czerstwy Opublikowano 12 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2015 Witam, czytam Wasze oferty i mam pytanie: czy 15/5, 12/5 itp. oznacza: 15 miesięcy płatnych + 5 darmowych, 12 + 5 itp., czy też łącznie 15 miesięcy, z czego 10 jest płatnych, a 5 darmowych oraz12, z czego 7 płatnych, a 5 darmowych? Jestem teraz w nc+ i brzmi to dla mnie nieprawdopodobnie. Nic w tym nowego te oferty w CP są od bardzo dawna i się nie zmieniają.Przynajmniej abonent ten zorientowany wie na co może liczyć i dzięki temu negocjacje są krótkie i treściwe. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
torre24 Opublikowano 12 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2015 Fakt, jeden telefon wystarcza, jestem już po trzecim aneksie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andii57 Opublikowano 12 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2015 Próbował Ktoś napisać poprzez formularz w ICOK zapytanie o ofertę zaznaczając zamiar zakończenia umowy zgodnie z terminem? Dzwonią wtedy z DUK , czy ; zwykły; Konsultant? Jest szansa bez wysłania wypowiedzenia ugrać np. 12/5, przy obecnej 15/5? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wepses Opublikowano 12 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2015 (edytowane) Dlaczego został usuniety mój post z przed kilku minut o ofercie na CP w salonie PLUS/CP FULL opcji bez XXX a z VOD, IPLA i MR za średnio 63zł/m przy użytkowaniu konta w PLUS Banku? Nie bardzo rozumiem co było w tym nieprawidłowego. Rozumiem - post został przeniesiony do wątku dla nowych abonentów. OK. Chciałem też zapytać doświadczonych użytkowników forum czy o czyms takim słyszeli. To było moją intencją. Przepraszam za zamieszanie Edytowane 12 Listopada 2015 przez wepses Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Edson Opublikowano 13 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2015 Za miesiąc kończy mi się 15/5. 12/5 jest nadal aktualne? Mam wszystko oprócz HBO za 69,90. Raczej nie realne jest HBO za 69,90 przy 12/5?! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
torre24 Opublikowano 13 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2015 Poczytaj kilka postów wcześniej... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin7650 Opublikowano 13 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2015 Przedłużyłem umowę (chciałem HBO). Do końca obecnej było 13 miesięcy. Przyjęta oferta: 29 m-cy umowa miesiące 1-9: Familijny HD + HBO HD + HBO GO za 19,90 zł/m-c miesiące 10-29: Rodzinny HD + HBO HD + HBO GO za 39,99 zł/m-c pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BODEK510 Opublikowano 13 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2015 Nic w tym nowego te oferty w CP są od bardzo dawna i się nie zmieniają.Przynajmniej abonent ten zorientowany wie na co może liczyć i dzięki temu negocjacje są krótkie i treściwe. Ja też kolejny raz w ten sposób przedłużam umowę w CP, mówiłem o tym szwagrowi i teściowi, wydrukowałem im wypowiedzenia i wypełniłem, tylko wysłać na poczcie i nic, oni wolą płacić na umowach przedłużających się, nie interesują ich darmowe miesiące. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fezuj Opublikowano 13 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2015 A kto bogatemu zabroni Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paskud Opublikowano 13 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2015 Czy mając drugą usługę w ramach SmartDom (umowa dłuższa), przy przedłużeniu umowy na telewizję (usługa uprawniająca, umowa krótsza) jest szansa na bezpłatne miesiące? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
myster Opublikowano 14 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2015 Jest szansa, rabat będzie jak nie zmniejszysz zobowiązania na TV. Ja dostalem z bezpłatnymi miesiącami pol roku temu. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paskud Opublikowano 14 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2015 Dziękuję za pozytywną informację. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
musclecars Opublikowano 14 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2015 Obecnie mam do 12 lutego familijny max hd za 49,99zł + 5 zł za dekoder ESI-88 w ofercie 12/5, złożyłem wymówienie. Teraz czas na oferte 15/5, ale czy są szanse na zniesienie opłaty za dekoder? Dodatkowo chciałem skorzystać ze smartdom na internet LTE z rabatem 50%,czy ta umowa też będzie na 15 miesięcy? Jeśli nie to czy za te 15 miesięcy jak znów złożę rezygnację i ponownie przedłużę umowe to rabat 50% bedzie ciągle naliczany? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
