kaeres Opublikowano 14 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2015 Opowiedz nam swoją historię nieco szczegółowiej. Zadzwoń do tego przedstawiciela z chęcią podpisania umowy i opisz nam tutaj tą sytuację. Jestem ciekaw czego nam nie powiedziałeś, co dodałeś, a co ew. konsultant ukrył. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eljotnes Opublikowano 14 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2015 Witam Za ile można przedłużyć pakiet Comfort+ /pakiet dla teściów/ i co dziś proponują/o co walczyć przy przedłużaniu łamańca Extra+/6xC+/HBO/C+VOD na 15m za 53 zł Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 14 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2015 Walczyć o jak najniższy abonament, to oczywiste. Takiej oferty w takiej cenie jak ten łamaniec już nie dostaniesz. Teraz to dają za + - 79,bez vod i HBO na 6 m. Oczywiście tylko 6 C+ w tym. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hektorek22 Opublikowano 14 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2015 Walczyć he he dobre,prędzej chciałeś napisać aby się poniżać , mam 72 nagrane z nimi rozmowy , to prawie wszystkie ,to ten sam tekst regułka i zawsze ta sama cena 69,90 zł .Podjąłem decyzje ,że ten pakiet nie jest wart tulu pieniędzy, ilość kanałów jest ok ,ale zawartość kiepska .Dobra propozycja co u nich padłą to Extra+ za 34,90, bez MR albo z Mr 39 + Pace do tego,lecz czekam teraz tydzień ,bo była taka propozycja,ale kolejny tel od nich ,że nie ma takiej oferty, złożyłem reklamacje, dołączyłem nagraną rozmowę,ale się nie kwapią, nie to nie .31 sierpnia przed 21 godz. oddam im ich graty, bez łaski nie chcą klienta to nie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
myk6414 Opublikowano 14 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2015 Ale dlaczego od razu poniżać? Jest konkretna oferta, jak sie nie podoba nie trzeba jej brać. Jest jakiś przymus? Żyjemy w wolnym kraju. Uważasz że oferta jest nie ciekawa - nie ma problemu. Oddajesz dekoder dziękujesz za współpracę i tyle. Ja tam uważam że każda oferta jest warta tyle i ktoś jest w stanie za nią zapłacić. Mam swoją (6xC+, Extra+, Cinemax i 3xHBO na 6msy) na 12 mcy za 59,9 i dla mnie jest OK. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 14 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2015 @Hektorek22. Jak tak Ci śpieszno, to możesz nawet i dzisiaj zdać sprzęt, bo i tak nie masz co oglądać . Pamiętaj, że masz jeszcze 2 tygodnie po zakończeniu umowy na zdanie sprzętu. Wtedy możesz jeszcze coś ugrać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 14 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2015 Też przeglądam właśnie ofertę MM i nie widzę paczki C+ i max HD w cenie 69zł Jest to oferta która przedstawił mi przedstawiciel Multimediów, ofert takie jak przedstawiają w Nc na przedłużenie też nie masz na stronie Skoro chcesz przejść z NC+ do MM to raczej to nie jest oferta przedłużeniowa tylko dla nowych.Ewentualnie przejście od innego operatora ale coś za dobre te warunki by były.MM do tanich sieci nie należy.Zobaczymy co mnie zaproponują Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hektorek22 Opublikowano 14 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2015 @ Ircios przepraszam,ale co chcesz ugrać przez te 2 tygodnie, jakoś nikomu nic nie proponują , orientujecie się czy mogę kogoś innego posłać aby oddać ich sprzęt bo ja po wypadku jestem dalej przykuty do łóżka ?Na Nc nie będzie już ligi mistrzów w piłce ręcznej ,brawooo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karolekb Opublikowano 14 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2015 @ Ircios przepraszam,ale co chcesz ugrać przez te 2 tygodnie, jakoś nikomu nic nie proponują , orientujecie się czy mogę kogoś innego posłać aby oddać ich sprzęt bo ja po wypadku jestem dalej przykuty do łóżka ?Na Nc nie będzie już ligi mistrzów w piłce ręcznej ,brawooo Nie będzie już ligi? To gdzie teraz będą to puszczać? