Skocz do zawartości

Oferty - dla stałych abonentów platformy CANAL+ (wyłącznie pytania i odpowiedzi dot. bieżących ofert!)


marcin7650
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

W poniedziałek złożyłem wypowiedzenie.

we wtorek wczoraj telefon z Krakowa , ale o nieodpowiedniej porze 9.31 z tel. 12 294 78 79 nie odebrałem

 

dziś na ekranie telewizora pojawiła się wiadomość:

 

Uprzejmie informujemy , że czas określony Państwa umowy kończy się 2014-09-30

Jeżeli nie dokonają Państwo zmian, od 2014-10-01 umowa przekształci się automatycznie

w umowę na czas nieokreślony. Może wiązać się to ze zmianą opat na określone w Cenniku,

Szczegółowych Warunkach, Warunkach Promocji.

W przypadku pytań prosimy o kontakt pod numer telefonu 22 310 47 47

 

Zastanawiam się czy nie są to groźby karalne :>

Jakie groźby? Łaskawie przypominają, abyś nie obudził się z ręką w nocniku, a Tobie jeszcze źle? Oby wszyscy tak robili.

Wypowiedzenie jeszcze nie doszło i stąd taki a nie inny tekst.

@bogdan, mnie też męczą te TVrachunki, powinni wyłączyć tym co mają polecenie zapłaty, właśnie to jest ta nowoczesność.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Warto przypomnieć ! Że umowa czasowa kończy się wtedy (jest wyłączany sygnał) jeżeli zostało wysłane wypowiedzenie umowy w zgodzie z regulaminem. Czyli przykładowo umowa kończy się 31 sierpnia wypowiedzenie zostało wysłane .NC+ wyłączy sygnał z dniem 1 września .

 

.Natomiast jeżeli brak wypowiedzenia umowy czasowej i umowa skończy się z dniem 31 sierpnia to automatycznie wskakuje umowa na czas nieoznaczony.. W praktyce oznacza to wyższe opłaty za ten sam pakiet, który był w umowie na czas określony . Oraz czas wypowiedzenia takiej umowy to trzy miesiące a nie jeden jak w przypadku umowy na czas oznaczony..!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Łamaniec czyli umowa o zmiennej kwocie abonamentu. Np. u mnie 5*0 + 10 ×79.9 - 5 miesiecy za darmo i 10 nastepnych 79.9zl

 

A mnie konsultant powiedział ,że gdybym przeszedł od CP do NC to mógłbym liczyć na rabat typu 3 x 0 zero złotych ( trzy pierwsze miesiące gratis).. Coś takiego było też stosowane przy migracji Tak nie ma takich opcji 3 razy zero lub inaczej .. Ale jest lecz opcja np 10 x 60 i reszta np. 14 x 70 takie upusty stosowane . Według konsultantów NC+ opcja 5 x 0 + 10 razy 79 złotych to czysta fikcja literacka piszących na forach internetowych .

Co wy Panowie na to ?? Może jakiś skan umowy który by przeczył słowom operatorów NC+..??? W przeciwnym razie te tak zwane łamańce to takie łamańce trzeba uznać za fikcję ( za operatorami NC+)

 

Dla mnie bardziej wiarygodne są słowa niestety konsultantów niż niektórych userów na forach.. Z resztą to nie takie dawne czasy jak co niektórzy chwalili się ,że dostawali oferty full pakiety nc+ za 40 złotych i zastanawiali się czy brać coś takiego . Czy jeszcze targować..!!

 

godunow - powiem tak. Jesli tak samo negocjujesz, jak marudzisz na forum w tym watku, ze Cie ludzie oszukuja to nie dziwie sie ze przeplacasz. Pomysl tylko jakie sa interesy dwoch stron (jedna klamie).

1. My czyli userzy tego forum - oklamujemy Cie - zebys myślał jacy to jestesmy wspaniali negocjatorzy. Pewnie chcemy sie dowartościować Twoim kosztem piszac nieprawde - zebys ty uczciwy posluszny abonent sie wkurzal ze placisz duzo a my cwaniacy- malo.

2. Konsultanci, ktorzy zarobia wiecej kasy jesli sprzedadza Tobie mniej za wiecej, opowiadając Ci ze niestworzone rzeczy na forum to kazdy moze napisac (pewnie co drugi z nas to slyszal).

 

Zanim odpowiesz sobie - i mam nadzieję nam - dobrze sie zastanow. Pytanie ma bowiem sens alegoryczno paraboliczny i dotyczy fundamentalnej kwestii - ruch**ac czy byc ruch***anym :) pozdrawiam i przepraszam za slownictwo

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

KOLEGO Ibielaws daruj sobie wycieczki pod moim adresem,, Ja powtarzam za konsultantami NC + Nie ma żadnych łamańców typu 5 miesięcy zero złotych a potem 10 czy 20 nie istotne ile razy np. 80 złotych.. I to nie m a nic wspólnego z tym kto za ile i co wynegocjuje...

