Kibo no Hikari Opublikowano 5 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2013 Czyli się da,tyle dobrze,ale te kable to porażka. Jednak nie ma to jak MR z Cyfry. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dk67 Opublikowano 5 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2013 I do tego spliter, to jest prawdziwy mr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukasz431 Opublikowano 6 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2013 Czy W czasie umowy mogę zmienić MR Premium na Standard Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pincet Opublikowano 6 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2013 Niestety nie możesz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukasz431 Opublikowano 6 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2013 a moge starać sie o pakiet full extra jestem nowym abonentem, nie z migracji z cyfry Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kibo no Hikari Opublikowano 6 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2013 Starać się zawsze można, najwyżej powiedzą nie. Jeżeli masz umowę jeszcze krócej niż rok i płacisz mniej niż 99zł to szansa jest. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukasz431 Opublikowano 7 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2013 płace za pakiet platyna +MR 149ZŁ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kingofsouth Opublikowano 7 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2013 @lukasz431 powiem szczerze raczej nie masz szans... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mateusz14422 Opublikowano 7 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2013 Trzecia próba wyrwania pakietu FULL EXTRA Z multiroom STANDARD się nie powiodła. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kibo no Hikari Opublikowano 7 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2013 Zadowolenie klienta blednie w konfrontacji z cyferkami-niestety. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mateusz14422 Opublikowano 7 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2013 Dziwne, że nie chcą daćbo bym płacil tyle samo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kibo no Hikari Opublikowano 7 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2013 Dlatego to właśnie nie jest dziwne,że odmawiają ale próbuj,może kiedyś się uda. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leonk1974 Opublikowano 7 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2013 Trzecia próba wyrwania pakietu FULL EXTRA Z multiroom STANDARD się nie powiodła. Mi za 5 razem się udało Tu jest taka sytuacja jak w lutym z nsport i MGM dla abonentów cyfra+ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mateusz14422 Opublikowano 7 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2013 Może jest jaka rada np. dzwoniąc codziennie czy raczej raz na jakiś czas. Bo ja te 3 razy co dzwoniłem to dzwoniłem po jakimś czasie.Co trzeba im powiedziec może jakaś formułka, żeby ich zagiąc. Zawsze rozmowa ich ze mną polegała na tym, że pakiet był ale już go nie ma. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kingofsouth Opublikowano 7 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2013 @mateusz14422 nie ma żadnej regułki... przyznam się dzwoniłem 2 razy na zwykła infolinię i nic nie ma takiej opcji.... w zeszłym tygodniu telefon do działu promocji...miła pani odbiera chwila zastanowienia mówi żebym poczekał na lini i.... jest "Full Extra" a co najlepsze to powiedziałem żeby za 5 minut odzwoniła gdyż zadzwoniłem z "partyzanta" bez konsultacji z żoną a musiałem się jej zapytać co ona na to.... no i pani oddzwoniła a wiecie że trochę obawiałem że już się nie odezwie ..... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mateusz14422 Opublikowano 7 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2013 No ja raz dzwoniłem na infolinię i nic. Odebrał wtedy facet. Teraz ostanie 2 razy dzwoniłem do działu promocji i odebrała kobieta i nie ma takiej opcji, potem coś gadała, że niedawno była umowa przedłużana. Próbowałem im naściemniąc nawet, że miałem telefon w tej sprawie i nic nadal nie udało się ugrac. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kibo no Hikari Opublikowano 7 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2013 @kingofsouth mimo wszystko w Twojej sytuacji taka zamiana przyniosła dodatkowy zysk operatorowi,niewielki, bo niewielki, ale jednak. A wiadomo, że nasza platforma rzadko robi nam dobrze ot tak z dobroci serca-no chyba, że przez przypadek. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kingofsouth Opublikowano 7 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2013 @Kibo święte słowa a może..... "głupi ma szczęście" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kibo no Hikari Opublikowano 7 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2013 Ani tego nie napisałem ani nie miałem na myśli. Ot to firma,więc zysk a nie sentymenty przede wszystkim. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kingofsouth Opublikowano 7 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2013 @Kibo wiesz mnie trochę nauczyła przygoda z "Nką" od stycznia 2009r Też miałem przeboje np.dekoder który miał być turbo został mi wysłany zwykły 250gb potem jak już dostałem turbo to z zasilaczem od zwykłego i nie pasował a jak już wymieniłem zasilacz to dekoder był padnięty/zawieszał się..... i znów wymiana i od tamtej pory mam "turbodekoder dgcb" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kibo no Hikari Opublikowano 7 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2013 Peszek ale zawsze mogło być gorzej. Sam nie wiem,ale co im szkodzi dać komuś pakiet za równowartość tego co płaci teraz? Po tej aferze z przymusową migracją itp. byłaby to miła odmiana w podejściu do klienta. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kingofsouth Opublikowano 7 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2013 @Kibo właśnie to jest najgorsze że dalej nie mają podejścia do klienta bo albo masz "farta" albo jesteś "łosiem" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kogutko21 Opublikowano 8 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2013 Mój znajomy po pierwszym darmowym miesiącu korzystania z promocyjnego pakietu Universe + 2 miesiące Family/Family2 wynegocjował pakiet Universe+ 6xC+ za 79zł. Oczywiście to tak jakby nowa umowa na kolejne 12 miesięcy. Myślę, że to taki pierwszy przypadek. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kibo no Hikari Opublikowano 8 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2013 Można było przypuszczać, ze skoro oferują pozostawienie Canal+Family/Family2 po okresie "do 2 m-cy gratis" w pakiecie za 6zł/m-c to całą paczkę wybranym uda się wyrwać za coś koło 20zł. @kogutko21 należy pogratulować Znajomemu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
james28 Opublikowano 8 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2013 Kogutko21, ja też negocjowałem podobnie, jak Twój znajomy - po 1 miesiącu, z tym że używania C+Silver za 79 zł jako nowy abonent. Zadzwoniłem po miesiącu bo napaliłem się na pakiet full extra, ale niestety nie udało mi się go wyhaczyć... Ale za to za 10 zł więcej, i w umowie na 1,5 roku wynegocjoweałem całą paczkę C+ oraz HBO na 10 miesięcy. Także jestem w miarę zadowolony. Za 89 zł mam to co chciałem czyli full C+ a dodatkowo HBO na połowę trwania okresu umowy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.