kubson79 Opublikowano 9 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2014 Witam, Jakie można wynegocjować warunki przedłużeniowe na Familijny HD + pakiet Sportowy? Czy jest szansa żeby płacić średnio za taki pakiet w granicach 30 zł? Przejrzałem forum kilka stron wstecz ale nie widziałem podobnych ofert do mojej stad pytam Z góry dziękuję za pomoc i odpowiedz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
torre24 Opublikowano 10 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2014 20 kończy mi się wypowiedziana umowa na pakiet Extra w DVB-T. Cisza jak w rodzinnym grobowcu, na to chyba nie ma ofert bo nikt nie dzwoni. A jak ja raz zadzwoniłem to zaproponowano mi 14,90 zł miesięcznie - tylko 50% podwyżki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
potentator Opublikowano 11 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2014 Witam, czemu podczas rozmowy z konsultantem na temat przedluzenia umowy internet lte, oferuje mi tylko i wylacznie tablet . Interesuje mnie ten pierwszy zestaw z tego linku : http://www.cyfrowypolsat.pl/oferta/zest ... y=internet laptop + tablet za 64.90... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andii57 Opublikowano 11 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2014 Właśnie otrzymałem wiadomość że będzie się ze mną kontaktował Konsultant odnośnie przedłużenia mojej umowy. Możecie podpowiedzieć czy jest szansa wymienić główny dekoder ( mam M.R) na moduł , a HD 3000 na HD5000/s ? Da radę do tego negocjować długość nowej umowy, ponieważ przy obecnej ofercie raczej bym pozostał to cena jest chyba nie do ruszenia . Czy dysk do dekodera można na własność zakupić w póżniejszym terminie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HaPe Opublikowano 11 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2014 Kończy mi się umowa 12/5, obecnie mam Familijny MAX HD+HBO CINEMAX HD za 69,90zł. Wypowiedzenie złożone kilka miesięcy temu. Co mogę ugrać na DUK? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mateusiak22 Opublikowano 13 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2014 Dostaliście jakieś informacje od cp o otrzymaniu wypowiedzenia ? Ja wysłałem tydzień temu i cisza Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Barti Opublikowano 13 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2014 CP nie przesyła żadnej informacji o otrzymaniu wypowiedzenia umowy. Wypowiedzenie takie powinno się wysyłać zwykłym listem poleconym za potwierdzeniem odbioru. I to właśnie to potwierdzenie w postaci żółtej kartki zwanej potocznie "zwrotką" jest dla ciebie informacją, że CP odebrał twoje wypowiedzenie umowy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czerstwy Opublikowano 13 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2014 Wystarczy zwykły polecony i śledzenie przesyłki na ich stronie i też jest pewność. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bogdan425 Opublikowano 13 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2014 Każda przesyłka polecona jest wystarczającym dowodem. I nie trzeba kombinować Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lechocz Opublikowano 13 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2014 CP nie przesyła żadnej informacji o otrzymaniu wypowiedzenia umowy. Wypowiedzenie takie powinno się wysyłać zwykłym listem poleconym za potwierdzeniem odbioru. I to właśnie to potwierdzenie w postaci żółtej kartki zwanej potocznie "zwrotką" jest dla ciebie informacją, że CP odebrał twoje wypowiedzenie umowy. A nie lepiej zanieść pismo o wypowiedzeniu umowy do APS-u, gdzie od ręki dają na piśmie potwierdzenie wpływu i przyjęcia takiego pisma przez CP? Słowem, szybko oraz bez ponoszenia dodatkowych kosztów. A efekt ten sam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mateusiak22 Opublikowano 13 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2014 Może i lepiej, ale w moim przypadku drożej bo mam do nich 28 km. Przyjmuję że juz do nich dotarło. Czekam na telefon, mam nadzieje że zadzwonią z ofertą już niedługo. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ceberebek Opublikowano 13 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2014 Od "nie dawna" to opcja się pojawiła-możliwość złożenia wypowiedzenia w APSie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
