Jump to content

NightRider

Users
  • Content Count

    20
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutralna

About NightRider

  • Rank
    Niedoświadczony
  1. Chodziło mi o sytuację, gdy nie posiadamy tego "lepszego" dekodera tylko np. HD5000, którego nie wymienimy na Evoboxa pvr bo trzeba przedłużać umowę i wtedy zależnie od oferty dostajemy mniej darmowych miesięcy. Ale za to bez problemu wymienimy go np. na HD5500s, który jak dla mnie jest lepszy.
  2. To nie do końca prawda. Dekoder główny tak samo jak multiroom można wymienić w każdej chwili w APS w ramach reklamacji i nie stracimy darmowych miesięcy. Oczywiście nie dotyczy to evoboxa pvr czy sagemcoma.
  3. Jak już wprowadzą aktywacje multiroom po sieci to pewnie bez możliwości dodatkowych aktywacji kartami bo to zmiana raczej nie dla wygody abonentów, a przez to, że widać za dużo ludzi wykorzystuje dekodery niezgodnie z regulaminem czyli na więcej niż jedno gospodarstwo domowe. Bo co tam Januszowi przejść się do drugiego Janusza z kartą albo całym dekoderem raz na dwa tygodnie Niestety takie realia... Nowy sposób znacznie ukróci takie praktyki.
  4. Ale rozumiem, że mam ten pakiet całkowicie za darmo gwarantowany do tej daty?
  5. @swojadroga W nowej umowie w sekcji promocyjne warunki zastanawia mnie podpunkt "W ramach Promocji Abonent otrzymuje: Obniżoną opłatę Abonamentową za dostęp do pakietu Eleven Sports HD do dnia 31.03.2020 z możliwością przedłużenia" Czyli mam pakiet Eleven do podanej daty za darmo? Nie jestem tego pewny bo nigdzie nie jest napisane, że za 0zł. Jeśli tak jest to zamiast pakietu Premium mam praktycznie Premium Max...
  6. I tak zrobię bo to jak dla mnie bardzo dobry dekoder. Mam nadzieję tylko, że do tego czasu dekodery nawzajem się nie zablokują tak, że się nie będzie dało ich odblokować. Miał mi go zamówić Pan od mojego "trefnego aneksu" ale pewnie w tej sytuacji już do mnie nie zadzwoni No ale są inne APSy, w których mi go załatwią. A orientujesz się może czy da radę wymienić dekoder w innym mieście? Chyba nie ma różnicy?
  7. Witam. Czy orientuje się ktoś czy pomoc techniczna CP ma możliwość zmiany rodzaju dekodera głównego na multiroom i na odwrót? Bo wymieniałem ostatnio dekoder multiroom HD3000, który się wieszał na HD5000 w APS ale błędnie mi go przypisali jako główny, później zawierałem aneks do umowy i mieli mi je zamienić ale nadal w systemie HD5000 jest głównym. Do tego wszystkiego oba dekodery widzą się nawzajem jako główne i oba mają zakładkę multiroom, nawet po resecie. Jedyny plus to, że VOD działa na dwóch Pomoc techniczna twierdzi, że nie może nic zrobić bo to błąd pracownika w salonie i jeśli mi nie pasuje przekładanie kart na przemian to pomoże tylko wymiana dekodera głównego na taki jaki chce. A tu jest problem, gdyż HD5500s, którego dotychczas używałem jako głównego jest ciężko dostępny w APS...
  8. Pani z CP zadzwoniła do mnie przed samym wyjściem z domu do APSu, więc nie musiałem już tam iść W tym wypadku pomogło "ścieranie się" z nimi drogą e-mail Całkiem możliwe, że postanowili to zweryfikować dzwoniąc do salonu żeby wypytać pracownika o sytuację i może się przyznał. Oby dostał jakieś upomnienie, szczególnie, że jest kierownikiem salonu...
