Skocz do zawartości

Oferty - dla stałych abonentów platformy CANAL+ (wyłącznie pytania i odpowiedzi dot. bieżących ofert!)


marcin7650
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Walczyć he he dobre,prędzej chciałeś napisać aby się poniżać , mam 72 nagrane z nimi rozmowy , to prawie wszystkie ,to ten sam tekst regułka i zawsze ta sama cena 69,90 zł .Podjąłem decyzje ,że ten pakiet nie jest wart tulu pieniędzy, ilość kanałów jest ok ,ale zawartość kiepska .Dobra propozycja co u nich padłą to Extra+ za 34,90, bez MR albo z Mr 39 + Pace do tego,lecz czekam teraz tydzień ,bo była taka propozycja,ale kolejny tel od nich ,że nie ma takiej oferty, złożyłem reklamacje, dołączyłem nagraną rozmowę,ale się nie kwapią, nie to nie .31 sierpnia przed 21 godz. oddam im ich graty, bez łaski nie chcą klienta to nie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale dlaczego od razu poniżać? Jest konkretna oferta, jak sie nie podoba nie trzeba jej brać. Jest jakiś przymus? Żyjemy w wolnym kraju. Uważasz że oferta jest nie ciekawa - nie ma problemu. Oddajesz dekoder dziękujesz za współpracę i tyle. Ja tam uważam że każda oferta jest warta tyle i ktoś jest w stanie za nią zapłacić. Mam swoją (6xC+, Extra+, Cinemax i 3xHBO na 6msy) na 12 mcy za 59,9 i dla mnie jest OK.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Też przeglądam właśnie ofertę MM i nie widzę paczki C+ i max HD w cenie 69zł
Jest to oferta która przedstawił mi przedstawiciel Multimediów, ofert takie jak przedstawiają w Nc na przedłużenie też nie masz na stronie

 

Skoro chcesz przejść z NC+ do MM to raczej to nie jest oferta przedłużeniowa tylko dla nowych.Ewentualnie przejście od innego operatora ale coś za dobre te warunki by były.MM do tanich sieci nie należy.Zobaczymy co mnie zaproponują ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@ Ircios przepraszam,ale co chcesz ugrać przez te 2 tygodnie, jakoś nikomu nic nie proponują , orientujecie się czy mogę kogoś innego posłać aby oddać ich sprzęt bo ja po wypadku jestem dalej przykuty do łóżka ?Na Nc nie będzie już ligi mistrzów w piłce ręcznej ,brawooo

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@ Ircios przepraszam,ale co chcesz ugrać przez te 2 tygodnie, jakoś nikomu nic nie proponują , orientujecie się czy mogę kogoś innego posłać aby oddać ich sprzęt bo ja po wypadku jestem dalej przykuty do łóżka ?Na Nc nie będzie już ligi mistrzów w piłce ręcznej ,brawooo

Nie będzie już ligi? To gdzie teraz będą to puszczać?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I dopadł mnie ciekawy przypadek po przedłużeniu. Wynegocjowany Extra+ z CANAL+ (6) 59,90zł 12m dla Abonentów, Cinemax 0 zł 6m dla Abonentów/12 msc, z zapewnieniem przez konsula że działać będzie Canal+ VOD. Po wejściu w życie umowy 1 sierpnia oczywiście C+ VOD zgasło, złożyłem reklamację i prośbę o odsłuchanie rozmowy. Reklamacja została rozpatrzona pozytywnie (konsultant wprowadził mnie w błąd). I co zrobiła NC+ - wyłączyła przedłużoną umowę która weszła w życie i przywrócono ofertę z przed przedłużenia. I mają się dopiero kontaktować w celu przedstawienia nowej oferty (obecna kończy się 30 września). Czyli była umowa i nie ma!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz pozostaje po prostu sąd.

Masz wygrane ale czasu i starań, że hej.

Proponuję zgłosić się z tym do rzecznika praw konsumenta, który za darmo powinien napisać Ci pismo, które może ich skutecznie ustawić do pionu.

Ja bym z zasady nie odpuścił. Mnie takie coś kręci.

