wally79 Opublikowano 2 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2018 Czy ktoś negocjował umowe z osobami z forum za pośrednictwem PW które rzekomo pracują w duk ? Nie pytam o konkretne nicki ale o sam fakt. Bo dostałem 2 wiadomości w mojej sprawie, nie ufam tym z aps, a tym bardziej tu z forum. Bez urazy. Ja przedłużyłem za pośrednictwem pewnej osoby tu z forum chyba już z 20 umów (znajomi, rodzina, moje umowy) nigdy bym złego słowa nie powiedział o konsultancie z którym przedłużałem te umowy. Zawsze rzetelne podejście do klienta i zawsze wszystko się zgadzało co do wcześniejszych ustaleń. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nowy 123 Opublikowano 2 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2018 (edytowane) @Ghost HD 3000 tylko na HD 5500s albo HD 6000 nic lepszego nie ma. Aktywacja głównego 1 zł. MR 29 zł. Czynszu brak. Najkrótsza umowa z LM 24/4. On the go będziesz miał w cenie abonamentu więc i tak bd aktywne od początku. Edytowane 2 Sierpnia 2018 przez Nowy 123 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NightRider Opublikowano 2 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2018 @NightRider jeśli gościu źle wpisał dekodery to same się nie zamienią i dekoder główny będzie teraz dodatkowym. A odnośnie Twojej sprawy to jak byś poszedł do APS-u i powiedział, że czujesz się oszukany bo umowa jest na 29 miesięcy a nie na 24 i że to co Ci powiedział jest bajką + dodał jeszcze sytuację ze zmienionym dekoderami to facet może tą umowę anulować nawet jak zawarles ją w APS. Pod warunkiem że on przyzna się do błędu i zrobi zgłoszenie o anulacje umowy. A reklamacja do firmy nic Ci nie da bo przeczytałeś warunki umowy i taką odpowiedź dostaniesz. Jedyne co to możesz gościa postraszyc reklamacją na punkt sprzedaży to będziesz miał większe szanse że anuluje Ci tą umowę. Po złożeniu reklamacji jest niestety jak piszesz. Odrzucili ją bo podpisałem umowę, z którą się zapoznałem i nie obchodzi ich to, że ktoś mi wcisnął ścieme i żadne argumenty na nich nie działają. Ważne, że [beep] podpisał do tego w salonie to nie może nic zrobić Zaproponowali mi jedynie postępowanie sądowe... super firma nie ma co. Jeśli do 72h pracownik ma możliwość anulowania umowy to spróbuje jutro bo i tak jest problem z dekoderami. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
the cable guy Opublikowano 2 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2018 Po złożeniu reklamacji jest niestety jak piszesz. Odrzucili ją bo podpisałem umowę, z którą się zapoznałem i nie obchodzi ich to, że ktoś mi wcisnął ścieme i żadne argumenty na nich nie działają. Ważne, że [beep] podpisał do tego w salonie to nie może nic zrobić Zaproponowali mi jedynie postępowanie sądowe... super firma nie ma co. Jeśli do 72h pracownik ma możliwość anulowania umowy to spróbuje jutro bo i tak jest problem z dekoderami. To już wiem czemu przy ostatniej umowie, kiedy czytałem całość przed podpisaniem i zadawałem pytania to facet tak przewracał oczami. Widocznie powinienem mieć przekonanie, że CP to nie jest firma "kogucik". Oj jaki ja jestem nieufny. Nie wiem jak można cokolwiek podpisać bez czytania! Według mnie nic się nie da ugrać. Chyba, że się pójdzie do sądu, a patrząc że nie chce ci się nawet umowy przeczytać, a może uważasz że nie masz czasu na takie rzeczy to przyznaj się, że zrobiłeś z siebie i.diotę i uszanuj warunki podpisanej umowy. Mówiłem. Może Ciebie jak i innych, którzy poznali Twoją sytuację nauczy to, że umowy trzeba czytać zanim się je podpisze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Artek_ Opublikowano 3 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2018 (edytowane) Ja nie wiem po co ludzie idą przedłużać umowy do APS. Przedłuża się przez DUK, są lepsze oferty i rozmowy są nagrywane, jak mnie kiedyś w Multimediach oszukali na okresie umowy to złożyłem reklamacje poprosiłem o odnalezienie i możliwość odsłuchania nagranej rozmowy to mnie jeszcze przepraszali za błąd pracownika.Jak idę podpisywać umowy do APS to siedzę tam tak długo aż znajdę w umowie zapis który mnie interesuje, choć przy podpisaniu pierwszej umowy osoba tam pracująca