patryszq Opublikowano 30 Marca 2021 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2021 @damian.nora nie ma sprawy emocje emocjami pomoc zawsze sie znajdzie program tv epg też ma dwie wersje - lista i tabela jeśli o to Ci chodzi ? wciskamy klawisz na pilocie : EPG strzałka w lewo jeszcze raz w lew ( wybór czasu ) jeszcze raz w lewo ( wybór listy ) jeszcze raz w lewo i tu mamy wybór widoku EPG - widok LISTY lub widok TABELI zatwierdzamy OK i Jak co pisz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maks27 Opublikowano 30 Marca 2021 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2021 @damian.nora na infolinii różnie bywa i czasem trafi się na zorientowaną osobę, jednak bywa tak że abonent wie więcej niż osoba z drugiej strony. 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
damian.nora Opublikowano 30 Marca 2021 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2021 @patryszq - nie, nie o to chodzi. Chciałbym aby juz na starcie zaznaczane były kanały a nie lista. Niestety przycisk "menu" nie usuwa mi przypominania i nie wime jak to obejść. Wybranie kanalu i ponowne klikanie ogladaj, doprowadza mnie do szewskiej pasji, tak samo jak przypominanie o programie. Niestety jestem nocnym markiem i przed telewizorem spędzam dużo czasu, stąd każde ułatwienie jest mi bardzo na rękę. @maks27 no ja chyba trafiałęm cały czas na tych niekumatych Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
prostyler Opublikowano 30 Marca 2021 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2021 Ja również mam problem z tym nowym oprogramowaniem. Ze wzgledu na wzrok, czesto ogladam telewizor przyciemniony a wtedy menu jest czesciowo (pociemniona czesc) niewidoczne. Nie widze następnych kanłów, ani poprzednich a także opcji. Obojętnie jak ustawię przezroczystość, nie widze dobrze. A jak lampa swieci w telewizor, to już w ogóle jest nic nie widać. Mogę potwierdzić, że menu jest BARDZO nieintuicyjne oraz przekombinowane i powolne. Mi również doskwiera podwójne potwierdzanie zmiany kanału. Polsat dał ciała z tą aktualizacją. Poprzednia działała super, wszystko było widoczne, szybkie i intuicyjne. Jeżeli ktoś ma jakieś pomysły (infolinia nie pomogła, poza "pojaśnij Pan sobie obraz" - czego nie mogę zrobić, ze względu na wzrok), chętnie potestuję. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spamator12 Opublikowano 31 Marca 2021 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2021 @prostyler - poprzednia dzialala o wiele lepiej, ale tez byly rone myki - np z aktualizacja programu. Trzeba bylo wylaczyc z pradu dekoder, aby pobral zaktualizowany program, w dodatku data sie czesto ustawiala na 1 stycznia. Bylo mase bledow ale menu bylo znacznie lepiej dopasowane. Ja podziekowalem polsatowi, bo nie chca przywrocic poprzedniej wersji, ani nie wiedza kiedy poprawia ich bledy. Upierali sie, ze bede placicl kare, ale jak ich postraszylem sadem, to zgodzili sie na dobrowolne rozwiazanie umowy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
patryszq Opublikowano 1 Kwietnia 2021 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2021 (edytowane) W dniu 31.03.2021 o 12:36, spamator12 napisał: ale jak ich postraszylem sadem, to zgodzili sie na dobrowolne rozwiazanie umowy. Bezkarne zerwanie umowy bo mi operator zmienił soft - z powodu ze soft jest przekombinowany ( nie umiem sie w nim poruszać ) postraszyłem ich sądem i zgodzili sie na bezkarne zerwanie . Dobre sobie . Nie wstyd Ci tak kłamać na public forum . Z jednej strony współczuje , a z drugiej czekamy na kolejne rewelacje i przygody z kolejnym operatorem którego wybierzesz , mam nadzieje że będziesz nas raczył kolejnym przekazem jak to jest " źle " ?? Powodzenie i spokojnych Edytowane 1 Kwietnia 2021 przez patryszq Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Specjalista Polsat Box Opublikowano 1 Kwietnia 2021 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2021 W dniu 28.03.2021 o 09:26, Krystyna Blaszczuk napisał: Dlaczego zniknela opcja nagrywanie,nie dostalam zadnej informacji na ten temat!? Witam. Jaki posiadasz dekoder? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spamator12 Opublikowano 1 Kwietnia 2021 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2021 (edytowane) @patryszq tak bo ty wiesz lepiej, co zrobilem, co myslalem i jaki byl wynik. Pojechalem do punktu, pokazalem wideo, ze nie dziala, pomimo ze mowia ze dziala i na stronach pisza ze dziala, wyszedl Pan kierownik i zmiekl po tym jak powiedzialem, ze wzywam policje i spisza zeznania wraz z notatka zsluzbowa, na ktore pozniej powolam sie wsadzie. Koniec kropka. Moze regulaminy i punkciki dzialaja na zuczki, ja mam dostep do dobrego firmowego prawnika i jak chca sie bawic w sad to mozemy sie bawic w sad. Takie praktyki zawsze odbijaja sie na opinii operatora i wracaja jak bumerang - 2 klientow po tym co zobaczyli od razu wyszlo - chyba chcieliby miec pewnosc ze bedzie dzialac, kolejny stwierdzil ze chcialby najpierw przetestowac usluge zanim podpisze jakakolwiek umowe. No ale ty wiesz lepiej, znasz sie na kazdym sprzecie, wiesz ze operator zawsze gora i trzeba sie meczyc z jego sprzetem "bo tak". Powodzenia. @prostyler a moze TV jest tak "ciemno" ustawiony, ze az za mocno? Prubowales ustawic inny tryb/jasnosc/kontrast? Edytowane 1 Kwietnia 2021 przez spamator12 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szymex24 Opublikowano 16 Kwietnia 2021 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2021 Od kiedy Puls 2 trafił do Cyfrowego Polsatu na dekoderze multiroom (evobox lite) widnieje informacja że "Tego kanału nie ma w twoim abonamencie". Główny dekoder (evobox PVR) odbiera poprawnie ten Kanał. Ponowienie sygnału poprzez ICOK oraz drugi raz przez konsultanta z infolni nic nie dało. Powiedziano mi żebym przywrócił ustawienia fabryczne dekodera, tak też zrobiłem lecz efektów brak. Widziałem na tym forum że niektórzy również skarżą się na ten sam problem. Jaka może być przyczyna tego problemu i jak ją rozwiązać? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
patryszq Opublikowano 16 Kwietnia 2021 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2021 Zadaj pytanie @support458 i @Specjalista Cyfrowy Polsat lub zgłoś błąd przez ICOK, wskazując o jaki sprzęt chodzi, nr karty, dekodera itp. Ewidentnie jest problem z uprawnieniami na tym modelu, niestety. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dzanas69 Opublikowano 16 Kwietnia 2021 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2021 Od kiedy Puls 2 trafił do Cyfrowego Polsatu na dekoderze multiroom (evobox lite) widnieje informacja że "Tego kanału nie ma w twoim abonamencie". Główny dekoder (evobox PVR) odbiera poprawnie ten Kanał. Ponowienie sygnału poprzez ICOK oraz drugi raz przez konsultanta z infolni nic nie dało. Powiedziano mi żebym przywrócił ustawienia fabryczne dekodera, tak też zrobiłem lecz efektów brak. Widziałem na tym forum że niektórzy również skarżą się na ten sam problem. Jaka może być przyczyna tego problemu i jak ją rozwiązać?No niestety, ja mam podobnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maks27 Opublikowano 16 Kwietnia 2021 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2021 Może jakaś partia kart jest pominięta w uprawnieniach ? Sąsiad ma Evobox Lite i u niego od początku działa Puls 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OlafS Opublikowano 16 Kwietnia 2021 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2021 Wejdźcie na ICOK, odznaczcie przywrócenie uprawnień i na pewno pomoże. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dzanas69 Opublikowano 16 Kwietnia 2021 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2021 (edytowane) Nie pomoglo. Edytowane 16 Kwietnia 2021 przez Barti Usunięto zbędne cytowanie. Nie cytujemy treści poprzedniego postu w całości. