Skocz do zawartości

Oferty - dla stałych abonentów platformy CANAL+ (wyłącznie pytania i odpowiedzi dot. bieżących ofert!)


marcin7650
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam szanownych forumowiczów.

W związku z kończącą się umową z NC+ i negocjacją nowej umowy mam do Was pytanie. Posiadam na wynajem MODUŁ CAM CI+ za darmochę. W pokoju u dzieciaków mam stary dekoder SD Sagem z 2009 r. Pomyślałem,że może czas go zmienić. Czy mam szansę wynegocjować dodatkowo jakiś dekoder HD ? Oczywiście też nieodpłatnie. Jeżeli tak to jaki i czy będę musiał wymieniać kartę ? W tej chwili posiadam kartę Cameleon pobraną w 2011 r.

Dzięki za pomoc. Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do reklamacji

W kwietniu 2013 roku migrowałem z cyfry do NC z dekoderem Pace obiecywano mi , że to kwestia czasu ..kiedy Pace dostanie odpowiedni soft i będę się mógł cieszyć w pełni ze wszelkich usług jakie dawał pakiet platyna . Czekałem do czerwca 2013 i po przez formularz kontaktowy zapytałem dlaczego operator NC plus nie wywiązuje się z umowy wymieniłem wszystkie usługi do których nie miał dekoder pace.. dostępu. Ku mojemu zaskoczeniu po kilku dniach zadzwoniono do mnie proponując wymianę dekodera Pace PVR na dekoder MediaBOX I to bez żadnych dodatkowych kosztów to jest opłat aktywacyjnych etc. Konsultant mnie poinformował .że dekoder Media mogę odebrać w najbliższym punkcie lub mi przyślą . Mieszkam blisko takiego punktu i praktycznie godzinę po rozmowie dostałem w punkcie dekoder Media , który mam do dzisiaj.. Czyli nie ma żadnego formularza można próbować...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

 

Przedłużyłem po kilku telefonach z NC+

 

COMFORT+

NAJEM BOX+

MULTI+

5x FILMBOX 6msc

3x HBO 6msc

PREMIUM SPORT &FILM

EXTRA+ HB ITI

 

średnia cena 56,60 w łamańcu na 18 mscy (6x10 i 12x79,90)

 

 

 

Wcześniej po migracji z cyfry miałem universe+, 6xcanal i najem dekodera za 49PLN na 18 mscy.

 

W sumie może być. Już nie miałem czasu o te 3PLN się kłócić ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam... pierwszy raz...

Kończy mi się umowa z nc+. Tradycyjnie wysłałem wypowiedzenie i czekam... Mam jeszcze czas... ale chcę się dobrze "przygotować".

 

Dotychczas miałem jak poniżej (z tym, że HBO na 3 miesiące a filmBox na 9 miesięcy) + umowa na 12 miesięcy + 59 zł.

 

Cela jaki sobie założyłem to (sorki za ewentualne nieścisłości ale nie wszystkie określenia są mi znane i zrozumiałe):

1. wszystkie podstawowe kanały

2. wszystkie canal+ (cały okres umowy)

3. wszystkie HBO (cały okres umowy)

4. wszystkie filmBox (cały okres umowy)

Może być 15 miesięcy (wolał bym bez "łamańców"), nie więcej niż 59 zł (tyle teraz płacę). Mam dekoder "podstawowy" zdaje się BOX+ (taki biały bez żadnych dysków, bajerów itd.). Nie potrzebuję multiroomów, VOD itp... :-)

 

Jakie mam realne szanse na uzyskanie założonego celu?

Jakich argumentów używać by być wiarygodnym?

 

Z góry ślicznie dziękuję za pomoc/poradę/odpowiedź...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam z końcem Sierpnia kończy mi się umowa. Wysłałem wypowiedzenie z 2 miesiące temu(jak zawsze), ostatnio wysłałem maila by się upewnić, czy jest zarejestrowane, i jest. Jednakże tak jak w latach poprzednich dzwonili do mnie na potęgę tak teraz absolutna cisza. Nie ukrywam, że chcę zostać i stąd moje pytanie czy dzwoniąc powinienem jakoś specjalnie zagaić, żeby nie wyczaili desperata :lol: A może ma ktoś jakiś myk, żeby ich zainteresować moją osobą i sami wysłali ofertę(liczyłem, że ten mail tak podziała).

