Skocz do zawartości

Oferty - dla stałych abonentów platformy CANAL+ (wyłącznie pytania i odpowiedzi dot. bieżących ofert!)


marcin7650
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

nie rozumiem tej oferty. Podobno jest tylko dla obecnych abo nc+, ale dzwoniąc na infolinie dowiedziałem się, że nie mogę jej mieć bo jest jeszcze za wcześnie na zmianę umowy (dopiero koniec września wchodzi w grę) a migrowałem jakoś 1 lub 2 dnia od startu nc+. Wiec dla kogo ona jest? Na jak długo mieliście umowy przechodząc na extra full?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I nie i tak ;-) ten full jest dla abonentów ITI Neovision S.A.,którzy korzystają z dekoderów ADB.

 

Multiroom w tej promocji jest dodatkowo płatny:

Multiroom Standard 10 zł za każdy dekoder miesięcznie,

Multiroom Premium 20 zł.

Dodatkowo w przypadku gdy obecnie nie korzystasz z Multiroomu musisz liczyć się z opłatą aktywacyjną za dekoder uzupełniający. Jeżeli nie posiadasz dekodera typu mediaBOX+ lub turboBOX+ konieczna jest wymiana dekodera na taki dekoder a to również wiąże się z opłatą aktywacyjną.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ot zawierając tą umowę nie można generalnie skrócić kontraktu-to chyba logiczne,że jak ktoś zawarł w lipcu 2013r. umowę na 18 m-cy to nie będzie mógł teraz przejść na tego fulla,no chyba,że chcecie żeby było jak w Orange czyli długości kontraktów sumują się :P

 

Zgodnie z Warunkami oferta jest dostępna dla Abonentów ITI Neovision S.A., którzy korzystają z dekoderów ADB.

 

Ale ja to rozumiem. Tylko po co konsultant mi to proponuje (dzwoniłem w innej sprawie, a to wyszło przy okazji), daje jeden dzień do namysłu, później sam oddzwania i okazuje sie, że jednak nie mogę zmienić pakietu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bo jak to z nowościami bywa-pewnie nie wszystko na początku jest jasne,nawet dla konsultantów... szczegóły wychodzą w trakcie.

 

Oni tam naprawdę mają bałagan. Dzisiaj znowu zadzwonili aby się spytać czy zgadzam się na ten pakiet i...udało się :) już im nie przeszkadzało że miałem umowę na 18 m-cy, zmigrowałem na pakiet full extra bez problemu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość kingofsouth

Full Extra.....

a potem "Full Extra...... kłopoty"będą mieć co niektórzy np:brak odpowiedniego wpisu w ICA itd..... :wink:

ps.proponowano mi "Full Extra + Fikołki" za..... 99 pln :lol:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja mam pytanie z innej beczki

Dostałem po 1,5 m-ca od migracji telefonicznej z C+umowę z NC+ i nigdzie w zał. dokumentach nie moge znaleźć wykazu programów jakie wchodza do mojego pakietu Canal+Comfort + opcja multi.

Przegladając dokumenty na stronie NC+ również nie ma wykazu programów w poszczególnych pakietach (regulaminy, umowy, itp) jest tylko ogólna oferta.

Czy inni też tak mają czy mam iśc do punktu aby wydrukowali mi brakujace fragmenty umowy. Irytuje mnie takie podejście gdzie nie ma zapisów w umowie konkretnej zawartości pakietu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jakies uzasadnienie ??? napisac NIE i to z wykrzyknikiem zazwyczaj łatwo :)

Umowa to umowa. Każdy by tak chciał zmieniać wszystko w zależności od danej sytuacji. Ktoś wcześniej kupi drożej a po obniżce tego towaru/usługi krzyczy oddajcie mi różnice. Przecież to nienormalne. Nowe – promocja - zawsze jest dedykowana nowemu klientowi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   2 użytkowników

×
×
  • Dodaj nową pozycję...