bolosr Opublikowano 20 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2014 Ale ty dokonales juz zmiany wiec w czym problem ??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bogdan425 Opublikowano 20 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2014 Bez przesady. Mnie nikt nie pytał, czy chce i jakieś trzy miesiące wyświetlają mi rachunki, za które pobrali pieniądze z konta. To się nazywa nowoczesność. Szkoda tylko, że to działa zawsze w jedną stronę... Gdyby tak z umowami? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemekg Opublikowano 20 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2014 mam teraz mam comfort ekstra + 6 x canal +nsport za 59,9 chce zostac przy tym samym co mogę ugrać ?? wiecej kanałow za ta cene czy ten sam pakiet troszkę taniej czy NIC ? oczywiscie już wypowiedzenia dostarczone i narazie brak tel od nich Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Amber Gold Opublikowano 20 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2014 W poniedziałek złożyłem wypowiedzenie.we wtorek wczoraj telefon z Krakowa , ale o nieodpowiedniej porze 9.31 z tel. 12 294 78 79 nie odebrałem dziś na ekranie telewizora pojawiła się wiadomość: Uprzejmie informujemy , że czas określony Państwa umowy kończy się 2014-09-30 Jeżeli nie dokonają Państwo zmian, od 2014-10-01 umowa przekształci się automatycznie w umowę na czas nieokreślony. Może wiązać się to ze zmianą opat na określone w Cenniku, Szczegółowych Warunkach, Warunkach Promocji. W przypadku pytań prosimy o kontakt pod numer telefonu 22 310 47 47 Zastanawiam się czy nie są to groźby karalne :> Jakie groźby? Łaskawie przypominają, abyś nie obudził się z ręką w nocniku, a Tobie jeszcze źle? Oby wszyscy tak robili. Wypowiedzenie jeszcze nie doszło i stąd taki a nie inny tekst. @bogdan, mnie też męczą te TVrachunki, powinni wyłączyć tym co mają polecenie zapłaty, właśnie to jest ta nowoczesność. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
godunow Opublikowano 20 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2014 Warto przypomnieć ! Że umowa czasowa kończy się wtedy (jest wyłączany sygnał) jeżeli zostało wysłane wypowiedzenie umowy w zgodzie z regulaminem. Czyli przykładowo umowa kończy się 31 sierpnia wypowiedzenie zostało wysłane .NC+ wyłączy sygnał z dniem 1 września . .Natomiast jeżeli brak wypowiedzenia umowy czasowej i umowa skończy się z dniem 31 sierpnia to automatycznie wskakuje umowa na czas nieoznaczony.. W praktyce oznacza to wyższe opłaty za ten sam pakiet, który był w umowie na czas określony . Oraz czas wypowiedzenia takiej umowy to trzy miesiące a nie jeden jak w przypadku umowy na czas oznaczony..! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lbielaws Opublikowano 20 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2014 Łamaniec czyli umowa o zmiennej kwocie abonamentu. Np. u mnie 5*0 + 10 ×79.9 - 5 miesiecy za darmo i 10 nastepnych 79.9zl A mnie konsultant powiedział ,że gdybym przeszedł od CP do NC to mógłbym liczyć na rabat typu 3 x 0 zero złotych ( trzy pierwsze miesiące gratis).. Coś takiego było też stosowane przy migracji Tak nie ma takich opcji 3 razy zero lub inaczej .. Ale jest lecz opcja np 10 x 60 i reszta np. 14 x 70 takie upusty stosowane . Według konsultantów NC+ opcja 5 x 0 + 10 razy 79 złotych to czysta fikcja literacka piszących na forach internetowych . Co wy Panowie na to ?? Może jakiś skan umowy który by przeczył słowom operatorów NC+..??? W przeciwnym razie te tak zwane łamańce to takie łamańce trzeba uznać za fikcję ( za operatorami NC+) Dla mnie bardziej wiarygodne są słowa niestety konsultantów niż niektórych userów na forach.. Z resztą to nie takie dawne czasy jak co niektórzy chwalili się ,że dostawali oferty full pakiety nc+ za 40 złotych i zastanawiali się czy brać coś takiego . Czy jeszcze targować..!! godunow - powiem tak. Jesli tak samo negocjujesz, jak marudzisz na forum w tym watku, ze Cie ludzie oszukuja to nie dziwie sie ze przeplacasz. Pomysl tylko jakie sa interesy dwoch stron (jedna klamie). 