Powodzenia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Informacyjnie tylko napiszę, iż jednak przedłużyłem umowę i wziąłem PAKIET EXTRA+ Z CANAL+ (6) za 69zł. To co sugerowali niektórzy, aby wziąć za 9zł a potem ewentualnie podnieść wg konsultantki było nie możliwe. Pakiet można zmienić tylko na 6 miesięcy przed zakończeniem umowy. Z gratisów proponowała HBO, Cinemax lub Filmbox, na pół roku za darmo, jednak z późniejszymi obowiązkowymi opłatami.

 

Teraz tylko czekam na potwierdzenie, że ligę hiszpańską będzie można oglądać na nc+.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Informacyjnie tylko napiszę, iż jednak przedłużyłem umowę i wziąłem PAKIET EXTRA+ Z CANAL+ (6) za 69zł. To co sugerowali niektórzy, aby wziąć za 9zł a potem ewentualnie podnieść wg konsultantki było nie możliwe. Pakiet można zmienić tylko na 6 miesięcy przed zakończeniem umowy. Z gratisów proponowała HBO, Cinemax lub Filmbox, na pół roku za darmo, jednak z późniejszymi obowiązkowymi opłatami.

 

Teraz tylko czekam na potwierdzenie, że ligę hiszpańską będzie można oglądać na nc+.

 

Tez siedze jak na szpilkach i co jakis czas wchodze na twittera, bo moze akurat cos sie pojawi ;)

 

Przy okazji, to czy za to 69zl dostales Extra z MR, czy bez?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I dopadł mnie ciekawy przypadek po przedłużeniu. Wynegocjowany Extra+ z CANAL+ (6) 59,90zł 12m dla Abonentów, Cinemax 0 zł 6m dla Abonentów/12 msc, z zapewnieniem przez konsula że działać będzie Canal+ VOD. Po wejściu w życie umowy 1 sierpnia oczywiście C+ VOD zgasło, złożyłem reklamację i prośbę o odsłuchanie rozmowy. Reklamacja została rozpatrzona pozytywnie (konsultant wprowadził mnie w błąd). I co zrobiła NC+ - wyłączyła przedłużoną umowę która weszła w życie i przywrócono ofertę z przed przedłużenia. I mają się dopiero kontaktować w celu przedstawienia nowej oferty (obecna kończy się 30 września). Czyli była umowa i nie ma!

A ta nowa umowa była potwierdzana przez Ciebie przez maila aktywacyjnego? pytam bo miałem taki sam przypadek, konsultantka obiecała jeszcze więcej tzn. 8xC+ i VOD, ale przy aktywacji tego nie było, niestety nie doczytałem. Poszła reklamacja i wybronili się w ten sposób, że "powinien Pan przed aktywacją wszystko przeczytać i wtedy do nich dzwonić, że coś się nie zgadza itd. itp.". A to, że ktoś coś mi tam obiecał... Tak czy siak wszystko musiałem przechodzić od nowa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Który pkt regulaminu mówi ,że "Z gratisów proponowała HBO, Cinemax lub Filmbox, na pół roku za darmo, jednak z późniejszymi obowiązkowymi opłatami. "Ja nie dokupuje tego pakietu ,tylko oni sami mi to proponują ,to jak mogą mi coś narzucić, obowiązkową opłatę .Taki sam zapis był w menpaku ,jakoś nie płacę dodatkowo teraz za to. Może Nc daje 6 c+ a za 3 kolejny miesiące będą liczyć jak za 8 !!!!skąd mam wiedzieć,czy sobie tego nie zmienią. Po takich zachowaniach operatora/Nc tylko widać ,że nie warto z nimi niczego przedłużać, tracą kolejne prawa,ale w nic nie inwestują.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I dopadł mnie ciekawy przypadek po przedłużeniu. Wynegocjowany Extra+ z CANAL+ (6) 59,90zł 12m dla Abonentów, Cinemax 0 zł 6m dla Abonentów/12 msc, z zapewnieniem przez konsula że działać będzie Canal+ VOD. Po wejściu w życie umowy 1 sierpnia oczywiście C+ VOD zgasło, złożyłem reklamację i prośbę o odsłuchanie rozmowy. Reklamacja została rozpatrzona pozytywnie (konsultant wprowadził mnie w błąd). I co zrobiła NC+ - wyłączyła przedłużoną umowę która weszła w życie i przywrócono ofertę z przed przedłużenia. I mają się dopiero kontaktować w celu przedstawienia nowej oferty (obecna kończy się 30 września). Czyli była umowa i nie ma!

