remi Opublikowano 1 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2018 (edytowane) Oczywiscie dostaniesz wypowiedzenie i umowa sie zakonczy.Natomiast odsylam do rozdzialu IX regulaminu pt.rozwiazanie i zmiana umowy.Tam masz wyszczegolnione wszystko. Tylko ja nie rozumiem dlaczego mial by dostac wypowiedzenie? No chyba, ze nie zaakceptuje nowych warunkow, to jasne. Tylko, ze jest tu kilkoro z nas ktorym zadnych nowych warunkow nie zaoferowano. Ja bym wolal zeby mi powiedziano wprost, ze chca wymienic karty i dekodery, a nie jakies mydlenie oczu. Tym bardziej swinstwem byloby wylaczenie kart bez uprzedzenia i stwierdzenie, ze sie zepsuly czy cos podobnego. Ze wzgledu na prace jestem w Polsce tylko kilka razy w roku i co moj ojciec musialby czekac, az wroce zeby mu to wszystko odebrac i podlaczyc? Bo umowa jest na mnie jak tam jeszcze kiedys mieszkalem. Edytowane 1 Sierpnia 2018 przez remi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość czarny_figa Opublikowano 1 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2018 Tylko ja nie rozumiem dlaczego mial by dostac wypowiedzenie? No chyba, ze nie zaakceptuje nowych warunkow, to jasne. Tylko, ze jest tu kilkoro z nas ktorym zadnych nowych warunkow nie zaoferowano. Ja bym wolal zeby mi powiedziano wprost, ze chca wymienic karty i dekodery, a nie jakies mydlenie oczu. Tym bardziej swinstwem byloby wylaczenie kart bez uprzedzenia i stwierdzenie, ze sie zepsuly czy cos podobnego. Ze wzgledu na prace jestem w Polsce tylko kilka razy w roku i co moj ojciec musialby czekac, az wroce zeby mu to wszystko odebrac i podlaczyc? Bo umowa jest na mnie jak tam jeszcze kiedys mieszkalem. jesli nie ma oferty to znaczy,ze nie chca zebys dalej mial cameleony.Umowa na czasie nieokreslonym moze byc wypowiedziana przez uslugodawce bez podania przyczyny z miesiecznym okresem wypowiedzenia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
remi Opublikowano 1 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2018 (edytowane) No ok, ja rozumiem ze nie chca zeby miec kameleony, to jedno. Ale zeby rozwiazywac umowe bez propozycji przejscia na nowy system to przeciez strzal w stope. Probuje zrozumiec gdzie tu logika? Edytowane 1 Sierpnia 2018 przez remi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
torre24 Opublikowano 1 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2018 Czyli co powinno się zrobić? Mam 2 cameleony i WiFi Premiumbox. Jeśli dobiorę jakiegoś boxa od nc+ to wtedy będę klientem do przedłużenia? Wymienią mi od razu karty? Jakie byłyby koszty tej operacji? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
roberttosat Opublikowano 1 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2018 No ok, ja rozumiem ze nie chca zeby miec kameleony, to jedno. Ale zeby rozwiazywac umowe bez propozycji przejscia na nowy system to przeciez strzal w stope. To jest tylko wymysł użytkowników albo użytkownika, dla abonentów z cameleonami jest oferta na przejście na nowy sprzęt. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Inspektor Opublikowano 1 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2018 Jednym proponują wymianę sprzętu, innym przedłużają umowy bez problemu. Wczoraj dzwonili do mojego brata (6 raz) chociaż umowa kończy mu się dopiero 31 grudnia. Przedłużył na niezmienionych warunkach na dwa lata, pytał konsultanta o konieczność wymiany sprzętu i dostał zapewnienie, że nic mu nie wymienią i może spokojnie przedłużyć umowę. Abonament miesięczny 134 zł. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ste100 Opublikowano 1 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2018 Dziwni ludzie pracują w tym Nc+. Do Twojego brata dzwonili 6 razy mimo ze miał 6 miesięcy do końca umowy, do mnie w ogóle nie dzwonią a mam 30 dni do końca umowy. Nie mam zielonego pojęcia jak oni wybierają osoby do których dzwonią. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Inspektor Opublikowano 1 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2018 Ja też przedłużyłem w czerwcu a umowę miałem do końca listopada. Jak konsultant dzwonił do brata, to nawet mu nadmienił, żeby zbyt długo nie czekał, bo brat już umowę przedłużył i jest zadowolony. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