1. My czyli userzy tego forum - oklamujemy Cie - zebys myślał jacy to jestesmy wspaniali negocjatorzy. Pewnie chcemy sie dowartościować Twoim kosztem piszac nieprawde - zebys ty uczciwy posluszny abonent sie wkurzal ze placisz duzo a my cwaniacy- malo. 2. Konsultanci, ktorzy zarobia wiecej kasy jesli sprzedadza Tobie mniej za wiecej, opowiadając Ci ze niestworzone rzeczy na forum to kazdy moze napisac (pewnie co drugi z nas to slyszal). Zanim odpowiesz sobie - i mam nadzieję nam - dobrze sie zastanow. Pytanie ma bowiem sens alegoryczno paraboliczny i dotyczy fundamentalnej kwestii - ruch**ac czy byc ruch***anym pozdrawiam i przepraszam za slownictwo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
godunow Opublikowano 20 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2014 KOLEGO Ibielaws daruj sobie wycieczki pod moim adresem,, Ja powtarzam za konsultantami NC + Nie ma żadnych łamańców typu 5 miesięcy zero złotych a potem 10 czy 20 nie istotne ile razy np. 80 złotych.. I to nie m a nic wspólnego z tym kto za ile i co wynegocjuje... Czyli albo Ty piszesz nie prawdę lub konsultant NC+ łże.. Innej opcji nie ma .. Moje płatności nie mają nic do rzeczy.. Skoro piszesz prawdę zeskanuj swoją umowę w której jest napisane np, umowa zawarta w sierpniu płatne przez pierwsze 5 miesięcy zero złotych.. A potem 10 razy po te prawie 80.. Za jednym zamachem udowodnisz ,że konsultanci NC+ łżą kak sabaki ..I udowodnisz mnie i może innym , że niesłusznie się czepiamy czegoś takiego.. A tak dopóki dowodów brak.... Sorry ale ... Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mar.kos Opublikowano 20 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2014 ibielaws- podpisuję się obiema "rękami" przemekg - Spokojnie dostaniesz to co chcesz i więcej za kwotę ok.60 zł.Wypowiedzenie wysłane,więcCIERPLIWIE czekaj...na pewno zadzwonią. Kilka osób poruszyło wątek tzw. "łamańców".Czas pokaże jak będzie.Migrując spytałem wyraźnie konsultanta czy istnieją oferty z opłatą stałą(pisałem o tym kilkadziesiąt wątków wcześniej).Potwierdził(na potwierdzenie wysłał maila z ofertą, gdzie jak byk stoi OPŁATA MIESIĘCZNA).Za 15 miesięcy będę się tego trzymał. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pescar Opublikowano 20 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2014 Kończy mi się umowa, zaczęli mnie katować telefonami. Obecnie mam: CANAL+ SILVER plus dodatki: CINEMAX, HBO, KANAŁY CANAL+ FILM I PREMIERE, MULTIROOM STANDARD, NAJEM ULTRABOX+ za 94zł miesięcznie. Wypowiedzenie muszę wysłać listem czy można załatwić poprzez jeden z punktów naziemnych? Interesuje mnie w sumie to co mam za niższą kwotę. Schodzę ze 120zł, teraz miałem 94 i teraz planuje jeszcze mniej. Do tego zastanawiam się czy nie udałoby się załatwić drugi dekoder hd do multiroom. Komuś się udało? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Amber Gold Opublikowano 20 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2014 No bo gość płacił i płaci dużo, takiemu nie dadzą tak łatwo zejść na niski pułap. Nie że od razu go okłamują, po prostu nie mają w systemie takich ofert (przynajmniej na razie) DLA NIEGO. Edit: Wyrzucili posta, więc napiszę że to odpowiedź dla adwersarzy @godunowa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maestro Opublikowano 20 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2014 Taki łamaniec jaki ma Imielaws to chyba obecnie najlepsza oferta w NC+. Sporadycznie pojawiały się też oprócz tego dodatkowo MR w cenie oraz Filmboxy na kilka miesięcy - ale to już chyba oferta dla bardzo wąskiego grona. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin79 Opublikowano 20 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2014 Na ile przed końcem umowy będą wydzwaniać? Umowę mam do końca września, wypowiedzenie zarejestrowane 17 lipca. Pytam bo nie wiem czy mam się już zacząć niepokoić czy czekać dalej cierpliwie, póki co nikt nie dzwoni od czasu dostarczenia wypowiedzenia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