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam70 Opublikowano 14 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2015 I dopadł mnie ciekawy przypadek po przedłużeniu. Wynegocjowany Extra+ z CANAL+ (6) 59,90zł 12m dla Abonentów, Cinemax 0 zł 6m dla Abonentów/12 msc, z zapewnieniem przez konsula że działać będzie Canal+ VOD. Po wejściu w życie umowy 1 sierpnia oczywiście C+ VOD zgasło, złożyłem reklamację i prośbę o odsłuchanie rozmowy. Reklamacja została rozpatrzona pozytywnie (konsultant wprowadził mnie w błąd). I co zrobiła NC+ - wyłączyła przedłużoną umowę która weszła w życie i przywrócono ofertę z przed przedłużenia. I mają się dopiero kontaktować w celu przedstawienia nowej oferty (obecna kończy się 30 września). Czyli była umowa i nie ma! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kaeres Opublikowano 14 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2015 Teraz pozostaje po prostu sąd. Masz wygrane ale czasu i starań, że hej. Proponuję zgłosić się z tym do rzecznika praw konsumenta, który za darmo powinien napisać Ci pismo, które może ich skutecznie ustawić do pionu. Ja bym z zasady nie odpuścił. Mnie takie coś kręci. Powodzenia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamenic Opublikowano 14 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2015 Informacyjnie tylko napiszę, iż jednak przedłużyłem umowę i wziąłem PAKIET EXTRA+ Z CANAL+ (6) za 69zł. To co sugerowali niektórzy, aby wziąć za 9zł a potem ewentualnie podnieść wg konsultantki było nie możliwe. Pakiet można zmienić tylko na 6 miesięcy przed zakończeniem umowy. Z gratisów proponowała HBO, Cinemax lub Filmbox, na pół roku za darmo, jednak z późniejszymi obowiązkowymi opłatami. Teraz tylko czekam na potwierdzenie, że ligę hiszpańską będzie można oglądać na nc+. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
awakeman Opublikowano 14 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2015 Informacyjnie tylko napiszę, iż jednak przedłużyłem umowę i wziąłem PAKIET EXTRA+ Z CANAL+ (6) za 69zł. To co sugerowali niektórzy, aby wziąć za 9zł a potem ewentualnie podnieść wg konsultantki było nie możliwe. Pakiet można zmienić tylko na 6 miesięcy przed zakończeniem umowy. Z gratisów proponowała HBO, Cinemax lub Filmbox, na pół roku za darmo, jednak z późniejszymi obowiązkowymi opłatami. Teraz tylko czekam na potwierdzenie, że ligę hiszpańską będzie można oglądać na nc+. Tez siedze jak na szpilkach i co jakis czas wchodze na twittera, bo moze akurat cos sie pojawi Przy okazji, to czy za to 69zl dostales Extra z MR, czy bez? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzech25 Opublikowano 14 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2015 Z gratisów proponowała HBO, Cinemax lub Filmbox, na pół roku za darmo, jednak z późniejszymi obowiązkowymi opłatami. Z tym to sobie nieźle wykombinowali Polityka poniżej pasa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzybu Opublikowano 14 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2015 I dopadł mnie ciekawy przypadek po przedłużeniu. Wynegocjowany Extra+ z CANAL+ (6) 59,90zł 12m dla Abonentów, Cinemax 0 zł 6m dla Abonentów/12 msc, z zapewnieniem przez konsula że działać będzie Canal+ VOD. Po wejściu w życie umowy 1 sierpnia oczywiście C+ VOD zgasło, złożyłem reklamację i prośbę o odsłuchanie rozmowy. Reklamacja została rozpatrzona pozytywnie (konsultant wprowadził mnie w błąd). I co zrobiła NC+ - wyłączyła przedłużoną umowę która weszła w życie i przywrócono ofertę z przed przedłużenia. I