Jump to content

Beaa

Users
  • Content Count

    25
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

1 Neutralna

About Beaa

  • Rank
    Niedoświadczony

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Witam ponownie. Trzecia reklamacja znów odrzucona, czyli sytuacja bez zmian. Czytając odpowiedź nc+ doszłam do wniosku że czas zacząć czegoś wymagać . Zadzwoniłam do nc+ pytając co proponują by rozwiązać problem...trafiłam na bardzo wymijającego w odpowiedziach konsula, na wszystko odpowiadał "ale ja tu nic nie pomogę , proszę udać się do punktu i wymienić sprzęt". Tłumaczenie że wymiana sprzętu nie pomaga nic nie dało. Więc zrobiłam troszkę taki myk...idąc do punktu powiedziałam Pani że na infolinii powiedzieli, że jak nie pomaga wymiana dekodera, to maja wymienić karty. I pomogło ... miła Pani zadzwoniła gdzieś i wymieniła dwie karty. Wszystko wróciło do normy. Dziękuję za podpowiedzi
  2. Napisana... trzecia , dwie poprzednie z ofertą płatnego wifi premiumbox. Dlaczego wymieniał ?
  3. Opcję z kombinowaniem z kartą zostawiam w spokoju. Jak dla mnie , jest to wszystko jakieś dziwne. Zapakowałam dziś powtórnie dwa Pace , udałam się do punktu ... znów inni pracownicy , tłumaczenie od początku . Gdy usłyszałam że mam iść gdzieś na godz. bo Oni muszą wszystko sprawdzić , odmówiłam . Tłumaczyłam dokładnie kiedy i jak tnie obraz . Po trzech minutach dekoder zachował się tak jak u mnie w domu , zaczął ciąć i tyle. Jak Pan sprawdził w systemie że dekodery wymienione dopiero co, a usterka taka sama jak poprzednio , został zbity z tropu. Próbował różnych rzeczy , nic nie pomogło. Efekt końcowy rozmowy : Sprzęt wadliwy , ale nie wymienią na inny bo to nic nie da. Opcja zmiany karty nie do przejścia , na sugestię ze to innym pomogło odpowiedź " proszę w to nie wierzyć , to bajki" . Jak zapytałam co dalej to usłyszałam że " ma pani bardzo dobry pakiet w mocno okrojonej cenie" . Mój wniosek ... masz babo problem bo płacisz za mały rachunek i Cię stać na to by płacić dzierżawę . Już nie wiem czy jestem zniesmaczona czy wściekła podejściem do problemu. Wygląda na to ze mam im dać spokój i się cieszyć z tego co mam. A teraz myśl, która mi jeszcze chodzi po głowie ... czy takie podejście z Ich strony nie daje mi prawa do zerwania umowy z Ich winy ? Moja rezygnacja nie wchodzi w grę - za wysoka kara.
  4. Tylko że Oni twardo twierdzą że to dekoder. Podoba mi się opcja zgubienia karty. Jak się nie ugną to chyba zastosuję.
  5. Pojechałam do punktu. Wymienili jedną sztukę (więcej nie mieli) , zabrałam , podłączyłam ...tnie. W piątek mają dostać nowe sztuki , czeka mnie kolejna wycieczka .
  6. W mojej miejscowości jest tylko jeden. Za drugim razem podjechałam do innej (20 km) , tam Pani po stwierdzeniu usterki wymieniła na inny. Ale że mam tak daleko , poprosiłam by go zaraz sprawdziła... okazało się że na tym kolejnym też był ten sam problem, innych już nie było na stanie. Więc dekodera nie wymieniłam i pojechałam do domu, składając w punkcie reklamację. I to chyba był mój błąd , teraz nie mam potwierdzenia że problem był na jednym i drugim.
  7. Otrzymałam odpowiedź do mojej reklamacji. Na darmową wymianę się nie zgadzają , ciągle wyskakuje mowa o aktywacji i opłacie miesięcznej. Mam jeździć do punktu i udowadniać że dalej mam problem ... liczyć na wymianę na inny Pace, wolny od wad . Po zapytaniu o wymianę kart otrzymałam odpowiedź, że istnieje taka możliwość tylko gdy owe karty będą uszkodzone, a moje jeśli oglądam to są ok. Już ręce rozkładam.
  8. Napisałam do nich wiadomość . Zobaczymy jak się odniosą do tego. Jeśli jednak będzie tylko opcja wymiany dekodera to mam pytanie . Jak zrozumiałam wifi premiumbox mogę dostać tylko jeden - jako główny dek , a o co warto powalczyć do multi ? Jak miałabym wymieniać sprzęt na którym nie ma możliwości nagrywania to wymiana mija się z celem.
  9. Witam. Dopadła mnie zmora problemów z nagrywaniem na Pace . Z tym że ja na stanie mam dwa. Po wizycie w punkcie się trochę zdenerwowałam. Sprzęt główny wymienili na "nowy", a drugi na siłę chcą wymienić na wifi boxa . Po sprawdzeniu nowego okazuje się że problem pozostał...jak zacinało tak zacina Podjechałam do salonu - kolejna wymiana - po sprawdzeniu dalej problem . Kart nie wymienią ponieważ niby mam stare po/cyfrowe karty a tych na caymany wymienić nie mogą... już nie wiem co robić i jakich argumentów używać . Oferują wifi premiumbox ale tylko na główny i z opłatami , nie zgodziłam się. Co dalej , ktoś podpowie ?
  10. Nie jest... Też mam umowę do 31.12.2018r , camele i 2x pace. Telefonów miałam sporo , ale wszystkie z wyższą ofertą. Dopiero jak stanowczo powiedziałam że chcę zejść z ceny (obecnie płacę 107,99) to usłyszałam że muszę poczekać do grudnia... i to był ostatni telefon z ich strony. Grzecznie czekam.
  11. Witam Czy takie opcje tylko z DUK , czy w punkcie tez jest możliwość wynegocjować ? Do tego HBO za 20zł da radę czy raczej nie ?
×
×
  • Create New...