ssaa85 Opublikowano 24 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2014 Dają dają tylko trzeba dobrze zmęczyć konsultanta wtedy jak już ma dość Ciebie i twoich żali dostajesz karte (99,- aktywacja i 15,- pln mieś. lub 0 przy przedłużeniu) Jak będzie chciał to się pochwali jeden z kolegów na forum i opisze dokładnie (ma 7 dni na odebranie dodatkowej karty) Oczywiście, że się pochwalę! Ja akurat napisałem do nich przez formularz kontaktowy długiego maila, oczywiście ze zmyślaniem co to i w ogóle jak to ja mam w domu jak mało pieniędzy, że mnie nie stać na wzięcie Multiroomu ADB i aktywacje tych wszystkich dekoderów i w ogóle. Czekałem na odpowiedź parę dni i uznano to za reklamacje i konsultant, który dzownił pwiedział ze platforma nc+ chce się przychylić do mjej prośby i przyznać mi możliwość odebrania karty 2 Cameleon w usłudze Multiroom w aktywacji 99 zł i 15 zł miesięcznie i do tego 0 zł najem dekodera Sagemcom HD (DSI83 lub DSI87). Mam czas pójścia do punktu nc+ do soboty 30 sierpnia w celu odbioru karty i jak chce dodatkowo dekodera, ale chyba z tego nie skorzystam bo 15 zł na miesiąc to dla mnie dużo jednak bo za Comfort+ Multi+ Extra+ z Mezzo płace obecnie stałą cenę 44,90 zł i wzrósł by mi abonament do 59,90 zł. ja przedłużałem umowę w zeszłą niedziele telefonicznie i dostałem drugą kartę za 0 Pln i bez opłaty miesięcznej oraz dodatkowo dekoder pace 500 również bez opłat (jako dek główny - wcześniej miałem tylko jedną kartę bez dekodera - Start HD). We środę odebrałem kartę i dekoder w APS. Nie musiałem męczyć konsultanta - jeden telefon wystarczył. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Woocash Opublikowano 24 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2014 Z tym że kolega nie przedłużył umowy a dobrał do już istniejącej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
knaB Opublikowano 25 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2014 AALDI, a co drugim dekiem? Masz swój prywatny? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mariusz1979 Opublikowano 25 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2014 Witam. Od 8 lat jestem w C+/NC+. Poprzednia umowa zawarta bezproblemowo: pierwszy telefon od nich, Comfort+, 6xC+, HBO za 49 zł. Teraz to zupełny koszmar: pierwszy telefon i od razu słyszę "Będzie dużo drożej..." - rozłączyłem się. Drugi: to co mam, bez HBO za 56 zł (w prezencie do stycznia). Tylko, że chciałem wziąć Wifiboxa, a oni chcą 99 zł. Podziękowałem. Trzeci telefon: okazuje się, że to samo, to nie to samo: czyli zabiorą mi HBO oraz kanały Extra+. Dodatkowo konsultant mówi, że Wifibox dla nowych klientów kosztuje 49, a dla starych 99. Paranoja. Umowa kończy się pod koniec października. Wypowiadać? Czekać na telefon? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bogdan425 Opublikowano 25 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2014 Jest taka zasada: nie ma wypowiedzenia, to są takie oferty, jakie usłyszałeś. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vojtas12 Opublikowano 25 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2014 Bez wypowiedzenia powinniśmy zabronić pisania w tym temacie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 25 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2014 Witam. .......Dodatkowo konsultant mówi, że Wifibox dla nowych klientów kosztuje 49, a dla starych 99. Paranoja. Umowa kończy się pod koniec października. Wypowiadać? Czekać na telefon? Nie prawda, cena jest taka sama za wifibox jak dla nowego i starego abonenta,a przy negocjacjach można go wyrwać za 0,tak jak to jest z innymi dekami. Tak jak napisał bogdan425...... WYPOWIEDZENIE....... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ronnie84 Opublikowano 25 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2014 Wypowiedzenie dostarczone do punktu nc+. Zarejestrowane w systemie od razu czego dowodem był tel. z DUK nast. dnia. Umowa do końca października więc bez zbędnego ciśnienia i z racji dość wczesnej pory, o której dzwonili pozwoliłem sobie... nie odbierać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Martinos Opublikowano 25 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2014 Panowie, to prawda z tymi Cameleonami czy bujna wyobraźnia niektórych osób? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