 

Czyli albo Ty piszesz nie prawdę lub konsultant NC+ łże.. Innej opcji nie ma .. Moje płatności nie mają nic do rzeczy..

Skoro piszesz prawdę zeskanuj swoją umowę w której jest napisane np, umowa zawarta w sierpniu płatne przez pierwsze 5 miesięcy zero złotych.. A potem 10 razy po te prawie 80..

Za jednym zamachem udowodnisz ,że konsultanci NC+ łżą kak sabaki ..I udowodnisz mnie i może innym , że niesłusznie się czepiamy czegoś takiego.. A tak dopóki dowodów brak.... Sorry ale ...

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ibielaws- podpisuję się obiema "rękami" :)

przemekg - Spokojnie dostaniesz to co chcesz i więcej za kwotę ok.60 zł.Wypowiedzenie wysłane,więcCIERPLIWIE czekaj...na pewno zadzwonią.

 

Kilka osób poruszyło wątek tzw. "łamańców".Czas pokaże jak będzie.Migrując spytałem wyraźnie konsultanta czy istnieją oferty z opłatą stałą(pisałem o tym kilkadziesiąt wątków wcześniej).Potwierdził(na potwierdzenie wysłał maila z ofertą, gdzie jak byk stoi OPŁATA MIESIĘCZNA).Za 15 miesięcy będę się tego trzymał.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kończy mi się umowa, zaczęli mnie katować telefonami. Obecnie mam: CANAL+ SILVER plus dodatki: CINEMAX, HBO, KANAŁY CANAL+ FILM I PREMIERE, MULTIROOM STANDARD, NAJEM ULTRABOX+ za 94zł miesięcznie. Wypowiedzenie muszę wysłać listem czy można załatwić poprzez jeden z punktów naziemnych?

Interesuje mnie w sumie to co mam za niższą kwotę. Schodzę ze 120zł, teraz miałem 94 i teraz planuje jeszcze mniej. Do tego zastanawiam się czy nie udałoby się załatwić drugi dekoder hd do multiroom. Komuś się udało?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Taki łamaniec jaki ma Imielaws to chyba obecnie najlepsza oferta w NC+.

Sporadycznie pojawiały się też oprócz tego dodatkowo MR w cenie oraz Filmboxy na kilka miesięcy - ale to już chyba oferta dla bardzo wąskiego grona.

Tak jak mowisz. Mialem swiadomosc ze co do ceny (pakiet 6C+) to 53.27 to max do czego moga zejsc. W zeszlym roku widzialem ze niektórzy wyhaczali 49zl. Co do Filmboxa - mam na 5 miesiecy - widziałem ze da sie 6 (ale konsultant mowil ze sie nie da - godunow, kto ma racje :)?). Co do MR - niektorzy na forum mieli- fakt - w tej cenie. Co do dodatkow to oprocz tego co mam (C+vod, netVod+ konto podst) w najlepszej ofercie jaka widzialem ktos ugral jeszcze nc+go (pakiet podst + nagrywanie przez net)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

 

W dniu 30 września kończy mi się umowa z NC+, dotychczas posiadałem pakiet "All Inclusive+" za 179zł/mc, w dniu dzisiejszym złożyłem w punkcie NC+ wypowiedzenie. Na co mogę liczyć podczas negocjacji jak do mnie zadzwonią z BOK? Miał ktoś podobną sytuację z "All Inclusive+" i na co wynegocjował za jakie kwoty?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Od kiedy to nc+ nie dzwoni już jak kończy się umowa. Dostałem już drugiego smsa o treści:

 

 

szanowny kliencie,przypominamy ze kończy się twoja oferta specjalna na abonament nc+. Aby zachować dotychczasowe kanały tv zadzwoń 500 919 211.

 

Spotkał się ktoś już z takim czymś? Nie mam zamiaru dzwonić do nich i wywalać kasę na telefon.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może własnie dlatego @Ibielaws ma tyle dodatków i HBO na całą umowę bo nie ma multiroomu.

 

Na ile przed końcem umowy będą wydzwaniać? Umowę mam do końca września, wypowiedzenie zarejestrowane 17 lipca. Pytam bo nie wiem czy mam się już zacząć niepokoić czy czekać dalej cierpliwie, póki co nikt nie dzwoni od czasu dostarczenia wypowiedzenia.