remi Opublikowano 1 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2018 (edytowane) To jest tylko wymysł użytkowników albo użytkownika, dla abonentów z cameleonami jest oferta na przejście na nowy sprzęt. Ja bym powiedzial, ze sa trzy wersje: tym co przedluzaja od razu, tym co oferuja nowy sprzet i tym co nic nie oferuja ( z autopsji i tego co przeczytalem, ten problem maja glownie osoby, ktore w ostatniej chwili chcialy przedluzyc). I to nie sa zadne wymysly. Za to dlaczego tak jest? Mozna sie tylko domyslac i tyle. Edytowane 1 Sierpnia 2018 przez remi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Inspektor Opublikowano 1 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2018 A ja pójdę jeszcze dalej, ku niezadowoleniu dużej grupy userów, problem mają ci którzy przy każdym przedłużaniu umowy składali wypowiedzenia, aby coś ugrać. Ja jestem abonentem od czasów analogowego Canal+ i nigdy nie składałem wypowiedzenia i nigdy nie miałem problemów z przedłużeniem umowy a zawsze przedłużam na najdłuższy możliwy okres i kilka miesięcy przed końcem. Kiedyś nie doliczali miesięcy pozostałych z umowy a chyba od czterech lat doliczają. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ste100 Opublikowano 1 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2018 (edytowane) Zgadzam się z Tobą. Mi się rozmowa z nimi urwała w momencie jak sprawdzili ze mam zarejestrowane wypowiedzenie, wydaje mi się ze traktują takich klientów jako „wyludzaczy” i wiedza ze rozmowy z nimi są trudne, a szansa na przyjęcie standardowej oferty praktycznie żadna, wiec pewnie dlatego wola dzwonić do Twojego brata pół roku przed końcem umowy niż do osób którym umowa kończy się za niekiedy 2 dni... Drugi i jeszcze większy problem to pułap z którego próbujesz zjechać w dół - im wyżej byłeś tym mniej ci zaoferują - ja się na samym początku nc+ wkopałem w te durne platinum i miałem zwalona pozycje do negocjacji - pamietam ze raz pożarłem się z konsultantem na linii, bo był to okres 2 lata po starcie nc+ i pierwsze negocjacje - Ci którzy na samym początku utrzymali swoje ceny z czasów c+ dostawali świetne oferty w granicach 45-55zl, a mi jako gościowi na platinum dawano to samo... za jakieś 80-90zl - żadnych gratisów - NIC - i trzeba było walnąc wypowiedzenie bo serio w ogóle nie było rozmowy. Edytowane 1 Sierpnia 2018 przez ste100 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
torre24 Opublikowano 1 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2018 (edytowane) Ja bym powiedzial, ze sa trzy wersje: tym co przedluzaja od razu, tym co oferuja nowy sprzet i tym co nic nie oferuja ( z autopsji i tego co przeczytalem, ten problem maja glownie osoby, ktore w ostatniej chwili chcialy przedluzyc). I to nie sa zadne wymysly. Za to dlaczego tak jest? Mozna sie tylko domyslac i tyle. Zadzwoniłem z ciekawości zapytać na jakich warunkach mogę dobrać sprzęt do MR (teraz mam tylko WiFi Premiumboxa i drugiego cameleona za 0 zł) - oferta powalająca - Box+ 49 zł aktywacja, Box+ z WiFi 99 zł aktywacja i w obu przypadkach 10 zł miesięcznie. Możliwe dobranie do 5 dekoderów no i wymiana kart. Podziękowałem. Do końca