sama odnalazła i wskazała mi najważniejsze punkty, bo przy pierwszej umowie w CP dali mi "Pana Tadeusza" jak umowa się drukowała to nawet w żartach powiedziałem że szkoda drzew...... wiem, że teraz nikt nie ma czasu ale podpisując umowy trzeba "poświęcić" te 20-30 minut żeby potem nie "płakać" Edytowane 3 Sierpnia 2018 przez _Artek_ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CyfrowyOnline. Opublikowano 3 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2018 --->_Artek_ Dokładnie tak jak piszesz, zawierając umowę telefonicznie zawsze mamy rozmowy rejestrowane i możemy się na nie powołać. Ale również otrzymujemy aneks pisemnie i mamy możliwość odstąpienia jeżeli coś nie odpowiada. Wiele osób woli to robić w APSach, ponieważ mogą przeczytać i dopytać. Ale nie oszukujmy się nikt na miejscu nie czyta umowy, tylko słucha tego co Pan z punktu powie i tego się trzymam, a później wychodzą takie sytuacje jak koledzy wyżej opisują --->NightRider Największy błąd popełniłes w momencie gdy zorientowałes się że co Ci się nie zgadza. Zamiast składać reklamację, trzeba było od razu wrócić się do punktu i wytłumaczyć konkretnie że nie tak się umawialiście i wtedy rzeczywiście byłaby szansa na anulowanie zamówienia przez konsultanta z punktu. Szkoda że tak od razu nie zrobiłeś ponieważ w tej sytuacji czas gra na Twoja niekorzyść. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Artek_ Opublikowano 3 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2018 Nie mówię o czytaniu całej umowy...... odnalezienie opłaty miesięcznej ile za co dlaczego tak drogo i na jak długo Ja jeszcze sprawdzam usługi dodatkowe żeby powyłączać i zgody marketingowe bo nie lubię spamu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NightRider Opublikowano 3 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2018 (edytowane) Dzięki Wszystkim za odpowiedzi na temat mojego problemu z CP, który się dzisiaj niespodziewanie rozwiązał POZYTYWNIE! Po kilku mailach z CP, w których szli w zaparte, że to moja wina, ignorowali napisane przeze mnie informacje bo pisali dalej swoje regułki, uważali temat za wyczerpany i proponowali tylko drogę sądową. Ostatniego maila napisałem dość dosadnie ale oczywiście kulturalnie i zgodnie z prawdą ale nie otrzymałem na niego odpowiedzi, gdzie wcześniejsze przychodziły bardzo szybko. Postanowiłem spróbować odkręcić umowę w salonie, gdyż i tak musiałem się tam udać w celu załatwienia sprawy zamienionych dekoderów. Gdy szykowałem się do wyjścia z domu otrzymałem telefon od miłej Pani z Cyfrowego Polsatu, która poinformowała mnie, że przeanalizowali jeszcze raz moją reklamacje, przyznała mi rację, przeprosiła za sytuację i ich pracownika. Oznajmiła, że umowa podpisana w salonie zostanie anulowana i jeśli się zgodzę wprowadzi ofertę, którą miałem dostać czyli na okres 24 miesięcy i to z możliwością odstąpienia od niej w ciągu 10 dni. Oczywiście zgodziłem się i otrzymałem już wzór umowy na maila, a normalna umowa zostanie dosłana pocztą. Przy okazji zmieniła dane dekoderów i wszystko dokładnie wyjaśniła nic nie zatajając ani nie naginając prawdy. Także mimo wszystko polecam Cyfrowy Polsat bo pracują tam też normalni i mili ludzie. I podsumowując swoją sytuację, która w sumie została szybko rozwiązana, uważajcie na cwaniaków w salonach, czytajcie dokładnie umowy, a jeśli już dacie się naciągnąć to walczcie o swoją rację bo warto. Pomimo, że dużo ludzi nawet na tym forum pisały treści zniechęcające do skarg, reklamacji itp. bo to moja wina, widziałem co podpisuje z nastawieniem jak pierwotnie CP (może same pracują w salonach?) to jednak mi się udało i mam co chciałem Edytowane 4 Sierpnia 2018 przez NightRider Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xut2zs Opublikowano 3 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2018 Co nie zmienia faktu że trzeba patrzeć co się podpisuje. Ta miła pani może być wyjątkiem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Danielx1 Opublikowano 3 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2018 Witam wszystkich forumowiczów. Pisze w imieniu dziadka mojego. Mój dziadek ma pakiet Pakiet Familijny HD za 39,99. Za miesiąc kończy mu sie umowa. Wypowiedzenie zostało złożone przez dziadka. Jakich ofert może się spodziewać mój dziadek oraz czy jest możliwość uzyskania lepszej oferty? Jeśli tak to ile można maksymalnie ugrać? Proszę o odpowiedz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
