wikmar Opublikowano 20 Lutego 2023 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2023 Dekoder canal+box startuje ale nie uruchamia się do końca (na środku ekranu tv kręci się kółeczko). Tak się dzieje tylko w przypadku, gdy nie ma dostępu do wifi (wyłączony ruter) a dekoder włączam metodą przez podpięcie kabla zasilającego. Dopiero wtedy, gdy włączę ruter i po ok. 6min dostępne jest wifi znika w/w kółeczko i pojawia się okno CANAL+ uruchomienia dekodera. Innym razem, w przypadku, gdy włączam dekoder pilotem (standby), wówczas uruchamia się szybko bez problemu pomimo braku dostępu do wifi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Miki27 Opublikowano 20 Lutego 2023 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2023 @Dr.STech @Ktosiu Dzięki Dziś załapało, opcje co pomogło to prawdopodobnie albo ustawienie szyfrowania na sam WPA albo w globalnych ustawieniach połączenia 2,4GHz nr kanału z auto na 13 - może komuś się przyda te info. Mesh wyłączony bo nie mam drugiego routera. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam606336 Opublikowano 21 Lutego 2023 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2023 Cześć, został już naprawiony problem z dvbt i programami (czerwona kłódka) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
erytho Opublikowano 22 Lutego 2023 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2023 nie bylo mnie kilka miesiecy a tu widze ze watek box 4k sie rozwija troche go uzywalem ostatnio i zauwazylem ze po tych dwoch aktualizacjach przestala mi sie grzac gorna plastikowa obudowa box i pilot jakby sprawniej chodzi niestety apki prime video nie mozna zainstalowac wiec na zapas zainstalowalem skyshowtime w miedzyczasie robilem tez testy polacznenia po wifi boxa i max co uzyskalem to 390MBs na 287MBs a na kablu cat 6 LAN bylo tylko 97MBs /87 przez gniazdo w obudowie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
amstat Opublikowano 22 Lutego 2023 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2023 Na kablu więcej ci port nie puści musiał by być port 1gb/s a jest 100mb/s apkę Prime Video zainstaluj z nośnika zewnętrznego oczywiście najpierw pobierz choć by se strony https://m.apkpure.com/pl/prime-video-android-tv/com.amazon.amazonvideo.livingroom Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PawelTSW Opublikowano 22 Lutego 2023 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2023 50 minut temu, erytho napisał(a): max co uzyskalem to 390MBs na 287MBs Nie MB tylko Mb tak gwoli ścisłości Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
erytho Opublikowano 22 Lutego 2023 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2023 pan maruda nie ma szybkiego swiatlowodu ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PawelTSW Opublikowano 22 Lutego 2023 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2023 Masz światłowód 3,2 gigabit? No nie, więc to co napisałeś wyżej jest nieprawdziwe i dodatkowo wprowadza w błąd Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PWojciechowska Opublikowano 22 Lutego 2023 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2023 nie bylo mnie kilka miesiecy a tu widze ze watek box 4k sie rozwija troche go uzywalem ostatnio i zauwazylem ze po tych dwoch aktualizacjach przestala mi sie grzac gorna plastikowa obudowa box i pilot jakby sprawniej chodzi niestety apki prime video nie mozna zainstalowac wiec na zapas zainstalowalem skyshowtime w miedzyczasie robilem tez testy polacznenia po wifi boxa i max co uzyskalem to 390MBs na 287MBs a na kablu cat 6 LAN bylo tylko 97MBs /87 przez gniazdo w obudowie Prime Video idzie zainstalować. Jak i Apple TV +. Wiem bo mam. Wystarczy pendrive i aplikacja ściągnięta na niego i eksplorator plików. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ktosiu Opublikowano 22 Lutego 2023 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2023 Każdą dowolną aplikację można bez problemu zainstalować. Problem w tym że niektóre nie są widoczne w launcherze C+ ale bez problemu są dostępne w alternatywnych launcherach np. w Wolfie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
annawu Opublikowano 23 Lutego 2023 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2023 Od kilku tygodni pojawia się na dole co jakiś czas na sekundę komunikat "niedostępna". Pojawia się na ekranie głównym i na włączonych kanałach. Gdy mam włączone Kodi, nie. Nie za bardzo mi to przeszkadza, bo 90% czasu spędzam w Kodi, ale może to jakaś drobnostka i da się tego łatwo pozbyć? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
catnip Opublikowano 23 Lutego 2023 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2023 bylo, wymien baterie w pilocie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