  9. Dzięki Wszystkim za odpowiedzi na temat mojego problemu z CP, który się dzisiaj niespodziewanie rozwiązał POZYTYWNIE! Po kilku mailach z CP, w których szli w zaparte, że to moja wina, ignorowali napisane przeze mnie informacje bo pisali dalej swoje regułki, uważali temat za wyczerpany i proponowali tylko drogę sądową. Ostatniego maila napisałem dość dosadnie ale oczywiście kulturalnie i zgodnie z prawdą ale nie otrzymałem na niego odpowiedzi, gdzie wcześniejsze przychodziły bardzo szybko. Postanowiłem spróbować odkręcić umowę w salonie, gdyż i tak musiałem się tam udać w celu załatwienia sprawy zamienionych dekoderów. Gdy szykowałem się do wyjścia z domu otrzymałem telefon od miłej Pani z Cyfrowego Polsatu, która poinformowała mnie, że przeanalizowali jeszcze raz moją reklamacje, przyznała mi rację, przeprosiła za sytuację i ich pracownika. Oznajmiła, że umowa podpisana w salonie zostanie anulowana i jeśli się zgodzę wprowadzi ofertę, którą miałem dostać czyli na okres 24 miesięcy i to z możliwością odstąpienia od niej w ciągu 10 dni. Oczywiście zgodziłem się i otrzymałem już wzór umowy na maila, a normalna umowa zostanie dosłana pocztą. Przy okazji zmieniła dane dekoderów i wszystko dokładnie wyjaśniła nic nie zatajając ani nie naginając prawdy. Także mimo wszystko polecam Cyfrowy Polsat bo pracują tam też normalni i mili ludzie. I podsumowując swoją sytuację, która w sumie została szybko rozwiązana, uważajcie na cwaniaków w salonach, czytajcie dokładnie umowy, a jeśli już dacie się naciągnąć to walczcie o swoją rację bo warto. Pomimo, że dużo ludzi nawet na tym forum pisały treści zniechęcające do skarg, reklamacji itp. bo to moja wina, widziałem co podpisuje z nastawieniem jak pierwotnie CP (może same pracują w salonach?) to jednak mi się udało i mam co chciałem
  10. Po złożeniu reklamacji jest niestety jak piszesz. Odrzucili ją bo podpisałem umowę, z którą się zapoznałem i nie obchodzi ich to, że ktoś mi wcisnął ścieme i żadne argumenty na nich nie działają. Ważne, że [beep] podpisał do tego w salonie to nie może nic zrobić Zaproponowali mi jedynie postępowanie sądowe... super firma nie ma co. Jeśli do 72h pracownik ma możliwość anulowania umowy to spróbuje jutro bo i tak jest problem z dekoderami.
  11. No i tak powinno być w każdym salonie. Mi się trafił normalny konsultant DUK, który mnie pocieszył, że 6 miesięcy przed mogę złożyć wypowiedzenie i do nich zadzwonić to zawsze będzie krócej. Bo obsługa klienta miła i skora do pomocy nie była i mieli to gdzieś bo umowa podpisana, a do tego zniechęcali do reklamacji. A co najlepsze chcieli mi wcisnąć telefon albo internet z plusa. PS: Mówiłem dzisiaj gościowi w APS, że w umowie wbite są złe dekodery to mówił, że to bez znaczenia i samo się ustawi, a teraz mój główny dekoder pokazał komunikat multiroomu żeby przełożyć kartę. Przez 6 lat nie zirytowała mnie ta firma jak dzisiaj
