Jump to content

koziolek65

Users
  • Content Count

    14
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutralna

About koziolek65

  • Rank
    Niedoświadczony
  1. Ja w lipcu przedłużając umowę Extra+ z Canal+ 6x za 69,99 zł, otrzymałem HBO z HBO GO na 6 miesięcy gratis. Po tym okresie dostałem HBO z HBO GO za 20 zł i dobrałem Canal+ Seriale i Canal+ Discovery za 5 zł. W sumie 94,99 zł.
  2. Nie udało mi się dogadać w sprawie nowej umowy. Podczas ostatniej rozmowy pani poinformowała, że mam 14 dni na zdanie sprzętu. Umowa do końca lipca. Obecnie posiadam Extra+ oraz 6 Canal+, do tego Pace za 69,99. Przypuszczam, że już nie zadzwonią(sprawdzałem na ICA i usunięta została opcja zostawienia swojego nr telefonu do kontaktu). Jestem pierwszy raz w takiej sytuacji, jak dotąd udawało mi się porozumieć bez problemów co do warunków nowych umów. Stąd moje pytanie jakie są teraz "procedury"? Mam czekać na telefon, sam zadzwonić, czy czekać na zakończenie umowy i wtedy się z nimi kontaktować w sprawie wznowienia?
×
×
  • Create New...