nix124 Opublikowano 3 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2017 A ja mam dwa pytania odnośnie ofert. 1. Jeśli teraz mam 12/3 to po złożeniu wypowiedzenia z powodu usunięcia Universalu mogę dostać znowu 12/3, czy jedynie 15/3 tak jak przy normalnym wypowiedzeniu? 2. Czy przy przedłużaniu dostępny jest moduł WiFi za 1zł tak jak w ofertach dla nowych klientów? Jeśli tak to mam nadzieję, że nie jest to traktowane jako oferta z wymianą sprzętu, a co za tym idzie tylko z jednym miesiącem darmowym. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 3 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2017 ad.1. Wypowiedzenie w tym trybie jest wyjątkiem od reguły i w tym wypadku możesz mieć jedna po drugiej ofertę 12/3. ad.2. Moduł WiFi w promocyjnej cenie jest dostępny tylko wraz z wymianą dekodera głównego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
werysoft Opublikowano 3 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2017 Obecnie mam umowę 24/6, Pakiety: Familijny Max HD, Film HD, Sport HD, Cinemax HD, Opcja ON THE GO na całą umowę, Evobox. To wszystko za 64,99 zł. Złożę wypowiedzenie z powodu wycofania Universal Ch. Chcę wziąć umowę 12/3, zachować dotychczasowe pakiety łącznie z ON THE GO na całą umowę za dotychczasową cenę 64,99 zł. Czy w DUK mogę do tego dostać pakiet HBO (z HBO GO) na 3 miesiące gratis? Jeżeli nie to jakie inne gratisy są do ugrania? Nie interesuje mnie VOD. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radar Opublikowano 3 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2017 Witam, nie znalazłem jednoznacznej odpowiedzi. Posiadam na wypowiedzeniu Familijny Max HD+Sport HD+Film HD+Cinemax HD (50% Smart Dom) + dekoder EVO - 34,99 zł Czy będzie dostępna oferta Premium Max 24/7 (50% Smart Dom) - 49,99 zł z wymianą dekodera na bezczynszowy? Dziękuję za odpowiedź. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CyfrowyOnline. Opublikowano 3 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2017 ->Rader Tak, jak najbardziej po złożeniu wypowiedzenia będzie mógł skorzystać z oferty 24/7 i wymiany Evoboxa bez czynszu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 3 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2017 (edytowane) Witam, nie znalazłem jednoznacznej odpowiedzi. Posiadam na wypowiedzeniu Familijny Max HD+Sport HD+Film HD+Cinemax HD (50% Smart Dom) + dekoder EVO - 34,99 zł Czy będzie dostępna oferta Premium Max 24/7 (50% Smart Dom) - 49,99 zł z wymianą dekodera na bezczynszowy? Dziękuję za odpowiedź. Tylko bardzo dokładnie sobie policz, czy Ci się kalkuluje taka wymiana. Już pokazywałem w tym temacie brak ekonomicznego uzasadnienia takiego ruchu. Dotyczyło to klasycznych ofert, gdzie okres bezpłatny jest krótszy przy wymianie dekodera. Edytowane 3 Grudnia 2017 przez swojadroga Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radar Opublikowano 3 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2017 Rozumiem, że w tym przypadku okres bezpłatny nie będzie krótszy. Przy wymianie dekodera zostaje 24/7? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CyfrowyOnline. Opublikowano 3 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2017 ->rader Tak, dokładnie mimo wymiany dekodera zostaje 7 miesięcy bezpłatnych. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radar Opublikowano 3 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2017 Policzyłem, zakładając że będę z Polsatem jeszcze ponad 2 lata - lepiej wymienić dekoder. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CyfrowyOnline. Opublikowano 3 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2017 (edytowane) ->Rader Też mi się tak wydaje. Bo na produkcie 1 też Ci się kończy umowa? Edytowane 3 Grudnia 2017 przez CyfrowyOnline. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radar Opublikowano 3 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2017 Pierwszy produkt mam do września 2019. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