domin107 Opublikowano 20 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2014 Teraz przekręciłem do Krakowa Oferta : Comfort, multi , extra , Sport&Film , Hbo , History , pace 24 miesiące (łamaniec) 12 miesięcy 59 12 miesięcy 79 oferta odrzucona , mam czas do pazdziernika. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lbielaws Opublikowano 20 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2014 Taki łamaniec jaki ma Imielaws to chyba obecnie najlepsza oferta w NC+.Sporadycznie pojawiały się też oprócz tego dodatkowo MR w cenie oraz Filmboxy na kilka miesięcy - ale to już chyba oferta dla bardzo wąskiego grona. Tak jak mowisz. Mialem swiadomosc ze co do ceny (pakiet 6C+) to 53.27 to max do czego moga zejsc. W zeszlym roku widzialem ze niektórzy wyhaczali 49zl. Co do Filmboxa - mam na 5 miesiecy - widziałem ze da sie 6 (ale konsultant mowil ze sie nie da - godunow, kto ma racje ?). Co do MR - niektorzy na forum mieli- fakt - w tej cenie. Co do dodatkow to oprocz tego co mam (C+vod, netVod+ konto podst) w najlepszej ofercie jaka widzialem ktos ugral jeszcze nc+go (pakiet podst + nagrywanie przez net) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cyberbob Opublikowano 20 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2014 Witam W dniu 30 września kończy mi się umowa z NC+, dotychczas posiadałem pakiet "All Inclusive+" za 179zł/mc, w dniu dzisiejszym złożyłem w punkcie NC+ wypowiedzenie. Na co mogę liczyć podczas negocjacji jak do mnie zadzwonią z BOK? Miał ktoś podobną sytuację z "All Inclusive+" i na co wynegocjował za jakie kwoty? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miniupiniu Opublikowano 20 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2014 Od kiedy to nc+ nie dzwoni już jak kończy się umowa. Dostałem już drugiego smsa o treści: szanowny kliencie,przypominamy ze kończy się twoja oferta specjalna na abonament nc+. Aby zachować dotychczasowe kanały tv zadzwoń 500 919 211. Spotkał się ktoś już z takim czymś? Nie mam zamiaru dzwonić do nich i wywalać kasę na telefon. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Amber Gold Opublikowano 20 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2014 Może własnie dlatego @Ibielaws ma tyle dodatków i HBO na całą umowę bo nie ma multiroomu. Na ile przed końcem umowy będą wydzwaniać? Umowę mam do końca września, wypowiedzenie zarejestrowane 17 lipca. Pytam bo nie wiem czy mam się już zacząć niepokoić czy czekać dalej cierpliwie, póki co nikt nie dzwoni od czasu dostarczenia wypowiedzenia. W ostatnim miesiącu umowy są najlepsze oferty, proponuję poczekać co najmniej do początku września, a jak Ci się chce to dłużej, możesz sam zadzwonić, tu nie ma żadnych reguł. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lbielaws Opublikowano 20 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2014 KOLEGO Ibielaws daruj sobie wycieczki pod moim adresem,, Ja powtarzam za konsultantami NC + Nie ma żadnych łamańców typu 5 miesięcy zero złotych a potem 10 czy 20 nie istotne ile razy np. 80 złotych.. I to nie m a nic wspólnego z tym kto za ile i co wynegocjuje... Czyli albo Ty piszesz nie prawdę lub konsultant NC+ łże.. Innej opcji nie ma .. Moje płatności nie mają nic do rzeczy.. Skoro piszesz prawdę zeskanuj swoją umowę w której jest napisane np, umowa zawarta w sierpniu płatne przez pierwsze 5 miesięcy zero złotych.. A potem 10 razy po te prawie 80.. Za jednym zamachem udowodnisz ,że konsultanci NC+ łżą kak sabaki ..I udowodnisz mnie i może innym , że niesłusznie się czepiamy czegoś takiego.. A tak dopóki dowodów brak.... Sorry ale ... Pozdrawiam Kolego godunow. Po pierwsze umowe przedluzylem dopiero tydzień temu wiec dokumenty przysla dopiero