Skocz do zawartości

Odbiorniki Polsat Box - pytania, problemy, komentarze


mpotasznik
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Poczekaj ze wszystkim do września,oficjalnego komunikatu kiedy jak i kto może bo każdy będzie mógł dokonać zmian w sprzęcie,za kilka dni PB wprowadzi informacje o wprowadzeniu kanałów 4K,nowej ofercie , pakietach itp. 

 

Głównym dekoderem będzie mógł być Polsat Box 4K za niego trzeba będzie zapłacić na start plus comiesięczny czynsz za ten dekoder. 

Multiroom i dekodery hd5500s będziesz mógł wymienić na dekodery Evobox Lite,pojawi się opłata za wymianę każdego dekodera do MR,czynsz także chyba że wynegocjujesz dobre warunki przedłużeniowe

O funkcje nPVR,restart,catchUP itp. zapytasz się przy przedłużeniu,będzie to płatne w umowie.

  • Popieram 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zaczynam tracić nerwy do urządzeń Cyfrowego Polsatu. Mam dekoder EVOBOX HD oraz EVOBOX LITE. Multiroom zablokowany. Dekodery nie widzą się w sieci pomimio, że są w sieci. Ok, zrobiłem to co zwykle wszyscy robią. Wyciągnij wtyczkę, włóż wtyczkę. Teraz evobox lite nie mogę mogę zalogować się do sieci wifi pomimo, że dobrze wpisuję hasła itd itp. Dekoder widzi sieć, klikam w nią, wpisuję hasło i [beep]a. Już mam dość tych niedoróbek cyfrowego polsatu. Chciałbym naprawdę wrócić do starych dekoderów i se przekładać karty, aby multiroom działał jak należy. Miało być łatwo, prosto i przyjemnie a tak nie jest. 

Pytanie, co trzeba począć aby wrócić do starych dekoderów? 

Wcześniej miałem HD 5500s i HD 3000 i wszystko hulało, aż miło. Teraz to droga krzyżowa. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

już kombinuję jak się da. Naprawdę mam 2 drukarki, 2x laptopy, 6x telefonów, konsole, 3x tv podłączone poprzez wifi i śmiga to w różnych częstotliwościach 2.4GHz i 5GHz i nie ma problemu a tu jest. Mało tego evobox lite zalogował się do sieci a evobox hd nie. Evobox hd nie widzi żadnej sieci nawet tej stworzonej w telefonie. Po prostu paradoks paradoksu. Tak spitolić oprogramowanie to tylko polak potrafi i to po całości. Pomysły mi się skończyły. Cierpliwość również. Zaraz zacznę uwieczniać to na zdjęciach i nagrywać rozmowy z konsultantami, aby doprowadzić do rozwiązania umowy z winy operatora, bo tak to się po prostu nie da. 

Może ktoś ma jakiś pomysł jak to rozwiązać? Wyślę flaszkę(to też waluta) paczkomatem w podzięce. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w sensie żeby 2 dekodery spiąć skrętką? Czy pomiędzy dekoderami ma być switch a do tego podpięty router?

 

///Aktualizacja.

2 dekodery są w sieci. W końcu...ale... paradoks paradoksu.

Multiroom mam zablokowany, ale jest aktywny. Dekoder musi działać w tej samej sieci lokalnej co główny dekoder. No [beep]a mać. Przecież dwa dekodery są w tej samej sieci lokalnej i dalej nie działa. Zastanawiam się kogo pizgnąć w łeb za takie coś. Przecież tak się nie da... Na infolinię dodzwonić się graniczy z cudem. Szybciej umówię się na audiencję u papieża. Dzwonię do nich, robot pitoli, że 20 minut mam czekać. Czekam. Następuje 17 minuta i mnie automat rozłącza. Dzwonię drugi raz, myślę se ok. Może przez przypadek sam rozłączyłem rozmowę. Więc podłączyłem się przez bluetooth zestawem słuchawkowym i słucham tej [beep]ianej muzyki tak, że już sam zaczynam ją nucić. Czas oczekiwania - podobny. Tak i podobnie system mnie rozłączył. Przypadek? 

 

///Aktualizacja nr 2.

Oddzwonił do mnie konsultant i stwierdził, że nie rozmawia z właścicielem usługi. Pytanie komu mam wystawić fv na dojazd do ichniejszego punktu skoro jaśnie Pan twierdzi, że nie rozmawia z właścicielem usługi. Zaczyna się robić kolorowo. Jak podpisywałem umowę to głos odpowiadał konsultantowi. To na podstawie innego głosu mogę zerwać umowę?