annawu Opublikowano 23 Lutego 2023 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2023 Dzięki. Jako że mi to średnio przeszkadza, to wykończę je. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pszonek Opublikowano 26 Lutego 2023 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2023 Na SkyShowtime, a konkretnie oglądam serial FBI, "zamraża" się na sekundę obraz, tak co około 30-60 sekund przez cały odcinek i na wszystkich kolejnych począwszy od pierwszego. Na Mecool KM6 obraz jest ostry i bez zacięć. Od rana grzebię w ustawieniach CANAL+ BOX 4K. Jakie wprowadzić zmiany w ustawieniach aby to wyeliminować? Już nie mam żadnych nowych pomysłów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
erytho Opublikowano 26 Lutego 2023 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2023 trzeba najpierw zbadac jaka szybkosc ma twoj internet a dopiero potem ustawic boxa z automatyczna na 1080i "zamrazanie obrazu" to zazwyczaj problem z szybkosca lacza sieci internetu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DarPuszczy Opublikowano 26 Lutego 2023 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2023 5 godzin temu, Pszonek napisał(a): Na SkyShowtime, a konkretnie oglądam serial FBI, "zamraża" się na sekundę obraz, tak co około 30-60 sekund przez cały odcinek i na wszystkich kolejnych począwszy od pierwszego. Na Mecool KM6 obraz jest ostry i bez zacięć. Od rana grzebię w ustawieniach CANAL+ BOX 4K. Jakie wprowadzić zmiany w ustawieniach aby to wyeliminować? Już nie mam żadnych nowych pomysłów. Też mam podobnie na Skyworth, na Tizen, iOS i Mibox jest OK. Światłowód Orange. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość OlejRT Opublikowano 28 Lutego 2023 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2023 Mam ten model i jak na razie nie narzekam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ktosiu Opublikowano 28 Lutego 2023 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2023 Jak na razie najwięcej narzekają ci co spodziewali się profesjonalnego boxa o jakości porównywalnej z boxami z wyższej klasy. Niestety to box z nizszowej klasy głównie do obsługi usług operatora tylko z możliwością instalowania własnych aplikacji. Ja też nie narzekam bo nigdy nie kupił bym takiego boxa do użytku na dobrym sprzęcie audio czy TV zwłaszcza przy nastawieniu się na obsługę multimediów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pszonek Opublikowano 28 Lutego 2023 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2023 Nabywając TV Canal+ BOX nie spodziewałem się profesjonalnego sprzętu. Jeśli się nie mylę to producent deklaruje u niego obsługę 4K, w takim razie bez problemu powinien działać przynajmniej przy 720p. Tak na marginesie to mam jeszcze trzy inne TV boxy. Dodatkowo i inne platformy: Disney, HBO Max, SkyLink i Prime Video. Dlaczego tylko na wspomnianym boksie Canal+ tylko SkyShowtime zamraża się obraz? Notabene, już poradziłem sobie z tym problemem i sprawa nie jest aktualna. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nieświadomy Opublikowano 28 Lutego 2023 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2023 55 minut temu, Pszonek napisał(a): Notabene, już poradziłem sobie z tym problemem i sprawa nie jest aktualna. To może podziel się cóż takiego zrobiłeś? U mnie tnie niemiłosiernie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin7650 Opublikowano 1 Marca 2023 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2023 Poszukuję najnowszej wersji aplikacji na dekoder internetowy Canal Plus Box Online. Takiej gdzie będzie zakładka MLS. Proszę o pomoc. Pozdrawiam Cytuj Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ktosiu Opublikowano 1 Marca 2023 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2023 Sprawdź sobie aktualizacje zamiast szukać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin7650 Opublikowano 1 Marca 2023 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2023 Problem rozwiązany. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KrisNos Opublikowano 1 Marca 2023 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2023 Kochani od dzisiaj jestem użytkownikiem tego boxa i powiem krótko jestem zielony jak szczypiorek na przednówku. Chodzi mi po pierwsze o to jak wgrać apkę spoza sklepu google. Mam apkę w postaci pliku na telefonie. Teraz to samo z pendrive jak włoże do boxa to pisze , że po formacie do użytku tylko na boxie to jak ja mam na ten pedrive coś nagrać i wrzucić na boxa. Prosze o jakiekolwiek info Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gidyja Opublikowano 2 Marca 2023 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2023 Musisz ze sklepu google zainstalować jakiegoś menadżera plików i dopiero zniego masz dostęp do plików instalacyjnych. Wysłane z mojego VOG-L29 przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.