Skocz do zawartości

Oferty - dla stałych abonentów platformy CANAL+ (wyłącznie pytania i odpowiedzi dot. bieżących ofert!)


marcin7650
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Zadzwoń i powiedz, źe płacisz za coś czego nie masz. Pejs nie ma moźliwości odebrania Polsatu HD. U mnie chodziło jeszcze o VOD. Dzwonisz do Centrum Abo a tam przełączają do działu reklamacji.

 

Ale z tego co wiem, to Polsat HD nie jest w ofercie kanalów gwarantowanych. Mam pakiet Universe + +6xC+.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zadzwoń i powiedz, źe płacisz za coś czego nie masz. Pejs nie ma moźliwości odebrania Polsatu HD. U mnie chodziło jeszcze o VOD. Dzwonisz do Centrum Abo a tam przełączają do działu reklamacji.

 

Ale z tego co wiem, to Polsat HD nie jest w ofercie kanalów gwarantowanych. Mam pakiet Universe + +6xC+.

 

Jest kanałem gwarantowanym wg ich oferty na stronie

 

@Kibo. Też bym tak pomyślał

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli interesuje Cię pakiet Platinum z VODami do tego np.jakieś HBO to nie więcej niż 99zł. Tyle, że na sprzęcie Cyfry część wodotrysków nie będzie działać.

 

Możesz spróbować powalczyć o coś takiego(ale to się wiążę z wymianą sprzętu na ADB):

 

W ramach nowej promocji "Full extra" abonent w cenie 99 zł miesięcznie otrzymuje dostęp do pełnej oferty podstawowej (Universe+), pakietów premium (Canal+ Platinum, HBO, Cinemax, FilmBox, Sundance Channel, History) oraz opcji dodatkowych (Canal+ VOD, PictureBox, Seriale+ i netVOD+). Istnieje także możliwość dokupienia kanału dla dorosłych (Redlight HD) w cenie 10 zł miesięcznie oraz multiroom standard - 10 zł za dekoder / Multiroom Premium 20 zł za dekoder.

 

Jeżeli nie interesują Cię VODy itp. to optymalnym jest Universe+/6xCanal+/3xHBO za 59zł.(oczywiście dobrze jest złożyć wypowiedzenie).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam kolegów i koleżanki,

 

Do mnie też dzwonili parę dni temu, nie wiem tylko czy nie dałem się wrobić w coś. Ogólnie dotychczas płaciłem 108zł za pakiet z dodatkiem 3xHBO. Chcieli mi dać w sumie to samo za 119zł, więc gdy powiedziałem że raczej nie, dali mi dodatkowo Filmbox (miałem do wyboru to albo Cinemax). Dostałem też dodatkowo kanał Premiere. Wszystko na 12 m-cy.

Problem jest taki, że teraz w moim profilu ICA pokazuje, że mam Canal + Silver, HBO, Filmbox i Premiere (wszystko w sumie 189zł - mam nadzieję, że to błąd i pokazuje cenę bez promocji). Dodatkowo na moim dekoderze Filmbox i Premiere nie ma. W skrócie, są te kanały, co były dotychczas, a Pani przez telefon powiedziała, że zajmie to do 48 godzin. Na nowo przeskanowałem satelitę na moim Opticum x403p, ale to nic nie dało.

Coś jeszcze mogę zrobić, czy pozostaje tylko kontakt z nimi przez telefon? Odbieram w Anglii.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Reaktywacja pomogła, są Filmboxy, MGM HD, Fox HD. Nie mam tylko Polsat HD, ale to zależy od dekodera, z tego co wyczytałem? Pewnie mój x403p nie zadziała.

 

Tak to jest jak załatwia się sprawę na szybko i przez telefon. Teściowa dała mi telefon i mówi, że to z cyfry dzwonią, więc byłem kompletnie nieprzygotowany. Dobrze, że "tylko" na 12 m-cy, za rok będę mądrzejszy (może ;) ). W każdym bądź razie, dzięki za odpowiedzi.

 

UPDATE: Co do dekodera i Polsat HD, to dekoder musi obsługiwać dekodowanie CONAX, prawda?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   1 użytkownik

×
×
  • Dodaj nową pozycję...