Edytowane przez JoY RidE
  • Lubię to 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiara :!: nawet nie wiem jak to opisać, ale przed chwilą dzwonił mój punkt PB/Plus (żadna ściema bo numer mam zapisany w komórce) i było pytanie ile mam dekoderów i tu mnie zatkało- otóż jestem zaproszony na jutro by dokonać aktualizacji oprogramowania by te miały takie aktualne przyszłościowo:shock: przyznam że byłem zdumiony bo moje dekodery nie jedną aktualizację zaliczyły, ale wszystko to tak jak innym szło z satelity a teraz się okazuje że to trzeba robić stacjonarnie w punkcie, ponoć trawa to ok. 15 min. co zmienia nie mam pojęcia.

Ktoś z was dostał też takie zaproszenie :?:

 

@JoY RidE Dopiero teraz przeczytałem twój post i powiem tyle że te emotikony to żadna ściema-😂🤣boki zrywać:brawo:

Edytowane przez OlafS
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Muszę powiedzieć, że w tym całym SYFIE - CYFROWEGO SZAJSU, bo inaczej tego nie można w tej chwili nazwać. Trafił się konsultant, który nie twierdził, że nie jestem właścicielem usługi i po kolei przeszedł ze mną drogę krzyżową, aby coś zaczęło działać. Więc co, działa. Jak długo? Zobaczymy. Lecz wkurza mnie komunikat, że dekoder się połączył z siecią i rozłączył i połączył. No kurła mało mnie to interesuje. Niech jeszcze wyskakuje komunikat kiedy Solorz poszedł szczać lub sr#ć. Gorzej będzie jak go jelitówka chwyci wtedy wypalą mi się powidoki w oledzie. Delikatnie mówiąc jestem zażenowany działaniem tych dekoderów.  A myślałem nad 3 dekoderem do garażu i dobrze, że tego nie uczyniłem. 

Edytowane przez JoY RidE
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 od 1 września Nie działa  na Evoboxie PVR m.in. serwis Polsat box GO.Wcześniej Polsat Cyfrowy GO działał .Ktoś coś wie jak to rozwiązać .Ustawienia fabryczne robiłem.Dzwoniłem na infolinię ze 12 razy i pewnie regulamin tego zabrania ale powiem tak, miałem wrażenie że rozmawiam z idiotami ,czy oni są jacyś niedorozwinięci ,przecież oni o niczym tam pojęcia nie mają jakby w jakimś szoku byli , .Przecież jakiś tam przełożony powinien odsłuchiwać co nie które rozmowy .Skąd oni ich wzięli.Nie no śmiać mi się chce .    [  Do administratora -,może mnie pan usunąć za wypowiedz ale taka jest prawda].Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chciałem Evoboxa HD  ponieważ mi zależy na podłączeniu wieży stereo ale mi powiedziano że w multiroomie to mogę dostać tylko PVR I lite . PVR TO PORAŻKA ,na Lite mogę cofnąć do siedmiu dni oglądanie ale nie ma podłączenia do wieży .To niby na co te programy muzyczne- aaaa dooo oglądania.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 3.09.2021 o 12:27, OlafS napisał:

Wiara :!: nawet nie wiem jak to opisać, ale przed chwilą dzwonił mój punkt PB/Plus (żadna ściema bo numer mam zapisany w komórce) i było pytanie ile mam dekoderów i tu mnie zatkało- otóż jestem zaproszony na jutro by dokonać aktualizacji oprogramowania by te miały takie aktualne przyszłościowo:shock: przyznam że byłem zdumiony bo moje dekodery nie jedną aktualizację zaliczyły, ale wszystko to tak jak innym szło z satelity a teraz się okazuje że to trzeba robić stacjonarnie w punkcie, ponoć trawa to ok. 15 min. co zmienia nie mam pojęcia.

