Skocz do zawartości

Oferty - dla stałych abonentów platformy CANAL+ (wyłącznie pytania i odpowiedzi dot. bieżących ofert!)


marcin7650
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Im więcej dzwonisz tym więcej odnotowują, że Ci zależy. Daj sobie na wstrzymanie. A jak się odezwą, i nie zaproponują tego co chcesz, to powiedz, że konkurencja z otwartymi rękoma Cię przyjmie. Umowę masz do końca stycznia. Czegoś lepszego możesz spodziewać się na ok 2 tyg.przed końcem umowy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miałem właśnie telefon z DUK (Kraków). Przyjąłem.

Do tej pory: U+ za 59 i Box+

Propozycja: U+ za 39 lub U+ i 6xC+ za 49 zł (pierwsza propozycja 54,90)

Przyjąłem opcję za 49 zł na 15 miesięcy. Dałoby się pewnie zejść niżej, ale cóż. Wiadomo, że będą zmiany od nowego roku w kwestiach zawierania umów przez telefon, nie wykluczone, że oferty będą gorsze, bo sobie odbiją, że nie da się już klientów naciągać - więc wolałem nie czekać. Chciałem wywalczyć MediaBoksa, ale facet nie dał się ruszyć, tylko Turbo, którego nie chcę. Twierdził, że braki magazynowe, w tym miesiącu już w ofercie ponoć nie będą, nie wiadomo też, czy pojawią się w styczniu.

W sumie jestem zadowolony, żałuję tylko, że deka nie udało się wymienić...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Umowa mi się kończy 31.01, a konsultantka prosto z mostu: "chce pan zrezygnować, czy złożył pan wypowiedzenie, żeby wynegocjować lepszą cenę?"

 

Co jej miałem powiedzieć, żeby było dobrze? Pościemniałem, że strasznie drogo i wolę bezpłatną telewizję i tak tylko żona seriale ogląda itd.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tydzień temu byłem umówiony z konsultantem na rozmowę, do tej pory odpowiedzi brak :P Dzwonić, czy czekać?

Ja też byłem umówiony na zeszły tydzień i też cisza ale czekam spokojnie ,sygnał jest ;) , umowa wciąż trwa ...

Mi nie wypada zadzwonić ze wzgledu na przebieg poprzedniej rozmowy negocjacyjnej a raczej jej strategi ,gdybym zadzwonił wyszłoby że mówiłem bzdury ....a mówiłem tylko chciałem by brzmiały wiarygodnie .No ale czyste sumienie mam bo konsultant (w oparciu o info z tego forum) tez mijał sie z prawdą .

Ja bym radził Ci poczekać ale sam zdecyduj co będzie dla Ciebie lepsze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak co roku - rozpocząłem swoją przygodę z nc+.

Wypowiedzenie wysłane i zarejestrowane. Umowa do 31.01.2015 r.

Dziś pierwszy telefon.

Oferta:

- umowa na 15 m-cy,

- wszystkie pakiety tematyczne

- opcja extra+

- wszystkie C+

- History HD

Cena: 72,45 zł/m-c.

Dodatkowo: HBO - 6 m-cy gratis; Filmbox - 6 m-cy 4,90 zł.

 

Odmówiłem.

Dodam, że za pakiet bez HBO i Flmbox płacę teraz 65,9 zł/m-c.

 

Dziś drugi telefon (napisałem do nich mejla, że jestem rozczarowany poprzednią propozycją):

Pierwsza oferta: Comfort+, Extra+, 6xC+, History HD, HBO - 7 m-cy za darmo, umowa 15 m-cy.

Średnia cena 72 zł.

Podziękowałem.

Druga oferta: Comfort+, Extra+, 6xC+, History HD, HBO, umowa 15 m-cy.

Średnia cena 70,5 zł

Podziękowałem i dodałem, że czekam na lepszą (czytaj: nie chce płacić więcej niż teraz i mieć HBO i coś więcej).

 

W piątek przedłużyłem na następujących warunkach:

- Umowa: 15 miesięcy,

- COMFORT+

- HISTORY HD

- MULTI+

- EXTRA+

- HBO

- PREMIUM SPORT &FILM

- NAJEM BOX+

Łamaniec ze średnią 65,90 zł/m-c.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Umowa mi się kończy 31.01, a konsultantka prosto z mostu: "chce pan zrezygnować, czy złożył pan wypowiedzenie, żeby wynegocjować lepszą cenę?"

 

Co jej miałem powiedzieć, żeby było dobrze? Pościemniałem, że strasznie drogo i wolę bezpłatną telewizję i tak tylko żona seriale ogląda itd.

Było jej powiedzieć nich sprawdzi cenę Twojego pakiety przy umowie na czas nieokreślony(bez rabatu) i porówna do tego co teraz płacisz i wysunie wnioski po co abonenci składają wypowiedzenia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie mam usługi Canal+ VOD, może pod pretekstem że mi nie działa, przedzwonić sobie na DUK w Krakowie (wcześniej dzwonili do mnie właśnie stamtąd) i gdy zapytają dlaczego dzwonie właśnie na ten numer, powiedzieć, że oddzwaniam bo ten numer miałem zapisany jako kontakt? :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam pytanie:czytam ten temat i często słyszę o jakichś zmianach od przyszłego roku.Czy jeśli umowa mi się kończy w marcu to uda mi się wynegocjować Comfort+Extra oraz 3 kanały sportowe z paczki Canal+ za cenę 50zł lub niżej?Czy te zmiany,które wejdą od nowego roku utrudnią mi negocjacje?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Brałem go w n na kartę z tego co pamiętam, później przeszedłem na 6 miesięczna umowę w świat hd czy coś takiego, a rok temu na Universe+, umowa kończy mi się w grudniu, mam adb bska ten duży biały kwadratowy i chciałem dostać coś nowego przy przedluzaniu, a koleś twierdzi ze.jak chce nowy dekoder to musze nowa umowę wziąć i będę płacił 2x więcej za to co mam teraz..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem gdzie masz ten dekoder że jest ryzyko że przejedzie go czołg.To są zalety posiadania dekodera własnościowego i na dodatek bez gwarancji.To są zalety usługi na jaką się zdecydowałeś.Było wybrać abonament a nie inne formy oglądania.A tak nawiasem mówiąc nawet użytkownicy abonamentu mają obecnie problem by dobrać dekoder z dyskiem no chyba że decydują się na turbo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...