Majzel Opublikowano 15 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2014 Czy pozwolą czy nie to się okarze warto upierac się parzy swoim przecież w tej chwili taniej ma nowy abonent Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
1978pm Opublikowano 15 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2014 Pakiet ALL INCLUSIVE+ Mioje opłaty -189,67 zł Mój telefon do DUK warszawski - poprosiłbym o pakiet Superpremium+ za 109 zł NIE - możemy tylko zaproponować FULL EXTRA + 196 zł Dzwonić do Krakowa czy czekać na telefon z ich strony ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 15 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2014 Im więcej dzwonisz tym więcej odnotowują, że Ci zależy. Daj sobie na wstrzymanie. A jak się odezwą, i nie zaproponują tego co chcesz, to powiedz, że konkurencja z otwartymi rękoma Cię przyjmie. Umowę masz do końca stycznia. Czegoś lepszego możesz spodziewać się na ok 2 tyg.przed końcem umowy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomkowic Opublikowano 15 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2014 Tydzień temu byłem umówiony z konsultantem na rozmowę, do tej pory odpowiedzi brak Dzwonić, czy czekać? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 15 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2014 Czekaj. .... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
axelmateuss Opublikowano 15 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2014 Miałem właśnie telefon z DUK (Kraków). Przyjąłem. Do tej pory: U+ za 59 i Box+ Propozycja: U+ za 39 lub U+ i 6xC+ za 49 zł (pierwsza propozycja 54,90) Przyjąłem opcję za 49 zł na 15 miesięcy. Dałoby się pewnie zejść niżej, ale cóż. Wiadomo, że będą zmiany od nowego roku w kwestiach zawierania umów przez telefon, nie wykluczone, że oferty będą gorsze, bo sobie odbiją, że nie da się już klientów naciągać - więc wolałem nie czekać. Chciałem wywalczyć MediaBoksa, ale facet nie dał się ruszyć, tylko Turbo, którego nie chcę. Twierdził, że braki magazynowe, w tym miesiącu już w ofercie ponoć nie będą, nie wiadomo też, czy pojawią się w styczniu. W sumie jestem zadowolony, żałuję tylko, że deka nie udało się wymienić... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
essek Opublikowano 15 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2014 Umowa mi się kończy 31.01, a konsultantka prosto z mostu: "chce pan zrezygnować, czy złożył pan wypowiedzenie, żeby wynegocjować lepszą cenę?" Co jej miałem powiedzieć, żeby było dobrze? Pościemniałem, że strasznie drogo i wolę bezpłatną telewizję i tak tylko żona seriale ogląda itd. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
axelmateuss Opublikowano 15 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2014 Składaj, nie zastanawiaj się. Przecież oni nie są idiotami i są świadomi, że ludzie tak robią. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kibic z daleka Opublikowano 15 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2014 No i spokój na dwa lata. SPORT&FILM+, EXTRA, HBO, CANAL+ VOD, MR, PACE = 49 zł. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kulka1906 Opublikowano 15 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2014 Tydzień temu byłem umówiony z konsultantem na rozmowę, do tej pory odpowiedzi brak Dzwonić, czy czekać? Ja też byłem umówiony na zeszły tydzień i też cisza ale czekam spokojnie ,sygnał jest , umowa wciąż trwa ... Mi nie wypada zadzwonić ze wzgledu na przebieg poprzedniej rozmowy negocjacyjnej a raczej jej strategi ,gdybym zadzwonił wyszłoby że mówiłem bzdury ....a mówiłem tylko chciałem by brzmiały wiarygodnie .No ale czyste sumienie mam bo konsultant (w oparciu o info z tego forum) tez mijał sie z prawdą . Ja bym radził Ci poczekać ale sam zdecyduj co będzie dla Ciebie lepsze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamart Opublikowano 15 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2014 Jak co roku - rozpocząłem swoją przygodę z nc+.Wypowiedzenie wysłane i zarejestrowane. Umowa do 31.01.2015 r. Dziś pierwszy telefon. Oferta: - umowa na 15 m-cy, - wszystkie pakiety tematyczne - opcja extra+ - wszystkie C+ - History HD Cena: 72,45 zł/m-c. Dodatkowo: HBO - 6 m-cy gratis; Filmbox - 6 m-cy 4,90 zł. Odmówiłem. Dodam, że za pakiet bez HBO i Flmbox płacę teraz 65,9 zł/m-c. Dziś drugi telefon (napisałem do nich mejla, że jestem rozczarowany poprzednią propozycją): Pierwsza oferta: Comfort+, Extra+, 6xC+, History HD, HBO - 7 m-cy za darmo, umowa 15 m-cy. Średnia cena 72 zł. Podziękowałem. Druga oferta: Comfort+, Extra+, 6xC+, History HD, HBO, umowa 15 m-cy. Średnia cena 70,5 zł Podziękowałem i dodałem, że czekam na lepszą (czytaj: nie chce płacić więcej niż teraz i mieć HBO i coś więcej). W piątek przedłużyłem na następujących warunkach: - Umowa: 15 miesięcy, - COMFORT+ - HISTORY HD - MULTI+ - EXTRA+ - HBO - PREMIUM SPORT &FILM - NAJEM BOX+ Łamaniec ze średnią 65,90 zł/m-c. