kubek1984 Opublikowano 17 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2019 (edytowane) W dniu 15.03.2019 o 17:53, Ceberebek napisał: Coś konsultanci namieszali, bo u mnie jest podobnie na jednej z umów. Okres rozliczeniowy mam na 11 każdego miesiąca. Wypowiedzenie złożone na początku marca w APS-ie. 3 marca rozmowa telefoniczna z DUK-iem i potwierdzona nowa umowa (12/3), która powinna wejść w życie od najbliższego okresu rozliczeniowego - tj. 11 marca. Taka sama informacja widnieje w przysłanym na mejla "Cyfrowy Polsat - Proponowane warunki umowy": Po zaakceptowaniu w/w propozycji - kolejny mejl od CP : "Cyfrowy Polsat - Potwierdzenie zmiany warunków umowy" - w którym już został termin zmieniony: Ewidentny błąd konsultantki EDIT: Właśnie próbuję to odkręcić/wyjaśnić... Po rozmowie z konsultantką (222127222) wprowadziła reklamację i stwierdziła,że to błąd systemu... Do 30 dni mam otrzymać na mejla informację Miałem tak samo .. ale dzwoniłem na duk i mi powiedzieli ze to system przeliczył ze umowa finalna wejdzie w zycie w następnym miesiącu i nic się nie da zrobić.. gdy pisałem na icok to odpisywali ze ... proszę uregulować płatność .. i nic więcej .. opierali się tym ze umowa wchodzi w życie za miesiąc. Ile mam czasu na reklamację ? Edytowane 17 Marca 2019 przez kubek1984 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ceberebek Opublikowano 18 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2019 Zadzwoń pod numer,który podałem: 222127222 - to jest dział REKLAMACJI Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartek67 Opublikowano 18 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2019 (edytowane) Moja Mama ma pakiet Rodzinny HD (bez Cinemax). Umowa do końca kwietnia i wysłane wypowiedzenie. Mam pytanie jak zrobić cesję umowy na mnie i czy da się ugrać abo 5zł? Edytowane 18 Marca 2019 przez bartek67 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubek1984 Opublikowano 18 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2019 3 godziny temu, Ceberebek napisał: Zadzwoń pod numer,który podałem: 222127222 - to jest dział REKLAMACJI To jest numer do BOK gdzie średnio co mi pomogli Ale numer do DUK załatwił sprawę... zgłoszenie wysłane .. czekamy te 30 dni Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ARTIPAPK Opublikowano 18 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2019 3 godziny temu, bartek67 napisał: Moja Mama ma pakiet Rodzinny HD (bez Cinemax). Umowa do końca kwietnia i wysłane wypowiedzenie. Mam pytanie jak zrobić cesję umowy na mnie i czy da się ugrać abo 5zł? Da się ugrać ten pakiet za 5 zł,ale należy wysłać wypowiedzenie.Co do cesji,to nie odpowiem gdyż nie wiem.Może ktoś inny na tym forum się wypowie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ukasz1 Opublikowano 18 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2019 Ja miałem przed chwilą bardzo niemiłą rozmowę z Panią z działu windykacji. Na pytanie czy zapłacę do 25 marca odpowiedziałem w nerwach, że nie, po czym zadzwoniłem do działu reklamacji, a tam oczywiście ani śladu mojego zgłoszenia składanego poprzez DUK. Po tej rozmowie zniknęła opłata z mojego konta ICOK, widnieje tylko informacja o aktualizacji danych, więc wątpię żeby to poprawili. I mimo wszystko nadal utrzymują, że umowa w systemie wchodzi od kwietnia i czy chcę to zareklamować. Przyznaję, że żałuję tego przedłużenia, bo było mi to obojętne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
markar Opublikowano 18 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2019 Zgłosiłem chęć wymiany szwankującego już sprzętu na własność - dekodera Samsung DSB-H370G - na moduł CAM - a tu warunek przedłużenia umowy. Obecnie 4,99 za pakiet Rodzinny HD, 1 miesiąc do końca umowy- nowa umowa na 24 miesiące, moduł CAM na wymianę oraz opłata miesięczna10 zł. Jestem zaskoczony faktem, iż jest zgoda na wymianę na moduł CAM oraz propozycją podwyższenia opłaty za pakiet do 10 zł. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tweed77 Opublikowano 18 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2019 (edytowane) Złóż wypowiedzenie na piśmie w APS. Odczekaj kilka dni i dopiero zadzwoń pod numer 222 127 128 - Dział Utrzymania Klienta. Edytowane 18 Marca 2019 przez tweed77 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wuzel Opublikowano 18 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2019 38 minut temu, markar napisał: Zgłosiłem chęć wymiany szwankującego już sprzętu na własność - dekodera Samsung DSB-H370G - na moduł CAM - a tu warunek przedłużenia umowy. Obecnie 4,99 za pakiet Rodzinny HD, 1 miesiąc do końca umowy- nowa umowa na 24 miesiące, moduł CAM na wymianę oraz opłata miesięczna10 zł. Jestem zaskoczony faktem, iż jest zgoda na wymianę na moduł CAM oraz propozycją podwyższenia opłaty za pakiet do 10 zł. W czasie trwania umowy nie ma możliwości wymiany dekodera na Cam ,pojawia się dopiero przy kontynuacji umowy. Cenę za pakiet podwyższyli do 10 zł ,wszystkie miesiące płatne czy jest coś gratis ? Dopytałeś jak ze statusem sprzętu ,jeden z użytkowników wymienił własnościowy sprzęt ale dekoder mu został w domu a dostał moduł na wynajem. 