killerów dwóch Opublikowano 3 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2018 Ja swojemu ojcu wziąłem Rodzinny HD za 5 zł. Można dostać też Familijny za 20 zł.. Negocjuj. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CyfrowyOnline. Opublikowano 3 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2018 --->Danielx1 Jezeli dziadkowi odpowiada pakiet Familijny to może dostać ofertę 24/3 i ten sam pakiet w kwocie 20zl. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nowy 123 Opublikowano 3 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2018 Dzięki Wszystkim za odpowiedzi na temat mojego problemu z CP, który się dzisiaj niespodziewanie rozwiązał POZYTYWNIE! Po kilku mailach z CP, w których szli w zaparte, że to moja wina, ignorowali napisane przeze mnie informacje bo pisali dalej swoje regułki, uważali temat za wyczerpany i proponowali tylko drogę sądową. Ostatniego maila napisałem dość dosadnie ale oczywiście kulturalnie i zgodnie z prawdą ale nie otrzymałem na niego odpowiedzi, gdzie wcześniejsze przychodziły bardzo szybko. Postanowiłem spróbować odkręcić umowę w salonie, gdyż i tak musiałem się tam udać w celu załatwienia sprawy zamienionych dekoderów. Gdy szykowałem się do wyjścia otrzymałem telefon od miłej Pani z Cyfrowego Polsatu, która poinformowała mnie, że przeanalizowali jeszcze raz moją reklamacje, przyznała mi rację, przeprosiła za sytuację i ich pracownika. Oznajmiła, że umowa podpisana w salonie zostanie anulowana i jeśli się zgodzę wprowadzi ofertę, którą miałem dostać czyli na okres 24 miesięcy i to z możliwością odstąpienia od niej w ciągu 10 dni. Oczywiście zgodziłem się i otrzymałem już wzór umowy na maila, a normalna umowa zostanie dosłana pocztą. Przy okazji zmieniła dane dekoderów i wszystko dokładnie wyjaśniła nic nie zatajając ani nie naginając prawdy. Także mimo wszystko polecam Cyfrowy Polsat bo pracują tam też normalni i mili ludzie. I podsumowując swoją sytuację, która w sumie została szybko rozwiązana, uważajcie na cwaniaków w salonach, czytajcie dokładnie umowy, a jeśli już dacie się naciągnąć to walczcie o swoją rację bo warto. Pomimo, że dużo ludzi nawet na tym forum pisały treści zniechęcające do skarg, reklamacji itp. bo to moja wina, widziałem co podpisuje z nastawieniem jak pierwotnie CP (może same pracują w salonach?) to jednak mi się udało i mam co chciałem A mówiłem że się da? I że wiem co o mówię nie bez powodu Ale niektórzy i tak pójdą do APS-U bo twierdzą że tam nikt ich nie oszuka a później wychodzą takie cyrki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NightRider Opublikowano 4 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2018 (edytowane) A mówiłem że się da? I że wiem co o mówię nie bez powodu Ale niektórzy i tak pójdą do APS-U bo twierdzą że tam nikt ich nie oszuka a później wychodzą takie cyrki. Pani z CP zadzwoniła do mnie przed samym wyjściem z domu do APSu, więc nie musiałem już tam iść W tym wypadku pomogło "ścieranie się" z nimi drogą e-mail Całkiem możliwe, że postanowili to zweryfikować dzwoniąc do salonu żeby wypytać pracownika o sytuację i może się przyznał. Oby dostał jakieś upomnienie, szczególnie, że jest kierownikiem salonu... Edytowane 4 Sierpnia 2018 przez NightRider Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Asansiasz Opublikowano 4 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2018 Mam pytanie o Polsat Sport Premium. Jeśli aktualnie płacę 60 zł to dobierając sobie PSP mogę zejść z pakietu familijny na np rodzinny i PSP czy obowiązkowo musi pozostać zachowany obecny pakiet ? Czy ceny pakietów w rozpisce to ceny z obniżką , średnia, czy ceny bez obniżki ? Zawsze to jest 10 zł więcej na kolejne lata w przypadku 36 msc ? BTW: dobrze, że w nc+ bd liga mistrzów, o strimy z Polsatu coraz ciężej, nawet 1 polskiej ligi ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 