Skocz do zawartości

Multiroom platformy CANAL+


gregry608
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

@PawelTSW Jak ktoś ma cały czas Multiroom łączony, gdzie dekodery muszą się widzieć, to kart Cameleon u takich osób nie wyłączają, bo jest cały czas na umowie obecnie oferowany i wspierany łączony typ Multiroomu. Dopiero jak padnie karta Cameleon całkowicie to w salonie jest wymieniana taka karta na kartę Cayman. Ewentualnie jak się wymienia dekoder/moduł CAM, to też karta idzie do wymiany na nową, która jest już sparowana w systemie z wydanym dekoderem lub modułem CAM.

Edytowane przez lukx95
  • Popieram 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 godzin temu, PawelTSW napisał:

3. Dostawca usług zastrzega sobie prawo do wymiany Karty dekodującej na nową …

6. Korzystanie z Opcji dodatkowej Multiroom ograniczone jest wyłącznie do lokalu Abonenta…

Sprzęt wykorzystywany w ramach Opcji dodatkowej Multiroom wyposażony jest 
w funkcjonalność kontroli odległości Sprzętu.
 

Punkt 3 jak 6 spełniam - zarówno karty jak i moduły są zgodne z obecnymi standardami platformy oraz pracują w jednym lokalu. Co do kontroli odległości… to operator stworzył ofertę, z której ja skorzystałem i zabezpieczył mnie zapisem w regulaminie promocji (patrz punkt 11 warunków promocji wklejonej przez @lukx95). 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@meckbar Tylko podkreślam okres nieoznaczony umowy nie jest okresem gwarantowanym świadczenia usługi, więc operator korzysta z tego i wypowiada Ci świadczenie tej usługi. Także można to interpretować w dwie strony i ciężko będzie z tym walczyć, bo na 100% dostaniesz informację przez telefon i pod koniec umowy na e-mail o zaprzestaniu świadczenia Ci niezależnego Multiroom po przejściu umowy na czas nieoznaczony.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ciekawe co w takim przypadku. Klient ma dwa PACE HD (z dyskiem) i dwa kameleony. Umowa na czas nieokreślony od 2019 roku (dlatego obie karty działają). Jeden PACE pada, klient idzie do punktu wymienić dekoder (co jest oczywiste). Oczywiste jest też, że operator zaczyna kombinować i wciskać inne dekodery i karty, ale klient upiera się i nie zgadza na takie zmiany (ma prawo), operator oczywiście odmawia i wtedy klient składa wypowiedzenie. Jak operator udostępni klientowi usługę od złożenia wypowiedzenia do zakończenia umowy? Klient płaci i operator musi mu zapewnić odbiór w dotychczasowym formacie (dwa niezależne dekodery), bo przecież nie może zmusić klienta do inwestycji w sieć LAN/WLAN.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niema dekoderów do cameli od dawna, wiec oferuje to co ma, na warunkach jakie mu pasują.

2 godziny temu, meckbar napisał:

Punkt 3 jak 6 spełniam - zarówno karty jak i moduły są zgodne z obecnymi standardami platformy oraz pracują w jednym lokalu. Co do kontroli odległości… to operator stworzył ofertę, z której ja skorzystałem i zabezpieczył mnie zapisem w regulaminie promocji (patrz punkt 11 warunków promocji wklejonej przez @lukx95). 

Dalej nie rozumiesz promocja nadpisywała kontrole odległości, niema nowej umowy to przejście na nieokreślony kończy promocje i wraca wymóg kontroli odległości.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, LorDx napisał:

Dalej nie rozumiesz promocja nadpisywała kontrole odległości, niema nowej umowy to przejście na nieokreślony kończy promocje i wraca wymóg kontroli odległości.

Masz rację, dalej nie rozumiem. 
Jasne jest dla mnie, że operator może mi wypowiedzieć umowę po zakończeniu okresu oznaczonego i w ten sposób pozbawić multiroomu na dwóch modułach, natomiast nie jest dla mnie jasne w oparciu o które punkty regulaminu może to zrobić w przypadku braku woli rozwiązania umowy z obu stron czyli jej kontynuowania w oparciu o zapisy w warunkach promocji zamieszczonych przez @lukx95 . 
 