2 godziny temu, ukasz1 napisał: Ja miałem przed chwilą bardzo niemiłą rozmowę z Panią z działu windykacji. Na pytanie czy zapłacę do 25 marca odpowiedziałem w nerwach, że nie, po czym zadzwoniłem do działu reklamacji, a tam oczywiście ani śladu mojego zgłoszenia składanego poprzez DUK. Po tej rozmowie zniknęła opłata z mojego konta ICOK, widnieje tylko informacja o aktualizacji danych, więc wątpię żeby to poprawili. I mimo wszystko nadal utrzymują, że umowa w systemie wchodzi od kwietnia i czy chcę to zareklamować. Przyznaję, że żałuję tego przedłużenia, bo było mi to obojętne. Każda rozmowa w CP jest nagrywana i dostaje swój numer ,przy reklamacji podaje się właśnie ten numer rozmowy lub podaje datę i godzinę rozmowy. Trochę dziwne aby im zginęło nagranie. W jakiej formie masz dostać umowę - papierowej czy na maila ? Na papier będziesz musiał trochę poczekać ale na e mail przychodzi w ciągu kilku godzin. Tam było by wszystko wyjaśnione- od kiedy do kiedy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bossa Opublikowano 19 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2019 Mam obecnie taki pakiet <Pakiet Familijny Max HD, Pakiet HBO HD, Pakiet HBO GO, Pakiet Cinemax HD >, i dekoder Evobox, za to wszystko płacę po 40 zł /miesiąc ( w smart dom 4), umowa na 24 miesiące, obecnie złożyłem wypowiedzenie - zadzwonili z ofertą ,ale propozycja padła taka że ten pakiet miałbym dalej - umowa 24 miesiące - 6 za darmo , ale już w cenie 50 zł. /miesiąc . Dodam że mam też dalej telefon na abonament w Plusie . Średnio mnie to jednak satysfakcjonuje bo wolałbym mieć to samo ale i w tej samej cenie - jest szansa że jeszcze coś lepszego zaoferują czy brać tą propozycję obecną ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Koprywa Opublikowano 19 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2019 Witam ponownie... Jestem na finiszu rozmów o przedłużeniu umowy i chciałbym Was dopytać czy dobrze myślę, by nie powiedzieć kombinuję... Propozycja umowy na 12 miesięcy w tym pierwsze 3 bez opłat. Potem 90 zł. Kiedy mogę złożyć wypowiedzenie? Czy dobrze myślę, że: 3 miesiące bez opłat, kolejne 3 płacę 90 zł i... 6 miesięcy przed końcem składam wypowiedzenie i podpisuję nową umowę. Tylko, że to jest zbyt piękne by było prawdziwe... średnia opłat za pierwszych 6 miesięcy wyjdzie 45 zł... Podsumowując pytanie moje brzmi... przy umowie na 12 miesięcy kiedy, na ile miesięcy przed końcem mogę złożyć "skutecznie" wypowiedzenie??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wuzel Opublikowano 19 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2019 Pytałeś o to przy umowie na 15 miesięcy . Odpowiem Ci po raz kolejny. Dobrze kombinujesz.Tak to na razie jeszcze działa,jak długo nie wiadomo.Trzeba tylko pilnować terminów. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Koprywa Opublikowano 19 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2019 Oki dzięki... Pytałem o 24 i 15 ale te 12 wydaje mi się zbyt piękne ale skoro dają to grzech nie brać... Jeszcze raz dziękuję i pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
uyssy Opublikowano 20 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2019 (edytowane) Obecnie posiadam pakiet Pakiet podstawowy: Pakiet Familijny Max HD Pakiet dodatkowy: Pakiet Sport HD Pakiet dodatkowy: Opcja ON THE GO Pakiet dodatkowy: Pakiet Film HD Pakiet dodatkowy: Pakiet Cinemax HD Pakiet dodatkowy: Usługa Multiroom HD Pakiet dodatkowy: Katalog treści online Pakiet dodatkowy: Pakiet Eleven Sports HD Umowę miałem 24/4 i cenę za pakiet 80 zł (z czego 5 zł za multiroom i 5 zł dzierżawa Evobox PVR). Złożyłem wypowiedzenie i z DUK dostałem jako ostateczną propozycję ten sam pakiet tylko bez Opcji ON THE GO w cenie również 80 zł ale przy umowie 12/3 (podobno przy umowach 12 mies, nie mam możliwości dostać On the GO bez dodatkowej opłaty). Miły Pan z DUK poinformował mnie, że jest to max przy tej ofercie i wyliczył mi korzyści: - anulowanie starej umowy - podpisanie nowej krótkiej umowy - możliwość wysłania wypowiedzenia przy krótkiej umowie na 6 miesięcy przed jej końcem (w tym przypadku po 3 miesiącach płacenia) Dodatkowo potwierdził mi, że wypowiedzenie można wysłać na adres mailowy kontakt@cyfrowypolsat.pl Poinformował mnie "żebym wszedł sobie na forum SatKurier" i poczytał, że jest to max jaki mogę dostać przy takim zestawieniu. Co o tym myślicie? Edytowane 20 Marca 2019 przez uyssy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rotalplus Opublikowano 20 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2019 Pakiet Rodzinny HD w umowie na 12M jest za 20 zł? Bo pakiet Rodzinny HD+ Cinemax na pewno jest w takiej cenie a sam Rodzinny? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wuzel Opublikowano 20 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2019 3 godziny temu, uyssy napisał: Poinformował mnie "żebym wszedł sobie na forum SatKurier" i poczytał, że jest to max jaki mogę dostać przy takim zestawieniu. Koniec świata ,jak już konsultanci się powołują na forum Satkuriera . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
markar Opublikowano 20 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2019 W dniu 18.03.2019 o 17:19, markar napisał: Zgłosiłem chęć wymiany szwankującego już sprzętu na własność - dekodera Samsung DSB-H370G - na moduł CAM - a tu warunek przedłużenia umowy. Obecnie 4,99 za pakiet Rodzinny HD, 1 miesiąc do końca umowy- nowa umowa na 24 miesiące, moduł CAM na wymianę oraz opłata miesięczna10 zł. Jestem zaskoczony faktem, iż jest zgoda na wymianę na moduł CAM oraz propozycją podwyższenia opłaty za pakiet do 10 zł. Dekoder Samsung DSB-H370G - 1 miesiąc do końca -obecnie pakiet Rodzinny HD za 4,99. Po wypowiedzeniu: -bez wymiany sprzętu umowa na 24 miesiące w tym 3 bez opłat -5 zł -wymiana na moduł CAM i ceny: - Rodzinny HD za 10 zł -bez darmowych miesięcy - Rodzinny HD wraz z Cinemax -4 miesiące bez opłat -później 20 zł i Familijny HD gratis przez 4 miesiące z możliwością wyłączenia - Familijny HD za 20 zł bez darmowych miesięcy. Umowa na 24 miesiące. Czekam z decyzją. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kibic229 Opublikowano 21 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2019 Witam, obecnie posiadam pakiet Rodzinny z kanałami Eleven za 29,99 zł. Czy przy przedłużeniu umowy jest jakakolwiek szansa abym w tej cenie otrzymał kanały Polsat Sport Premium ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
giena1977 Opublikowano 22 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2019 Kolejna umowa przedłużona. Było 15/3, (opłacone 6 okresów rozliczeniowych, wypowiedzenie). Teraz 12/3 plus darmowe dodatki... czyli standardowo Konsultant OK, wszystko sprawnie, bez zbytecznego nawijania. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomek1983 Opublikowano 22 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2019 (edytowane) Witam, Posiadam obecnie umowę na czas nieokreślony. Pakiet Max za 49,99 w rabacie SM 50% i do tego dwa MR po 5 zł. Chciałbym przedłużyć umowę ale pozbyć się również MR. Czy jest taka możliwość ?? Ewentualnie czy można wypowiedzieć same MR bez wypowiedzenia lub przedłużania umowy ?? Bardzo dziękuję za informację. Edytowane 22 Marca 2019 przez Tomek1983 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Specjalista Polsat Box Opublikowano 23 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2019 Witaj. W przypadku przedłużenia umowy zostaniesz przeniesiony do programu smartDOM4, w związku z czym rabat z 50% ulegnie zmianie na 25 zł. Z poziomu forum nie jestem jednak w stanie zaproponować oferty. Zachęcam do napisania w tej sprawie na adres: specjalista@cyfrowypolsat.pl W wiadomości podaj: imię i nazwisko, numer karty z dekodera, numer telefonu do kontaktu oraz preferowane godziny rozmowy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubek1984 Opublikowano 26 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2019 Panowie jak te wasze reklamacje ? coś już wiecie ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Linz Opublikowano 26 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2019 Czy jest gdzieś link do oferowanych ofert przez telefon stałym klientom Polsatu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kikan Opublikowano 26 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2019 Witam, posiadam umowę 24/6 Pakiet Familijny HD za 19,99 - w tym momencie mam 7 miesięcy do końca umowy. Co teraz mogę wynegocjować i za jaką kaskę ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ceberebek Opublikowano 26 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2019 7 godzin temu, kubek1984 napisał: Panowie jak te wasze reklamacje ? coś już wiecie ? Ja na razie cały czas czekam na rozpatrzenie. Rachunku za marzec nie płacę. Telewizji nie wyłączyli - ale co 2 dni dostaję sms-a przypominającego o "zaległości"... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.