W ostatnim miesiącu umowy są najlepsze oferty, proponuję poczekać co najmniej do początku września, a jak Ci się chce to dłużej, możesz sam zadzwonić, tu nie ma żadnych reguł.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

KOLEGO Ibielaws daruj sobie wycieczki pod moim adresem,, Ja powtarzam za konsultantami NC + Nie ma żadnych łamańców typu 5 miesięcy zero złotych a potem 10 czy 20 nie istotne ile razy np. 80 złotych.. I to nie m a nic wspólnego z tym kto za ile i co wynegocjuje...

 

Czyli albo Ty piszesz nie prawdę lub konsultant NC+ łże.. Innej opcji nie ma .. Moje płatności nie mają nic do rzeczy..

Skoro piszesz prawdę zeskanuj swoją umowę w której jest napisane np, umowa zawarta w sierpniu płatne przez pierwsze 5 miesięcy zero złotych.. A potem 10 razy po te prawie 80..

Za jednym zamachem udowodnisz ,że konsultanci NC+ łżą kak sabaki ..I udowodnisz mnie i może innym , że niesłusznie się czepiamy czegoś takiego.. A tak dopóki dowodów brak.... Sorry ale ...

Pozdrawiam

 

Kolego godunow. Po pierwsze umowe przedluzylem dopiero tydzień temu wiec dokumenty przysla dopiero za miesiac. Po drugie konsultanci wcale nie lza. Co maja Ci moze powiedziec - tak oczywiście ktos dostal takie warunki ale Pan ich nie dostanie. Jakbys sie wtedy poczul? Bo ja skonczylbym rozmowe. Po trzecie - przejrzalem ponad 200 stron tego watku i nie widzialem zeby ktos tak mocno deprecjonowal osiagane przez innych warunki. Po czwarte nie widzialem zeby ktos przedstawial dowody. Po piate - dalej uwazasz ze mam wiekszy interes Cie oklamac niz pracownik nc+? Po szoste - jak ktos sie powoluje na argumenty typu ze ktos dostal takie warunki na forum to od razu staje na przegranej pozycji. Tam nie pracuja idioci - tylko ludzie szkoleni w sprzedazy - do zarabiania kasy i wciskania kitu. Jesli Ty powolujesz sie na forum to kazdy wie ze chcesz zostac i tak zostaniesz a probujesz ich tylko naciagnac i dlatego dostajesz takie oferty. Powiedz ze odcodzisz do polsatu bo maja smartdom i tyle. Dziekujesz za propozycje i tyle. Po siodme i najważniejsze - błogosławieni ktorzy nie widzieli a uwierzyli

 

Kolego godunow - mam lepszy pomysl. Zapytaj konsultanta - czy przysiega Pan/Pani mowic cala prawdę i tylko prawdę i czy w przypadku gdy sklamie (dowody przesle Ci bez problemu) to bedziesz mogl go oskarzyc o poswiadczenie nieprawdy i o jawne dzialanie na Twoja niekorzysc. Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego godunow - mam lepszy pomysl. Zapytaj konsultanta - czy przysiega Pan/Pani mowic cala prawdę i tylko prawdę i czy w przypadku gdy sklamie (dowody przesle Ci bez problemu) to bedziesz mogl go oskarzyc o poswiadczenie nieprawdy i o jawne dzialanie na Twoja niekorzysc. Pozdrawiam

Kolego ta dyskusja jest zbędna przeczytaj to dokładnie viewtopic.php?f=174&t=30988&start=7215

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Skoro podajemy nie prawdziwe dane to muszę zareklamować że mi przysłali złe warunki umowy bo nie ma takich bo konsultant powiedział :D

 

@godunow :) nie zdziwię się jak konsultanci powiedzą Ci że pakiet Comfort+ jest dla Ciebie za 69,90 + opcja Extra+ za 19,90 też to kupisz bo tak powiedzą ? :D

Nie zdziwię się jak przy twoim nr. abo. jest dopisek " ZŁOTY KLIENT " czyt. dojić ile się da ! ! !

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zawsze jak pierwsi dzwonicie jesteście na straconej pozycji , nie ma się co gorączkować ... zadzwonią a jak nie zadzwonią a zadzwonią :) to można zadzwonić oczywiście w sytuacji jak odłączą sygnał i powiedzieć że dostaliście sms-a żeby zadzwonić w sprawie ofert z HBO gratis :D zawsze działa bo nie jest do zweryfikowania :) co oni tam piszą w tych sms-ach to oni sami nie ogarniają tego. Potrafią dzwonić w ostatni dzień lub odłączyć sygnał i biorą na przetrzymanie i dzwonią.

Bzdura. Wszystkie moje przedłużenia odbyły sie po moim telefonie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...