Skocz do zawartości

Oferty - dla stałych abonentów platformy CANAL+ (wyłącznie pytania i odpowiedzi dot. bieżących ofert!)


marcin7650
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Oczywiscie dostaniesz wypowiedzenie i umowa sie zakonczy.Natomiast odsylam do rozdzialu IX regulaminu pt.rozwiazanie i zmiana umowy.Tam masz wyszczegolnione wszystko.

Tylko ja nie rozumiem dlaczego mial by dostac wypowiedzenie? No chyba, ze nie zaakceptuje nowych warunkow, to jasne. Tylko, ze jest tu kilkoro z nas ktorym zadnych nowych warunkow nie zaoferowano.

Ja bym wolal zeby mi powiedziano wprost, ze chca wymienic karty i dekodery, a nie jakies mydlenie oczu. Tym bardziej swinstwem byloby wylaczenie kart bez uprzedzenia i stwierdzenie, ze sie zepsuly czy cos

podobnego. Ze wzgledu na prace jestem w Polsce tylko kilka razy w roku i co moj ojciec musialby czekac, az wroce zeby mu to wszystko odebrac i podlaczyc? Bo umowa jest na mnie jak tam jeszcze kiedys mieszkalem.

Edytowane przez remi
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość czarny_figa

Tylko ja nie rozumiem dlaczego mial by dostac wypowiedzenie? No chyba, ze nie zaakceptuje nowych warunkow, to jasne. Tylko, ze jest tu kilkoro z nas ktorym zadnych nowych warunkow nie zaoferowano.

Ja bym wolal zeby mi powiedziano wprost, ze chca wymienic karty i dekodery, a nie jakies mydlenie oczu. Tym bardziej swinstwem byloby wylaczenie kart bez uprzedzenia i stwierdzenie, ze sie zepsuly czy cos

podobnego. Ze wzgledu na prace jestem w Polsce tylko kilka razy w roku i co moj ojciec musialby czekac, az wroce zeby mu to wszystko odebrac i podlaczyc? Bo umowa jest na mnie jak tam jeszcze kiedys mieszkalem.

jesli nie ma oferty to znaczy,ze nie chca zebys dalej mial cameleony.Umowa na czasie nieokreslonym moze byc wypowiedziana przez uslugodawce bez podania przyczyny z miesiecznym okresem wypowiedzenia.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jednym proponują wymianę sprzętu, innym przedłużają umowy bez problemu. Wczoraj dzwonili do mojego brata (6 raz) chociaż umowa kończy mu się dopiero 31 grudnia. Przedłużył na niezmienionych warunkach na dwa lata, pytał konsultanta o konieczność wymiany sprzętu i dostał zapewnienie, że nic mu nie wymienią i może spokojnie przedłużyć umowę.  Abonament miesięczny 134 zł.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To jest tylko wymysł użytkowników albo użytkownika, dla abonentów z cameleonami jest oferta na przejście na nowy sprzęt.

Ja bym powiedzial, ze sa trzy wersje: tym co przedluzaja od razu, tym co oferuja nowy sprzet i tym co nic nie oferuja ( z autopsji i tego co przeczytalem, ten problem maja glownie osoby, ktore w ostatniej chwili chcialy przedluzyc).

I to nie sa zadne wymysly. Za to dlaczego tak jest? Mozna sie tylko domyslac i tyle.

Edytowane przez remi
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja pójdę jeszcze dalej, ku niezadowoleniu dużej grupy userów, problem mają ci którzy przy każdym przedłużaniu umowy składali wypowiedzenia, aby coś ugrać. Ja jestem abonentem od czasów analogowego Canal+ i nigdy nie składałem wypowiedzenia i nigdy nie miałem problemów z przedłużeniem umowy a zawsze przedłużam na najdłuższy możliwy okres i kilka miesięcy przed końcem. Kiedyś nie doliczali miesięcy pozostałych z umowy a chyba od czterech lat doliczają.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zgadzam się z Tobą. Mi się rozmowa z nimi urwała w momencie jak sprawdzili ze mam zarejestrowane wypowiedzenie, wydaje mi się ze traktują takich klientów jako „wyludzaczy” i wiedza ze rozmowy z nimi są trudne, a szansa na przyjęcie standardowej oferty praktycznie żadna, wiec pewnie dlatego wola dzwonić do Twojego brata pół roku przed końcem umowy niż do osób którym umowa kończy się za niekiedy 2 dni... Drugi i jeszcze większy problem to pułap z którego próbujesz zjechać w dół - im wyżej byłeś tym mniej ci zaoferują - ja się na samym początku nc+ wkopałem w te durne platinum i miałem zwalona pozycje do negocjacji - pamietam ze raz pożarłem się z konsultantem na linii, bo był to okres 2 lata po starcie nc+ i pierwsze negocjacje - Ci którzy na samym początku utrzymali swoje ceny z czasów c+ dostawali świetne oferty w granicach 45-55zl, a mi jako gościowi na platinum dawano to samo... za jakieś 80-90zl - żadnych gratisów - NIC - i trzeba było walnąc wypowiedzenie bo serio w ogóle nie było rozmowy.

Edytowane przez ste100
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja bym powiedzial, ze sa trzy wersje: tym co przedluzaja od razu, tym co oferuja nowy sprzet i tym co nic nie oferuja ( z autopsji i tego co przeczytalem, ten problem maja glownie osoby, ktore w ostatniej chwili chcialy przedluzyc).

I to nie sa zadne wymysly. Za to dlaczego tak jest? Mozna sie tylko domyslac i tyle.