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bar06_12 Opublikowano 18 Kwietnia 2021 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2021 Mam pytanie do Was. Jestem posiadaczem dwóch dekoderów - główny Evobox i dekoder Multiroom Evobox Lite. Na Evoboxie Lite mam funkcje, zapomnialem nazwy, odtwarzania oglądanego programu od początku a na głównym dekoderze nie mam takiej funkcji. Ktoś wie czemu? Czy trzeba to gdzieś włączyć w ustawieniach? Na głównym dekoderze mogę przewijać do tyłu ale tylko do momentu kiedy przełączyłem na dany kanał. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paweł 68 Opublikowano 18 Kwietnia 2021 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2021 @bar06_12 wszystko jest tak jak ma być, dekodery mają takie funkcjonalnośći jakie oferuje cyfrowy polsat. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
patryszq Opublikowano 18 Kwietnia 2021 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2021 Skoro ma kombinacje dekoder główny EVOBOX HD i multiroom EVOBOX LITE to i tu i tam powinien mieć te wszystkie wspomniane funkcje : - zatrzymywanie - oglądaj od początku - oglądaj 7 dni wstecz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bar06_12 Opublikowano 18 Kwietnia 2021 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2021 Dokładnie, na Evoboxie mogę cofać ale tylko do tego momentu, kiedy przełączyłem na dany kanał. Nie mam opcji oglądania od początku. Na evobox lite mam wszystkie opcje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lj9 Opublikowano 18 Kwietnia 2021 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2021 Ale po opisie sytuacji, jest bardzo mało prawdopodobne, aby dekoder główny Evobox był w tym zestawie dekoderem Evobox HD. Sugeruje, że jest to PVR. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
patryszq Opublikowano 19 Kwietnia 2021 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2021 @bar06_12 Doprecyzuj, jaki masz dekoder główny, jak wspomina przedmówca. Masz dekoder główny Evobox PVR? Z opcją nagrywania? Jeśli tak to wszystko jest poprawnie i działa prawidłowo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bar06_12 Opublikowano 19 Kwietnia 2021 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2021 Tak, przepraszam, dopiero po waszych uwagach zauważyłem, że ma to znaczenie. Mam dekoder Evobox PVR. Czy zatem mam jakąś możliwość oglądania danego programu od początku? Czy mój dekoder nie posiada takiej funkcji? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OlafS Opublikowano 19 Kwietnia 2021 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2021 @bar06_12 Nie. PVR nie ma takiej funkcji. Ale ma dysk, na którym możesz nagrać każdą pozycję z programu TV. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
prezes22 Opublikowano 22 Maja 2021 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2021 Mam pytanie: posiadam dekoder własnościowy Samsunga H370G na bezterminowej umowie na pakiet Rodzinny HD. Coraz gorzej chodzi ten dekoder, zamierzam go wymienić w APSie. Na jaki dekoder dokonywana jest wymiana? Czy jest szansa na Evobox Lite, czy są nadal dostępne np. HD5500s? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Specjalista Polsat Box Opublikowano 24 Maja 2021 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2021 Jest to zależne między innymi od stanów magazynowych danego punktu. Otrzymasz jednak dekoder z podobnymi parametrami oraz podobną ceną. W takim przypadku można ewentualnie przedłużyć umowę w celu skorzystania z nowego urządzenia, jeżeli jesteś zainteresowany, to napisz w wiadomości prywatnej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
James88 Opublikowano 21 Czerwca 2021 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2021 Przedłużyłem umowę z Polsatem i dziś był kurier z umową do podpisania oraz nowym dekoderem - prv 7000. I niestety ale dekoder to szmelc - obraz przycina się na wszystkich programach sportowych. Czy mogę wymienić go na 5500s? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.