Skocz do zawartości

PROMOCJE, oferty dla stałych abonentów Polsat Box


koteczek19
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Nie, nie ma bonusu. Opłaty za MR nie podlegają rabatom smartDOM. Ponadto długość i rodzaj promocji oraz długość umowy z dodatkowym Multiroomem jest uzależniona od tego na jaki okres została przedłużona umowa w kwietniu.

 

Dobranie MR wiąże się z przedłużeniem umowy. Zawsze.

Edytowane przez swojadroga
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli masz ponad rok do końca umowy, to dostaniesz ofertę z długą umową i rabatem przez 9 miesięcy. Nie otrzymasz oferty zupełnie bezpłatnej przez okres promocyjny.

Stawki za MR dla obecnych abonentów opisałem tutaj:

 

 

Multiroom HD od abonamentu 19,99zł do 69,98zł za podstawowy pakiet, kosztuje 10zł za jeden, 15zł za dwa i 20zł za trzy dekodery dodatkowe.

Multiroom HD od abonamentu 69,99zł za podstawowy pakiet, kosztuje 5zł za jeden, 10zł za dwa i 15zł za trzy dekodery dodatkowe.

Jeśli w obecnej umowie jest bezpłatny jeden dekoder dodatkowy, to po przedłużeniu umowy nadal on będzie bezpłatny, dwa będą za 5zł, trzy za 10zł.

 
Edytowane przez swojadroga
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, swojadroga mam pytanie odnośnie oferty 24/8. Mam do końca umowy 7 miesięcy tzn 27.11 mam rozliczenie tego miesiąca i od 28.11 pozostanie mi 6 miesięcy. Zadzwoniłem do DUK to konsul powiedział mi że mogę najwcześniej jak będę miał 6 pełnych miesięcy do końca przedłużyć umowę.Czy ja mogę skorzystać z oferty 24/8 i dobrać TV? Pakiet mam Premium Max HD z Katalogiem VOD za 109.90.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.

 

Też macie problemy ze złożeniem wypowiedzenia w Punktach Sprzedaży Cyfrowego Polsatu?  Niecały rok temu nie było problemu, teraz ta sama śpiewka że nie przyjmują wcześniej niż miesiąc przed zakończeniem, bo inaczej Polsat zrywa od razu umowę naliczając karę za wcześniejsze zerwanie.

Jeszcze spróbuję w mieście obok, a jak nie to pozostanie wysłanie pocztą.

 

Co do samej oferty, dobrze zrozumiałem, że mogę uzyskać teraz Familijny MAX HD + Film HD + Sport HD + CInemax HD za 49,99 na 24/3? do tego 5PLN za Multiroom i 5PLN za On-The-Go? (obecnie to mam za 79,99 na 12/5). Na HBO i Elevenach mi nie zależy

 

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.

 

Też macie problemy ze złożeniem wypowiedzenia w Punktach Sprzedaży Cyfrowego Polsatu?  Niecały rok temu nie było problemu, teraz ta sama śpiewka że nie przyjmują wcześniej niż miesiąc przed zakończeniem, bo inaczej Polsat zrywa od razu umowę naliczając karę za wcześniejsze zerwanie.

Jeszcze spróbuję w mieście obok, a jak nie to pozostanie wysłanie pocztą.

 

Ja również niedawno miałem podobne perypetie podczas składania wypowiedzenia umowy w APS-ie. Żeby niepotrzebnie się tutaj nie powtarzać, podaję link do moich postów szczegółowo opisujących zaistniałą sytuację:

:arrow:https://forum.satkurier.pl/topic/20399-rezygnacja-z-cyfrowego-polsatu/page-205?do=findComment&comment=1296314

 

Tam też ewentualnie kontynuuj dyskusję w kwestii wypowiedzenia swojej umowy. Niniejszy wątek służy wyłącznie dyskusjom na temat ofert przedłużeniowych Cyfrowego Polsatu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zacznij od złożenia wypowiedzenia umowy, a potem zadzwoń jeszcze raz z pytaniem, czy pismo zostało zarejestrowane. Potem rozmawiaj o ofertach.

