Skocz do zawartości

CANAL+ BOX 4K (Skyworth HY4001 i HY4001CD)


Anita Kaźmierska
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

22 godziny temu, connor07 napisał:

Zanim coś zrobią to sobie pewnie poczekasz, a nie możesz się po prostu zalogować? 

Tak była na androidzie 9 teraz na 10 takiej opcji nie ma . Po zalogowaniu się w google przechodzi do aktualizacji ( nie da się ominąć ) i potem jest tylko strona z kodem do aktywacji .

Jak zwykle canal+ i ich dział IT , najpierw konsultant przez telefon mów że skoro mam problemy z update pilota to mam zrobić przywrócenia do ustawień fabrycznych a potem nie da się uruchomić urządzenia , a po kolejnym telefonie dowiaduję się że problem jest im znany i zalecają cierpliwość - która właśnie mi się skończyła 😄

  

Edytowane przez Kiler
Nie cytujemy ostatniej wypowiedzi w całości.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

po co resetowales do ustawien na komunikat pilota? przeciez bylo o tym na forum i wystarczylo tu zapytac, natychmiast by ci ktos powiedzial, zeby NIE resetowac.

taki komunikat bedzie wyskakiwac na pilotach bez przycisku netflix i nic nie da sie zrobic. zadne resety nie pomoga. trzeba czekac na poprawke androida.

 

jest podobno awaria z aktywacjami, masz do wyboru wgrac inny launcher, bylo o tym na forum, albo czekac az naprawia aktywacje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

17 minut temu, catnip napisał:

po co resetowales do ustawien na komunikat pilota? przeciez bylo o tym na forum i wystarczylo tu zapytac, natychmiast by ci ktos powiedzial, zeby NIE resetowac.

taki komunikat bedzie wyskakiwac na pilotach bez przycisku netflix i nic nie da sie zrobic. zadne resety nie pomoga. trzeba czekac na poprawke androida.

 

jest podobno awaria z aktywacjami, masz do wyboru wgrac inny launcher, bylo o tym na forum, albo czekac az naprawia aktywacje.

No tak to bywa , żona zgłasza że wyskakuje jej jakiś [beep] komunikat ( chodzi o tego pilota ) a głupi mąż dzwoni do C+ 😆 , a tu zasadzka , bo super pomocny konsultant bladego pojęcia nie ma o czym mówi . Trudno poczekamy bo w tej sytuacji raczej nie da się wgrać launchera 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 godzin temu, sp3ps napisał:

Witam

Postanowiłem przywrócić ustawienia fabryczne w naszym BOXie ponieważ od jakiegoś czasu wyskakuje mi błąd aktualizacji pilota i tu zasadzka , Po przejściu standardowych ustawień BOX dochodzi do momentu update a potem każe aktywować się na stronie canalplus.pl/aktywacja-dekodera , no i to zong ponieważ nie da się tego ni jak zrobić . Konsultanci też rozkładają ręce , problem jest im znany ale zalecają cierpliwość , ale cierpliwym można bić przez kilka godzin a nie 4 dni . Ma koś może jakiś pomysł ???

 

Ja wczoraj wpadłem na ten sam pomysł i problem ten sam : /

  • Popieram 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

16 godzin temu, m.sta napisał:

i problem ten sam : /

Niezłe jaja 😀 pewnie przyjdzie poczekać znając prędkość działania C+ , ale trzeba ich bombardować pytaniami dlaczego to nie działa 

 

16 godzin temu, m.sta napisał:

Ja wczoraj wpadłem na ten sam pomysł i problem ten sam : /

U mnie już działa ale niestety tylko na wgranym wolf launcher , w sumie jest ok ale ta oryginalna skórka też mogła by działać

 

Edytowane przez Kiler
Nie cytujemy ostatniej wypowiedzi w całości.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A może to związane jest z tym problemem aktywacji tego super sprzętu, który jest opisywany też wyżej?

