Skocz do zawartości

Odbiorniki Polsat Box - pytania, problemy, komentarze


mpotasznik
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

@damian.nora nie ma sprawy :) emocje emocjami pomoc zawsze sie znajdzie 

program tv epg  też ma dwie wersje - lista i tabela jeśli o to Ci chodzi ?

wciskamy klawisz na pilocie :

EPG

strzałka w lewo

jeszcze raz w lew ( wybór czasu )

jeszcze raz w lewo ( wybór listy )

jeszcze raz w lewo i tu mamy wybór widoku EPG - widok LISTY lub widok TABELI zatwierdzamy OK i :)

Jak co pisz :) 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@patryszq - nie, nie o to chodzi. Chciałbym aby juz na starcie zaznaczane były kanały a nie lista. Niestety przycisk "menu" nie usuwa mi przypominania i nie wime jak to obejść. Wybranie kanalu i ponowne klikanie ogladaj, doprowadza mnie do szewskiej pasji, tak samo jak przypominanie o programie. Niestety jestem nocnym markiem i przed telewizorem spędzam dużo czasu, stąd każde ułatwienie jest mi bardzo na rękę.

 

@maks27 no ja chyba trafiałęm cały czas na tych niekumatych :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja również mam problem z tym nowym oprogramowaniem. Ze wzgledu na wzrok, czesto ogladam telewizor przyciemniony a wtedy menu jest czesciowo (pociemniona czesc) niewidoczne. Nie widze następnych kanłów, ani poprzednich a także opcji. Obojętnie jak ustawię przezroczystość, nie widze dobrze. A jak lampa swieci w telewizor, to już w ogóle jest nic nie widać.

 

Mogę potwierdzić, że menu jest BARDZO nieintuicyjne oraz przekombinowane i powolne. Mi również doskwiera podwójne potwierdzanie zmiany kanału. Polsat dał ciała z tą aktualizacją. Poprzednia działała super, wszystko było widoczne, szybkie i intuicyjne.

 

Jeżeli ktoś ma jakieś pomysły (infolinia nie pomogła, poza "pojaśnij Pan sobie obraz" - czego nie mogę zrobić, ze względu na wzrok), chętnie potestuję.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@prostyler - poprzednia dzialala o wiele lepiej, ale tez byly rone myki - np z aktualizacja programu. Trzeba bylo wylaczyc z pradu dekoder, aby pobral zaktualizowany program, w dodatku data sie czesto ustawiala na 1 stycznia. Bylo mase bledow ale menu bylo znacznie lepiej dopasowane. Ja podziekowalem polsatowi, bo nie chca przywrocic poprzedniej wersji, ani nie wiedza kiedy poprawia ich bledy. Upierali sie, ze bede placicl kare, ale jak ich postraszylem sadem, to zgodzili sie na dobrowolne rozwiazanie umowy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 31.03.2021 o 12:36, spamator12 napisał:

ale jak ich postraszylem sadem, to zgodzili sie na dobrowolne rozwiazanie umowy.

Bezkarne zerwanie umowy bo mi operator zmienił soft - z powodu ze soft jest przekombinowany ( nie umiem sie w nim poruszać )  postraszyłem ich sądem i zgodzili sie na bezkarne zerwanie . Dobre sobie . Nie wstyd Ci tak kłamać na public forum . Z jednej strony współczuje , a z drugiej czekamy na kolejne rewelacje i przygody z kolejnym operatorem którego wybierzesz , mam nadzieje że będziesz nas raczył kolejnym przekazem jak to jest " źle " ??

Powodzenie i spokojnych 🥚🐰🐣

Edytowane przez patryszq
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@patryszq tak bo ty wiesz lepiej, co zrobilem, co myslalem i jaki byl wynik. Pojechalem do punktu, pokazalem wideo, ze nie dziala, pomimo ze mowia ze dziala i na stronach pisza ze dziala, wyszedl Pan kierownik i zmiekl po tym jak powiedzialem, ze wzywam policje i spisza zeznania wraz z notatka zsluzbowa, na ktore pozniej powolam sie  wsadzie. Koniec kropka.

 

Moze regulaminy i punkciki dzialaja na zuczki, ja mam dostep do dobrego firmowego prawnika i jak chca sie bawic w sad to mozemy sie bawic w sad. Takie praktyki zawsze odbijaja sie na opinii operatora i wracaja jak bumerang - 2 klientow po tym co zobaczyli od razu wyszlo - chyba chcieliby miec pewnosc ze bedzie dzialac, kolejny stwierdzil ze chcialby najpierw przetestowac usluge zanim podpisze jakakolwiek umowe.

 

No ale ty wiesz lepiej, znasz sie na kazdym sprzecie, wiesz ze operator zawsze gora i trzeba sie meczyc z jego sprzetem "bo tak". Powodzenia.

 

@prostyler a moze TV jest tak "ciemno" ustawiony, ze az za mocno? Prubowales ustawic inny tryb/jasnosc/kontrast?

Edytowane przez spamator12
  • Popieram 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Od kiedy Puls 2 trafił do Cyfrowego Polsatu na dekoderze multiroom (evobox lite) widnieje informacja że "Tego kanału nie ma w twoim abonamencie". Główny dekoder (evobox PVR) odbiera poprawnie ten Kanał. Ponowienie sygnału poprzez ICOK oraz drugi raz przez konsultanta z infolni nic nie dało. Powiedziano mi żebym przywrócił ustawienia fabryczne dekodera, tak też zrobiłem lecz efektów brak. Widziałem na tym forum że niektórzy również skarżą się na ten sam problem. Jaka może być przyczyna tego problemu i jak ją rozwiązać?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Od kiedy Puls 2 trafił do Cyfrowego Polsatu na dekoderze multiroom (evobox lite) widnieje informacja że "Tego kanału nie ma w twoim abonamencie". Główny dekoder (evobox PVR) odbiera poprawnie ten Kanał. Ponowienie sygnału poprzez ICOK oraz drugi raz przez konsultanta z infolni nic nie dało. Powiedziano mi żebym przywrócił ustawienia fabryczne dekodera, tak też zrobiłem lecz efektów brak. Widziałem na tym forum że niektórzy również skarżą się na ten sam problem. Jaka może być przyczyna tego problemu i jak ją rozwiązać?
No niestety, ja mam podobnie
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam pytanie do Was.

Jestem posiadaczem dwóch dekoderów - główny Evobox i dekoder Multiroom Evobox Lite. Na Evoboxie Lite mam funkcje, zapomnialem nazwy, odtwarzania oglądanego programu od początku a na głównym dekoderze nie mam takiej funkcji. Ktoś wie czemu? Czy trzeba to gdzieś włączyć w ustawieniach? Na głównym dekoderze mogę przewijać do tyłu ale tylko do momentu kiedy przełączyłem na dany kanał. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Mam pytanie: posiadam dekoder własnościowy Samsunga H370G na bezterminowej umowie na pakiet Rodzinny HD. Coraz gorzej chodzi ten dekoder, zamierzam go wymienić w APSie. Na jaki dekoder dokonywana jest wymiana? Czy jest szansa na Evobox Lite, czy są nadal dostępne np. HD5500s?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jest to zależne między innymi od stanów magazynowych danego punktu. Otrzymasz jednak dekoder z podobnymi parametrami oraz podobną ceną. W takim przypadku można ewentualnie przedłużyć umowę w celu skorzystania z nowego urządzenia, jeżeli jesteś zainteresowany, to napisz w wiadomości prywatnej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...