Mam wszystkie c+, hbo, bez multirooma, czy vod. Płaciłem 79(dużo, wiem).

Zainteresowany zasadniczo jestem w c+, orange sport i comedy central. Reszta jest mi nie potrzebna włączając nowy dekoder czy multiroom. Ile jestem w stanie wyciągnąć za coś takiego?

 

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Poczekaj jeszcze, jeżeli nie zadzwonią przez tydzień dzwoń do krakowa czy przyjęli wypowiedzenie. Coś pewnie zaproponują, zapewne odrzucisz, a potem ostatniego dnia dostaniesz 5x0 10x79 czyli średnią 53,26 i jak dobrze powalczysz to to co ja w podpisie. Jeżeli chcesz zaryzykować to zadzwoń dopiero drugiego po odłączeniu sygnału, możesz wywalczyć dodatkowy miesiąc gratis ale wtedy koniecznie musisz spytać konsula ile będzie wrzesień kosztował i koniecznie musi potwierdzić że tak jak faktura październikowa czyli 0, bo inaczej to drogo kosztuje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Legion spotkało mnie to samo ,umowa do końca sierpnia a wypowiedzenie wysłane pod koniec czerwca. Posiadam jeszcze sliver i Kanały CANAL+ Film i Premiere History HD MULTIROOM STANDARD MULTIROOM STANDARD opłaty to 65,99zł. W połowie lipca wykonałem telefon pod numer

22 310 47 47 z zapytaniem czy doszedł list z rozwiązaniem umowy, konsultant potwierdził że tak i ma super umowę na 24m 6x0zł i 16x99zł,podziękowałem. Zero telefonów kontaktów z nc+. Rok temu to wydzwaniali. Z ciekawości zadzwoniłem na krakowski numer i zdziwona pani powiedziała ze już wystawili mi nowe rachunki na kolejne miesiące już bez upustów na ponad 120zł, powiedziałem że wysłałem już wypowiedzenie, konsultantka gdzieś pogrzebała i powiedziała że faktycznie już doszło.Powiedziała że nie może mi już dać żadnej oferty i mnie przełączy do innego działu. Posłuchałem mużyki i odezwała się znowu kobieta i ble ble ble kto mnie tu połączył i dlaczego... Następnie chciała mi przedstawić ofertę na 24m ale powiedziałem że mnie to średnio interesuje. To pojechała po bandzie 15m to co mam plus hbo ,i chyba cinemaxa i filmboxa chciała dołożyć tylko dla mnie za jedyne 126 zł. Powiedziałem żeby ochłonęła i do kiedy mam oddać sprzęt.......a nakoniec powiedziała że i tak już nic lepszego nie dostanę. :brawo:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zawsze jak pierwsi dzwonicie jesteście na straconej pozycji , nie ma się co gorączkować ... zadzwonią a jak nie zadzwonią a zadzwonią :) to można zadzwonić oczywiście w sytuacji jak odłączą sygnał i powiedzieć że dostaliście sms-a żeby zadzwonić w sprawie ofert z HBO gratis :D zawsze działa bo nie jest do zweryfikowania :) co oni tam piszą w tych sms-ach to oni sami nie ogarniają tego. Potrafią dzwonić w ostatni dzień lub odłączyć sygnał i biorą na przetrzymanie i dzwonią.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie znawcy !! piszecie o łamańcu cóż takiego wytłumaczcie z polskiego na nasze..!! Co nazywacie łamańcem..??

Mam zamiar negocjować drugą umowę z pejsatym.. Mam jeden dekoder tylko czy może być na czymś takim łamaniec..Nie mam żadnego MR etc.

Prawdą jest że świat na NC+ się nie kończy.. Jakby nie mieli lig polskiej angielskiej etc.. Nawet za darmo nie brałbym NC+

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ktoś tu pisał, że nie ale..

Po co nc+ wprowadza takie łamańce? Zauważcie, że nigdy nie ma 10 x 69 zł + 5 x 0,00 zł... To taka zagrywka psychologiczna by klient "oswoił się", że płaci nie 54 zł a 79 zł i wtedy inaczej rozmawia podczas kolejnych negocjacji (po kolejnym wypowiedzeniu).