Ostatnio chyba z tydzień naprawiali, więc jeszcze im może zejść...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja zawszę robię tak : w ustawieniach włączyć programistę i debugowanie usb , w sklepie play pobieram i instaluję X-plore , po zainstalowaniu otwieram go i z pena instaluję wolfa ( nie otwieram go po zainstalowaniu) i potem launcher manager , otwieram go no i disable , zatwierdzamy wszystko , kółko na pilocie i śmiga . 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, sp3ps napisał:

Ja zawszę robię tak: 

Debugowanie włączone, x-plore pobrany ze sklepu i problem z analizowaniem pakietu. Jak będę w domu to sprawdzę pomysł kolegi @Gadom92 z kopiowaniem na boxa. Dzięki za odpowiedzi dla was

Edytowane przez Kiler
Nie cytujemy ostatniej wypowiedzi w całości.
  • Popieram 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wygląda że zaczęli coś robić w sprawie aktywacji BOXów , poszła jakaś aktualizacja i na stronie coś się zaczęło zmieniać . Niestety nadal nie da się aktywować sprzętu 😆

 

Aktualizacja : Już działa aktywacja BOXA przez stronę internetową , troszkę to trwała ale w końcu wszystko działa jak należy 😀

 

Edytowane przez sp3ps
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, Vaniliovsky napisał:

Wiadomo co ona zmienia?

Myślę że w tej właśnie aktualizacji jest coś związane z aktywacja BOXa bo chwilę po aktualizacji można je znów aktywować na stronie C+ , ale to tylko moje spostrzeżenia 

Edytowane przez Kiler
Nie cytujemy ostatniej wypowiedzi w całości.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Potwierdzam możliwość aktywacji boxa. Już działa. Udało mi się też zainstalować Wolf launchera przez kopiowanie plików APK na pamięć wewnętrzną boxa. Poszło bez problemu. Mam darmowy miesiąc, więc box jest nowy. Myślałem że będzie pełna oferta z Eleven i Polsatami, ale jest tylko podstawowe Canal Plus.

 

  • Popieram 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Taka ciekawostka, może ktoś doradzi. W czasie oglądania Canal+ Online (kanały live) na BOX wyskakuje błąd UPES_154[3002]. Zgodnie z zaleceniami na stronie C+ wylogowałem się z aplikacji i wyczyściłem pamięć podręczną (bez resetu itp.). Po ponownym włączeniu BOXa przywitał mnie ekran aktywacyjny. Zalogowałem się na swoje konto (na komputerze) i klikam w "moich ustawieniach" - "aktywuj Canal+ box". Wpisuję kod podany na ekranie przez BOXa i... lipa. Tego kodu nie przyjmuje ale... sam BOX automatycznie loguje się na moje konto. Wylogowałem się jeszcze raz, tym razem bez czyszczenia cache, zalogowałem poprawnie i efekt jest taki, że błąd UPES... pojawia się nadal (już doczytałem na Forum, że występuje on dzisiaj na wielu urządzeniach...) natomiast na moim koncie Canal+ Online (z poziomu komputera) widzę cały czas w zakładce "moje konto", opcję "aktywuj Canal+ Box". Czy to można jakoś zlikwidować / aktywować itp. czy też jest to nieistotne i można zignorować? Dodam, że BOX ma wszystkie aktualizacje zrobione (razem z Androidem 10 oczywiście).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie znajduje mi na boxie kanałów z mux 5 czyli testowego dvbt-2 TVP  a tam ma być przecież w listopadzie TVP 4K... tymczasem na innych dekoderach z głowicą naziemną podłączonych do tej samej anteny wszystkie kanały z mux-5 ( tvp kobieta , tvp3 warszawa itd ) chodzą bez problemu ( np Ustym 4k combo ) . Domyślam się że problem leży w zbyt słabej mało czułej głowicy dvb-t2 w tym canal+boxie?  Próbowałem we wbudowanej apce do naziemnych kanałów i w apce live channels i wszedzie jest ten sam efekt czyli brak mux-5 . Btw w poprzednich latach ogladaliście na boxie TVP-4K mecze i płynnie to chodziło nie było przycinek z racji że sprzęt nie wyrabiał takiego bitrate ? ( bitrate chyba był przecież około te 20-25mbps ? ) . To nie jest problem z kodekiem jak coś bo np TVN HD ( po nowemu )  i inne nadawane już w standardzie dvb t-2 i hevc poprawnie działąją - problem jest w tym że u mnie mux 5 czyli testowy dvbt-2 TVP  ma najwyraźniej słabszy sygnał chyba za słaby na klase głowicy naziemnej wbudowanej w tego boxa. 

Edytowane przez pieczarra88
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@pieczarra88 

U mnie działa normalnie mux-5. Jak był ten kanał 4K też nie było żadnych problemów z odbiorem. Jak Ci się chce możesz przywrócić do ustawień fabrycznych boxa. U mnie i u niektórych użytkowników był taki problem ze nie chciało wyszukiwać jednego z muxów (u mnie jeszcze była dziwna kolejność kanałów) po resecie już działało normalnie i były wszystkie kanały. Aplikacja live Channels i ta systemowa korzystają z tego samego wyszukiwania kanałów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...