za miesiac. Po drugie konsultanci wcale nie lza. Co maja Ci moze powiedziec - tak oczywiście ktos dostal takie warunki ale Pan ich nie dostanie. Jakbys sie wtedy poczul? Bo ja skonczylbym rozmowe. Po trzecie - przejrzalem ponad 200 stron tego watku i nie widzialem zeby ktos tak mocno deprecjonowal osiagane przez innych warunki. Po czwarte nie widzialem zeby ktos przedstawial dowody. Po piate - dalej uwazasz ze mam wiekszy interes Cie oklamac niz pracownik nc+? Po szoste - jak ktos sie powoluje na argumenty typu ze ktos dostal takie warunki na forum to od razu staje na przegranej pozycji. Tam nie pracuja idioci - tylko ludzie szkoleni w sprzedazy - do zarabiania kasy i wciskania kitu. Jesli Ty powolujesz sie na forum to kazdy wie ze chcesz zostac i tak zostaniesz a probujesz ich tylko naciagnac i dlatego dostajesz takie oferty. Powiedz ze odcodzisz do polsatu bo maja smartdom i tyle. Dziekujesz za propozycje i tyle. Po siodme i najważniejsze - błogosławieni ktorzy nie widzieli a uwierzyli Kolego godunow - mam lepszy pomysl. Zapytaj konsultanta - czy przysiega Pan/Pani mowic cala prawdę i tylko prawdę i czy w przypadku gdy sklamie (dowody przesle Ci bez problemu) to bedziesz mogl go oskarzyc o poswiadczenie nieprawdy i o jawne dzialanie na Twoja niekorzysc. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czerstwy Opublikowano 20 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2014 Kolego godunow - mam lepszy pomysl. Zapytaj konsultanta - czy przysiega Pan/Pani mowic cala prawdę i tylko prawdę i czy w przypadku gdy sklamie (dowody przesle Ci bez problemu) to bedziesz mogl go oskarzyc o poswiadczenie nieprawdy i o jawne dzialanie na Twoja niekorzysc. Pozdrawiam Kolego ta dyskusja jest zbędna przeczytaj to dokładnie viewtopic.php?f=174&t=30988&start=7215 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lbielaws Opublikowano 20 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2014 Az tak daleko sie nie cofnalem. Koncze temat bo faktycznie dalsze dyskusje na forum sa zbedne. Kolego godunow. Jakby cos pisz na priv. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Woocash Opublikowano 20 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2014 o to chodzi : http://files.tinypic.pl/i/00566/3pe3c4qq3fmw.jpg Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pltrot Opublikowano 20 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2014 Nie czepiajcie się, godunow pojechał po bandzie, wykrył spisek że wszyscy podajemy nieprawdziwe dane. Wolno mu i tyle. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Woocash Opublikowano 20 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2014 Skoro podajemy nie prawdziwe dane to muszę zareklamować że mi przysłali złe warunki umowy bo nie ma takich bo konsultant powiedział @godunow nie zdziwię się jak konsultanci powiedzą Ci że pakiet Comfort+ jest dla Ciebie za 69,90 + opcja Extra+ za 19,90 też to kupisz bo tak powiedzą ? Nie zdziwię się jak przy twoim nr. abo. jest dopisek " ZŁOTY KLIENT " czyt. dojić ile się da ! ! ! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pltrot Opublikowano 20 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2014 No ja chyba też powinienem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
torre24 Opublikowano 20 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2014 Zawsze jak pierwsi dzwonicie jesteście na straconej pozycji , nie ma się co gorączkować ... zadzwonią a jak nie zadzwonią a zadzwonią to można zadzwonić oczywiście w sytuacji jak odłączą sygnał i powiedzieć że dostaliście sms-a żeby zadzwonić w sprawie ofert z HBO gratis zawsze działa bo nie jest do zweryfikowania co oni tam piszą w tych sms-ach to oni sami nie ogarniają tego. Potrafią dzwonić w ostatni dzień lub odłączyć sygnał i biorą na przetrzymanie i dzwonią. Bzdura. Wszystkie moje przedłużenia odbyły sie po moim telefonie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.