„Do końca obowiązywania umowy” oznacza dla mnie do chwili jej rozwiązania przez jedną ze stron. Zmiany w umowie również wymagają akceptacji obu stron i w przypadku braku akceptacji przysługuje prawo do rozwiązania umowy. Wyłączenie jednej z kart po upływie okresu oznaczonego bez aneksu jest dla mnie działaniem bezprawnym. Natomiast nie mam problemu z tym, że operator poinformuje mnie o zmianach w sposobie świadczenia usługi, a ja uprzejmie podziękuję i zwrócę sprzęt po zakończeniu ostatniego miesiąca rozliczeniowego (zgodnie z zapisami w umowie). 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

37 minut temu, meckbar napisał:

Masz rację, dalej nie rozumiem......

 

. ....Natomiast nie mam problemu z tym, że operator poinformuje mnie o zmianach w sposobie świadczenia usługi, a ja uprzejmie podziękuję i zwrócę sprzęt po zakończeniu ostatniego miesiąca rozliczeniowego (zgodnie z zapisami w umowie). 

To będziesz walczył podczas aneksowania o swoje,  bo operator zapewne Cie poinformuje podczas negocjacji, bo listownie to nie ma co liczyć na to.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dla operatora okres umowa i gwarancja dochodu to 12/24 miesiące i to nazwa umową albo promocją, podpisujesz kolejna umowę z promocją albo rzucasz papierami.

MR tylko z kontrolą odległości na nieokreślonym, wiec zapisy promocyjne wygasają (bez kontroli odległości) i musisz zmienić sprzęt aby spełnić kryteria poza promocyjne.

teraz z tego co pisali inni całkowicie niema MR niezależnego tylko 2 osobne umowy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miałem na myśli pakiety podstawowe pisząc "od dawna". Z Optiumum online jest dostępnych może 30% tego co na sat. Ale masz rację. Dołączono niedawno dwa kanały z czego C+4K działa raptem na kilku urządzeniach na rynku :D, więc jeszcze trzeba wybrać odpowiednią "przystawkę" by mieć dostęp do tego kanału.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 godzin temu, Pawel napisał:

@daro tylko część kanałów sat jest dostępna w usłudze c+online.. 

Jeśli prawdą jest, że niedługo w usłudze będą kanały naziemne, to dla mnie przy drugim tv to wystarczy. Jeszcze jedno pytanie. Jak używam Canal+ online  za pomocą realme 4k smart google tv, to pokazuje mi live tv, gdzie kanałów jest więcej i kolejna zakładka to "kanały", gdzie faktycznie dostępnych kanałów jest rzeczywiście niewiele. Rozumiem, że jak zrezygnuję z multiroomu, to za pomocą przystawki nadal będę miał live tv? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, daro napisał:

Jeśli prawdą jest, że niedługo w usłudze będą kanały naziemne, to dla mnie przy drugim tv to wystarczy. Jeszcze jedno pytanie. Jak używam Canal+ online  za pomocą realme 4k smart google tv, to pokazuje mi live tv, gdzie kanałów jest więcej i kolejna zakładka to "kanały", gdzie faktycznie dostępnych kanałów jest rzeczywiście niewiele. Rozumiem, że jak zrezygnuję z multiroomu, to za pomocą przystawki nadal będę miał live tv? 

Tak. Będziesz miał dostęp do kanałów z zakładki live. Jest jeszcze jeden myk. Zdarza się, że niektóre pozycje programowe nie są dostępne w opcji live. Też trzeba mieć tego świadomość. 

  • Dzięki 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

15 minut temu, Pawel napisał:

Tak. Będziesz miał dostęp do kanałów z zakładki live. Jest jeszcze jeden myk. Zdarza się, że niektóre pozycje programowe nie są dostępne w opcji live... 

Wiem. Nie ma sensu płacić za multiroomu, skoro drugi tv służy do oglądania głównie seriali przez żonę, a wszystko co potrzebuję załatwi przystawka i c+online 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...