  12. I.diote to zrobili ze mnie. Jeśli ich pracownik coś ustala słownie to powinno tak być. Jakoś wcześniej nie miałem takich problemów u tego czy innego operatora. Równie dobrze mogli mnie oszukać ludzie z infolinii bo są takie przypadki, że wychodzą później jakieś dodatkowe koszty itp. a umowy nie masz od razu w ręku ale tą formą przysługuje 10 dni na rozwiązanie umowy i wszystko jest do udowodnienia bo rozmowy są nagrywane. Nie czuje się winny tej sytuacji i to moim zdaniem tak jak napisał @swojadroga jest ewidentnym oszustwem do tego pewnie stosowanym powszechnie głównie na starszych ludziach, którzy się nie znają i są zdani na takich sprzedawców. A najlepsze jest to, że obsługiwał mnie kierownik salonu, który tam długo pracuje, więc to żadna pomyłka świeżego pracownika. Sam pracuje w handlu i doradztwie technicznym na szeroką skalę i za każdego klienta mam % ale gdybym stosował takie praktyki wprowadzające w błąd klientów szybko bym stracił pracę. A to że człowiek ciągle zalatany i nie ma czasu to już inna sprawa. Trzeba się uczyć na błędach napewno nie skorzystam już z usług tego salonu ani nikomu go nie polecę. Zrobię tak jak napisał @swojadroga poleci skarga i reklamacja może akurat się uda trzeba spróbować.
  13. Skoro gość oferuje umowę na 24 miesiące z odpowiadającym mi pakietem, podsuwa kilka dokumentów do podpisania to człowiek się zbytnio nie wczytuje w takie rzeczy, szczególnie, że to nie jakaś firma "kogucik" i zawsze wszystko się zgadzało. Wróciłem się jak to ujrzałem to też mu zawierzyłem i w sumie odpowiedział poprawnie bo 29 miesięczną umowę można wypowiedzieć 6 miesięcy przed i przedłużyć na korzystniejszych warunkach ale, gdyby mnie nie oszukał to 24 miesięczną też mogę wypowiedzieć 6 miesięcy przed, a to duża różnica. Czego to ludzie nie zrobią dla prowizji sprzedażowych A najgorsze, że ciężko cokolwiek udowodnić i na infolinii po przedstawieniu sprawy już tacy mili i skorzy do pomocy nie są jak byłem na wypowiedzeniu, a wręcz [beep]cy i broniący sprzedawcy, że widziałem co podpisywałem. Czy jest sens użerać się z takimi ludźmi w salonie czy lepiej od razu jak mówisz pisać do CP?
  14. Masz rację tylko ta pierwsza opcja jest czyli Premium + 1MR w cenie łącznej 95zł i umowa 24/6 i zgodziłem się na takie coś bo ta sama oferta była przed DUK i APS. Ale mam wątpliwości bo niby umowa na 24 miesiące, pozostały okres starej umowy 4 miesiące anulowany, a na umowie widnieje okres podstawowy: 29 okresy rozliczeniowe. Jak to zauważyłem wróciłem się do APS to Pan powiedział mi, że CP zmienił zapisy w umowie i reszta okresu po 24 miesiącach jest po to jakbym nie przedłużył i nie wypowiedział umowy to daje gwarancje obniżonej ceny do 29 miesięcy ale mogę standardowo wypowiedzieć umowę miesiąc przed upływem 24 miesięcy. Teraz się zastanawiam czy dałem się nabić w butelkę czy faktycznie tak jest? Na poprzedniej umowie miałem normalnie 24 miesiące i 1 miesięczny okres wypowiedzenia i teraz po 20 miesiącach przedłużam.
  15. Zupełne 0zł ale była to kobieta, więc różnie może być... jutro pójdę do innego punktu to zweryfikować. Ale udało mi się chociaż sprawnie wymienić dekoder multiroom i to dziwne bo HD3000 na HD5000, który miał być już niby niedostępny jako dodatkowy gdzieś czytałem. Czy EVOBOX jest dużo lepszy od HD5500s jeśli nie potrzebne mi nagrywanie? Bo jeśli się okaże, że jednak zmiana dekodera skróci ilość darmowych miesięcy to wole przy nim zostać bo jestem z niego nawet zadowolony.
×
×
  • Create New...