mają się dopiero kontaktować w celu przedstawienia nowej oferty (obecna kończy się 30 września). Czyli była umowa i nie ma! A ta nowa umowa była potwierdzana przez Ciebie przez maila aktywacyjnego? pytam bo miałem taki sam przypadek, konsultantka obiecała jeszcze więcej tzn. 8xC+ i VOD, ale przy aktywacji tego nie było, niestety nie doczytałem. Poszła reklamacja i wybronili się w ten sposób, że "powinien Pan przed aktywacją wszystko przeczytać i wtedy do nich dzwonić, że coś się nie zgadza itd. itp.". A to, że ktoś coś mi tam obiecał... Tak czy siak wszystko musiałem przechodzić od nowa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hektorek22 Opublikowano 14 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2015 Który pkt regulaminu mówi ,że "Z gratisów proponowała HBO, Cinemax lub Filmbox, na pół roku za darmo, jednak z późniejszymi obowiązkowymi opłatami. "Ja nie dokupuje tego pakietu ,tylko oni sami mi to proponują ,to jak mogą mi coś narzucić, obowiązkową opłatę .Taki sam zapis był w menpaku ,jakoś nie płacę dodatkowo teraz za to. Może Nc daje 6 c+ a za 3 kolejny miesiące będą liczyć jak za 8 !!!!skąd mam wiedzieć,czy sobie tego nie zmienią. Po takich zachowaniach operatora/Nc tylko widać ,że nie warto z nimi niczego przedłużać, tracą kolejne prawa,ale w nic nie inwestują. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam70 Opublikowano 14 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2015 I dopadł mnie ciekawy przypadek po przedłużeniu. Wynegocjowany Extra+ z CANAL+ (6) 59,90zł 12m dla Abonentów, Cinemax 0 zł 6m dla Abonentów/12 msc, z zapewnieniem przez konsula że działać będzie Canal+ VOD. Po wejściu w życie umowy 1 sierpnia oczywiście C+ VOD zgasło, złożyłem reklamację i prośbę o odsłuchanie rozmowy. Reklamacja została rozpatrzona pozytywnie (konsultant wprowadził mnie w błąd). I co zrobiła NC+ - wyłączyła przedłużoną umowę która weszła w życie i przywrócono ofertę z przed przedłużenia. I mają się dopiero kontaktować w celu przedstawienia nowej oferty (obecna kończy się 30 września). Czyli była umowa i nie ma! A ta nowa umowa była potwierdzana przez Ciebie przez maila aktywacyjnego? pytam bo miałem taki sam przypadek, konsultantka obiecała jeszcze więcej tzn. 8xC+ i VOD, ale przy aktywacji tego nie było, niestety nie doczytałem. Poszła reklamacja i wybronili się w ten sposób, że "powinien Pan przed aktywacją wszystko przeczytać i wtedy do nich dzwonić, że coś się nie zgadza itd. itp.". A to, że ktoś coś mi tam obiecał... Tak czy siak wszystko musiałem przechodzić od nowa. Tak aktywowałem mailem. Ale było to drugie podejście ponieważ pierwszą propozycję identyczną, odrzuciłem ponieważ w regulaminach nigdzie nie znalazłem informacji że będę miał C+ VOD. Dlatego drugą rozmowę zacząłem od tego czy będzie działać C+ VOD, konsul nawet kontaktował się z kierownikiem i powiedział, że to integralna część pakietu i będzie działać, nawet rzucił na której stronie regulaminu to jest opisane, ale nie zapamiętałem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
referee Opublikowano 14 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2015 Tak w ogóle to czy w chwili obecnej wysłanie wypowiedzenia daje możliwość otrzymania lepszej oferty? Bo z tego co czytam to chyba nie ważne czy ma się złożone wypowiedzenie czy też nie- oferty są takie same. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grigel Opublikowano 14 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2015 Tak w ogóle to czy w chwili obecnej wysłanie wypowiedzenia daje możliwość otrzymania lepszej oferty? Oczywiście, że wysłanie wypowiedzenia daje możliwość otrzymania dużo lepszej oferty. Z tym, że nie w nc+ ale u innego operatora. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