Trzeba trzymać się (podczas negocjacji) średniej kwoty jaka była płacona w ostatnim okresie umowy...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dla mnie taki łamaniec był by ok bo i tak przy obecnej cenie 99,00 to jest na przyszły rok cena wyjściowa 79,90, a nie 99,00. więc jak bedzie taka propozycja to biorę. Na razie tylko sprzedają mi platynę za 89,00 albo to co mam czyli platynę z hbo i cinemax za tę samą kwotę czyli 99,00. tylko, że mnie hbo i cinemax nie interesują.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja obecna umowe mam wlasnie w łamancu. Srednio ok 80 zl, a ostatnie miesiace za 89. Teraz mam umowe do konca sierpnia i proponuja lamance na 24 msc za 12 msc 79 i kolejne 12 msc za 99, niby srednia 89 ale przy kolejnym przedluzeniu beda zaczynac propozycje wlasnie od 99. Tylko ze mnie tą polityka w ogole nie przekonuja, moga sie gorzko rozczarowac, bo tv to nie jest produkt pierwszej potrzeby, a w ostatnim czasie coraz wiekszy [beep], ciągle reklamy, obnizone birate. Kanały z paczki Canal + to powtórki powtórek ;] a sportu nie ogladam. Na szczescie jest alternatywa, polsat, DVBT. Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz tez tak na to patrzę... Cena nie może iść wiecznie do góry i to w takim tempie tylko dlatego, że ostatni rachunek był 59 zł to teraz średnia dalej 59 zł ale ostatni rachunek z nowej umowy to 69 zł itd... itd.... Zasada popytu i podaży, i do tego jeszcze, a może przede wszystkim konkurencja. Tak więc trzeba w spokoju przemyśleć co nam jest potrzebne, jaka jest oferta wszystkich usługodawców (polsat, nc+, kablówki i inni), ustalić sobie cel i negocjować... i ni [beep]y nie dawać się ograć... TV to nie jest produkt pierwszej potrzeby!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Łamaniec czyli umowa o zmiennej kwocie abonamentu. Np. u mnie 5*0 + 10 ×79.9 - 5 miesiecy za darmo i 10 nastepnych 79.9zl

 

A mnie konsultant powiedział ,że gdybym przeszedł od CP do NC to mógłbym liczyć na rabat typu 3 x 0 zero złotych ( trzy pierwsze miesiące gratis).. Coś takiego było też stosowane przy migracji Tak nie ma takich opcji 3 razy zero lub inaczej .. Ale jest lecz opcja np 10 x 60 i reszta np. 14 x 70 takie upusty stosowane . Według konsultantów NC+ opcja 5 x 0 + 10 razy 79 złotych to czysta fikcja literacka piszących na forach internetowych .

Co wy Panowie na to ?? Może jakiś skan umowy który by przeczył słowom operatorów NC+..??? W przeciwnym razie te tak zwane łamańce to takie łamańce trzeba uznać za fikcję ( za operatorami NC+)

 

Dla mnie bardziej wiarygodne są słowa niestety konsultantów niż niektórych userów na forach.. Z resztą to nie takie dawne czasy jak co niektórzy chwalili się ,że dostawali oferty full pakiety nc+ za 40 złotych i zastanawiali się czy brać coś takiego . Czy jeszcze targować..!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W poniedziałek złożyłem wypowiedzenie.

we wtorek wczoraj telefon z Krakowa , ale o nieodpowiedniej porze 9.31 z tel. 12 294 78 79 nie odebrałem

 

dziś na ekranie telewizora pojawiła się wiadomość:

 

Uprzejmie informujemy , że czas określony Państwa umowy kończy się 2014-09-30

Jeżeli nie dokonają Państwo zmian, od 2014-10-01 umowa przekształci się automatycznie

w umowę na czas nieokreślony. Może wiązać się to ze zmianą opat na określone w Cenniku,

Szczegółowych Warunkach, Warunkach Promocji.

W przypadku pytań prosimy o kontakt pod numer telefonu 22 310 47 47

 

Zastanawiam się czy nie są to groźby karalne :>

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...