Zadzwoniłem z ciekawości zapytać na jakich warunkach mogę dobrać sprzęt do MR (teraz mam tylko WiFi Premiumboxa i drugiego cameleona za 0 zł) - oferta powalająca - Box+ 49 zł aktywacja, Box+ z WiFi 99 zł aktywacja i w obu przypadkach 10 zł miesięcznie. Możliwe dobranie do 5 dekoderów no i wymiana kart. Podziękowałem. Do końca umowy mam 9 miesięcy i mam nadzieję, że pójdą po rozum do głowy bo o ile mogę dobrać dekoder od platformy i wymienić karty to płacenie aktywacji mi się nie uśmiecha, a miesięczna opłata, w sytuacji gdzie mam MR za 0 zł od zawsze i podobno na zawsze, zupełnie nie wchodzi w grę.

Zgadzam się z Tobą. Mi się rozmowa z nimi urwała w momencie jak sprawdzili ze mam zarejestrowane wypowiedzenie, wydaje mi się ze traktują takich klientów jako „wyludzaczy” i wiedza ze rozmowy z nimi są trudne, a szansa na przyjęcie standardowej oferty praktycznie żadna, wiec pewnie dlatego wola dzwonić do Twojego brata pół roku przed końcem umowy niż do osób którym umowa kończy się za niekiedy 2 dni... Drugi i jeszcze większy problem to pułap z którego próbujesz zjechać w dół - im wyżej byłeś tym mniej ci zaoferują - ja się na samym początku nc+ wkopałem w te durne platinum i miałem zwalona pozycje do negocjacji - pamietam ze raz pożarłem się z konsultantem na linii, bo był to okres 2 lata po starcie nc+ i pierwsze negocjacje - Ci którzy na samym początku utrzymali swoje ceny z czasów c+ dostawali świetne oferty w granicach 45-55zl, a mi jako gościowi na platinum dawano to samo... za jakieś 80-90zl - żadnych gratisów - NIC - i trzeba było walnąc wypowiedzenie bo serio w ogóle nie było rozmowy.

Tutaj może pomóc tylko standaryzowanie ofert. Kilkadziesiąt złotych różnicy w takich samych ofertach dla różnych klientów jest niesprawiedliwe i trudno się dziwić, że ludzie kombinują jak obniżyć opłaty.

Edytowane przez torre24
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@torre24

 

Totalnie się z Tobą zgadzam, przecież to jest koszmar jak tu wchodzisz i czytasz ze 3 osoby pod rząd dostały dokładnie to na czym Ci zależy w akceptowalnej cenie, a Ty dzwonisz minutę później i gość na starcie torpeduje cała rozmowę wywalając Ci ta sama cenę x2, a już największy wku... wywołuje te ich słynne „taka oferta nie istnieje”...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja pójdę jeszcze dalej, ku niezadowoleniu dużej grupy userów, problem mają ci którzy przy każdym przedłużaniu umowy składali wypowiedzenia, aby coś ugrać. Ja jestem abonentem od czasów analogowego Canal+ i nigdy nie składałem wypowiedzenia i nigdy nie miałem problemów z przedłużeniem umowy a zawsze przedłużam na najdłuższy możliwy okres i kilka miesięcy przed końcem. Kiedyś nie doliczali miesięcy pozostałych z umowy a chyba od czterech lat doliczają.

A może wiedzieć jaki masz obecnie pakiet, ile za niego płacisz oraz jaki pakiet ma Twój brat za te 134zł?

Edytowane przez NobelM
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rozmowa sprzed chwili. Numer 12 294 78 79. Bardzo konkretny i kulturalny Pan, który na wstępie zaznaczył, że analizował moje wcześniejsze rozmowy (i nie mam tutaj prawa żeby w to nie wierzyć, biorąc pod uwagę dalszy ciąg konwersacji), przedstawił mi propozycję Start 9,90, Comfort 22,50. Zaakceptowany comfort za 22,50 na 24 m-ce, dopełnienie do Extra do września  (automatycznie się wyłączy), sierpień za free. Sygnał miałem do wczoraj, a dopiero dziś zadzwonił człowiek, który wiedział po co dzwoni i do kogo. Życzę powodzenia w negocjacjach i pozdrawiam profesjonalnego Konsula. p.s. Start był na 15 m-cy i między innymi z tego względu go nie brałem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jesli nie ma oferty to znaczy,ze nie chca zebys dalej mial cameleony.Umowa na czasie nieokreslonym moze byc wypowiedziana przez uslugodawce bez podania przyczyny z miesiecznym okresem wypowiedzenia.

 

Tak już w to wierzę, że rozwiązują umowy z wszystkimi co mają cameleony, przecież nie mogą mnie potraktować inaczej i wytłumaczyć się że jestem na ich czarnej liście.

Ja jestem przekonany że oni liczyli że sam złożę rezygnację, albo się osra..m i zdecyduję sie na przedłużenie z płatnym multi i dzierżawą za sprzęt.

Niestety nie udało się im i uważam, że zostanie jak jest na czas nieokreślony, dopiero jaka skończą ze wszystkimi z camelami to wtedy dadzą opcję albo przechodzisz na nowe karty i sprzęt albo wypowiadają umowę.

Do czasu aż wszystkim nie przedstawią takiej oferty nic nie mogą zrobić zgodnie z prawem.

Przecież uokik im nie pozwoli jednym z camelami dawać umowy, a innym nie. Zrobią im kontrolę jak ludzie będą dymić i wyjdzie szydło z worka czy wszystkich z camelami traktują tak samo.

Myślę, że niebawem wybuchnie z tego niezła afera, jak pojawi się więcej ludzi w takiej sytuacji jak nasza.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   2 użytkowników

×
×
  • Dodaj nową pozycję...