queestion Opublikowano 4 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2017 (edytowane) Dzisiaj przedłużyłem w wariancie 12/3. Jak rozmawiałem z konsultantem to mówił, że w wariancie 15 miesięcznym jest 1 miesiąc bezpłatny. Czyżby coś się zmieniło ? Edytowane 4 Grudnia 2017 przez queestion Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Toytoy Opublikowano 4 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2017 Z Evoboksem pewnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hruszcz Opublikowano 4 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2017 Czy negocjując z DUK przedłużenie umowy po wypowiedzeniu z powodu usunięcia Universal Channel można uzyskać: Familijny Max HD za 29,99, nawet gdy do regulaminowego końca umowy zostanie mi 7 miesięcy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Toytoy Opublikowano 4 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2017 Tak. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Barti Opublikowano 4 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2017 Dzisiaj przedłużyłem w wariancie 12/3. Jak rozmawiałem z konsultantem to mówił, że w wariancie 15 miesięcznym jest 1 miesiąc bezpłatny. Czyżby coś się zmieniło ? Jest tak przy przedłużaniu umowy z wymianą dekodera na inny model. Bez wymiany dekodera są 3 miesiące gratis, zarówno przy umowie na 12, jak i 15 miesięcy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lastonecatch Opublikowano 4 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2017 Witam wszystkich bardzo serdecznie! Mam takie pytanko dot. możliwości, jak i tego co mogę uzyskać wysyłając wypowiedzenie. Jak wiadomo, z powodu usunięcia Universal Channel można wypowiedzieć umowę. Zacznijmy od tego, co teraz mam. 11.01.2017 umowa podpisana na Premium MAX + Evobox + 1x multiroom, wtedy było 6 miesięcy darmowych. Płacę teraz 109 zł/m-c. Jest możliwość uzyskać coś więcej, np. 24/7, 12/3, lub mniejszą opłatę miesięczną? Nie mam zamiaru zmieniać Evoboxa, jedynie dodałbym jeszcze jeden multiroom. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
the cable guy Opublikowano 4 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2017 Kanał Universal Channel gwarantowany umową był od 5 marca 2013 do 1 października 2015 oraz od 17 stycznia 2017 do 14 lipca 2017r, w pakiecie Film HD. @lastonecatch możesz uzyskać karę umowną. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lastonecatch Opublikowano 4 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2017 O! Nie zauważyłem tego posta. No niestety. Dzięki wielkie! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
simon7777777 Opublikowano 4 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2017 Witam.Przedłużyłem umowę z CP , ale mam wątpliwości. Do tej pory miałem umowę 15 miesięcy z czego 5 miesięcy 0zł ,która kończyła się w styczniu. Miałem pakiet Familijny Max HD+Sport HD+Film HD + Cinemax HD + HBO + Multiroom. Za wszystko płaciłem 79,90 zł+ 5zł dekoder + 5 multiroom czyli 89,90zł. Teraz przedłużyłem na 15/3 lecz po okresie darmowym będę płacił 99,99. Miało być tak samo, a podrożało o 10 zł. Rozmawiałem z konsultantem i ponoć podrożało i nie da się tak jak wcześniej. Pozostaje tylko odstąpienie od umowy ewentualnie. Miał ktoś taki przypadek? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rsw Opublikowano 4 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2017 (edytowane) Mam obecnie FMax HD + Sport HD + Film HD + Cinemax HD, do tego 1 bezpłatny MR, dekoder główny HD 6000 (59,99 całość). Czy w związku z likwidacją Universal Channel mógłbym zejść na sam FMax HD z obniżeniem abonamentu do 29,99, wymienić dekoder na HD 7000 albo Sagemcoma, i zachować bezpłatny MR? Jeśli tak, jaka byłaby długość umowy i okresu bezpłatnego? Edytowane 4 Grudnia 2017 przez rsw Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Krzysiek11:) Opublikowano 4 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2017 Można już przedłużyć umowę po wypowiedzeniu z powodu usunięcia Universal Channel HD, czy dopiero po 01.01.2018r.? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CyfrowyOnline. Opublikowano 4 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2017 ->Krzysiek11 Można już przedłużyć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dewu Opublikowano 4 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2017 Na jakich warunkach można teraz dostać pakiet rodzinny a na jakich familijny? Dokładnie chodzi mi o to jak to wygląda jak chce: 1) sam rodzinny + multiroom na 15 miesiecy lub 24 2) rodzinny + inne pakiety + multiroom 3) sam familijny+multiroom 15 lub 24 msc 4) familijny + inne pakiety + multiroom Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vectriusz Opublikowano 4 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2017 Witam. Posiadam umowę 24/8, która kończy się w maju przyszłego roku. Czy w styczniu będę mógł już pisać rezygnację i liczyć na aneks 12/3? Troszkę szwankuje mi główny dekoder, który posiadam ok.5 lat. Czy wymienić go przed podpisaniem nowej umowy czy już po? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.