4 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2018 Podane ceny w rozpisce nie obejmują rabatów smartDOM. Są to ceny zawarte w umowie za wskazany pakiet i trwają przez cały okres umowy z CP. Niższą stawka obowiązuje w okresie promocyjnym, która opisałem pod rozpiską. Użyty przeze mnie symbol "->" oznacza, że większy pakiet w dowolnym momencie możesz zmienić na mniejszy opisany po wspomnianym symbolu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Number#29 Opublikowano 4 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2018 (edytowane) Witam, Obecnie posiadam umowę 12/3, pakiet Familijny Max HD, Film HD, Sport HD, Cinemax HD, Eleven Sports HD, 1 Multiroom za 74,99 zł. Umowa kończy się we wrześniu, wypowiedzenie złożone w punkcie CP i czekam na telefon z DUK. Czy mogę oczekiwać na podobny pakiet + Polsat Sport Premium + EvoBox za podobną cenę i umowę 12/3 lub 15/3? Z góry dziękuję za pomoc Edytowane 4 Sierpnia 2018 przez Number#29 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 4 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2018 Kliknięcie w link w mojej sygnaturce da Ci odpowiedź na większość pytań. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CyfrowyOnline. Opublikowano 4 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2018 (edytowane) --->Number#29 Jezeli jesteś zainteresowany dodatkowo PSP to umowa musi być na minimum 24miesiące i PSP będzie Cię kosztowało dodatkowo 10zl. jeżeli dodatkowo chciałbyś wymienić dekoder na evobox to okres promocyjnyy skróci Ci się z 6 do 4 miesięcy. Edytowane 4 Sierpnia 2018 przez CyfrowyOnline. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Number#29 Opublikowano 4 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2018 Ok, dzięki za pomoc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
makami20 Opublikowano 4 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2018 Czy ktoś negocjował umowe z osobami z forum za pośrednictwem PW które rzekomo pracują w duk ? Nie pytam o konkretne nicki ale o sam fakt. Bo dostałem 2 wiadomości w mojej sprawie, nie ufam tym z aps, a tym bardziej tu z forum. Bez urazy. Również polecam ich. Najpierw weryfikacja czy to nie fejk, potem wymiana informacji czego oczekuje i co mogę dostać. Na koniec oficjalny telefon , od razu zaproponowanie to co zostało ustalone w prywatnej wiadomości. Polecam bo to oszczędza czas.Pozdrawiam pana K. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ianus Opublikowano 4 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2018 (edytowane) Ja również korzystam od jakiegoś czasu z przedłużania umowy przez kontakt z forum. Niestety sam telefon do DUK nie zawsze jest skuteczny bo tak też różne osoby pracują i czasem się źle trafi... Jeśli chodzi o kontakt po zgłoszeniu do osób działających na forum na razie jest i szybciej i bardziej konkretnie. Oni wiedzą o co chodzi i nie odsyłają do oferty ogólnodostępnej. A tak mi się już po telefonie do DUK zdarzyło. Edytowane 4 Sierpnia 2018 przez ianus Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
killerów dwóch Opublikowano 4 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2018 No to może wskażcie kto na forum te sprawy załatwia. To taka tajemnica? Chociaż dajcie na PV Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ianus Opublikowano 4 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2018 No to może wskażcie kto na forum te sprawy załatwia. To taka tajemnica? Chociaż dajcie na PVWystarczy czytać... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NightRider Opublikowano 5 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2018 (edytowane) @swojadroga W nowej umowie w sekcji promocyjne warunki zastanawia mnie podpunkt "W ramach Promocji Abonent otrzymuje: Obniżoną opłatę Abonamentową za dostęp do pakietu Eleven Sports HD do dnia 31.03.2020 z możliwością przedłużenia" Czyli mam pakiet Eleven do podanej daty za darmo? Nie jestem tego pewny bo nigdzie nie jest napisane, że za 0zł. Jeśli tak jest to zamiast pakietu Premium mam praktycznie Premium Max... Edytowane 5 Sierpnia 2018 przez NightRider Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.