myster Opublikowano 15 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2015 Na internet tylko na 24 inaczej rabatu nie będzie. Czynsz za dekoder zostanie prawdopodobnie chyba że wymienisz dekoder, ale wtedy masz 15/3. Na ostatnie pytanie odpowiedź masz raptem 3 posty wyzej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elwis Opublikowano 15 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2015 (edytowane) Wysyłam właśnie wypowiedzenie. Teraz miałem 15/5 full pakiet+MR za 89,90zł. Wcześniej 12/5 było. Jak rozumiem teraz kolej ponownie na 12/5. Pytanie czy MR będzie się zawierał w cenie 89,90zł? I jaka cena jest do ugrania za Familijnym MAX HD+ Sport+Film przy założeniu że zmniejszałbym w ten sposób kwotę zobowiązania? Doszedłem do wniosku że na HBO praktycznie nie leci nic wartego uwagi. Edytowane 15 Listopada 2015 przez elwis Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 17 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2015 Jak dobrze zrozumiałem, to masz obecnie MR bezpłatny. Jeśli zostaniesz po przedłużeniu umowy z pakietem Premium to MR będzie nadal bezpłatny, jeśli zmniejszysz zobowiązanie do Familijny Max HD + Sport HD + Film HD + Cinemax HD (bez Cinemax HD będzie ta sama cena), to będziesz miał 59,90zł/m-c za pakiety oraz 10zł/m-c za MR. Gratisy oczywiście standardowo 5 miesięcy bez wymiany dekodera. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marekz Opublikowano 17 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2015 W najbliższych tygodniach będę pierwszy raz przedłużał umowę w CePie. Obecnie mam pakiet Familijny Max HD + Sport HD + Film HD + Cinemax HD za 59,90 w wariancie 24/6 (pierwsza umowa). Umowa kończy mi się 12 czerwca 2016 roku. Jak rozumiem mogę oczekiwać umowy 12/5, nie chcę wymieniać dekodera, chętnie pozostanę przy Familijny Max HD + Sport HD + Film HD + Cinemax HD (ewentualnie za dołożenie HBO nie byłbym skłonny dopłacić więcej niż 10, tak że pewnie nie będzie takiej oferty). Moje pytanie jest takie: jak to zoptymalizować czasowo, kiedy wypowiedzenie złożyć w punkcie, nieco przed 12 grudnia czy raczej nieco po 12 grudnia? Zakładając, że dostanę te ofertę 12/5 kiedy ona wystartuje: od dnia wyrażenia na nią zgody czy od 12 stycznia 2016? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kappa Opublikowano 17 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2015 Witam aktualnie posiadam łamańca pakiet premium na 12 msc 5msc free 7 płatnych , Chciałbym zmniejszyc pakiet do pakietu Familijny Max HD + Sport HD + Film HD + Cinemax HD za 59,90 , chciałbym rowniez skorzystac z oferty na smartdom , czy sa jakies ograniczenia ze przy niektorych ofertach nie ma mozliwosci skorzystania z smartdomu , ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elwis Opublikowano 17 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2015 @swojadroga dzięki za konkretne info. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcipio Opublikowano 18 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2015 (edytowane) Witam mój tata 3 lata temu podpisał umowe, która sama się rok temu przedłużyła i kończy sie 9 stycznia 2016. Postanoiłem mu ulżyć w opłatach i podpowiedziałem żeby wreszcie wypowiedziec umowę i czekał na epsza propozycję. Ma pakiet Familijny HD za 39.90. Przez ICOK wysłaliśmy wypowiedzenie, co prawda w opowiedzi jest napisane że trzeba je wysłac poleconym lub złożyć w punkcie, ale maja tez zadzwonić z propozycją. Czy w takiej sytuacji będą dzwonić z DUK? Czy tez ze standartową ofertą? Zależało by nam na tym aby średnie opłaty miesięczne nie wzrosły a dodatkowo żeby dostac dekoder prv. Jest na to szansa? Ewentualnie multiroom, bo dodatkowe kanały sa zbędne. Czy zmieniając dekoder można liczyć na darmowe miesiące? Np 15/3 ? Edytowane 18 Listopada 2015 przez marcipio Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
james28 Opublikowano 18 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2015 Witam wszystkich. Umowę mam do sierpnia przyszłego roku (Familijny Max HD + Film HD + Sport HD + Cinemax HD + Ipla + VOD + Multiroom za 69,90 zł. Dekoderem głównym jest Moduł Cam. Mam pytanie: Czy mogę w trakcie umowy wymienić Moduł CAM na dekoder PVR 7000 (zalezy mi przede wszystkim na dostępie do IPLI a także w przyszłości HBO GO oraz możliwości nagrywania PVR) i czy wiąże się to z koniecznością podpisania nowej umowy??? Z góry dziękuję za odpowiedzi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cabott Opublikowano 18 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2015 AFAIK wymiana modułu na HD7000 tylko z nową umową. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Barti Opublikowano 18 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2015 Nie mylcie tu pojęć "nowa umowa" i "przedłużenie obecnie posiadanej umowy". Moduł CAM Cyfrowego Polsatu można wymienić na dekoder dedykowany (lub odwrotnie) również przy przedłużaniu obecnej umowy. Nie trzeba przy tym podpisywać nowej umowy, z nowym, kolejnym abonamentem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cabott Opublikowano 19 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2015 Ok, użyłem być może trochę niefortunnego skrótu myślowego, byłem niezbyt precyzyjny. "Nowa umowa" czytaj podpisanie nowego zobowiązania - również przedłużenie umowy - co można było wywnioskować z kontekstu rozmowy. Poza tym, ciężko o wymianę modułu CAM na HD7000, jeśli nie posiadasz aktualnie umowy (a więc i modułu - pomińmy rzadki przypadek reaktywacji starego sprzętu przez podpisanie na niego zobowiązania). Anyway, dzięki za sprostowanie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kentron Opublikowano 21 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2015 a ja troche inaczej. Od 10 lat jestem w Polsacie i już zdecydowany byłem na nc+. Wypowiedzenie i nawet już punkt nc odwiedziłem. Zadzwonili jednak z DUK i po dłuższym namyśle parafowałem. Propozycja przedłużeniowa naprawde mnie przekonała i nie żałuje. Naprawde dużo można ugrać w CP. A czy tak samo można targować się u konkurencji? Sorki za offtop mały 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.