Skocz do zawartości

Oferty - dla stałych abonentów platformy CANAL+ (wyłącznie pytania i odpowiedzi dot. bieżących ofert!)


marcin7650
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

i zażądaj rabatu na abonament,opisz co..

żądać to spbie możesz ... To zależy jedynie od dobrej woli operatora... Ja z autopsji znam trzy reklamacje na temat tego że w platynie na sprzęcie dawnej cyfry nie działają te wszystkie usługi i kanały w tym Polsat Hd.. I Co napisali po złożeniu tych reklamacji... Reklamacje wysłane koniec lipca br... Odpowiedz przyszła w połowie września po monitach mailowych

.że mogą w ramach pakietu wymienić na dekodery by te usługi działały.. Chciano dać cinemax i Filbox ( bo zazwyczaj ci ludzie już mieli HBO) w reklamacjach chodziło o zmniejszenie abonamentu skoro nie am usług na zmianę abonamentu w dól, nie ma zgody..

1. Pozostało albo wymienić sprzęt na ADB w ramach posiadanego abonamentu.. Mnie dano np. Media bo mi na jednym z pace nie zależało..

2. innym dołożono jakieś pakiety darmo ( ja nie chciałem bo tej platyny nie mam w całości kiedy oglądać..!!) Oraz zostanie na dotychczasowym sprzęcie..

3. Pozostaje możliwość wypowiedzenia umowy z winy operatora ( nie wywiązywanie się z umowy np. mnie zapewniano w punkcie w kwietniu ze dekodery pace zostaną zaktualizowane i będą odbierać te wszystkie usługi z platyny.. rzeczywistość okazało się całkiem inna . Czyli możesz spokojnie do miesiąca zdać sprzęt i zakończyć współpracę z NC +)..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@godunow dobra wola operatora nie ma nic do rzeczy kiedy na reklamację lipcową odpowiedź dostajesz we wrześniu i chyba nie muszę tłumaczyć dlaczego. Tak czy inaczej otrzymanie w ramach rekompensaty tylko dodatkowego kanału premium czy darmowa wymiana dekodera jest lepsza niż stan przed złożeniem reklamacji-czyli płacenie i nic więcej.

 

Płać i wymagaj.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

i zażądaj rabatu na abonament,opisz co..

żądać to spbie możesz ... To zależy jedynie od dobrej woli operatora... Ja z autopsji znam trzy reklamacje na temat tego że w platynie na sprzęcie dawnej cyfry nie działają te wszystkie usługi i kanały w tym Polsat Hd.. I Co napisali po złożeniu tych reklamacji... Reklamacje wysłane koniec lipca br... Odpowiedz przyszła w połowie września po monitach mailowych

.że mogą w ramach pakietu wymienić na dekodery by te usługi działały.. Chciano dać cinemax i Filbox ( bo zazwyczaj ci ludzie już mieli HBO) w reklamacjach chodziło o zmniejszenie abonamentu skoro nie am usług na zmianę abonamentu w dól, nie ma zgody..

 

Ja nie bawiłem się w pisanie reklamacji (za długo się czeka na odpowiedź). Zadzwoniłem do działu reklamacji (brak Polsatu HD i VODotrysków w Goldzie) i od ręki uruchomili HBO. Mogłem też obniżyć wysokość abonamentu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

i zażądaj rabatu na abonament,opisz co..

żądać to spbie możesz ... To zależy jedynie od dobrej woli operatora... Ja z autopsji znam trzy reklamacje na temat tego że w platynie na sprzęcie dawnej cyfry nie działają te wszystkie usługi i kanały w tym Polsat Hd.. I Co napisali po złożeniu tych reklamacji... Reklamacje wysłane koniec lipca br... Odpowiedz przyszła w połowie września po monitach mailowych

.że mogą w ramach pakietu wymienić na dekodery by te usługi działały.. Chciano dać cinemax i Filbox ( bo zazwyczaj ci ludzie już mieli HBO) w reklamacjach chodziło o zmniejszenie abonamentu skoro nie am usług na zmianę abonamentu w dól, nie ma zgody..

1. Pozostało albo wymienić sprzęt na ADB w ramach posiadanego abonamentu.. Mnie dano np. Media bo mi na jednym z pace nie zależało..

2. innym dołożono jakieś pakiety darmo ( ja nie chciałem bo tej platyny nie mam w całości kiedy oglądać..!!) Oraz zostanie na dotychczasowym sprzęcie..

3. Pozostaje możliwość wypowiedzenia umowy z winy operatora ( nie wywiązywanie się z umowy np. mnie zapewniano w punkcie w kwietniu ze dekodery pace zostaną zaktualizowane i będą odbierać te wszystkie usługi z platyny.. rzeczywistość okazało się całkiem inna . Czyli możesz spokojnie do miesiąca zdać sprzęt i zakończyć współpracę z NC +)..

Jeżeli te osoby zażądały rabatu na abonament w reklamacji złożonej w lipcu i dostały odpowiedź we wrześniu to został przekroczony termin 30 dni i reklamacja została rozpatrzona pozytywnie, więc w przypadku odpowiedzi odmownej bym im odpowiedział, że przepraszam bardzo, ale reklamacja została już rozpatrzona pozytywnie i ja chcę obniżki na abonament. Pytanie, czy napisali w reklamacji jaka miałaby być ta obniżka? Ja zażądałem zniżki w wysokości 6 zł/mc, po 30 dniach zacząłem im płacić obniżoną kwotę (i obniżając kwotę abonamentu za sierpień o te 6 zł za poprzednie miesiące). We wrześniu mi odpisali, że obniżka nie, ale jeden abonament gratis, wyszło mi praktycznie na jedno, więc wyrównałem im te opłaty za poprzednie miesiące i następny rachunek zapłacę w listopadzie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Napisalem im wczoraj maila z reklamacja zobacze co odpisza moze chociaz jeden miesiac dostane gratis zawsze to 159zl do przodu ale podejzewam ze i tak nic nie zrobia.Sprzetu im nie oddam do wymiany poniewaz mam multiroom na dwoch kartach w tym jedna za granica wiec ich sprzet odpada definitywnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja napisałem im dzisiaj reklamację na brak kanałów Polsat HD, PSN oraz niedziałającą usługę nc+GO.

Wieczorem odpisali na mail - udało się wywalczyć pakiet Cinemax, abonamentu nie chcieli obniżyć.

Dziękuję: regenwalde i Kibo no Hikari, którzy mnie nastroili pozytywnie do tego :brawo:

Warto było, zawsze coś i jaka radocha :jupi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@gigabajt, mogłeś NC+GO reklamować jako drugą reklamację, to może byś coś jeszcze zyskał. :wink: Mnie przy migracji nie chcieli dać drugiego dekodera z dyskiem do multiroom w bezpłatne użytkowanie, po reklamacji Polsatu HD dali mi 10zł rabatu, a po drugiej reklamacji NC+GO dali mi już go w bezpłatne użytkowanie, na tym mi zależało, bo dodatkowych kanałów nie potrzebuję. :smile:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

king of south jesteś wielki. Jako stary klient enki zmigrowałem na Silver z pełną paczką Canal +. Zadzwoniłem dzisiaj na podany numer i miła Pani bez problemu aktywowała mi Fulla za 99 zł. Nie było najmniejszego problemu. Sądzę, że jak się płaci mniej niż te 99 zł to oni mocno nie są problematyczni. Dzwoćnie i próbujcie :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   1 użytkownik

×
×
  • Dodaj nową pozycję...