darbo Opublikowano 14 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2015 I dopadł mnie ciekawy przypadek po przedłużeniu. Wynegocjowany Extra+ z CANAL+ (6) 59,90zł 12m dla Abonentów, Cinemax 0 zł 6m dla Abonentów/12 msc, z zapewnieniem przez konsula że działać będzie Canal+ VOD. Po wejściu w życie umowy 1 sierpnia oczywiście C+ VOD zgasło, złożyłem reklamację i prośbę o odsłuchanie rozmowy. Reklamacja została rozpatrzona pozytywnie (konsultant wprowadził mnie w błąd). I co zrobiła NC+ - wyłączyła przedłużoną umowę która weszła w życie i przywrócono ofertę z przed przedłużenia. I mają się dopiero kontaktować w celu przedstawienia nowej oferty (obecna kończy się 30 września). Czyli była umowa i nie ma! Faktycznie dziwne. Po pierwsze, to miałem także pozytywnie rozpatrzoną reklamację nowej umowy. Poczekałem na rozmowę, bo konsule z infolinii nie mają aż takich uprawnień. Po drugie, jak zadzwonią właściwi przedstawiciele NC + od razu poznasz inne i korzystniejsze warunki. Rozmowa jest bardziej z ich strony stanowcza ale konkretna. Będą krążyć wokół ustalonej kwoty ,,zepsutej umowy,, Właściwie, to powinienem pisać na PW, ze względu na przedstawicieli NC+ na tym forum, którzy decydują o jego kształcie. A dziwne, bo u mnie nie rozwiązali nowej umowy do końca. Dopiero ją poprawiono i do dzisiaj nie wiedzą jak rozwiązać ostatnią opłatę starej -nowej umowy, którą także zakwestionowałem. W końcu weszła czy nie weszła. Koniec nowej umowy też się nie zgadzał na infolinii. Każdy gadał co innego. W pewnym momencie nie potrafili wyjaśnić i niby kazali czekać aż do rozłączenia się rozmowy. Ostatecznie w wyniku tego bajzlu, wpadła nowa umowa bez tego całego sumowania ze starą umową. Nie będę się rozpisywał, skoro oni sami nie wiedzą o co kaman. Teraz mam jasne zasady i konkretne terminy. Wyjaśnij wszystko dokładnie z konsultantem a pytania zapisz sobie wcześniej na kartce. Mi umknęły pewne rzeczy. Potem po Twojej zgodzie, za 2-3 dni, zadzwoń na infolinie z pytaniem o warunki swojej nowej umowy. Zresztą zobaczysz zawartość w ICA. Tyle, że ja jestem kłamcą. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marko 345 Opublikowano 14 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2015 Tak w ogóle to czy w chwili obecnej wysłanie wypowiedzenia daje możliwość otrzymania lepszej oferty? Bo z tego co czytam to chyba nie ważne czy ma się złożone wypowiedzenie czy też nie- oferty są takie same. Jak nie wyślesz wypowiedzenia to zabulisz standardową ceną (oj zaboli faktura). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dk67 Opublikowano 14 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2015 Dlaczego ma wysyłać wypowiedzenie, przecież nową ofertę i tak dostanie nawet bez wysłanego wypowiedzenia a wtedy "zabuli" tyle ile sobie wynegocjuje wypowiedzenie nie ma tu nic do rzeczy, no chyba że chce całkowicie zrezygnować z abonamentu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czerstwy Opublikowano 14 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2015 Ale jak nie wyśle wypowiedzenia to przejdzie z umową na czas nieokreślony.A jaki wtedy cennik? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dk67 Opublikowano 14 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2015 Przecież napisałem że nową ofertę i tak dostanie nawet bez wysłanego wypowiedzenia a wtedy "zabuli" tyle ile sobie wynegocjuje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
referee Opublikowano 14 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2015 To wszystko wiem. Jak nie przedłużę i umowa przejdzie na czas określony to ze dwie stowy musiałbym płacić. Chodziło mi tylko o kartę przetargową przy negocjacjach z zarejestrowanym wypowiedzienem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.