Skocz do zawartości

CANAL+ BOX 4K (Skyworth HY4001 i HY4001CD)


Anita Kaźmierska
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Od jakiegoś czsu mam identycznie, zanika co jakiś czas połączenie WiFi. Pokazuje się komunikat o rozłączeniu ale w sumie łączy od razu ponownie. 

 

Przy Netflix czy Amazonie nie przeszkadza oglądać. Widocznie przerwy nie są za długie ale już streaming z tunera SAT czy dysków sieciowych przerywa. 

 

Jedyne co robiłem to zmieniałem router, problem mam tylko z boxem c+.  Pozostaje problem z jakością albo po prostu boxy zaczynają się psuć powoli. 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie np. była sytuacja gdzie nie miałem chwilę internetu z winy operatora (kilka razy były krótkie przerwy, router tracił internet po czym sam go odzyskiwał). Na boxie miałem komunikat brak połączenia i gdy już był internet, to box dalej automatycznie nie połączył się z powrotem. Musiałem za każdym razem z menu boxa połączyć go ręcznie z siecią. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy box obsługuje system plików NTFS? Do tej pory podpinałem pendriva FAT32 ale filmy powyżej 4GB są na tym systemie oczywiście wykluczone więc... spróbowałem przeformatować pendriva. Raz go zobaczył, później zniknął - player się zawiesił i cześć;-) W instrukcji nie znalazłem nic na temat obsługiwanych systemów plików.

 

Może lepiej przez sieć lokalną - jakiś mały NAS z jednym dyskiem i stamtąd spokojnie oglądać?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 1.01.2023 o 19:54, lotus napisał(a):

Polecacie jakieś ciekawe gry na tego boxa? Kiedyś miałem zainstalowany Asphalt 8, fajna grafika. Nawet w darmowej wersji można było pojeździć po kilku ciekawych trasach. Oczywiście przy użyciu gamepada. Teraz niestety nie mogę zainstalować ponownie tej gierki, wyskakuje jakiś błąd. Macie jakieś inne sprawdzone gierki, które da się odpalić? Ze sklepu Google Play albo z plików APK. 

A ja tylko chciałem się dopytać jakiego pada polecacie do tego boża żeby był kompatybilny. Od Nintendo Swoich niestety nie łączy :(

W dniu 1.01.2023 o 19:13, Vaniliovsky napisał(a):

Cześć.

 

Czy ktoś spotkał się iż po zainstalowaniu aplikacji Live Channels jak i nawet w samym launcherze Canal+ przy przełączaniu kanałów DVB-T na początku jest szum przez około 1 sekundę? Czy ktos wie jaka jest tego przyczyna? Drugi dekoder podłączony do tej samej antenty DVBT działa normalnie. 

Witam. U mnie tak jest. Niestety nie znalazłem rozwiązania. Napisałem już o tym na tym forum ale nikt nie odpowiedział z rozwiązaniem. Zauważyłem ten szum tylko przy przełączeniu na kanałach które są na innych MUX'ach niż MUX 3 (tam gdzie TVP wszystkie - przypadek? ;). ). Zmieniałem już nawet kabel HDMI, bo myślałem że coś w tym kierunku szwankuje ale niestety nie. Mam nakładkę WolfLoucher tak poza tym.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 minuty temu, danielpes5 napisał(a):

Wszelkiej maści pady do PC-ów oraz pad od Xboxa. One / Xboxa 360 / Xbox Series S /Xbox Series X

Ale poprzez łącze bluetooth? Bo na tym mi zależy żeby był bezprzewodowy. I najlepiej bez podpinania dodatkowego singla z tyłu USB w box'ie bo mam zajęty i w mało dostępnym miejscu żeby często przepinać urządzenia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Despo ja mam coś podobnego, co prawda t1s, ale widzę że już niedostępne. U mnie trzeba było wsadzić wtyczkę bluetooth pod usb.

https://allegro.pl/oferta/kontroler-pad-gamesir-t1d-do-dji-ryze-tello-pilot-13079027524

Są podobne w media expert, weź na próbę, sprawdź jak działa. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 6.01.2023 o 14:03, Ktosiu napisał(a):

Od jakiegoś czsu mam identycznie, zanika co jakiś czas połączenie WiFi. Pokazuje się komunikat o rozłączeniu ale w sumie łączy od razu ponownie. 