A ta nowa umowa była potwierdzana przez Ciebie przez maila aktywacyjnego? pytam bo miałem taki sam przypadek, konsultantka obiecała jeszcze więcej tzn. 8xC+ i VOD, ale przy aktywacji tego nie było, niestety nie doczytałem. Poszła reklamacja i wybronili się w ten sposób, że "powinien Pan przed aktywacją wszystko przeczytać i wtedy do nich dzwonić, że coś się nie zgadza itd. itp.". A to, że ktoś coś mi tam obiecał... Tak czy siak wszystko musiałem przechodzić od nowa.

 

Tak aktywowałem mailem. Ale było to drugie podejście ponieważ pierwszą propozycję identyczną, odrzuciłem ponieważ w regulaminach nigdzie nie znalazłem informacji że będę miał C+ VOD.

Dlatego drugą rozmowę zacząłem od tego czy będzie działać C+ VOD, konsul nawet kontaktował się z kierownikiem i powiedział, że to integralna część pakietu i będzie działać, nawet rzucił na której stronie regulaminu to jest opisane, ale nie zapamiętałem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I dopadł mnie ciekawy przypadek po przedłużeniu. Wynegocjowany Extra+ z CANAL+ (6) 59,90zł 12m dla Abonentów, Cinemax 0 zł 6m dla Abonentów/12 msc, z zapewnieniem przez konsula że działać będzie Canal+ VOD. Po wejściu w życie umowy 1 sierpnia oczywiście C+ VOD zgasło, złożyłem reklamację i prośbę o odsłuchanie rozmowy. Reklamacja została rozpatrzona pozytywnie (konsultant wprowadził mnie w błąd). I co zrobiła NC+ - wyłączyła przedłużoną umowę która weszła w życie i przywrócono ofertę z przed przedłużenia. I mają się dopiero kontaktować w celu przedstawienia nowej oferty (obecna kończy się 30 września). Czyli była umowa i nie ma!

Faktycznie dziwne. Po pierwsze, to miałem także pozytywnie rozpatrzoną reklamację nowej umowy. Poczekałem na rozmowę, bo konsule z infolinii nie mają aż takich uprawnień. Po drugie, jak zadzwonią właściwi przedstawiciele NC + od razu poznasz inne i korzystniejsze warunki. Rozmowa jest bardziej z ich strony stanowcza ale konkretna. Będą krążyć wokół ustalonej kwoty ,,zepsutej umowy,, Właściwie, to powinienem pisać na PW, ze względu na przedstawicieli NC+ na tym forum, którzy decydują o jego kształcie.

A dziwne, bo u mnie nie rozwiązali nowej umowy do końca. Dopiero ją poprawiono i do dzisiaj nie wiedzą jak rozwiązać ostatnią opłatę starej -nowej umowy, którą także zakwestionowałem. W końcu weszła czy nie weszła. Koniec nowej umowy też się nie zgadzał na infolinii. Każdy gadał co innego. W pewnym momencie nie potrafili wyjaśnić i niby kazali czekać aż do rozłączenia się rozmowy. :? Ostatecznie w wyniku tego bajzlu, wpadła nowa umowa bez tego całego sumowania ze starą umową. :shock: Nie będę się rozpisywał, skoro oni sami nie wiedzą o co kaman. Teraz mam jasne zasady i konkretne terminy. Wyjaśnij wszystko dokładnie z konsultantem a pytania zapisz sobie wcześniej na kartce. Mi umknęły pewne rzeczy. Potem po Twojej zgodzie, za 2-3 dni, zadzwoń na infolinie z pytaniem o warunki swojej nowej umowy. Zresztą zobaczysz zawartość w ICA.

Tyle, że ja jestem kłamcą. :censored:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak w ogóle to czy w chwili obecnej wysłanie wypowiedzenia daje możliwość otrzymania lepszej oferty? Bo z tego co czytam to chyba nie ważne czy ma się złożone wypowiedzenie czy też nie- oferty są takie same.

 

 

Jak nie wyślesz wypowiedzenia to zabulisz standardową ceną (oj zaboli faktura).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...