knaB Opublikowano 25 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2014 A co z tymi Cameleonami ma być? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 25 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2014 Że dają drugą kartę do MR jak abonent się uprze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomo21 Opublikowano 25 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2014 Dostałem list zachęcający do przedłużenia umowy (że niby przygotowali jakąś ofertę) i kontaktu z podanym telefonem (Kraków) i mailem do konsultantki. Wysłałem maila z pytaniem o szczegóły oferty, zobaczymy co odpisze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Martinos Opublikowano 25 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2014 Że dają drugą kartę do MR jak abonent się uprze Ircios, jest coś na rzeczy czy tylko plotki? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mateusz14422 Opublikowano 25 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2014 U mnie nadal cisza, a został niecały tydzień do końca umowy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Asgardd Opublikowano 25 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2014 U mnie nadal cisza, a został niecały tydzień do końca umowy. Wyraziłeś zgodę na otrzymywanie informacji marketingowych? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 25 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2014 Że dają drugą kartę do MR jak abonent się uprze Ircios, jest coś na rzeczy czy tylko plotki? Chyba jednak jest coś na rzeczy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
domin107 Opublikowano 25 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2014 też jestem na wypowiedzeniu i też do mnie nie dzwonią w ogóle . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
asiafan Opublikowano 25 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2014 mam zbliżony pakiet do tego co masz w podpisie tylko o 1 kanał więcej jednak moja umowa się zaczęła 1 lutego . Zostało mi 4 miesiące spokojnego oglądania potem zacznie się wyłączanie pewnego kanału i walka o przedłużenie /negocjacje czy przedłużenie na 24 jest droższe niż 12mscy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mateusz14422 Opublikowano 25 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2014 Czekac do końca i samemu dzownic?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 25 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2014 Czekaj do ostatniego dnia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kibic229 Opublikowano 25 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2014 Czy wiecie może kiedy najwcześniej można negocjować przedłużenie umowy ? Jest sens odzywać się do nich juz 3 miesiące przed końcem ? pytam bo zależy mi na mooltiroomie max w tej cenie którą płacę obecnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcin91280 Opublikowano 25 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2014 Witam. Posiadam platyne z mr i płace 119 wypowiedzenie wysłane 1 tel z ofertą za 104zł na 15m za ile mogę to wyrwać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomo21 Opublikowano 25 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2014 Czekaj do ostatniego dnia Tylko że w ten sposób nie zostawiasz sobie miejsca na negocjacje. Albo akceptujesz to co Ci tego dnia dają albo do widzenia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 25 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2014 Tak? Ja jakoś tak nie miałem . W ostatni dzień tak samo możesz negocjować tak jak i wcześniej. Tyle, że trzeba wiedzieć jak. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomo21 Opublikowano 25 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2014 Tzn negocjować możesz, ale negocjując dojdziesz w końcu do takiej oferty, z której już nie zejdą - i wtedy stoisz pod ścianą. Bo istnieje niebezpieczeństwo, że nie utargujesz od razu tego co byś chciał - bo np konsultantka stwierdzi, że ona nie może i koniec. Ja tak miałem jak dzwonili do mnie z miesiąc temu i chciałem HBO na cały okres umowy, a pani twierdziła, że nie ma takiej opcji - max pół roku i nic się nie da inaczej. A gdyby było jeszcze kilka dni to byłaby większa szansa, że jeszcze zadzwonią, tym razem już z czymś lepszym i bardziej skłonni do obniżek. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.