umowy mam 9 miesięcy i mam nadzieję, że pójdą po rozum do głowy bo o ile mogę dobrać dekoder od platformy i wymienić karty to płacenie aktywacji mi się nie uśmiecha, a miesięczna opłata, w sytuacji gdzie mam MR za 0 zł od zawsze i podobno na zawsze, zupełnie nie wchodzi w grę. Zgadzam się z Tobą. Mi się rozmowa z nimi urwała w momencie jak sprawdzili ze mam zarejestrowane wypowiedzenie, wydaje mi się ze traktują takich klientów jako „wyludzaczy” i wiedza ze rozmowy z nimi są trudne, a szansa na przyjęcie standardowej oferty praktycznie żadna, wiec pewnie dlatego wola dzwonić do Twojego brata pół roku przed końcem umowy niż do osób którym umowa kończy się za niekiedy 2 dni... Drugi i jeszcze większy problem to pułap z którego próbujesz zjechać w dół - im wyżej byłeś tym mniej ci zaoferują - ja się na samym początku nc+ wkopałem w te durne platinum i miałem zwalona pozycje do negocjacji - pamietam ze raz pożarłem się z konsultantem na linii, bo był to okres 2 lata po starcie nc+ i pierwsze negocjacje - Ci którzy na samym początku utrzymali swoje ceny z czasów c+ dostawali świetne oferty w granicach 45-55zl, a mi jako gościowi na platinum dawano to samo... za jakieś 80-90zl - żadnych gratisów - NIC - i trzeba było walnąc wypowiedzenie bo serio w ogóle nie było rozmowy. Tutaj może pomóc tylko standaryzowanie ofert. Kilkadziesiąt złotych różnicy w takich samych ofertach dla różnych klientów jest niesprawiedliwe i trudno się dziwić, że ludzie kombinują jak obniżyć opłaty. Edytowane 1 Sierpnia 2018 przez torre24 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
roberttosat Opublikowano 1 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2018 Ale co się dziwisz, masz 9 miesięcy do końca umowy, nikt Cię nie zmusza do wymiany karty i multiroomu więc Ci gadają standardową ofertę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
torre24 Opublikowano 1 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2018 Nie dziwię się ale jak czytam to forum to nie przypominam sobie żeby rozdawali dekodery i MR za darmo (przy wymianie bądź dobieraniu sprzętu oczywiście) podczas aneksowania umów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ste100 Opublikowano 1 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2018 @torre24 Totalnie się z Tobą zgadzam, przecież to jest koszmar jak tu wchodzisz i czytasz ze 3 osoby pod rząd dostały dokładnie to na czym Ci zależy w akceptowalnej cenie, a Ty dzwonisz minutę później i gość na starcie torpeduje cała rozmowę wywalając Ci ta sama cenę x2, a już największy wku... wywołuje te ich słynne „taka oferta nie istnieje”... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NobelM Opublikowano 1 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2018 (edytowane) A ja pójdę jeszcze dalej, ku niezadowoleniu dużej grupy userów, problem mają ci którzy przy każdym przedłużaniu umowy składali wypowiedzenia, aby coś ugrać. Ja jestem abonentem od czasów analogowego Canal+ i nigdy nie składałem wypowiedzenia i nigdy nie miałem problemów z przedłużeniem umowy a zawsze przedłużam na najdłuższy możliwy okres i kilka miesięcy przed końcem. Kiedyś nie doliczali miesięcy pozostałych z umowy a chyba od czterech lat doliczają. A może wiedzieć jaki masz obecnie pakiet, ile za niego płacisz oraz jaki pakiet ma Twój brat za te 134zł? Edytowane 1 Sierpnia 2018 przez NobelM Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Inspektor Opublikowano 1 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2018 (edytowane) Obydwaj z bratem mamy takie same pakiety, tj.: Pakiet Superpremium+ History HD / H2 Filmbox Pack HBO GO Eleven Sports MULTIROOM STANDARD Płacimy jednakowe opłaty dokładnie po 134 zł. Edytowane 1 Sierpnia 2018 przez Inspektor Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ste100 Opublikowano 1 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2018 Drogo ! Pamietam ze SP było czy nadal jest za 89zl a reszta razem zdecydowanie nie kosztuje 45zl... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Inspektor Opublikowano 1 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2018 Dla mnie w sam raz, tym bardziej, że dla nowych dają SP+ za 129,99zł Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Beaa Opublikowano 1 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2018 Dołożę swoje dwa grosze ... mam umowę do końca roku , multiroom na camelach , 2x pace . Zawsze składałam wypowiedzenia, a dzwonią do mnie od miesiąca i oferty dla mnie są. Więc teorię o składanych wypowiedzeniach też obalę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
shevchenko1987 Opublikowano 1 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2018 Drogo ! Pamietam ze SP było czy nadal jest za 89zl a reszta razem zdecydowanie nie kosztuje 45zl... Nikt tego nigdy nie potwierdził. Superpremium+ 6C+ - 94,99 zł / 24 m-ce Superpremium+ 8C+ - 99,99 zł / 24 m-ce Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Finito Opublikowano 1 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2018 Rozmowa sprzed chwili. Numer 12 294 78 79. Bardzo konkretny i kulturalny Pan, który na wstępie zaznaczył, że analizował moje wcześniejsze rozmowy (i nie mam tutaj prawa żeby w to nie wierzyć, biorąc pod uwagę dalszy ciąg konwersacji), przedstawił mi propozycję Start 9,90, Comfort 22,50. Zaakceptowany comfort za 22,50 na 24 m-ce, dopełnienie do Extra do września (automatycznie się wyłączy), sierpień za free. Sygnał miałem do wczoraj, a dopiero dziś zadzwonił człowiek, który wiedział po co dzwoni i do kogo. Życzę powodzenia w negocjacjach i pozdrawiam profesjonalnego Konsula. p.s. Start był na 15 m-cy i między innymi z tego względu go nie brałem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ste100 Opublikowano 1 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2018 Nie no spoko każdy bierze to ma co go stać jeden start inny extra a jeszcze inny VIP Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
plockier Opublikowano 1 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2018 jesli nie ma oferty to znaczy,ze nie chca zebys dalej mial cameleony.Umowa na czasie nieokreslonym moze byc wypowiedziana przez uslugodawce bez podania przyczyny z miesiecznym okresem wypowiedzenia. Tak już w to wierzę, że rozwiązują umowy z wszystkimi co mają cameleony, przecież nie mogą mnie potraktować inaczej i wytłumaczyć się że jestem na ich czarnej liście. Ja jestem przekonany że oni liczyli że sam złożę rezygnację, albo się osra..m i zdecyduję sie na przedłużenie z płatnym multi i dzierżawą za sprzęt. Niestety nie udało się im i uważam, że zostanie jak jest na czas nieokreślony, dopiero jaka skończą ze wszystkimi z camelami to wtedy dadzą opcję albo przechodzisz na nowe karty i sprzęt albo wypowiadają umowę. Do czasu aż wszystkim nie przedstawią takiej oferty nic nie mogą zrobić zgodnie z prawem. Przecież uokik im nie pozwoli jednym z camelami dawać umowy, a innym nie. Zrobią im kontrolę jak ludzie będą dymić i wyjdzie szydło z worka czy wszystkich z camelami traktują tak samo. Myślę, że niebawem wybuchnie z tego niezła afera, jak pojawi się więcej ludzi w takiej sytuacji jak nasza. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mask Opublikowano 1 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2018 Info ode mnie: Comfort+, dop. Extra+ na miesiąc, Canal+ na 3 miesiące, umowa na 2 lata za 22,50 zł. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.