Ktoś z was dostał też takie zaproszenie :?:

 

@JoY RidE Dopiero teraz przeczytałem twój post i powiem tyle że te emotikony to żadna ściema-😂🤣boki zrywać:brawo:

Nieco się zdziwiłem jak to przeczytałem. Możliwe że APS pomylił sobie aktualizacje oprogramowania z wymianą dekodera na ten 4K albo wciska jakiś kit celem upchania tobie tego sprzętu kosztem PVR-ki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Poland- Zapomniałem opisać tę moją wizytę, tak szczerze to nie mam pojęcia po co była ta operacja(całość zajęła 15-20 minut)- oba dekodery nadal mają ten sam soft, nic z nagrań nie poginęło, posprawdzałem kilka parametrów w ustawieniach i nie znalazłem żadnej różnicy, ale z tego co wiem od pracownika punktu to nie byłem jedynym- może nam jakieś programiki szpiegujące dograli, których nie widać :?:;)

 

Ps."Możliwe że APS pomylił sobie aktualizacje oprogramowania z wymianą dekodera na ten 4K"

Nic z tych rzeczy- nie było żadnej propozycji a ta aktualizacja była zlecona przez system CP, sam widziałem to na kompie w punkcie, mało tego- gdy po pierwszej rozmowie z punktem potwierdziłem wizytę to dostałem dwa SMSy przypominające z dziwnego nr 122135

Edytowane przez OlafS
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

APS jest potrzebny do zaktualizowania softu??? Gdyby była taka akcja to byłaby raczej globalna i ktos by raczej słyszał, pozatym jak można ustalić właściwy APS? Chyba tylko ten gdzie się podpisało umowę. A co z reszta abonentów? To wszystko jest bez sensu.

Edytowane przez apj
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, apj napisał:

jak można ustalić właściwy APS? Chyba tylko ten gdzie się podpisało umowę. A co z reszta abonentów?

Przecież chyba podajesz adres gdy podpisujesz umowę- tak trudno sprawdzić najbliższy punkt?

Ja tylko raz pospisywałem umowę w punkcie(dawno w tym miejscu nie istnieje) i było to kilkanaście lat temu.

A co z resztą? nie ma pojęcia, może pewne dekodery- jak moje czegoś nie zassały? a może jestem szpiegowany :?:

ostatecznie moje poglądy mogą pewnej części tego kraju nie odpowiadać(pocieszam się że choć są większością to w ostatecznym rozrachunku są mniejszością bo 1/3 to chyba mniej niż 2/3 pozostałych)  i może chcą wiedzieć co ta prawdziwa większość o nich myśli ;) - jakby co to trafili w samą dziesiątkę 🤣

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To nie jest nic osobistego, nie kieruje tego do Ciebie. Próbuje zrozumieć te działania. Teoretycznie ma wejść PBG na dekodery evobox ale skoro u Ciebie się tak nie stało to zgłupiałem.

 

Druga sprawa, to tak prosto nie działa jak ty napisałeś, APSy działają jak Mc albo KFC, rzadko gdzie jest firmowy salon, większość to zewnętrzne firmy, one maja podpisana umowę i pracują pod logiem PB, ale po to aby sprzedać umowy i serwisować w razie konieczności, ona są tak jakby w tym temacie nie zależne, „góra” nie może im kazać wezwać klienta do salonu tylko musi sama to zrobić, chociażby przez RODO. Jak wówczas z takim salonem się rozliczać? Nie wiadomo…

 

Salony jak się kontaktują to obstawiam zazwyczaj ze coś skopaly przy podpisaniu umowy, ale tutaj…. archiwum X.

Edytowane przez apj
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może @Specjalista Polsat Box lub @support458 coś dodadzą od siebie jeśli wrócą do żywych na forum :) bo mam wrażenie że od pojawienia się i unormowania całego tego chaosu ze startem 4K i PB4K oba wsparcia jakby zapadły się pod ziemie , z niewiadomych powodów ? Wielkie halo jakie oczekiwane było ze startem 4K stało się przypudrowaniem nadal istniejącego bałaganu ?? Kanały 4K w ofercie aż 2sztuki szyfrowane z czego jeden z lepszym bitrate na szybko ot tak pojawia się u konkurencji :)a reszta dodatków na liście to przekazy FREE 4K , szefowa @Anita Kaźmierska  być może nadal nie dostała do testów PB4K na SK , bo w zasadzie co tu recenzować , wykastrowane pudełko bez dysku - ale krzyczące że takowy dysk można podłączyć  ?? Finalnie to krok do przodu , w końcu 4K jakie by nie było każdy ma oczy,  zawitało do POLSAT BOX , dekoder IP i SAT w jednym , niby kroki do przodu a ile to kroków wstecz :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 13.09.2021 o 21:08, patryszq napisał:

Zawsze możesz a raczej powinieneś kupić sobie cos innego czyli prywatną skrzyneczkę do 4K . Masz wybór prawda ?? Nikt z pistoletem nie stoi obok i nie zmusza do użytkowania PB4K 🦆

Stoi z pistoletem bo  jak do prywatnej skrzyneczki podłączę multiroom? 

  • Popieram 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...