Skocz do zawartości

Oferty - dla stałych abonentów platformy CANAL+ (wyłącznie pytania i odpowiedzi dot. bieżących ofert!)


marcin7650
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witajcie, od ponad miesiąca przeglądam temat, ponieważ w styczniu kończy mi się umowa. Wypowiedzenie wysłane kilka tygodni temu i aktualnie czekam na telefon. Mniej więcej wiem czego mogę oczekiwać, ale mam do Was kilka pytań, na które odpowiedzi nie znalazłem: (aktualna oferta: Universe+, 6x Canal+, 2x multiroom za 79zł)

1. Chciałbym wymienić wysłużonego turbobox'a na mediabox'a, lecz wyczytałem, że bywa z tym problem. Czy jest szansa na taką wymianę bez opłat i aktywacji?

2. Posiadam 2x multiroom standard z dekoderami od "n". Zauważyłem, że większość klientów z dekoderami od "C+" dostaje spore rabaty na MR, czy byli klienci "n" też mogą na to liczyć?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Lud ciągle nie rozumie oferty i ciągle im mało.Dostają taniej i często wiecej a i tak marudzą tylko i narzekają.Są przypadki że schodzą np z 69 zł na 59 i jeszcze coś dodadzą a oni chcą to za 49 zł.Nie będzie ciągle i dużo taniej bo utrzymanie oferty na aktualnym poziomie jest coraz droższe a nie tańsze.A często jest tak że ci co mało płacą to najwięcej wymagają.Kiedyś u konkurencji jeden taki narzekał jak to oferta jest zła i do niczego a on taką kasę płaci.Kilka postów później napisał że płaci 20 zł miesięcznie.

Nie trolluj. I nie dziw się, że ludzie się czasem domagają niższej ceny. Dobrze wiesz, że operator ma wiele ofert i jeśli jest taka bardzo atrakcyjna oferta, to jako klient mam prawo do niej, a czy ją otrzymam to już kwestia negocjacji. Może to być poprzedzone kilkudziesięcioma telefonami itp ale warto chcieć więcej za mniej, bo jeśli ktoś ma, to dlaczego nie ja? I wcale nie chodzi tu o narzekanie czy żebranie, to jest zwykły biznes. I gdyby nie to forum, to wielu ludzi płaciłoby słono. A ceny kształtuje rynek, a rynek to ja, ty i konkurencja. Od postaw klientów zależy bardzo dużo, o czym przekonało sie nc+ w ubiegłym roku.

Zamiast tu tryskać swoimi mądrościami może byś poczyta dobrze wątek.To że operator ma wiele ofert to nie znaczy że wszystkie są da każdego abonenta w takiej samej cenie.Kążda oferta jest przyznawana indywidualnie dla abonenta i co jedna osoba dostanie inna już nie musi.Na twoją czy moją ofertę ma wpływ kilka rzeczy jak Wypowiedzenie.obecna oferta sposób negocjacji i szczęście.I wcale się nie dziwię że ludzie chcą taniej bo każdy tak chce.Ale trzeba mieć odrobinę umiaru i taktu.Ofert są jakie są i albo Ci pasują i bierzesz albo nie i rezygnujesz.A wylewanie żalu jest trochę nie na miejscu bo ostatnio oferty dla większości abonentów są dobre lub bardzo dobre o czym świadczą posty na forum.Chyba idąc do sklepu nikt nie płacze i nie narzeka że dany produkt wczoraj był w innej cenie a dziś innej.Ten świat już taki jest że niestety wszystkich na wszystko nie stać i trzeba się z tym pogodzić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość kingofsouth

Panowie to tylko TV..... nie macie większych zmartwień typu brak śniegu na święta? :wink:

Każdy z nas ma to co udało mu się osiągnąć lub ... stał się "łosiem" :lol2::wink:

Pozdrawiam i życzę nam więcej HD w HD :brawo:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Umowa przedluzona dzis. Comfort,multi,extra,6xcanal plus za49,9zl. Wczesniej to samo tylko nie 6 a trzy canale plus sportowe za 59zl. Wiec mam teraz wiecej i taniej. Oczywiscie wypowiedzenie wyslane umowa byla do konca grudnia. To pierwszy telefon po wypowiedzeniu i odrazu przedluzone.Obylo sie bez targowania powiedzialem co mnie interesuje i za ile zgodzili sie odrazu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chciałbym zwrócić uwagę na przytaczaną wielokrotnie ofertę użytkownika no tak. Ktoś tu napisał że wrzucił dowód swojej oferty co jest nieprawdą. Jedyne co wrzucił to dowód tego jaki ma pakiet i ile wynosiła zaległość w momencie kiedy robił print screen. W żaden sposób nie udowadnia to iż abonament wynosi 44,90 zł. Nie żebym Ci nie wierzył, tylko stwierdzam fakt. Oferta fantastyczna tak w ogóle- ostatni konsultant mówił mi że nie mogę mieć tego samego+ Pace za 64 zł bo oni będą mieli "tylko 44 zł" i to "nie przejdzie". Uśmiałem się z tej formy argumentacji, ale cóż.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich. Aktualnie posiadam umowę do końca lutego 2015n (wypowiedzenie złożone w punkcie obsługi 13.12.2014) na nc+ w skład której wchodzi:

CANAL+ Silver, opcje dodatkowe - Kanały CANAL+ Film i Premiere, MULTIROOM STANDARD( 2 x Pace PVR HD) za 79 zł/m.

Aktualnie jakiej oferty można się spodziewać dla takiego lub podobnego pakietu? Czy da rade zejść chociaż o 10 zł z abonamentu?

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A czy to prawda, że punkty stacjonarne nc+ mają teraz możliwość dawania podobnych ofert co infolinia, jak odbierałem dodatkowy dekoder w punkcie to koleś zapytał się czemu u niego nie podpisałem kolejnej umowy a ja mu mówię że ma słabe oferty, a on mi powiedział, że spokojnie mógł mi dać taka samą jak posiadam w podpisie, a kiedyś takich ofert nie mogli dawać

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   1 użytkownik

×
×
  • Dodaj nową pozycję...