Skocz do zawartości

Przedłużenie abonamentu


Rekomendowane odpowiedzi

Tak naprawdę im powinno zależeć jak najszybciej "konsumować" gotówkę. Przecież wtedy następna będzie o wiele wcześniej.

Hamować dla swojej chimery. A co z budżetem? Co na to ksiegowść? Odpychać od siebie kasą, która biegnie na konto!

Niemożliwe by sobie szkodzili. Niemożliwe.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak to jest jak ktoś nie umie czytac że nalezy kase wpłacić przynajmniej tydzień przed końcem terminu wazności karty ja tak zrobiłem i zero problemów .

 

Jeżeli nie wiesz o co chodzi to nie pisz bzdur czy ktoś umie czytać czy też nie a czytaj ze zrozumieniem poprzednie posty. TNK twierdzi że te zwłoki są z winy banków czy poczty bo pieniądze idą zbyt długo. Ja dlatego też poczekałem aż wygasną mi uprawnienia dopiero zrobiłem przelew i wiem że na ich koncie pieniądze pojawiły się 22 stycznia. Teraz jest 25 i programy dalej są niedostępne co oznacza że te kłopoty są nie tylko winą banków czy poczty ale także TNK i ich systemu która nie radzi sobie z tak dużą ilością klientów chcących doładować kartę. Z tego co piszę jasno wynika że nie chodzi mi o ciągłość odbioru programów a o prawdę w sprawie kłopotów z doładowaniami ponieważ najłatwiej jest zwalić winę na kogoś innego a nie przyznawać się do winy którą TNK na pewno też ponosi za taki stan rzeczy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I widzisz sam sobie jesteś winny piszesz że czekałes aś zgasną ci kanałay wtedy zrobiłeś przelew . Większośc osób które tak zrobiły maja problemy później z ponowną aktywacją kanałów bo musza czekac kilka dni . Tnk ma jakiś czas na zaksięgowanie . Czy myslisz że ich system codziennie sprawdza akurat twoje konto czy wpłynęła kasa za dalsze oglądanie dlatego jest wyraźnie napisane aby wcześniej wpłacac kase aby mieli czas na zaksięgowanie . Ja jak i moi znajomi wpłacili tydzień wczesniej i nikt nie miał problemów . Dlatego nie rozumiem twojego oburzenia . Mysle że w ciągu tygodnia ci kanały na nowo zaswiecą .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czytaj człowieku dokładnie bo wyrażnie widać że masz problemy ze zrozumieniem tekstu. Wyrażnie napisałem że nie chodzi mi o ciągłość w oglądaniu programów a stwierdzenie faktu kto ponosi odpowiedzialność za opóżnienia w doładowaniach karty ponieważ TNK twierdzi że to nie ich wina a poczty. TNK miała być jak telefony na kartę - doładujesz oglądasz. Ciekaw jestem jak by ludzie reagowali gdyby po doładowaniu telefonu czekali kilka dni aby móc rozmawiać - była by to kpina delikatnie mówiąc. Po wpłacie i zaksięgowaniu pieniędzy na ich koncie to komputer powinien automatycznie puścić uprawnienia - są na to odpowiednie programy a nie człowiek który ręcznie wykonuje te czynności bo z taką ilością będzie to trwać długo. W moim przekonaniu TNK kłamie mówiąc że to nie ich wina z tymi opóżnieniami a ty nie masz pojęcia jak działają takie systemy. TNK po prostu została zaskoczona tą popularnością i nie jest przygotowana na tą ilość klientów (brak odpowiedniego systemu komputerowego do doładowań) stąd te zwalanie opóżnień na pocztę. Ręczne wpisywanie uprawnień z dnia na dzień będzie trwało coraz dłużej bo klientów tnk systematycznie z dnia na dzień przybywało to i chcących doładować kartę też będzie coraz więcej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Skoro ci tak źle to nie płac nie przedłużaj i idź do konkurencji przeciez nikt ci nie każe korzystać z TNK . Porównujesz uzupełnienie konta telefonicznego z TNK to szkoda gadać będziesz mógł poruwnywac dopiero jak rusza punkty uzupełnień konta wtedy wszysko będzie odbywać sie automatycznie . I nie pisz takich bzdur że ktoś o czymś nie ma pojęcia skoro niewiesz kim jestem i czym sie zajmuję bo to jest dla mnie śmieszne . Życze miłego dnia .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

