Skocz do zawartości

CANAL+ BOX 4K (Skyworth HY4001 i HY4001CD)


Anita Kaźmierska
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Dziwne, u mnie dalej nie działa. Dostaję komunikat, wchodząc obojętnie do jakiej zakladki, czy "Wszystkie kanały" czy "Muzyka" itd. "Nie nożna znaleźć strony. Jeśli problem będzie nadal występował, prosimy o skontaktowanie sie z biurem obsługi klienta Canal+"

 

Ktoś z Was też Tak nadal ma?

 

Czy teraz aby móc oglądać naziemną, trzeba będzie mieć wykupiony pakiet Canal+

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Potwierdzam - u mnie na Canal + Box też weszła aktualizacja, i usunęła zakładkę Naziemne DVB-T... Myślę, że gdyby chociaż np. dali kiedyś pilota z klawiszami numerycznymi, i dali możliwość zmiany ułożenia listy kanałów - żeby można było dać np. część kanałów z NTC na przód listy - to nie byłoby aż tak źle, ale teraz to dobrze nie wygląda - trzeba trochę poklikać, żeby dostać się np. do naziemnego TVN. Kiepsko. 

 

Cóż, czyżbym musiał iść na Live Channels? Dla wygody - tak. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ten rzokomo nowy box obsługuje to samo i działa tak samo stary. 

 

12 godzin temu, Gierek napisał(a):

Potwierdzam - u mnie na Canal + Box też weszła aktualizacja, i usunęła zakładkę Naziemne DVB-T... Myślę, że gdyby chociaż np. dali kiedyś pilota z klawiszami numerycznymi, i dali możliwość zmiany ułożenia listy kanałów - żeby można było dać np. część kanałów z NTC na przód listy - to nie byłoby aż tak źle, ale teraz to dobrze nie wygląda - trzeba trochę poklikać, żeby dostać się np. do naziemnego TVN. Kiepsko. 

 

Cóż, czyżbym musiał iść na Live Channels? Dla wygody - tak. 

Nie dali i nie dadzą pilota numerycznego, bo obsługę DVB-T mieli gdzieś od momentu wypuszczenia pierwszej wersji boxa. Tym bardziej teraz, kiedy część kanałów z NTC jest dostępna online. 

Edytowane przez salva
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam problem z tym boxem.

Box jest podłączony do modemu/routera LTE kablem. W momencie włączenia boxa, szlag trafia WiFi z routera. Po wyłączeniu, WiFi wraca.

Mam wrażenie że tak jest po ostatnich "świetnych" aktualizacjach, bo wcześniej nie było tego problemu.

Jakaś podpowiedź o co może chodzić?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Mikolaj

Nie jest konieczne (właśnie oglądam) tylko rzeczywiście "geniusze marketingu i pozytywnego podejścia do klienta" zrobili tak, że jak nie masz wykupionego pakietu c+, to nie widać kanałów dvbt w zakładce "live tv". Oczywiście można zainstalować aplikację "live Channels" i przy jej pomocy oglądać. Problem może być taki, że sporo osób, tych mniej "technicznych" może nie mieć wiedzy na ten temat stąd pewnie będzie więcej takich pytań.

Edytowane przez electro69
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 14.12.2022 o 17:08, kodif napisał(a):

Mam problem z tym boxem.

Box jest podłączony do modemu/routera LTE kablem. W momencie włączenia boxa, szlag trafia WiFi z routera. Po wyłączeniu, WiFi wraca.

Mam wrażenie że tak jest po ostatnich "świetnych" aktualizacjach, bo wcześniej nie było tego problemu.

Jakaś podpowiedź o co może chodzić?

Box raczej nie zawiesza routera przez samo połączenie przez WiFi. Sprawdź czy czegoś czasami nie ściąga i to nie blokuje. 

 

Najlepiej to najpierw zapomnij sieć i połącz ponownie. Jeśli nadal problem to sprawdź dokładnie ustawienia routera odnośnie WiFi zmieniając np. szyfrowanie WiFi na inne, kanał . 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Andrew90 

@Simi90

 

Wygląda na to że trzeba mieć wykupiony jakikolwiek pakiet Canal+, w innym przypadku żadne treści w Launcher nawet poza zakładka Kanały TV sie nie wyświetlają.

 

Podobne opisy problemu widziałem na FB.

 

U mnie Po staremu, jak nie działały kanały TV poprzez launcher Canal+ tak dalej nie działają. 

 

Używanie aplikacji Live Channels jest tylko obejściem problemu, a nie jego rozwiązaniem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie taka świąteczna promocja:

Po miesiącu odkurzyłem mojego boxa jakiego zakupłem w marcu 2022 - a tam pełna akutalizacja, z resetem wszystkich ustawień (nawet pilota musiałem od nowa sparować).

Po kilkunastu minutach okazało się że mój BOX musi zostać ponownie aktywowany dzięki czemu otrzymałem ponownie 2 miesiące gratis dostępu do oferty Canal + :)

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...