 

Przy Netflix czy Amazonie nie przeszkadza oglądać. Widocznie przerwy nie są za długie ale już streaming z tunera SAT czy dysków sieciowych przerywa. 

 

Jedyne co robiłem to zmieniałem router, problem mam tylko z boxem c+.  Pozostaje problem z jakością albo po prostu boxy zaczynają się psuć powoli. 

 

U mnie problem z wifi również się pojawił i to w odstępie dwóch tygodni na obu dekoderach. W tym czasie żadnego routera nie wymieniałem, ani nic z tych rzeczy, więc pewnie moduł wifi wyzionął ducha. Podłaczyłem dekoder kablem sieciowym i jest git.

 

Jak nie masz możliwości podpięcia kablem, to kup jakiegoś tplinka za 60 zl, połacz bezprzewodowo z domowym routerem, postaw przy boxie i podłącz kablem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie inny problem z aktywacją za każdym razem napis kod nieprawidłowy konsultantka z czatu na koncie radzi reset i odnowa 3 razy resetowałem i nic i tak trzeci dzień konto nieaktywne a miały być 2 miesiące gratis.Kupiony na shopee za 199zł.https://shopee.pl/Usługa-Canal-Online-z-urządzeniem-CANAL-BOX-4K-Android-TV-Netflix-HBO-Max-Smart-TV-Box-dekoder-OTT-HY4001CD-i.775866217.19666452661

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@amstat. Miałem podobny problem. Wtedy konsultantka podpowiedziała mi, abym w przeglądarce internetowej (w moim przypadku Firefox) wyczyścił tzw. ciasteczka.Mnie pomogło.
W Canal+ online, możesz korzystać tylko z czterech urządzeń (jednocześnie z dwóch). Każda aktywacja powoduje dodanie kolejnego urządzenia. W przeciwieństwie do HBO Max, gdzie można usuwać nadmiar urządzeń, w Canal+ online w strefie abonenta takiej możliwości nie ma. Zostaje, tylko to, co napisałem wcześniej.

Może jednak u Ciebie występuje inny problem.

Chociaż jest to związane z już nieistniejącym nc+Go, to wszystko jest aktualne.

https://pl.canalplus.com/pomoc/dodawanie-urzadzen

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 7.01.2023 o 10:43, Despo napisał(a):
W dniu 7.01.2023 o 10:37, danielpes5 napisał(a):

Series X

Ale poprzez łącze bluetooth? Bo na tym mi zależy żeby był bezprzewodowy

 

Ja używam z boxem c+ ipega PG-9078 łączy się przez bluetooth ma wbudowany akumulator i nie wymaga żadnego przekaźnika usb

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 8.01.2023 o 15:12, amstat napisał(a):

U mnie inny problem z aktywacją za każdym razem napis kod nieprawidłowy konsultantka z czatu na koncie radzi reset i odnowa 3 razy resetowałem i nic i tak trzeci dzień konto nieaktywne a miały być 2 miesiące gratis.Kupiony na shopee za 199zł.https://shopee.pl/Usługa-Canal-Online-z-urządzeniem-CANAL-BOX-4K-Android-TV-Netflix-HBO-Max-Smart-TV-Box-dekoder-OTT-HY4001CD-i.775866217.19666452661

Mam ten sam problem. Nie potrafią rozwiązać problemu. Ktoś wie jak to ugryźć?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No właśnie aktywacja  rok temu nie było problemu aktywowałem 3 dekodery od razu był miesiąc darmowy po miesiącu trza było dodać kartę bankową do konta by otrzymać drugi miesiąc .Teraz od trzech tygodni próbuje aktywować bo dokupiłem dwa dekodery.Na istniejące konto i na dwa nowe konta wyskakuje kod nieprawidłowy choć raz raz był napis aktywowany ale na dekoderze nadal pisze konto nieaktywne a po zalogowaniu na komputerze jest pomoc czat z konsultantem oczywiście same kobiety które nie mają pojęcia o problemie aktywacji napisała mi że na pudełku jest voucher który należy wpisać a przecież nic takiego tam niema poza tym po zalogowaniu wszystko można edytować zmienić a w opcjach płatności nic się nie da zmienić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...