opcji "6 miesięcy w cenie 4", ale płaciłem blikiem. I dostałem propozycję skorzystania kolejny raz z tej oferty na e-mail jeśli zdecyduje się na nią do końca lutego. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Też nie dostawałem nigdy żadnego maila. Kilka dni temu wygasła właśnie promocja 3 w cenie 2. Przy anulacji było jedynie pytanko o powód rezygnacji i to wszystko.

Moim zdaniem serwis wart nie więcej niż piątaka na miesiąc. Przez trzy miesięczny dostęp obejrzałem nowy sezon Skazanej i film Teściowie 2. Więcej rzeczy nie pamietam ;)

  • Popieram 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Skończyła mi się ważność karty podpiętej do płatności. Przed odnowieniem pakietu rocznego bez reklam za 50 zł przysłali maila z prośbą o sprawdzenie mojej płatności. 

Taki mail może trafić przypadkiem do spamu.

Cały czas mi spamują i przynajmniej raz na tydzień dostaję rekomendacje na maila do oglądania.

Ale jakby mi nie odnowili na starych warunkach, nie płakałbym za nimi. Oglądam tylko te ich seriale premium TVN Player. Ostatnio "Pati". Bywa, że miesiącami do nich nie zaglądam. 

  • Popieram 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, tracer10 napisał(a):

Wybacz myślicielu, że nie czytam "drobnego maczku" (...)

 

Każda promocja ma swój regulamin powiadasz? Tak jest i owszem tylko dziwnie nie przeszkadza im przedłużanie promocji 40 zł/ rok ( czyli w zasadzie za darmo ) a przeszkadza zarobienie 160 na rok.

No doprawdy.

 

Wybaczam 🤣

Jak widzisz, brak wiedzy kosztuje. Ale to już twój problem, a nie Playera.

 

Tak. Promocja ma regulamin. Oferty roczne są odnawiane tylko tym, co abonowali podajac numer kart (odnawialna). Zgodnie z regulaminem. Takie życie.

 

34 minuty temu, swordfish napisał(a):

Ale jakby mi nie odnowili na starych warunkach, nie płakałbym za nimi. Oglądam tylko te ich seriale premium TVN Player. Ostatnio "Pati". Bywa, że miesiącami do nich nie zaglądam. 

 

Bohater. Płaci i nie ma co oglądać. I to bez łez 😁

Edytowane przez muza_tv
  • Popieram 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, k05 napisał(a):

Reklamacje na co? Przecież postępowano zgodnie z regulaminem promocji. 

Co innego jak ktoś płacił jednorazowo, np. przelewem lub blikiem. Wtedy pakiet wygasa, a Player najczęściej wysyła na e-mail nową propozycje lub propozycje przedłużenia obecnej oferty. Klient decyduje czy korzysta z oferty lub nie. 

mnie reklamacje uznali jak chcieli 20 zł za plan bez reklam bez uprzedniego poinformowania mnie 💁‍♂️, a informując mnie że przedłużenie subskrypcji nastąpi w kwocie na którą się zgodziłem czyli 10 zł 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@piotrekj66

Masz zawartość z reklamami, która jest tańsza.

Nie ma możliwości pobierania ani oglądania wybranego tytułu offline na urządzeniach mobilnych.

Brak programów w jakości 4K / UHD

https://promocja.player.pl/playerplus-pakiety-sklep

 

player bez żadnego wykupionego pakietu to jest coś  innego niż opcja z reklamami (za 10zł) lub ich braku (za 20zł)

Zawartość vod.pl po prostu została przeniesiona do serwisu player.pl, nie ma tam w większości udostępnianych materiałów co w pakietach płatnych.

Edytowane przez Marek99
  • Dzięki 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ponoć jak likwidowali Eurosport Player u nas w kraju to rzekomo oddawali kasę, tak twierdzili subskrybenci nieistniejącej już platformy. Ewentualnie dawali bezpłatny dostęp do nowego pakietu w playerze na jakiś tam określony czas.

 

Skoro dali promocję to pewnie przez kolejne pół roku, czy nawet do końca tego roku nic nie zapowiada o zamknięciu serwisu. Widać, że serwis nadal prężnie działa, rozwija, udoskonalają i poprawiają błędy.

Edytowane przez Marek99
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 1.03.2024 o 21:03, Mysłowice napisał(a):

Swego czasu z racji wtedy obowiązujących promocji nakupiłem dostępu do Playera. Aktualnie mam go do lipca 2028. Jeśli nadejdzie zmiana to oddają kasę czy jak ? Są jakieś przecieki ? 

Stawiam, ze Player tak szybko nie zniknie, bo to zbyt mocna marka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...