 

Ja bez wypowiedzenia umowy zawsze dostałem to co chciałem. Interesuje mnie tylko, czy dostanę 24/8 + do tego dobrać TV na raty przedłużając umowę, bo aktualnie mam pakiet najwyższy i tak niech pozostanie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zacznij od wypowiedzenia, skoro oczekujesz 24/8. Poza tym przez DUK chyba nie ma ofert z telewizorem, tylko w APS. Sprzęt na raty jest z internetem w Planie Zero (10GB na rok).

Edytowane przez Barti
Usunięto zbędne cytowanie. Nie cytujemy treści poprzedniego postu w całości.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.Jestem posiadaczem CP.Nie dawno wygasła mi umowa i aktualnie jest na czas nieokreślony.Umowa jest zapisana na ojca,który nie przerwanie w CP siedzi praktycznie od założenia (od 2000r).To co proponują to są jakieś jaja,przy takim stażu na ich platformie.Obecnie posiadamy pakiet Familijny Max HD + FilmHD+CinemaxHD+SportHD,płacąc za to 59.90 to nie jest dobra oferta.Interesuje mnie pakiet Familny Max ale z pakietem Eleven +Sport + Film bez Cinemaxa.
Przedłużał ktoś ostatnio umowę na podobnych warunkach? I jak się ma to aktualnie cenowo ? Nie wiem czy złożyć wypowiedzenie czy czekać aż coś w końcu sensownego cenowo zaproponują ?
Jak by ktoś mógł coś podpowiedzieć to prosiłbym o sugestie w tym temacie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może trochę OT ale post podsumowuje wielką robotę jaką wspólnie tu sprawujecie dla dobra ludzi.

Emeryt poprosłł o instalację DVBT bo był u "pana" w CP i zakończył umowę. Dekoder kiedyś kupił za 1 zł więc nie musi zwracać. Uprawnień odbioru nie ma, dekoder odłączony leży w szafie,  telewizji oglada mało , głownie podstawowe wiec 50 zł płacić nie będzie. Znajomy "pan" w punkcie mu to wszystko załatwił. Nie ma teraz tv .

Przeczytałem umowę, którą "załatwił" ów znajomy pan z punktu CP i zdębiałem.

Długoletni abonent (ani fan filmu, sportu czy dokumentu) został wkręcony aneksem w punkcie CP na 29 okresów. (Familijny max  za 39,99 przez dziewięć miesięcy -to ta super promocja) i 20 okresów familijny po 39,99 (już biegnie). dekoder do zwrotu.Własność CP.

To co dziadek odebrał jako wypowiedzenie (zakończenie umowy) to przebukowanie z FMax na F HD.

Jak dziadek usłyszał o realiach omal nie płakał. Brakło mu myśli, ze nie warto ufać ludziom. Zaufał "panu z CP" a ten tak "dobrał" ofertę dziadkowi aby prowizja mu zagrała.

Propagujcie zatem zdobyte tu informacje wsród rodzin czy znajomych bo nasze ulgi często okupione są krzywdą innych (czasem prostych ludzi ufnych w dobre intencje.).

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Należę do osób które zanim coś kupią, przeglądam oferty które są aktualnie dostępne i porównuje ceny czego  większość ludzi nie robi, nawet jak się im powie że są takie możliwości to mają to gdzieś bo im się nie chce, oczywiście są też takie osoby które ze względu na np. wiek nie są w stanie tego ogarnąć, może to jest samolubne ale dzięki temu ja i wiele osób ma możliwość dostania super zniżek, operatorzy wiedzą że jest garstka ludzi która jest zorientowana i że by się ta grupa nie rzucała oferują im za "milczenie" super rabaty czyli wilk jest syty i owca cała i to się pewnie jeszcze długo nie zmieni. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam zarejestrowane wypowiedzenie. Dotychczas miałem umowę 24/6 płatność za pakiet Premium 79,99 zł. Dzisiaj dostałem propozycję za ten sam pakiet 12/3 w cenie 89,99 zł lub 24/3 w cenie 79,99 zł. Nie skorzystałem z tych opcji. Może w grudniu coś się zmieni.

A 24/8 nie ma, za 79,99 zł?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...