O co wy się kłócicie? TNk została zaskoczona dużą popularnością i tyle. Moje doświadczenia z doładowaniem są takie: specjalnie czekałem aż mi wyłączą kanały, stało się to chyba 5 stycznia, 6 stycznia wpłaciłem kasę z konta w pekao sa na konto tnk też w pekao sa. Po 9 dniach oczekiwania na włączenia kanałów, zadzwoniłem, przedstawiłem spokojnie sprawę, miła pani kazała mi sprawdzić kilka rzeczy wersje oprogramowanie, pytała o epg i kilka jeszcze rzeczy, po czym sama powiedziała że maja problemy ale że mają one być zlikwidowane w najbliższym czasie, a i jeszcze powiedziała że moje pieniądze zostały zaksięgowane 6 stycznia :evil: ,po rozłączenie się po minucie miałem wszystkie kanały. Mama wrażenie, że gdybym nie zadzwonił to nie miałbym kanałów do dzisiaj. Wnioski są takie że to nie jest wina poczty, tylko tnk ale dajmy im trochę czasu, mam nadzieję że jak następnym razem będę doładowywał to nie będzie już takich problemów. Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie ta dyskusja nie ma sensu prawda jest taka że TNK zatrudnia chińczyków do wpisywania uprawnień, na porządne oprogramowanie ich po prostu nie stać. Ja kasę wysłałem 30 grudnia u nich na koncie była 31 grudnia, dopiero kanały zaświeciły po 2 tygodniach a dokładnie 16 stycznia !!! (zgłoszenie na infolinii nr 876 niedowiarki z sat-kuriera mogą sprawdzić) mam też wydruk potwierdzenia przelewu. Jak do tej pory TNK nie była łaskawa się wytłumaczyć, a panienka na infolinii zatkała się gdy usłyszała że tuner to ich polecany Technisat.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a ja wpłaciłem kasę na przedłużenie już dawno. przedwczoraj mi wyłączyli wszystkie kanały oprócz pięciu podstawowych i nic z tym jak dotąd nie mogę zrobić. po paru telefonach na biuro obsługi każą mi albo czekać z włączonym tunerem albo wgrać nowe oprogramowanie do tunera (golden interstar). za każdym razem gadają co innego, wogóle nie poczuwają się do jakiejkolwiek pomocy. zdaje się że straciłem kasę. :-(((

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...
Gość Anonymous

Ja mam do któregoś marca i tak myślę sobie do kiedy :D Wracając do tematu aby sygnał i uprawnienia raz dwa dostawać na dodatkowe kanały wypada wcześniej 7dni doładować;)Wypraktykowane:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może na 4.03. wznowią Ci sygnał...

 

BIURO OBSŁUGI KLIENTA:

 

Infolinia jest czynna 7 dni w tygodniu od 8.00 do 22.00.

 

Połączenie z telefonów stacjonarnych: 0-703-102-502

(stawka za połączenie wynosi 35 gr brutto za minutę na dzień 01.10.2008).

 

Połączenie z telefonów komórkowych: *71 81 91

(stawka za połączenie wynosi 1,22 zł brutto za minutę na dzień 01.10.2008).

 

W celu dokonania identyfikacji Konsultanci telewizji na kartę poproszą o podanie

numeru seryjnego karty SIM i/lub podanie indywidualnego numeru konta do

wpłat za doładowanie i/lub historii wpłat za doładowanie.

 

źródło: telewizjanakarte.pl

 

 

Jednak praktyka jest zawsze taka, by przedłużyć ważność swojej karty tydzień przed upływem ważnosci karty, a dla pewności wysłać pieniądze odpowiednio wcześniej (nawet miesiąc przed upływem).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...