potentator Opublikowano 13 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2014 Witam, dzwonili do mnie Z CP i moga mi tylko zaoferowac Tablet z lte, a mnie interesuje zestaw tablet+ laptop za 64.95 w smart dom. Obecnie place za tv 74.95 plus lte 30zl, jak moge zrobic zeby otrzymac ten zestaw co mnie interesuje. Umowa na internet konczy mi sie w kwietniu. Jest mozliwy aneks do umowy zebym otrzymal tablet i laptop i placil te 64.95? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tmq Opublikowano 13 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2014 Mam pytanie, czy jak umowa kończy mi się 22 listopada, wypowiedzenie złożyłem już w lipcu (z dopiskiem że wypowiadam z ostatnim dniem obowiązywania umowy), a do tej pory dzwonili do mnie w ten sam dzień z nową ofertą w lipcu i potem cisza... nie wiem co robić, czy jeszcze zadzwonią czy samemu trzeba się zgłosić? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
picken Opublikowano 13 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2014 Witam, obecnie mam pakiet MiniHD i do końca umowy 10 miesięcy, mogę w tym momencie zadzwonić do DUK i wynegocjować lepsze warunki? Chciałbym pakiet RodzinnyHD za 14,90 i moduł WiFi, jest na to szansa czy lepiej poczekać i wysłać wypowiedzenie pod koniec umowy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 14 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2014 Nastąpiły zmiany dostępności dekoderów w telewizyjnych ofertach utrzymaniowych: Wyłączone zostały oferty z opcją dekodera do usługi Multiroom HD za 49 zł (dekodery HD 5000 i HD 6000). Oznacza to, że obecnie do tej usługi dostępne są tylko dekodery za 29 zł (MINI HD 2000, HD 3000 oraz HD 5500s). @picken - do pakietu Rodzinnego HD nie dostaniesz modułu Wifi w ramach umowy, ale możesz go sobie kupić w APS-ie za 49zł. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mateusiak22 Opublikowano 14 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2014 Mam pytanie, czy jak umowa kończy mi się 22 listopada, wypowiedzenie złożyłem już w lipcu (z dopiskiem że wypowiadam z ostatnim dniem obowiązywania umowy), a do tej pory dzwonili do mnie w ten sam dzień z nową ofertą w lipcu i potem cisza... nie wiem co robić, czy jeszcze zadzwonią czy samemu trzeba się zgłosić? Spróbuj przez ICOK tam jest coś takiego jak wybierz ofertę dla siebie i wypełniasz formularz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dr.Hause Opublikowano 14 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2014 No i pozbyłem sie cyfrowego polsatu jakos specjalnie nie zatrzymywali dostałem telefon po wypowiedzeniu oferte 5/15 miesiecy za darmo familijny max hd potem familijny hd a interesowała mnie oferta 5/12 ale jak twierdzi pani nie ma takich ofert wiec podziekowała mi i tak po 6 latach koniec przygód Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mateusiak22 Opublikowano 14 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2014 Trochę mnie zasmuciłeś Do mnie nadal nie dzwonią a liczę na dobrą ofertę. Nie chcę przechodzić do konkurencji Chyba sam zadzwonie i dowiem się co i jak Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dr.Hause Opublikowano 14 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2014 telefon w dloń i DUK jeszcze czynny ja wysłałem wypowiedzenie w poniedziałek i dzis dzwoniła pani ale tel w plusie od jutra smart dom będzie lepszy ) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomekjot Opublikowano 14 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2014 To dziwne, bo ja przed miesiącem dostałem ofertę 5/12 familijny max hd potem familijny hd. W CP jestem od sierpnia 2013 r. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dr.Hause Opublikowano 14 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2014 nom tak ale to było miesiac temu i widac jak traktuje sie tu stałych klientów Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czerstwy Opublikowano 14 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2014 @Dr.Hause a jaką miałeś poprzednią umowę? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dr.Hause Opublikowano 14 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2014 nom włąsnie miałem 5/12 i taka samo chciałem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czerstwy Opublikowano 14 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2014 A czytałeś ten wątek?Wątpię.Bo wyciągną byś wnioski że raczej nie ma szans kolejny raz na tą samą ofertę.Ale po co czytać lepiej marudzić jak to mnie żle traktują. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.