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czerstwy Opublikowano 15 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2014 Umowa mi się kończy 31.01, a konsultantka prosto z mostu: "chce pan zrezygnować, czy złożył pan wypowiedzenie, żeby wynegocjować lepszą cenę?" Co jej miałem powiedzieć, żeby było dobrze? Pościemniałem, że strasznie drogo i wolę bezpłatną telewizję i tak tylko żona seriale ogląda itd. Było jej powiedzieć nich sprawdzi cenę Twojego pakiety przy umowie na czas nieokreślony(bez rabatu) i porówna do tego co teraz płacisz i wysunie wnioski po co abonenci składają wypowiedzenia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomkowic Opublikowano 15 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2014 Nie mam usługi Canal+ VOD, może pod pretekstem że mi nie działa, przedzwonić sobie na DUK w Krakowie (wcześniej dzwonili do mnie właśnie stamtąd) i gdy zapytają dlaczego dzwonie właśnie na ten numer, powiedzieć, że oddzwaniam bo ten numer miałem zapisany jako kontakt? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radzion19 Opublikowano 15 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2014 Witam, właśnie przedłużyłem umowę: Comfort+ Exstra+ Multi+ Premium Sport Premium Film HBO Cinemax History HD C+VOD Multiroom Standart ADB umowa na 15 miesięcy średnia 75,90, poprzednio 85,90 bez cinemax,obecna umowa była do końca lutego 2015. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czerstwy Opublikowano 15 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2014 @radzion19 sam dzwoniłeś? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
No Chance Opublikowano 15 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2014 Mam pytanie:czytam ten temat i często słyszę o jakichś zmianach od przyszłego roku.Czy jeśli umowa mi się kończy w marcu to uda mi się wynegocjować Comfort+Extra oraz 3 kanały sportowe z paczki Canal+ za cenę 50zł lub niżej?Czy te zmiany,które wejdą od nowego roku utrudnią mi negocjacje? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radzion19 Opublikowano 15 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2014 Oni dzwonili z Krakowa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hoffman Opublikowano 15 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2014 Panowie, jak to jest z nowym dekoderów, dzisiaj gościu mi mówił, że jak przedłużam umowę to nie mogę dostać nowego dekoderu, musze od nowa umowę podpisać, teraz mam dekoder na własność wzięty dwa lata temu.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czerstwy Opublikowano 15 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2014 @Hoffman a czy przypadkiem nie posiadasz tego dekodera z usługi NC+Mixx? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hoffman Opublikowano 15 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2014 Brałem go w n na kartę z tego co pamiętam, później przeszedłem na 6 miesięczna umowę w świat hd czy coś takiego, a rok temu na Universe+, umowa kończy mi się w grudniu, mam adb bska ten duży biały kwadratowy i chciałem dostać coś nowego przy przedluzaniu, a koleś twierdzi ze.jak chce nowy dekoder to musze nowa umowę wziąć i będę płacił 2x więcej za to co mam teraz.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czerstwy Opublikowano 15 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2014 Koleś dobrze mówił z wymianą dekoderów z usług na kartę jest duży problem.I udaje sie to tylko nielicznym i to najczęściej po błędzie konsultanta i reklamacji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hoffman Opublikowano 15 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2014 Czyli jak dekoder mi się zepsuje to co mam zrobić? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czerstwy Opublikowano 15 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2014 Chyba nie liczysz że ktoś naprawi Twój dekoder własnościowy.Wysyłasz na własny koszt i płacisz na naprawę do tego płacisz i nie oglądasz.Takie są atrakcje jak się posiada własnościowy dekoder.Masz to opisane dobrze w wątku NC+Mixx jak i w wątku o dekoderze 5800. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hoffman Opublikowano 15 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2014 Pytam o to, jeżeli np. Przejedzie go czołg, to wtedy płacę za tv bez możliwości oglądania? To jakaś parodia, żebym nie mógł dobrać dekodera z dyskiem nawet odpłatnie przy przedluzaniu umowy.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czerstwy Opublikowano 15 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2014 Nie wiem gdzie masz ten dekoder że jest ryzyko że przejedzie go czołg.To są zalety posiadania dekodera własnościowego i na dodatek bez gwarancji.To są zalety usługi na jaką się zdecydowałeś.Było wybrać abonament a nie inne formy oglądania.A tak nawiasem mówiąc nawet użytkownicy abonamentu mają obecnie problem by dobrać dekoder z dyskiem no chyba że decydują się na turbo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.